معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home شهدای والامقام خلخال کریمپور - سید کریم
کریمپور - سید کریم فرستادن به ایمیل
شهدای والا مقام خلخال


شهید سید کریم کریمپور

نام : سیدکریم

نام خانوادگی : کریم پور

نام پدر: سیدعیسی

محل تولد : کلور

تاریخ تولد: 1327

تاریخ شهادت : 25 / 11 / 63

محل شهادت: اهواز- منطقه حمیدیه

نوع عضویت :بسیجی

 

زندگینامه

اوج مسلمانی ، جهاد درراه خداست که جزمسلمانان برجسته به آن نرسند.

( رسول اکرم (ص))

بسیجی شهید سیدکریم کریم پور به سال 1327 درخانواده ی مذهبی وخدا شناس درکلورمرکزبخش شاهرود دیده به جهان گشود . با شروع قیام شکوهمند اسلامی به سیل خروشان مردم مسلمان ایران پیوست. او از اخلاق شایسته ورفتاروکرداری خدا پسندانه برخورداربود وصبروشکیبایی ، عزت نفس، ایمان به خدا وپیروی ازائمه اطهار(ع) ازصفات بارزوی بود. با شروع جنگ تحمیلی ویورش دنیای کفر به مرزهای جمهوری اسلامی، خالصانه وصادقانه بارها برای رویارویی با استکبار ودفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی به جبهه اعزام شدند وجای جای جبهه های خونین اعم ازغرب کشور ویا جنوب آن شاهد ایثار وفداکاری این شهید بزرگوار می باشد.تا اینکه درمورخه 25/11/63 درگرما گرم نبرد درمنطقه ی حمیدیه اهوازبه درجه ی رفیع شهادت نائل آمد. وبه جمع شهیدان پیوست ضمنا" ازاین شهید بزرگوار5 فرزند به یادگار مانده است. ودراخرین سفارشات به همسرش این بوده که فرزندانم را خوب تربیت کنید وآنها را ازادامه دهندگان راه دین وقرآن تربیت نمائید.

روحش شاد وراهش مستدام باد


وصیت نامه

بسم الله الرحمن الرحيم

خدايا خدايا تا انقلاب مهدى خمينى را نگهدار.

ولا تحسبن الذين قتلوا فى سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون.

اين جانب كريم كريمپور دارنده شناسنامه شماره 42 متولد 1327 فرزند مرحوم سيد عيسى كلورى مقيم فعلى سياه مرد شاندرمن اقرار و اعتراف مى نمايم ،جهت دفاع از ميهن عزيز خود ،سه مرتبه به جبهه نبرد حق بر عليه كفار بعثى با توجه به مدارك رسمى قبلا اعزام شده و انجام وظيفه کرده ام. بدينوسيله نيز بر خود واجب دانسته و عقلم به من فتوا مى دهد و چنين تصميم گرفته شد كه با خلوص وحسن نيت قلب خود مجددا اين چهارمين بار است كه به جبهه اعزام شوم و از توجهات خداوند متعال و از بذل عنايات امام زمان عجل الله تعالى فرجه در اين مسافرت عظيم خود، با همكارى رزمندگان اسلام ريشه كافر صدام بعثى را قطع و بزودى پيروزى رزمندگان اسلام به نهايى برسند .انشاءالله تعالى. با چنين كيفيت در حال حاضر قبل از اعزام شدن با ميل و رضايت خود با رضايت كامل خود بدون شايبه و حيله و توريه ضمن اين نوشته وصيت نمودم كه،  در اين امر عظيم درباره ميهن خود شهيد شدم، جاى نگرانى براى اطفالم نباشد، مگر اين كه آرزو دارم به عهد و عقيده خود جانم را نثار و با فعاليت و كوشش و به شادمانى با همكارى رزمندگان عزيزمان پيروز شويم. آمين يارب العالمين.

لذا اينجانب وصيت مى نمايم ؛وكيل وصى خود ،خانم فاطمه شهسوارى را انتخاب و تعيين نموده ام و مشار اليها مجاز و مختار است اولادهايم را از هر نظر سرپرستى نمايد و برادرم آقاى سيد نصرت كريم‌پور و مادرم سيده جهان خانم مستجابى و هم خواهرم و دامادم به هيچ عنوان وظيفه ندارند، به كار خانوادگى اطفالم دخالت نمايند و هر گونه اعتراضى بنمايند ادعاى ايشان در هر محافل شرعى و عرفى لايسمع خواهد بود. مگر اينكه برادرم سيد قدرت كريم پور، مى تواند به كارها و امورات خانوادگى ام با مشورت و صلاح ديد خانمم رسيدگى نمايد . دينارى بدهى ندارم به جز، حقوق شرعى مهر باقى عيالم ، بدهكار هستم . ششدانگ يكدستگاه عمارت مسكونى كه در كلور دارم .از جمله ششدانگ حقوق يك خواهرم ، از همان عمارتباقى هست. از من حق دارد . يكدانگ هم از مال عيالم، فاطمه شهسوارى مى باشد. به او قباله داده ام صحيح است . ما بقى عمارت از مال شخصى من است .از مال اولادم مى باشد و هر گونه اثاث خانه دارم و دو تخته فرش دارم آنهم مال شخصى من بوده ، مال ورثه ام مى باشد . خرج نفقه عيال و اطفالم به اندازه وسع ضعيف خودمقدارى تهيه تا تحت فشار قرار نگيرند. انشاءالله تعالى.

پس از پايان ماموريت خود و سرنگونى صدام که بزودى در پيش است ، تا مطلب حقيقى اينجانب برآورده شود.

مراتب به نام وصيت نامه در تاريخ يازدهم دى ماه سال هزار و سيصد و شصت و سه

 

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید