معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

مهری - سعید فرستادن به ایمیل
شهدای والا مقام خلخال


شهید سعید مهری

نام :  سعيد

نام خانوادگي :   مهري

محل تولد : روستای نساز

تاريخ تولد :  1343  

تاريخ شهادت:  64/11/22

نوع عضويت : بسيجي

محل شهادت:  فاو عملیات والفجر 8

 

زندگینامه

شهيد سعيد مهري در سال 1345 در يک خانواده متدين ومذهبي ديده به جهان گشود .در دامن  آن خانواده مطهر تربيت وپرورش يافت . ايشان در دوران  کودکي علاقه هاي خاصي به خاندان اهل بيت وعصمت داشت وهميشه در مراسم عاشوراي حسيني آرزو مي کرد که اي کاش  آن روز در کربلا بوديم  و آواي ملکوتي   امام حسين (ع)را که  فرمود: هل من ناصراً  ..... آيا کسي است که مرا ياري کند با گوش وجان مي شنيد  و لبيک مي گفتيم . فردي بود  که هميشه به آينده مي اندیشيد .فکرش اين بود به من ربطي ندارد چرا فلاني به جبهه نمي رود مي گفت ، من به خاطر اسلام وقرآن  به جبهه مي روم. آگاهانه هدف وانگيزه خودم را انتخاب نموده ام وجان خودم را  که عزيزترين شي در نزدم هست  وامانت خداوند است به خداوند منّان هديه مي کنم.

شهيد مهري در سال  1351 جهت يادگيری علم وتقواي الهي وارد دوران ابتدائي شد . دوران ابتدائي را با موفقيت کامل وحسن اخلاق نيکو به پايان رسانيد .در سال 1356 وارد  دوران راهنمايي شد که، مصادف بود  با  شروع انقلاب اسلامي. وبالاخره  دوران راهنمايي را نيز با موفقيت کامل رسانيد . در سال 1360 به عرصه متوسطه وارد شد ودر شهرستان رشت به ادامه تحصيل  پرداخت .در سال 1364 براي ياري رزمندگان اسلام ولبيک به نداي هل من ناصراً... امام خميني قدس سره شريف به جبهه هاي حق عليه باطل شتافت. بعد از سه ماه انتظار  بلاخره زمزمه  عمليات در بين  رزمندگان طنين افکند وآن طوري رزمندگان از شهيد  عزيزمان تعريف مي کرده اند، ايشان هر لحظه در انتظار شهادت بود وبراي شهادت ثانيه شماري مي کرد.

بالاخره آن لحظه ها وثانيه ها انتظار پايان يافت ودر ساعت 10/22 دقيقه روز  64/11/20 توسط فرماندهي کل سپاه فرمان حمله با قرائت رمز عمليات صادر شد.

بسم الله الرحمن الرحيم  لاحول ولا قوة الا بالله  العلي العظيم . وقاتلوهم  حتي لا تکون  فتنه

يا فاطمه الزهرا ، يا فاطمه الزهرا يا فاطمة الزهرا

با اعلام شروع عمليات، شهيد سعيد مهري  به عنوان  غواص از اروندرود، از شط خون وشهادت گذشت .در اروندوضوي خون ساخت وبه لقاء پروردگار خود شتافت وبه آروزي ديرينه خود که  شهيد شدن در راه حق بود رسيد .در محل تولد خود روستای نساز،از توابع  بخش خورش رستم شهرستان خلخال به خاک سپرده شد. از خداوند رحمان آرزو داريم که ما را ازادامه دهندگان راه شهيدان قرار بدهد .روحش شاد، راهش مستدام.

 

وصيت نامه

"والعصر ان الانسان لفى خسر الا الذين آمنوا و عملوا الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر".

"ان الله اشترى من المومنين انفسهم و اموالهم بان لهم الجنة يقاتلون فى سبيل الله فيقتلون و يقتلون".

سلام به امام امت كه رهبرى چون پيامبر است براى اين ملت.

سلام بر پدر و مادر عزيزم كه فرزندى را به اين سن رساندند و روانه جبهه ساختند. سلام بر برادرانى كه در كردستان پشت سنگرند و با منافقين به پيكار برخاسته اند و سلام بر ملت شهيدپرور و قهرمان ايران.

وصيت به برادران و خواهران وپدر و مادرم.

برادران و خواهران سعى كنيد دست به دست يكديگر دهيد و منافقين را از صحنه بدر كنيد و هيچ فرصتى به آنها ندهيد كه بخواهند به فعاليت خود ادامه دهند. برادران سعى كنيد هر چه زودتر به يارى رزمندگان در جبهه ها بشتابيد زيرا بعد از جنگ با عراق نوبت جنگ با اسرائيل صهيونيسم است.

خواهران عزيزم سعى كنيد از لحاظ هديه و يا كارهاى ديگر به رزمندگان در جبهه ها كمك كنيد و پشتيبان محكمى براى رزمندگان باشيد.

پدر بزرگوارم ؛ بايد مرا ببخشيد چون سرپيچى من از فرمان شما زياد بوده و مرا ببخشيد ،چون راهى كه رفته ام وقتى به آرزويم رسيدم آسوده و راحت باشيد.  پدر بزرگوارم از اين كه مرا به اين سن رسانديد متشكرم اجرتان با خدا باد.

مادر عزيزم از اين كه زحمتهاى فراوانى را براى من متحمل شده ايد تشكر مى كنم اجر شما نيز با خداى توانا.

برادران و خواهران عزيزم ،توصيه من به شما اينست كه شكرگزار اين نعمت الهى باشيد و قدر آن را بدانيد. آن نعمت الهى (امام) است كه با رهنمودهاى خود توانسته است اسلام را گسترش دهد .هم چنين با رهنمودهايش توانسته است اين چنين رزمندگان را به جبهه بفرستد كه هيچ قدرتى نمى تواند در مقابل اين رزمندگان دوام داشته باشد.

برادران و خواهران پيرو خط امام باشيد. از او پيروى كنيد و شكرگزار خدا باشيد .

برادران عزيزم اين راهى كه رفته ام هر چند پيروزى و آرزويم شهادت است اگر پيروز شديم كه به جاى خود و اگر به آرزويم رسيدم شما بايد راهم را ادامه دهيد و آنچنان مشت محكمى بر دهان منافقين بزنيد كه ديگر با ملت طرف نشوند.

پدر و مادر عزيزم، وقتى كه من شهيد شدم شما بايد خوشحال باشيد و حوصله به خرج دهيد و استقامت داشته باشيد.

پدر عزيز و برادران عزيزم ، بر من گريه نكنيد ،شما بر حسين گريه كنيد، چون او مظلوم شهيد شد. چون اگر خانواده شهدا در تشييع جنازه فرزند خوشحال باشد و گريه نکند منافقين به لرزه مى افتند.

پدر عزيزم و مادرم شما براى من خيلى زحمتها كشيده ايد اميدوارم مرا ببخشيد.

مادرم اگر من به روى تو آمده باشم حلالم كن و برادران و خواهران اگر من با شما بدرفتارى كردم حلالم كنيد .

پدر عزيزم ازهم روستایهای مان براى من حلاليت بگيريد.         خداحافظ

خدايا خدايا  تا انقلاب مهدى خمينى را نگهدار

پدر عزيز ، خوش ساعت اسكندرى 200 تومان از من پول گرفته آن را بگيريد . 100 تومان به تقديم قنبرى بدهيد وبقيه را به پايگاه بدهيد.      سعيد مهرى

 

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید