معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home شهدای والامقام خلخال همتی - سلام اله
همتی - سلام اله فرستادن به ایمیل
شهدای والا مقام خلخال


شهید سلام اله همتی

نام  :   سلام‌اله

نام خانوادگى  :   همتى

نام پدر :   اصلان

محل تولد : هشجین

تاريخ‌تولد  : 31 / 01 / 1342

تاريخ شهادت  : 26 / 11 / 62

 

وصيت‌نامه

"لو انزلنا هذا القرآن على جبل لرايته خاشعا متصدعا من خشية الله و تلك الامثال نضربها للناس لعلهم يتفكرون " اى رسول گرامى اگر مااين قرآن عظيم الشأن را بر كوه نازل مى‌كرديم، مشاهده مى‌كردى كه كوه از ترس خدا خاشع و ذليل و متلاشى مى‌گشت و اين مثال را براى مردم بيان مى‌كنيم باشد كه اهل عقل فكر كنند.

پدر و مادر عزيز و گرانبهايم كه شبانه روز زحمت مى‌كشيد و تمام زحمات شما عبادت الهى است.  اى پدر مهربانم تو همچون كوه استوار با دستهاى پينه بسته به شغل مقدس كشاورزى مشغولى و زمين خدا را آباد مى‌سازى. از دوران طفوليت وقار و عظمت تو در من تاثير كرد و خدا را سپاس گذار بودم كه پدر و مادر زحمت كش و معتقد به دين مقدس اسلام و شريعت محمدى(ص) داشتم . شما كه با زحمات طاقت فرسا مرا تا سطح تحصيلى دبيرستان راهنمايى كرديد  . پدر و مادر دلسوزم و دوستان خوبم كه هميشه مرا از راههاى دنيايى و از مسير شيطان نجات داده و بسوى راه حق مى‌خوانديد . اكنون كه با دعاى شما كه به جبهه جنگ مى‌روم تا انشاءالله بتوانم قدمى در راه انقلاب كه پيوند با همان راه حضرت محمد(ص) است برداشته باشم و بدانيد اسلام هم در انتها با نثار جان باقى مى‌ماند و مى‌بينيم كه بهترين ياران امام و امت امروز رو بسوى كربلاى امام حسين(ع) مى‌آورند تا ، دين خود را نسبت به امام و اسلام و شرع مقدس محمدى ادا نمايند و بايد نيز همه ملت اگر خواهان اسلام و عظمت مسلمين هستند، بدون جارى ساختن خون خود درخت اسلام بارور نخواهد شد.

آيه اى كه در اول عرض كردم ،فرمايش قرآن و عظمت و شكوه و صراحت بيان قرآن كريم است آيا چه دل سنگ و مهر خورده‌اى است كه از اين آيه بدنش به لرزه در نيايد. براستى اگر كسانى نمى‌لرزند همان كسانى هستند كه مهر قهر ظلمت خدا بر دهانشان است.

شما اى مردم شهيدپرور هشجين گوش به فرمان امام عزيز باشيد كه كشتى نجات شماست. گوش به فرمان ابراهيم زمان باشيد زيرا تنها اوست كه مى تواند شما را رهبر و راهنما باشد.

راستى به فكر آخرتتان باشيد آيا توشه اى براى آخرت جمع كرده ايد؟ مگر كسى كه به مسافرت مى‌رود با دست خالى مى‌رود؟ زيرا كه دنيا مزرعه‌اى براى آخرت است آن هم چه مسافرتى! به ملاقات با خدا و پيامبر و امامان آيا با دست خالى شرمنده نخواهيم شد؟ در جواب چه پاسخى داريم. آيا مى‌گوييد :نمى‌دانستم مگر كسى به شما نگفت؟ آيا محكوم درگاه الهى نخواهيد شد؟ چرا كه آن موقع اگر پرونده همه كس پيش خداست. اوست كه از درون همه كس آگاهى و اطلاع دارد و اين ما هستيم كه تا دير نشده موانعى را كه سد راه است از ميان برداريم.

امروز همه رزمندگان و شهيدان آگاهانه و با سلاح ايمان و با قدرت الله اكبر كه برتر از همه سلاحها و قدرتهاست راهشان را انتخاب كرده و نتيجه اين انتخاب «فزت و رب الكعبة» است كه خداوند انشاءالله روزى همه افراد آرزومند را نصيب كند كه بزرگترين پيروز در پيشگاه خداوند است.

پدر و مادر مهربانم و اى خداوند متعال كه شاهد همه اعمال بندگان خود هستى، اين وصيت نامه را در حالى مى‌نويسم كه با كوله بارى از گناه ره به هيچ جا نبرده‌ام و فقط شرمنده و درمانده رو به درگاه تو آورده‌ام، زيرا كه در رحمت تو هميشه باز است و لطف و مهر تو چنان عظيم است كه با اين كوله بار عظيم گناه باز بنده ات را (همتى را) كه فقط كمر همت به بزرگى و جلال و عظمت تو بسته مى‌بخشى و او را مى پذيرى .  چون همتى كه دارم ذره و اندكى از درياى بيكران همت تو است كه به پدرم اصلان همتى از در همت بخشيدى و او نيز مرا زير توجهات و كرامات تو تربيت كرده و باز تو را سپاس‌گزارم كه او را نيز با همت پروراندى.

خدايا تو شاهدى كه از روزى كه خود را شناختم تو را نيز شناختم و از روزى كه تو را شناختم بسويت شتافتم و تا آنجا كه برايم امكان داشت در راه تو كوشيدم . خدا اى معبودم و معشوقم و همه كس و كارم ، نمى‌دانم در برابر عظمت تو چگونه ستايشت كنم ،ولى همين قدر مى‌دانم كه هر كس كه تو را شناخت عاشقت شد و هر كس عاشقت شد دست از همه چيز شسته و بسوى تو مى شتابد و من اين را بخوبى در خود احساس كردم و مى‌كنم .

پدرم به برادرم آقاجان سفارش كن، در راه خدا شناسى بكوشد و جهد كند و با پذيرش علم در زدودن ريشه هاى فساد و ظلم و استبداد كوشا باشد.  هم چنان كه تو با دستان پينه بسته با استكبار مبارزه مى‌كنى . از مادرم تقاضاى عاجزانه دارم كه همه زحمات و شير پاكش را حلالم كند . از همگى شما و اهالى شهيدپرور هشجين التماس دعا دارم . از همگى شما و امت شهيدپرور ايران تقاضاى عاجزانه دارم و آن اینکه ، گوش به فرمان حضرت امام خمينى بت شكن باشيد و نگذاريد آينده شما تاريك شود چون راه او راه انبيا و راه رسيدن به ارزشهاى والاى انسانى بوده و هست.       والسلام.

 

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید