معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home شهدای والامقام خلخال قدرتی - رحیم اله
قدرتی - رحیم اله فرستادن به ایمیل
شهدای والا مقام خلخال


شهید رحیم قدرتی

نام : رحيم

نام خانوادگي : قدرتي

نام پدر : فتح الله

محل تولد : هروآباد

تاريخ تولد : 1336

تاريخ شهادت: 24 / 2 / 61

نوع عضويت :  بسيج

محل شهادت : شهابيه خرمشهر

 

زندگينامه

شهيد رحيم اله قدرتي در سال 1336 در يك خانواده كاملاً مذهبي چشم به جهان گشود. بعد از دوران كودكي رهسپار مدرسه گرديد . در شهرستان خلخال ديپلم  ادبیات را اخذ نمود. خانواده شهيد مخصوصاً پدر و مادر شهيد از اخلاق فرزند خودشان بسيار ابراز رضايت مي نمايند و چنين ادامه مي دهند كه ، شهيد واقعاً يك نمونه و الگو بود ،براي ديگر جوانان و هم سن و سالان خودشان. هر كس كه با اين برادر آشنايي داشت از اخلاق و طرز برخورد شهيد با ديگران خيلي مهربان، توصيف مي كنند. اين برادر شهيدمان بعد از اينكه اخذ ديپلم نمود، بطور داوطلب در هيئت هفت نفري تقسيم اراضي خدمت مي كرد . بعد از يكسال در جهاد سازندگي فعاليت خودشان را ادامه داد .  قبل از به جبهه رفتن در فرمانداري رانندگي مي كرد. بعداً در بسيج سپاه ثبت نام بعمل آورد. پس از ديدن آموزش لازم ،رهسپار جبهه حق عليه باطل گرديد و پس از اينكه رشادت زيادي از خود نشان داد، عاقبت در نبرد با كفار بعثي عراقي به درجه رفيع شهادت نايل گرديد و به لقا الله پيوست.                                               راهش پر رهرو و روانش شاد باد

 

فرازي از نامه شهيد رحيم الله قدرتي به خانواده خود

بسمه تعالي

پس از عرض سلام سلامتي رهبر عظيم الشان وشما پدر ومادر عزيز را از درگاه خداوند متعال خواهانم. پدر ومادر عزيز همان طور كه ميدانيد شهادت انسان را به درجه اعلا مي رساند وچه قدر شهادت در راه خدا زيباست. مانند گل محمدي ميماند شهادت در راه خدا وقران ،كه خاري در چشم دشمنان اسلام است . خداوند نصيب عاشقان راهش بگرداند وبه بنده حقيرش نيز نصيب گرداند. مادر عزيز مي دانم كه چه قدر به شما زحمت داده ام حلالم كنيد. وهميشه صبور وبا استقامت باشيد. كه خداوند صابران را دوست مي دارد.

پدر ومادر عزيزم اين نامه را وقتي مينويسم كه، سه ساعت بعد ،به اميد خدا  مي خواهيم به طرف دشمن حمله ور شويم وبراي هميشه اين حلقه به گوش آمريكا را از بين ببريم. ما با نيروي ايمان برآنها پيروز مي شويم. مي خواهم به شما عزيزان  بگويم تا به جان اماممان دعا كنيد، كه اگر ايشان نبودند مادر زير ظلم واستبداد رژيم منحوس شا ه بوديم. همه اين پيروزي ها را مديون امام هستيم. خداوند سايه ايشان را از سرما برندارد. پدر ومادر عزيز صداي هل من ناصر ينصرني امام حسين  از آن سوي خوزستان به گوش ميرسدوقلب عاشقان راهش را در خود مي سوزاند وليكن خوشا به حال  آن عاشقي كه خدايش توفيق دهد وبا خلوص پاك ونيتي كه تنها براي خدا ميباشد، اين راه را بپيمايد.

پدر ومادر عزيز سلام مرا به تك تك فاميلان ودوستان واشنايان برسانيد وبه شفيقه بگوييد كه رحيم مي خواهد خواهري حزب الله وبرادراني رزمنده داشته باشد وبه خانواده اش افتخار كند. ومن اين افتخار را در خود ميبينم كه پدر ومادري همچون شما دارم. سلام بر آن مادراني كه فرزندان خود را در راه اسلام فدا كرده اند وسلام بر امامي كه ما را از خواب غفلت بيدار كرد .

ديگر عرضي ندارم. خداوند يار ونگه دار تمام رزمندگان اسلام وامت شهيد پرور وامام عزيزمان باشد.        والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

تقديمي از رحيم قدرتي به خدمت پدر ومادر مهربانم.

 

 

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید