معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home شهدای والامقام خلخال قدیری - سید قدیر
قدیری - سید قدیر فرستادن به ایمیل
شهدای والا مقام خلخال


شهید سید قدیر قدیری

نام : سيد قدير

نام خانوادگي : قديري

محل تولد : روستاي خانقاه سادات

تاريخ تولد : 1342

تاريخ شهادت : 9 / 12 / 1362

محل شهادت : جزیره مجنون (عملیات خيبر )

نوع عضويت :  بسيجي

 

زندگينامه

در روستاي مذهبي خانقاه سادات و در يك خانواده مذهبي چشم به جهان گشود و از دوران كودكي اهل نماز و روزه بود ،فرد زحمت كشي بود.چون پسر بزرگ خانواده بود، مشكلات زندگي روي دوش ايشان بود. در اوايل انقلاب در روستا شورا و انجمن بود .

دوران ابتدايي خود را در شهرستان خلخال و دبستان سعدي گذرانيد . دوران راهنمايي خود را در مدرسه پهلوي سابق گذرانيد و دوران دبيرستان را در دبيرستان شهيد رجائي خلخال می خواند که در سال چهارم دبيرستان  عازم جبهه حق عليه باطل شد و به درجه رفيع شهادت نايل آمد و در دوران تحصيل نمرات ايشان خيلي خوب بود.

اخلاق نامبرده در ميان دوستان و آشنايان خوب بوده و هميشه از معنويات براي خانواده صحبت ميكرد . وی اهل قرآن بود وهميشه قرآن مي خواند و مردم روستا را جهت سخنراني به مسجد دعوت می کرد  . ايشان در روستاي مذهبي خانقاه سادات پايگاه را تشكيل داد.

 

وصیت نامه

بسم الله الرحمن الرحيم

ولا تَحسَبَن الذًينَ قُتلوا في سبيلِ اللهِ امَواتا بَل اَحْياءَ عندَ رَبِهمْ يُرزقُون.

آنان كه در راه خدا جهاد مي كنند و كشته ميشوند مپنداريد كه آنها مرده اند بلكه آنها زنده اند و نزد خدا روزي ميگيرند.

السلام عليك يا ثارالله، السلام عليك يا ابا عبدالله ، السلام عليك يا اصحاب الحسين و اولاد الحسين .سلام بر پيشگاه مقدس بقيه الله و منجي بشريت و سلام بر نايب بر حقش امام عزيزمان، بت شكن زمان، كه او كاخ ظلمت را با خاك يكسان ساخت . سلام بر ارواح پاك شهداي كربلاي حسيني تا كربلاي ايراني و سلام بر رزمندگان اسلام . سلام بر مردمان شهيد پرور هميشه در صحنه ايران انقلاب ،برادران وخواهران ميخواهم بگويم كه در لحظات آخر از شما خداحافظي ميكنم و به لقاالله مي پيوندم . برادران و خواهران آگاه باشيد كه هر قطره خوني كه از شهيدان به زمين ميريزد صدها نو گل جوانه از دامن مادران پاك دل تقويت ميشود . به خون شهيدان و پيام امام لبيك گوييد و عاشقانه به سوي كربلا بشتابيد.

آري اي برادران شما با شركت كردن در صحنه هاي انقلابي مشتي محكم بر دهان ياوه گويان بزنيد و به دشمن اسلام نشان دهيد كه حزب الله هميشه در صحنه و هميشه آگاه است.

خواهرم حجاب تو سلاح توست، پس تو از حجاب خود سخت مواظبت كن . زيرا حجاب تو كوبنده تر از سلاح يك رزمنده است. اي پدرو مادرم ؛ با خدا باشيد زيرا خدا با شماهاست كه در قرآن ميفرمايد:"اُدعوُني اَسْتَجِبْ لَكُمْ" بخوانيد مرا تا اجابت كنم شما را.

دوباره ميگويم از نماز و عبادت و دعا دست نكشيد،  زيرا دشمن از نماز و دعا هراس دارد . امام را از ياد نبريد و براي امام طول عمر طلبيد. ديگر اينكه اي پدر ،اي مادر، وقتي من شهيد شدم گريه نكنيد، زيرا خداوند در قرآن مي فرمايد:"اِنً اكْرَمَكُمْ عِندالله اَتْقيكُمْ"

همانا گراميترين شما نزد من پرهيزکارترين شماست.

پس اي مادرم و اي پدرم  ، مرا ببخشيد و موقعي كه ميخواهيد بر من گريه كنيد، به ياد تمام شهدا باشيد وبر امام حسين و بر تمام شهيدان ناله كنيد.

پيام آخرم اين است كه براي حفظ امام دعا كنيد .

والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته.

 

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید