معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

جعفری - شهرام فرستادن به ایمیل
شهدای والا مقام خلخال

شهید شهرام جعفری

نام : شهرام

نام خانوادگي : جعفري

محل تولد :  روستای نوده خورش رستم

تاريخ تولد : 1341

تاريخ شهادت: 8/12/62

محل شهادت : جزيره مجنون ( عمليات خيبر )

مسئوليت : فرمانده گروهان


زندگينامه

شهيد در يكم آبانماه سال 1341 در خانواده اي مذهبي چشم به جهان گشود. به مدت 12 سال در سايه تلاش و رنج فراوان پدر و مادر دنبال تحصيل بود. وضعيت خانوادگي شهيد از لحاظ اقتصادي، يك خانواده كشاورز روستايي و از لحاظ اعتقادي پيرو مكتب اسلام و قرآن بوده است.

دوران ابتدائي را در روستا و راهنمايي را در هشجين و خلخال و مقطع متوسطه را درهنرستان شهرستان مراغه با موفقيت كامل طي نموده است .

از لحاظ اخلاق به صورت يك اسوه و نمونه بود عاقل ،كامل،قانع، حق طلب و حق جو ، متواضع و خاشع و عالم و عابد بود. از لحاظ فكري از زماني كه انقلاب و امام را شناخت كاملا شيفته و مجذوب اسلام ناب محمدي و اهداف بلند حضرت امام گشت.

خاطراتي از زمان اعزام به جبهه: شهيد از اول و شروع جنگ تحميلي علاقه شديد به اعزام داشت و به خاطر نياز سپاه خلخال با عدم موافقت فرمانده وقت سپاه و امام جمعه شهرستان مواجه شد و نهايتا در دوم بهمن ماه سال 62 با طلب مغفرت از تمامي اقوام و فاميل و همسر و برادر دور از چشم مادر و پدر به منطقه اعزام شد.

به خاطر عشق و علاقه به نبرد با دشمن ، استراحت در خانه را روا نمي دانست و به ياد در خاك خوابيدن رزمندگان هميشه از انداختن لحاف گرم و نرم خودداري مي نمود.

جزو چهار گرداني بودند كه در آن سوي جزاير مشغول سركوب نمودن دشمن بودند و شهيد به عنوان فرمانده گروهان مشغول رزم و دلاوري بوده است و بنا به اطلاعات و نقل قولها جزو 3تا6 نفري در گردان بودند كه تا آخرين لحظه نبرد نموده اند .

شهيد همواره به گمنامي علاقه داشت . گمنام زيست و گمنام شهيد شد ، عشق و علاقه كامل به سرباز گمنام بودن حضرت امام زمان داشت و نهايتا گمنام پرپر گشت.


وصيت نامه

بسم الله الرحمن الرحيم

 

"ولا تموتن الا و انتم مسلمون  "... ودر راه خدا كه شما مسلمانيد.(قرآن كريم)

به نام خدایی که رحمان و رحیم است . (رحمان) به تمام موجودات اما( رحيم )فقط براي صالحان ،به كسانيكه طريقه جاودانه زيستن را آموخته و با الهام از احكام الهي (قرآن مجيد) و تحقق بخشيدن به آرمانهاي الله و اولياء الله قدم در جاي پاي امير مومنان خويش نهادند و ايمان به روز رستاخيز آوردند. با سلام و درود بيكران بر قائم آل محمد و منجي عالم بشريت حضرت مهدي (عج) و سلام بر پيشگاه مبارك فرزند خلف امام حسين (ع) و ادامه دهنده راه رسول اكرم(ص) ، امام خميني(روحي له الفدا) و درود بيكران بر شهداي گرانقدر جمهوري اسلامي به خصوص شهداي جنگ تحميلي كه با خون سرخ خويش راه سرخ انبيا( عليهم السلام) را تداوم بخشيدند، و سلام بر پيشگاه مبارك امت الهي ايران كه با مقاومت و ايثار خويش رهايي بخش بودن اسلام ، اين مكتب با خون احيا شده را اثبات نمودند. اما خدايا تو خود شاهدي كه لايق شهادت نيستم اما اميدوارم كه به فضل خويش نصيبم نمايي . علي هذا جهت انجام تكليف شرعي قلم بر روي كاغذ نهاده و خواستم وصايايي چند معروض نمايم . آنچنان كه از آيه ذكر شده در بالا مشخص است مسلمان بايستي تسليم باشد ، تسليم قوانين اسلام كه اگر چنين باشيم بايد مطيع محض قرآن باشيم كه مي فرمايد:" قل ان كنتم تحبون الله فاتبعوني يحببكم الله فاغفر لكم ذنوبكم والله غفور رحيم"، اي رسول خدا بگو اگر مي گوييد خدا را دوست مي داريد پس اطاعت كنيد از من تا خدا شما را دوست بدارد و گناهانتان را بيامرزد . كه مصداق عيني حضرت رسول اكرم (ص) و قرآن مجسم در اين زمان ، امام امت خميني كبير مي باشد.

فلذا بر هر مسلماني واجب است كه مطيع امام و پيروان امام باشد تا بتواند به آيه فوق عامل باشد . اطاعت كنيد از امام كه شكر نعمت است وگرنه خداوند نعوذ با لله بر ما مسلمانان عذاب نازل مي نمايد . عزيز و گرامي داريد خانواده معظم شهدا و معلولين را كه به حق وارثان اين انقلاب هستند. بر امام حسين(ع) گريه كنيد كه شما را از آتش دوزخ رهايي مي نمايد . به فكر زيارت امام حسين(ع) باشيد كه در روز قيامت حضرت رسول با زوار امام حسين (ع) مي آيد.

 

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید