معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home شهدای والامقام خلخال پورعبداله - سلیمان
پورعبداله - سلیمان فرستادن به ایمیل
شهدای والا مقام خلخال


شهید سلیمان پورعبداله

نام : سليمان

نام خانوادگي : پور عبداله

نام پدر : مالک

محل تولد : هروآباد

تاريخ تولد : 1346

تاريخ شهادت: 31 / 01 / 1369

نوع عضويت :پاسدار وظيفه

محل شهادت : بيمارستان شهيد هاشمي نژاد

 

زندگینامه

شهيد سليمان  پورعبداله، به سال 1346 در شهر هروآباد در يک خانواده متدّين واز پيروان اهل بيت عصمت و طهارت ديده به جهان گشود.بعد از طي دوران طفوليت قدم به مدرسه گذاشت ومقطع ابتدائي را در زادگاهش با موفقيت به اتمام رساند .پس براي تهيه امرار معاش زندگي به کمک پدرش شتافت .عشق وعلاقه او به اسلام وبرنامه هاي انسان ساز آن او را از همان اوان کودکي به سوي مراسم ومحافل مذهبي مي کشاند .به عزاداري اباعبدالله حسين علاقه خاصي داشت .با شروع جنگ تحميلي در قالب پاسدار وظيفه به خدمت مقدس سربازي رفت . تا اينکه پس از مدتها نبرد وخلق حماسه هاي جاويدان، جسم مطهرش به ميزان 70% جراحت برمي دارد و به افتخار جانبازی نایل می شود. عاقبت پس از تحمل ماهها سختي ودرد ناشی از جانبازی، در راه اسلام وقرآن، در بيمارستان هاشمي نژاد به آرزوي ديرين خود رسيد  و به صف شهداي اسلام پيوست .

"خداوند با شهداي کربلا محشورش گرداند"                یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

 

وصیت نامه

بسم الله الرحمن الرحيم

با درود به روان پاك رهبر كبير انقلاب اسلامى و شهداى جنگ تحميلى و با سلام به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامى و امت شهيدپرور خلخال كه همگام با مرزداران انقلاب اسلامى از اسلام عزيز و ميهن اسلامى پاسدارى مى كنند.

از امت شهيدپرور خواستارم كه:

1. به وصيت نامه حضرت امام خمينى(قدس سره) كه سند معتبرى در انقلاب اسلامى است توجه و ضمن عمل به آن پيمان خود را با رهبر معظم انقلاب اسلامى هميشه حفظ نمايند.

2. مراقب دسيسه ها و توطئه هاى استكبار جهانى و دشمنان داخلى و خارجى بوده و تاسر حدشهادت از انقلاب خونباراسلامى دفاع نمايند كه خون ما رنگين تر از خون شهداى كربلا نيست.

3. حمايت و پشتيبانى خود را با مردم مسلمان و مظلوم فلسطين حفظ نمايند و با اسرائيل غاصب كه يك غده سرطانى در جهان اسلام است با دست و زبان مخالفت و مبارزه كنند.

4. از جوانان غيور و رزمندگان سلحشور اسلام تقاضامندم كه سنگر ما را خالى نگذارند تا دشمنان اسلام نتوانند با انديشه هاى خام خود در فكر تجاوز به سرحدات اسلام و ميهن اسلامى بوده باشند.

5. از خواهران و برادران دانش آموز انتظار دارم كه همچون زينب و امام حسين(ع) هميشه آگاه و مبارز باشند و از قرآن پاسدارى كنند تا كافرانى همچون سلمان رشدى ها جرأت جسارت به شعائر اسلام و خاندان محمدى(ص) و انقلاب اسلامى را در سر نپرورانند.

از خانواده خود خواستارم كه:

1. خانواده ام غمگين و ناراحت نباشند زيرا راهى كه انتخاب نموده بودم بهترين راه در تداوم راه انبيا و اوليا خدا بوده و هست لذا شايسته است  كه ،  پدر و مادرم و خانواده ام صبر انقلابى خود را حفظ كنند.

2. از مادرم كه نزديك به دو سال پس از معلول و مجروح شدنم در جبهه در بيمارستان جانبازان تهران مراقبت و مواظبتم نمود، تشكر و سپاس‌گزارى نموده و براى او صبر جزيل آرزو مى كنم.

در پايان براى رهبر معظم انقلاب اسلامى حضرت آيت الله خامنه اى و رزمندگان اسلام آرزوى سلامتى و موفقيت مى نمايم و از امت مسلمان و هميشه در صحنه مى خواهم ضمن، حفظ اتحاد و يكپارچگى خود از انقلاب شكوهمند اسلامى ايران و دستاورد مهم آن يعنى قانون اساسى جمهورى اسلامى ايران هميشه پاسدارى كنند.

والسلام - سليمان پور عبدالله

5/1/69

 

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید