معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home مشاغل قدیمی
>> مشاغل قدیمی

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی تغییرات اساسی در شیوه زندگی مردم ایجاد شده است و این شیوه جدید زندگی ملزومات خاص خود را می طلبد در جهت برآورده شدن این نیاز ها و در همین راستا هم اصناف و مشاغل مختلف دستخوش تغییرات اساسی شده اند بطوریکه برخی از مشاغل به کل از بین رفته یا کم رونق شده اند و در عوض مشاغل جدید پا به عرصه بازار گذاشته اند بطوریکه در طی همین 30 – 40 سال اخیر ساختار بازارهای ما را به کل دگرگون شده اند .

تا همین چند سال پیش در همین خلخال خودمان مشاغلی وجود داشته اند که در حال حاضر یا به کل از بین رفته اند یا بسیار کم رونق و در حال جمع شدن هستند بطوریکه فقط در خاطرات بزرگان ما زنده هستند . در این قسمت از سایت بر آن شدیم تا با بر شمردن این مشاغل قدیمی خلخال که آوازه برخی از آنها در بسیاری از شهرهای آذربایجان پیچیده بود , کاری کنیم که یادمان نرود که بازار قدیمی ما چه شکلی بوده و بازاریان قدیم ما به چه شغلهایی مشغول بوده اند و این را بعنوان یک میراث فرهنگی که روزی روزگاری در شهر ما مشاغلی بوده اند که منبع در آمد و کسب رزق و روزی بوده و از پدر به پسر یا استاد به شاگرد رسید بود ، ارج نهیم


دوستان و همشهریان عزیز ، تکمیل عناوین و مطالب این بخش همکاری و همیاری شما دوستان را می طلبد . با ارسال حتی یک کلمه و یا عکس مرتبط در پربارتر شدن این بخش ما را یاری فرمائید .... .

.

# عنوان مطلب
1 بزازی - فعلا خالی از متن
2 بورک چی ( کلاه دوزی ) فعلا خالی از متن
3 تورکه داوا ( داروخانه سنتی )
4 خیاطی - فعلا خالی از متن
5 دمیرچی ( آهنگری )
6 سلمانی - فعلا خالی از متن
7 سماورسازی و دواتگری ـ فعلا خالی از متن
8 شال بافی - فعلا خالی از متن می باشد
9 طب سنتی
10 قلووش تیکن ( قالوش دوزی ) فعلا خالی از متن
11 مسگری
12 پالان دوزی
13 چاریخچی ( چارق دوزی ) ـ فعلا خالی از متن

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید