معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home مفاخر و هنرمندان مشعوفی ـ دکتر بهبود ( الکترونیک )
مشعوفی ـ دکتر بهبود ( الکترونیک ) فرستادن به ایمیل
مفاخر و هنرمندان خلخال

 

دکتر بهبود مشعوفی

 

دکتر بهبود مشعوفی در سا ل 1343 در هروآباد خلخال در یک خانواده فرهنگی متولد شد و تحصیلات ابتدایی ،راهنمایی و دبیرستان را در زادگاه خود به پایان رسانید و در سال 1362 در رشته الکترونیک دانشکده فنی دانشگاه تبریز پذ یرفته شد . در سال 1366 موفق به اخذ لیسانس مهندسی الکترونیک از دانشگاه مذ کور شد و بلا فاصله در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه امیر کبیر تهران قبول و مشغو ل تحصیل شد در سال 1370 از پایان نامه خود که در مورد طراحی و ساخت رمز کننده ماکس 32 کانالی نگاشته بود دفاع و با دریافت نمره 20 در پروزه فوق مدرک فوق لیسانس را احراز نمود .

در دانشگاه آ زاد اسلامی واحد خلخال از بدو تاسیس آن با سمت مربی و مدرس به تدریس دانشجویان اشتغال ورزید . در حین اشتغال در مقطع دکترای دانشگاه امیر کبیر تهران پذیرفته ومشغول تحصیل شد و پس از گذراندن واحدهای مربوطه نوشتن چندین مقاله علمی که در مجلات دانشگاهی داخل و خارج کشور به چاپ رسانید و در چند کنفرانس علمی داخل و خارج کشور از جمله در کشور اسپانیا شرکت نمود و مقاله خود را ارایه و تشریح کرد.

در آبان ماه سال 1381 از تز دکترای خود دفاع و با کسب رتبه عالی به دریافت مدرک دکترای الکترونیک نایل گردید . موضوع دکترای وی در زمینه شبکه های عصبی و پردازش مونوی و بازشناسی گفتار می باشد که ایشان این مطلب را در یک برنامه تلویزیونی که از شبکه 3 صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت زنده پخش گردید تشریح کرد که مورد توجه کارشناسان مربوطه قرار گرفت . وی هم اکنون عضو رسمی هیات علمی دانشگاه ارومیه می باشد و به عنوان استاد نیمه وقت با دانشگاه آزاد ارومیه هم همکاری دارد .

قسمتی از مقالات منتشر شده دکتر مشعوفی :

1 – ارایه یک الگوریتم تطبیقی با استفاده از اتو ماتانهای یادگیری برای پرستپرون چند لایه

محل انتشار مجله:ژاپن           جلد : شماره 3 مارس 2003

2 – معرفی یک الگوریتم تطبیقی جدید برای آ موزش شبکه های عصبی – محل انتشار کنفرانس بین المللی در کشور اسپانیا در زمینه شبکه های عصبی ومنطق فازی

3- تعیین تعداد بهینه برای وزن های شبکه های عصبی با استفاده از اوتا ما تا نهای یادگیری – محل انتشار مجله علمی پژوهشی امیر کبیر از انتشارات دانشگاه امیر کبیر

4- بکار گیری اتوما ما تانهای یادگیری برای بهینه سازی شبکه های عصبی – محل انتشار کنفرانس مهندسی برق آ موزشکده شهید عباسپور تهران

5- تدوین پایان نامه دوره کارشناسی در رشته برق و الکترونیک

6- نوشتن پایان نامه دوره کارشناسی ارشد در رشته برق و الکترونیک که با نمره 20 پذیرفته شد.

7- تدوین وتنظیم پایان نامه دوره دکترای برق والکترونیک

8- الگوریتم های تطبیقی

...

 

با آرزوی موفقیت و کامیابی برای دکتر مشعوفی

 

بازگشت

 

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید