معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home نظرات عمومی بینندگان
>> نظرات عمومی
نظرات عمومی فرستادن به ایمیل

 

شما میتوانید نظرات و پیشنهادات مختلف خود را در این قسمت از سایت منعکس نمایید .


سئوال از مسئولین شهر و یا طرح یک درخواست از آنها

درج پیام تبریک

درج پیام تسلیت

انعکاس مشکلات پش روی همشهریان

انعکاس وضعیت محلات مختلف شهر

و هر آنچه که به ذهنتان میرسد و مرتبط با خلخال است

 

میتواند جزو یادداشتهایی باشند که در این صفحه امکان انعکاس دارند .

 

منتظر نوشته های ارزشمند شما هستیم !

 

 

توجه ! توجه ! با تشکر از همه دوستانی که به نوعی مطالب و نظراتشان را در این قسمت منعکس می کنند ، هیچ اصراری بر نوشتن نام واقعی افراد برای نظر دهی وجود ندارد که اگر این اتفاق بیافتد بهتر خواهد بود ولی از تایید نظرات دوستانی که با نام غیر واقعی و مستعار در مورد نظرات اعضاء شناخته شده سایت درج میشود ، معذوریم و این صرفا بخاطر جلوگیری از بروز برخی سوء تفاهمات بوده و قصد جسارت به محضر کسی رو نداریم

 

 

با اضافه شدن یادداشتهای جدید به مرور نظرات قدیمی پاک خواهند شد .

 

یادداشت  

 
#1 نی 1394-08-08 11:19
نسخه چاپيارسال به دوستان
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:
راه‌های اردبیل چهارراه شریانی شمال غرب کشور است

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: راه‌های استان به عنوان چهارراه شریانی شمال غرب کشور برای توسعه اهداف گردشگری و انجام سفرها محسوب می‌شود.
 
 
#2 صفری 1394-08-08 11:41
امروز تولد سایت خلخالیم هست آقای شیرعلیپور چرا هیچ مطلبی ذکر نکردید؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ مدیر : با سلام . در حال نگارش بودم و در زمان تایید این یادداشت در سایت موجود است .
 
 
#3 ali 1394-08-11 21:06
بنده درروزشنبه از گردنه الماس به سمت اسالم شب ساعت 7.5 بود میرفتم که درحدود 5سانتیمتر برف درقسمتی ازگردنه باریده بود ویک دستگاه گریدر درجاده بود وتمام ماشینها هم به راحتی رفت وآمد میکردند ولی در اخبار سراسریگزارش می کردنددکه بارش برف به ارتفاع 40سانیمتر با 10دستگاه برف روبی میکردند چرا ریسراه وترابری این همه این جاده را وحشتناک عنوان میکند واین کار به اقتصاد شهر ضربه میزند وهیچ مسافروکالا وبار فکر این شهرستان را نکند در تابستان که از چاله وچوله راه مردم نمیایند ودر پائیز وزمستان هم خود ریس راه وترابری با کوچکترین بارش برف اینطور تبلیغ منفی میکند واین گونه یک منطقه وحشتناک وانمود مکنند در صورتیکه به گردنه حیران وصثائین بیشتر از این برف امده بود چرا انها پخش نمیکنندوزیباییه اوطبیعت قشنگ انها را نشان میدهند از مسئولین شهرستان خواهش میکنم نگذارید // شهرستان به منطقه سوت کور تبدیل شود وبا بارش برف 2و3سانتیمتری به همه بگیم دیگر به خلخال نیایند
 
 
#4 بابک 1394-08-12 12:14
باتشکر از رئیس اداره راه وپرسنل اداره راه مطالبی که در کامنت 109نوشته کاملا"بجا بوده این همه در جاده ها وگردنه های کشور برفروبی میکنند چرا فقط خلخال کوچکترین بارش برف را رسانه ای می کند لازم نیست این همه بزگ نمایی
 
 
#5 جعفر 1394-08-12 20:19
//

پاسخ مدیر : حرفی برای گفتن ندارم . فقط باید بدونید دارید به شدت اشتباه میکنید و توقعاتی که مطرح کردید منطقی نیست .
آگهی تسلیت افراد صرفاً با درخواست خانواده متوفی و با پرداخت هزینه، در سایت درج می شود.
و اصلی ترین دلیلی که بنده نظر شما رو تایید نکردم ، ادبیات تهدید شما بود . اگر سئوال خاصی دارید، میتوانید با شماره تماسی که در سایت درج شده بپرسید . در غیر اینصورت بنده به هیج وجه به نظراتی با این ادبیات ترتیب اثر نخواهم داد .
 
 
#6 جعفر 1394-08-12 23:56
سلام مجدد . فرض کنیم ادعای شما درست باشد و درج آگهی تسلیت و آگهی ترحیم با درخواست خانواده متوفی صورت گیرد پس لااقل ، این سوال مرا جواب دهید : "چرا خبر فوت مرحوم هوشنگ بهبودی را در قسمت اخبار شهر ، منعکس نکردید ؟" قبول کنید که شما در این مورد ، مقصر هستید آن مرحوم سالیان سال ، رئیس دبستان سعدی بود و به پیشرفت آن مدرسه ، همت گماشت و آن مدرسه را آباد کرد سالها معاون اداره فرهنگ (آموزش و پرورش) خلخال بود همواره اسمش در کنار اسم آقایان رستم نوری و مرسل رحیمی می درخشد . حتی اگر خانواده ی ایشان درخواستی برای درج آگهی ترحیم یا آگهی تسلیت نداده بودند لااقل خبر درگذشت ایشان بایستی در قسمت اخبار ، درج می شد . ضمنا آقای مهندس این نکته را هم به یاد داشته باشید که درج آگهی ترحیم و مجلس ختم به درخواست خانواده ی متوفی می باشد نه آگهی تسلیت . از طرف دیگر ، حتی اگر درج آگهی تسلیت هم به درخواست خانواده ی متوفی باشد ، اولا برخی از بزرگان شهر بایستی از این قاعده ، مستثنی باشند ثانیا خبر درگذشت برخی ها از جمله بزرگان - مفاخر - هنرمندان - مشاهیر - علمای اعلام و ... چنین افرادی ، بایستی تحت هر شرایطی بلافاصله از طریق سایت در قسمت اخبار یا آخرین اخبار شهر ، مخابره شود تا مردم شهر ، مطلع شوند و این مساله در اکثر وبسایت های معتبر شهری و محلی رعایت می شود یعنی درخواست خانواده ی متوفی برای درج آگهی ترحیم ، یک مقوله است و حتی اگر خانواده ی فلان بزرگ و ادیب و شاعر و استاد و معلم پیشکسوت و ... درخواستی ندهند ، احساس وظیفه ی مدیر سایت و اعضاء سایت برای اطلاع رسانی کامل و دادن خبر فوت فلان بزرگ ، یک مقوله ی دیگر است یک مقوله ی جدا (آنهم مرحوم هوشنگ بهبودی که عکسهای شخصی اش را برای سایت شما در اختیارتان گذاشت) مگر ما چند تا هوشنگ بهبودی داشتیم ؟ درسته ؟
 
 
#7 شاهمرادپور 1394-08-13 13:10
برادر بزرگوارم شیرعلی پور عزیز حقیر به عنوان کمترین همشهری و خدمه ای در نهاد ریاست جمهوری امروز به حسب اتفاق سایت را مشاهده کردم لذا ابتدابرخود فرض می دانم تا از زحمات و تلاشهای بی شایبه و بی وقفه کلیه بزرگواران و به ویژه حضرتعالی نهایت تقدیر و امتنان را داشته باشم چه نوستالزی عجیبی است مشاهده عکسها ومطالبی که علیرغم ساده بودن برای حقیر بسیار ارزشمند است اگر بگویم که حیات دوباره ای یافتم باور کنید که اغراق نکرده ام متواضعانه دست بوس همه دست اندرکاران و همشهریان بزرگ هستم
 
 
#8 ساعد 1394-08-13 19:06
سلام مهندس شیر علیپور خدا قوت ی سوال چرا با گوشی های لمسی سایت شهرداری خلخال باز نمیشه ممنون.

پاسخ مدیر : با سلام . بنده بی اطلاعم . لطفا از طراح سایت شهرداری بپرسید .
 
 
#9 جواد جعفری 1394-08-21 18:43
به دلیل حجم کاری بسیار بالا، استرس و تنش و جروبحث با ارباب رجوع ،در پلیس +10 باعث ازدحامجمعیت در این مرکز شده و روند پاسخگوئی را کند نموده است برای یه درخواست ساده دو دقیقه ای باید ساعت ها در صف انتظار بمانیم.از مسئولین محترم استدعا داریم نسبت به افزایش تعداد شعبه های پلیس +10 ( حداقل به دو شعبه ) اقدامات لازم و فوری به عمل آورند.
 
 
#10 یوسف ف 1394-08-23 09:59
با سلام با کامنت109 و 115 کاملا موافقم
 
 
#11 جواد حعفری 1394-08-24 12:59
آقای مهندس شیرعلیپور، اگه امکانش هست یه بخشی را اختصاص بدین به موضوع انتخابات و ملاک های انتخاب نماینده اصلح...

پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما . به فکر هستیم .
 
 
#12 موسی نظری 1394-08-26 00:10
با سلام وخسته نباشید اولا از مدیریت محترم سایت کمال تشکر را دارم به خاطر اطلاع رسانی شفاف وکامل راجع به وقایع شهرستان همیشه محروم خلخال دوما بنده چون در بخش رادیولوژیوسی تی اسکن بیمارستان امام خمینی (ره)این شهرستان مشغول هستم هرروزاین دستگاه ماموگرافی را که درداخل کارتن درگوشهای در بخش افتاده وداره خاک میخوره میبینم ناراحت میشم شاید خیلی هاازمزایای این دستگاه یی اطلاع باشند وندانند که این دستگاه چه خدمت شایانی میتواند به مادران عزیزمان درتشخیص به موقع سرطان سینه ودرمان در مراحل اولیه بیماری بکند مخصوصا هر زن بالای40سال حتما باید این غربالگری را انجام بدهد واین دستگاه موثرترین روش دراین سیستم میباشد وبه اصطلاح این دستگاه سیصدمیلیونی از تحمیا هزینه های میلیاردی بابت درمان این بیماری بر جامعه جلوگیری میکنه خواهشمندم به جد دراین مورداطلاع رسانی بکنید تا مشکلات بابت عدم نصب این دستگاه حل شود همه مادران تاج سر ما هستند لااقل به مناسبت روز زن ی هدیه ارزنده افتتاح این دستگاه میتونه باشه ی روز شمار درسایتتون بابت افتتاح این دستگاه قراربدهید
 
 
#13 ذوالفقار فرزانه 1394-08-26 08:19
از زحمات آقای غلامی مسئول بیمه آتیه سازان خلخال و همکارانشان بخاطر حمایت و همکاری با فرهنگیان بخصوص بازنشستگان صمیمانه تشکر و قدردانی نموده از خداوند منان سلامتی و سربلندی خدمتگزاران راستین مردم را مسئلت می نمایم .
 
 
#14 محمد مرادی 1394-08-26 14:53
با سلام . فرا رسیدن 26 آبان سالگرد پرواز ابدی و زودهنگام معلم فداکار ، نمونه ، فراموش نشدنی و دلسوز خلخال : زنده یاد سهراب خداپرست بر عموم خلخالیها تسلیت باد . روحش شاد و یادش همیشه در قلبها جاوید
//
 
 
#15 همشهری 1394-08-28 12:12
یک خبر دروغ کدام تجهیزات ؟ کدام ماشین آلات؟
ghatreh.com/.../...
 
 
#16 ایت غایبی 1394-08-30 00:31
باسلام وخسته نباشید محضرمدیرمحترم سایت وتشکروقدردانی اززحمات حضرتعالی روی سخنم باهمشهریان عزیز ایاتاکنون جهت پیشرفت شهرواسایش همشهریان نظرات انان برای کسی مهم بوده؟ مثلا کدام یک ؟ایاواقعیت غیر ازاین است تنهاصلاه وپییشرفت یک شهر مد نظر بوده وخواهدبودوبس ان هم اردبیل اگرواقعیت چنین نیست پس چراهرچه سودمندوبه صلاه است برای اردبیل وهرچه زیان وضرری در پی دارد برای بقیه شهرها علی الخصوص برای خلخال ؟تجزیه استانی.احداث شهرک های صنعتی ومسکونی بادردرنظرگرفتن اصول واستانداردهای شهرک سازی.درظرف مدت کوتاه احداث پلهای زیرگذروروگذر.احداث فرودگاه و... وامااحداث بزرگترین زندان درکل استان.روانه کردن انواع خلاف کاران به عنوان تبعیدی به ان.طی سالهای گذشته ونیز دراینده تجزیه شهر به شهرهای متعدد باهدف پایین اوردن رونق تجارت وغیره درانها ووابستگی بیشترانان به اردبیل.گرفتن اخرین سرمایه های شهرهایتجزیه شده وفلج نمودن کشاورزی ان مناطق مثل (قزل اوزن) وهزاران دلایل دیگر باعث پس رفت شهر ماست نه مسئولین شهر ما .همه ما به چشم دیده ایم اگر عمدا یاسهوامسئول دلسوزی جهت اداره پستی منصوب شود دوام چنین اشخاصی دران پست های محوله اندک زمانی به طول نمی انجامد پس علت را باید جای دیگری جویا شد چون خود انها نیز حق نظروانتخاب ندارند.
 
 
#17 ایت غایبی 1394-08-30 23:46
باسلام طرح سوال از من پاسخ از؟ نتیجه گزینش جهت تکمیل کادر بیمارستان به کجا انجامید؟ تا جایی که بنده اطلاع دارم پس از گرفتن امتحان ازتعداد حدودا 850نفرفعلا تکلیف 5نفرازانان که دارای(امتیازاول ویت)بودندکه شامل 3خانم و2اقامشخص گردید.7نفرباقی کی وبرحسب چه معیاری انتخاب خواهند شد.چون اکثرشرکت کنندگان عارضندکه تعدادی به علت داشتن مدرک بالای دیپلم رد صلاحیت شدهاندمابقی نیزبه علت پایین بودن نمرات.ایاازان همه شرکت کننده7نفردارای استعدادقبولی درچنین امتحان ساده ای رانداشتند پس چراوقتی سخن از استعدادوشایستگی میشودشایستگی جوانان شهرمان الگو برشمرده میشود. راستی چون مسئله زیاد مهمی نیست پس تایادم نرفته این را هم بپرسم تکلیف مبالغ دریافتی جهت شرکت درازمون هرنفر15هزارتومان که جمعا حدود1275000تومان چگونه وبه چه نحوی به صاحبانشان عودت داده خواهد شد یاخدای نکرده درصورت بروز اتفاق برای هرکدام ازانان حساب پس اندازی نزد بیمارستان بازوبه صورت علی الحساب نزدبیمارستان خواهد بود؟
 
 
#18 دربند خلخال 1394-09-01 00:21
کسب مقام دوم استانی مسابقات قرآنی مدهامتان توسط امیر حسین بابایی در رشته اذان زیر 18سال
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان بین بیش از ۲۰۰ قاریان، حفاظ و مترتلین استان اردبیل برگزار و اسامی ۳۹ منتخب در رشته های مختلف اعلام شد.

امروز (۲۶ آبان) هیئت داوران اسامی ۳۹ منتخبین مسابقات قرآنی مدهامتان را در رشته های مختلف از بین بیش از ۲۰۰ قاری، حافظ و مترتل استان اردبیل اعلام کرد.
رشته اذان زیر ۱۸ سال (برادران)



حامد آداک – رتبه اول
امیر محمد بابایی اندبیلی – رتبه دوم
عرفان شبنم – رتبه سوم
منبع خبر:

بیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل
 
 
#19 عیدی از برندق 1394-09-02 22:41
سلام جباب آقای مهندس شیرعلیپور مدیریت محترم سایت ضمن عرض خداقوت درانعکاس داشته ونداشته های خلخال بزرگ خواهشمند است جانمای نقشه بزرگ راه اردبیل تهران را ازمسیر اردبیل فیروز آباد هشتجین برندق درام منجیل قزوین تهران وبامشخصات جغرافیای اش به خصوص ویژگی سطح ارتفا از دریا در کنار نقشه راه اردبیل خلخال کلور درام بگذارید تاهرکدام بنفع مردم استان بود در آیندهمردم انتخاب نمایند باتشکر

پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما . بزرگراهی با مشخصات ذکر شده وجود ندارد و مسیر مورد نظر شما بعنوان جاده اصلی پیشنهاد داده شده بود که ظاهرا موافقتی به همراه نداشته است . با این حال تلاش نمایندگان دو دوره اخیر برای اخذ بودجه مطالعاتی این جاده به نتیجه نرسیده است و جاده ای که مسیر آن مشخص نیست ، چطور میتواند نقشه ای داشته باشد . با این حال آرزوی قبلی ماست که اهالی شریف بخش خورش رستم از طریق جاده هایی ایمن و مناسب به شهرهای بزرگ از جمله مرکز کشور دسترسی داشته باشند . در حال حاضر متاسفانه 13 کیلومتر مسیر هشجین تا جاده سرچم سالهاست که اهالی هشجین را کلافه کرده و امیدواریم در سریعترین زمان ممکن بتوانند از آن بهره مند شوند .
 
 
#20 محسن 1394-09-05 00:15
سلام لطفا در مورد آخرین نتایج پرونده ی مرحوم سهیل ملکیان کارمند فقید بانک مرکزی شعبه خلخال و پیگیری های سایت خلخالیم در این زمینه ، بطور شفاف اطلاع رسانی فرمایید چرا که این همه سکوت از جانب شفاف ترین رسانه ی مردمی خلخال ، موجب رضایت خدا و خانواده ی داغدیده اش و روح سهیل عزیز و مردم نجیب خلخال نیست چون همه بخاطر این مسئله آزرده خاطر می باشند

پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما . بحث سکوت نیست . بنده خودم پیگیر بودم ولی اطلاعات کاملی نتوانستم پیدا کنم و در ضمن شرح پرونده در برخی مواقع بعد از تکمیل و مختومه شدن میتواند در رسانه ها بازتاب داشته باشد .
 
 
#21 دربند خلخال 1394-09-05 10:47
مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل بیان کرد
معافیت 10 ساله معافیتی برای تاسیسات گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: صاحبان تاسیسات گردشگری، ایران‌گردی و جهانگردی در صورت اخذ پروانه جدید فعالیت می‌توانند از معافیت‌های 100 درصدی مالیات بر درآمد تا 10 سال بهره‌مند شوند.
 
 
#22 دربند خلخال 1394-09-05 11:51
savalankhabar.ir/.../...
تبلیغات برای خلخال آیا مثبت است یا منفی؟قضاوت با شماست

پاسخ مدیر : با سلام . در خصوص این خبر از آنجاییکه ادعاهای مطرح شده کاملا کذب بود بنده از انتشار آن خودداری کردم . این خبر به نقل از پایگاه خبری هلال احمر منتشر شده است و به هیچ وجه گویای واقعیت نیست .
ارتفاع این جاده 3300 متر نبوده و به مراتب کمتر از اینهاست .
مشکلات این جاده به هیچ وجه ریزش کوه و سیل نیستند و همه همشهریان به خوبی می دانند که بخش اعظم این مشکلات مربوط به گردنه الماس و در زمستان است و با احداث تونل حذف خواهد شد و در برخی از فصول سال هم مه غلیظ و نبود دید کافی مشکل ساز است که آنهم به کوتاهی مسئولین بر می گردد و نبود خط کشی مناسب و علائم راه و .... .
اینگونه خبر نویسی بیشتر با هدف تخریب وجهه تبلیغاتی خلخال نگارش می شود . متاسفانه
 
 
#23 نی 1394-09-05 22:11
آقا مسعود چرا برای سایت ساوالان خبر جوابیه ننویسیم لطفا با همکاریه همه از حق خلخال دفاع کنیم

پاسخ مدیر : با سلام . منبع این خبر ساوالان خبر نیست . به نقل از سایت هلال احمر کشور منعکس شده .
 
 
#24 سندانی 1394-09-15 21:47
سلام مهندس شیر علیپور خواستم به نوبه خودم خدا قوت و خسته نباشید خدمتتون عرض کنم، انشالا همیشه موفق و موید باشید.

پاسخ مدیر : با سلام و بینهایت ممنون از شما .
 
 
#25 دربند خلخال 1394-09-18 18:02
 
 
#26 جعفر حمیدی 1394-09-19 08:57
با سلام اگرتعصابت محلی ونژادی ونسبی را کمی کنار بگذاریم هر کوی وبرزن این مملکت برای خودش درشرایط خاصش عالم ونخبه ویاشخصیت بارزداشته ودارد وبا تنگ نظریها بدور ریخته میشوند تافراموش شوند با آنکه خصوصیات وصفات بارزعملی آنان که نشآت گرفته ازنبی آکرم (ص)وایمه (ع)است والگو وزمینه ساز مکتب شهادت نیز میباشند مغرضانه محومیشوند درعصررضاخانی پیرمردی ازتبارچاوشان کربلا وروحانی سنتی حوزه ندیده شیرمرد دربرابرامنیه ضالم رضا خانی(ژاندارمری) وسایر مراکز همواره یار بینوایان بو کهاز فیروزآباد تاشهرستان خلخال نزد قدما شناخته شده بود ولی یک فرهنگ ظالمانه شناساندن این مردان بزرگ رامتضاد فرهنگ شهیدان وغیره مداند فی امثال سید ناصر شجاعالدین گمنام روحانی سنتی عاشق وچاوش کربلایی سخی ووحاتم طایی عصرخور درسایتfirouznew s.ir میباشد صفحه 22 مراجعه شو.د
 
 
#27 فریور باقرزاده 1394-09-26 10:05
معرفی یکی دیگر ازمفاخر شهرستان خلخال و خطه زر خیز شاهرود (درو)


نام و نام خانوادگی : دکتر علی اصغر پورعزت
درجه علمی : استاد تمام
تحصیلات : دکتری مدیریت دولتی گرایش خط مش گذاری ، ایران
خدمات علمی اجرایی
دکتر علی‌اصغر پورعزت،‌ رئیس کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و تأمین منابع علمی دانشگاه تهران
عضو هیات علمی دانشگاه تهران
۱۳۸۸‏‎,‎‏۱۳۹۱‏‎ ,‎‏اولویت بندی و انتخاب طرح های كلان و بلندمدت پژوهشی در حوزه كمسیون مدیریت اقتصاد و بازرگانی شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری‏‎,‎‏تهرا ن
۱۳۸۷‏‎,‎‏۱۳۸۸‏‎ ,‎‏رییس مركز ارزیابی كیفیت دانشگاه تهران‏‎,‎‏مركز ارزیابی كیفیت دانشگاه تهران
۱۳۸۶‏‎,‎‏۱۳۸۷‏‎ ,‎‏مدیر گروه آموزشی مدیریت دولتی‏‎,‎‏دانشك ده مدیریت دانشگاه تهران
كتابهای علمی
عدالت حق مدار‏‎,‎‏تالیف‏ ‎,‎‏علمی فرهنگی‏‎1391,‎‏
عدالت حق مدار‏‎,‎‏تصنیف‏ ‎,‎‏۱۶۹‏‎,‎‏علم ی فرهنگی‏‎,‎‏۱۳۹۱
مدیریت راهبردی عصرمدار رویكرد آینده پژوهانه به منافع ملی‏‎,‎‏تصنیف‏‎ ,‎‏۲۵۳‏‎,‎‏دانش گاه امام صادق علیه السلام‏‎,‎‏۱۳۸۹
مبانی دانش اداره دولت و حكومت مبانی مدیریت دولتی‏‎,‎‏تصنیف ‏‎,‎‏۵۵۳‏‎,‎‏سم ت‏‎,‎‏۱۳۸۷ مختصات حكومت حق مدار در پرتو نهج البلاغه امام علی علیه السلام‏‎,‎‏تصنی ف‏‎,‎‏۳۶۲‏‎,‎‏ش ركت انتشارات علمی و فرهنگی‏‎,‎‏۱۳۸۷
ایشان علاوه بر ارائه مقالات متعدد در مجلات و همایش های داخلی و خارجی ، راهنمایی بیش از 100 پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری را بر عهده داشته است .

یقینا" چنین دانشمند و دانش دوستانی باعث تفخر هر همشهری است.
پایدار باشی خلخال من.
 
 
#28 همشهري 1394-09-29 08:18
اقاي درويشي شهردار محترم
سلام خسته نباشيد
برادر من برف و يخ كوچه ها رو تميز كردن كار شهرداري نيست پس چرا به وظيفه خودش عمل نمي كنه . هر روز صبح ماشين رو به زور از كوچه در مي اريم كوچه چنان يخ زده كه سال بعد ا
هم اب نميشه بچه ها و سالمندان چگونه رفت و امد كنن . برادر من شما به خاطر اين مردم اونجا هستي پس يه كاري بكن.
 
 
#29 amir 1394-10-12 01:11
سلام و تشکر از مدیریت سایت.پیشنهادی داشتم کاش میشد تو کانال تلگرام نیز با شما ارتباط برقرار کرد و این ارتباط یک طرفه و فقط از ناحیه شما نبود.مثل سایر کانال های معتبر تلگرام که ارتباط دو طرفه جهت تبلیغات یا برخی اخبار مهم وجود دارد.اگه به این نحو بود میشد برخی اطلاعات و تصاویر مربوط به خلخال را راحتر و سریعتر از طریق تلگرام در اختیار شما گذاشت و شما نیز در کانال رسمی تلگرام به اشتراک ودر معرض دید همگان میگذاشتید.باتشکر

پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما . تا جائیکه بنده در جریان هستم کانال امکان ارتباط دوطرفه ندارد . با این حال ما در ابتدا اقدام به راه اندازی گروه کردیم که متاسفانه برخی دوستان رعایت نکردند و مشکل ساز شد و ما مجبور شدیم گروه را جمع آوری کنیم .
در هر حال ایمیل سایت در اختیار شما بزرگواران هست و در انتقال به موقع مطالب فعلا از این طریق میتوانیم در خدمت شما باشیم .
در ضمن اگر توانستید از طریق یکی از اعضاء تحریریه سایت تو تلگرام ارتباط برقرار کنید ، در این صورت هم میتوانید اقدام به انتقال مطالب و تصاویر نمایید . ممنون از شما
 
 
#30 amir 1394-10-12 18:41
سلام و تشکر از جواب شما.در اخرین نسخه ای که تلگرام بیرون داده میتوان به شکل کانال گروهی تشکیل داد و اعضای گروه تبلیغات و اخبار مهم را در اختیار مدیر گذاشته و بعد از تایید مدیر گروه،خود مدیر با صلاحدید خود ان مطلب را در گروه به اشتراک میگذارد.برای مثال کانال( اخرین خبر) به این نحو میباشد.با عضو شدن در این گروه با کلیک کردن روی عکس پروفایل صفحه ای باز میشود و با کلیک کردن روی لینک مورد نظر اعضای گروه میتواند اخبار را برای مدیر فرستاد.
هدف بنده از این پیشنهاد تبادل سریع و راحت اطلاعات میباشد که از طریق گوشی که در دسترس همگان است.تشکر از شما

پاسخ مدیر : با سلام . ممنون از راهنمایی تون . از وجود همچین امکانی بی خبر بودم
 
 
#31 دربند 1394-10-13 23:00
نمره ۴ ساله نمایندگان استان اردبیل چند شد؟http://www.savalankhabar.ir/124314/%D9%86%D9%85%D8%B1%D9%87-%DB%B4-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A8%DB%8C%D9%84-%DA%86%D9%86%D8%AF/
 
 
#32 باقرزاده 1394-10-21 16:44
با سلام.درمورد قسمت غذاهای سنتی بخش خلخال قسمت اریشت مرجی خالی بود خواستم یه راهنمایی کوچیک بکنم که خالی نباشه.مواد لازم رشته پلویی.عدس.نمک وروغن
دستور پخت اول عدس رایک روز زودتر خیس کرده وبعد میپزیم وبعد از پخت در آبکش میگذاریم تا اب اصافی ان خارج شود.در یک قابلمه اب ریخته و میگذاریم به جوش بیاید بعد کمی نمک اضافه کرده ورشته را میریزیم حدود دو دقیقه بعد عدس را نیز اضافه میکنیم وبعد از یک دقیقه ابکش کرده ومیگذاریم که دم بکشد.در هنگام سرو کره حیوانی وعسل خلخال را اضافه کرده ومیل میکنیم.
 
 
#33 www.andabil.com 1394-10-26 00:33
 
 
#34 توحید صادقی 1394-10-26 21:14
//

پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما خدا رحمتشان کند. اطلاعات باید بصورت کامل برای ما ارسال شود ( آگهی ترحیم )
 
 
#35 م- فرض اله پور 1394-10-30 09:00
باسلام خدمت مدیر محترم سایت خلخالیم
ازاینکه کانال تلگرام راه اندازی گردیده سپاسگزارم فقط یه پیشنهاد دارم جهت ارتباط وارسال نظرات باکانل فوق ادمین ایجاد گرددتا همشهریان محترم نظرات وپیشنهادات را ازطریق تلگرام به حضورتان ارسال نمایند.باتشکر
 
 
#36 بختیار کرمی 1394-10-30 15:01
پیام انتخاباتی:با سلام . بزرگوارن: اصول گرا واصلاح طلب و...در سیاسته، وسیاست هم عوام فریبی است .مردم شریف خلخال وکوثر باید تشخیص دهند ،کی میخواد بنفع مردم بزرگوار وبرای آبادانی شهرستانهای متمدن مان کار کنه.کسانی که زیاد شعار میدهندومدرک وثروت وموقعیت اجتماعیشون را به رخ می کشند .مطمئنا به مجلس بروند .دنبال منافع خودشون خواهند بود .دیگه دغدغه مملکت ودشمنان این مرز وبوم در کل– و مشکلات شهرستانها ،در جز — برایشون اهمیت نداره. -مردم عزیزباید دوراز تعصبات وتبلیغات سو، بایدکسانی راانتخاب کنند که ازخود وباخود وهمراه خود مردم ازهر قشرو طایفه وتفکر باشند..کسانی که غم خلخال وکوثر دارد، اصل است -نه کسی که دنباله رو این تفکر یا آن تفکر .—.تفکرات در ذهنه -ولی دلسوزی،در عمل ،.انشاا…مردم با فرهنگ خلخال وکوثر– دور از هیاهو وهوچیگریهای سیاسی ،فردی را انتخاب خواهند کرد .که شایسه خلخال است وخادم مردم -.نه دارای ثروت وکثرت مکنت .
 
 
#37 www.andabil.com 1394-11-03 23:32
andabil.com/post-422.aspx

پس از برگزاري رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي پاراتكواندو، محمود جعفرزاده با شكست رقبايشان جواز حضور در اردوي تيم ملي را بدست آورد و تمرينات خود را زير نظر حسين مدانلو آغاز کرد. محمود جعفرزاده پاراتکواندوکای خلخالی از استان اردبیل در این اردو از ناحیه دست مصدوم شد.
تيم ملي پاراتكواندوي كشورمان براي شركت در مسابقات قهرماني اروپا، آماده مي شود. اين رقابتها براي تكواندوكاران قاره اروپا 40 امتياز دارد و براي تكواندوكاران ساير قاره‌ها 20 امتياز در پي خواهد داشت. جعفرزاده بعد از بهبودی به جمع ملی پوشان خواهد پیوست و امیدواریم قهرمان ارزنده خلخال هرچه سریعتر پس از بهبودی در میادین ملی و بین المللی حاضر و شاهد درخشش دوباره این قهرمان باشیم. انشاء الله
 
 
#38 بختیار کرمی 1394-11-04 15:37
یکی از شیوه های رایج در تبلیغات ، تبلیغات تخریبی است. در این روش همان طوری که از نامش هم پیداست محوریت " اثبات خود " و نفی دیگران است. در تبلیغات تخریبی ، اخلاق هیچ جایگاهی ندارد . د راین شیوه با کمک تحریک احساسات خصوصا احساسات مذهبی افراد را آلت دست خود قرار می دهند. تهمت ، افترا ، لکه دار کردن ، استفاده از نیروی تنفر ، تخریب، انعکاس منفی ، جذب مخاطب با روش های تزویری و . . از مولفه های این روش تبلیغاتی است . در روش تبلیغ تخریبی دشمن خود را هم نوا و همراه و دوست و حامی مردم و در کنار آنها جلوه می دهد و به تحریک عواطف آنها می پردازد. ایجاد نفرت ، عداوت، قسم دروغ ، حمله به خصوصیات طرف مقابل ، تحقیر و نوعی همان آگراندیسمان ( بزرگ نمایی ) نشانه های چنین روش تبلیغاتی است . روش تبلیغات تخریبی تنها مربوط به عصر و زمان ما نیست این روش در زمان معاویه نیز برای تخریب شخصیت علی (ع) مورد استفاده قرار می گرفت. معاویه با هدف جذب مخاطب و طرد دوستداران علی(ع) به شیوه های تحریکی عمل می نمود و از همان روشی استفاده می کرد که متاسفانه امروزه هم ازاین روش در تبلیغات سیاسی بیشتراستفاده می شود .بخصوص در خلخال در ادوار گذشته بسیار زننده این روش را بکار می بستنند .مانند عکس کاندیدی را از گردن حیوانی آویزان کردن و...برای مردم با عزت وبافرهنگ خلخال بسیار شرم آور بود.امیدوارم طرفداران کاندیدهای محترم در تبلیغ چنان رفتاری از خود نشان دهند که زبانزد عام وخاص در منطقه باشد.روش تبیغ هرکس نشان دهنده شخصیت اوست .نباید این شخصیت را به ارزانی بخاطر کاندید خاص در معرض فروش قرار دهیم. تحقیرو بدگویی از طرف مقابل به خاطر پیروزی شخص ثالث نشان از ضعف ایمان هرکسی است .با توکل به خدا وتبلیغات اسلامی ودرست .بگذارید کسی بر این مسند بنشیند که از خود -با خود وهمراه خود مردم و از طرفی دلسوز ودارا استعداد وکار ایی ولیاقت در این حوزه است.کسی که شهرستانهایمان را می شناسه .با درد مردم محروم آشناست و.واقعا برای حفظ منافع کشور ،در کل-وبرای شهرستایمان می خواهد دلسوزنه کار کند.موفق باشید

پاسخ مدیر : با سلام و تشکر از شما جناب آقای کرمی
این مطلب تحت عنوان یک مطلب جداگانه و در قالب یادداشت در سایت اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات سایت خلخالیم درج شد
 
 
#39 بختیار کرمی 1394-11-06 08:44
یکی از بحثهای مهمی که در همه انتخاباتها، ذهن مردم را بخود معطوف می کند، هزینه های مالی انتخابات است. مخارج انتخاباتی همواره یکی از پارامترهای موثروموضوع چالشی در جامعه است که رقبا،از آن برای تخریب یکدیگر استفاده میکنند. هر چندبا توجه به باورهای حاکم بر جامعه ونظر مردم هزینه غیر معقول در انتخابات یک نکته منفی برای کاندیدهامحسوب می شود. (البته این مسئله در صورتیست که مباحث مالی به شکل مستقیم در شکل دهی انتخابات مورد استفاده قرار گیرد) ولی نکته جالب اینجاست که بر اساس تحقیقات انجام شده، در انتخاباتهای مجلس شورای اسلامی، اغلب، پیروزی از آن کسانی بوده که نفوذ ومحبوبیت بیشتری در بین مردم داشته اند-نه هزینه های غیرمنطقی، زیرا: وقتی افکار عمومی ،در مقابل مخارج غیر اصولی کاندیدها قرار می گیرند این سوال در ذهنشان متبادر می شود-- ز کجا آورده اند،؟آیا برای خودشان هزینه می کنندیا برای مردم؟
اگر این هزینه ها برای خودشان است، چرا در جاهای دیگری برای رفاه عمومی و مصالح عمومی جامعه استفاده نمی شود و فقط منحصر به زمان انتخابات است آن هم قبل از انتخابات؟!
اگر برای خودشان هزینه کرده اند، فردا باید از حق همین مردم صرف نظر کنند، تا بتواند هزینه های کلانی را که صرف کرده است را بدست بیاورد -واگر دیگری برای او هزینه کرده ،باید حق و حقوق مردم را به آن شخصی که برایش هزینه کرده بدهد.
به هر حال به نظر می رسد یکی از آفت های اصلی در انتخابات ما که مردم باید به آن توجه کنند همین هزینه های هنگفت است که باید “از کجا آورده ای؟ آوردنت بهر چه بود؟ و به کجا می بری آخر؟” را از این افراد بپرسند که این هزینه های هنگفت از کجا می آید؟ و بعدها چه حقوقی از مردم باید پایمال شود و یا بر سر آن معامله شود که این هزینه های هنگفت انتخاباتی برگردد. تا زمانی که این نوع شیوه ها در انتخابات وجود دارد جا برای افراد سالم تنگ تر می شود و افراد سالم و از نظر مالی ضعیف تر هر چند از نظر علمی و تخصصی بالاتر باشند جایی در انتخابات نخواهند داشت.هر چند داده ،آن کس که بیشتر هزینه مالی کرده نتیجه این فرضیه مثبت شده—هرچه هزینه ومخارج درانتخابات بیشتر-استقبال عمومی کمتر انشاا... که خداوند همه ی ما را بیدار کند که بر اساس عقل و منطق و اندیشه عمل بکنیم.
 
 
#40 همشهری 1394-11-11 22:48
با سلام خدمت مدیریت محترم جهت اطلاع و صلاحدید میتوانید از صفحه 4 روزنامه اطلاعات چهارشنبه 7 بهمن در سایت استفاده فرمایید
 
 
#41 شهریاری لرد 1394-11-29 00:09
با سلام خدمت مدیریت محترم سایت هر سال به شما رای می دهم البته به نظرم وظیفه همه ما خلخالی ها هست که از خلخال و وطنمان در همه ی زمینه ها حتی در فضای مجازی حمایت کنیم ولی یه سری گلایه های هست البته برایم سوال انش الله در فرصت دیگر مزاحم خواهم شد ممنون از لطف شما امیدوارم هر عزیزی که در هر جای این سرزمین برای اعتلای خلخال گامی بر می دارد موفق باشند و آرزوی توفیق برای شما

پاسخ مدیر : با سلام و بی نهایت ممنون از نظر لطف شما. نشنیده گلایه هایتان را به دیده منت می پذیرم و ذکر این نکته را غنیمت می شمارم که ما هیچگاه خودمان و فعالیتهایمان را خالی از ایراد که نمی بینیم و قطعا ایرادات و نقاط ضعف زیادی در کار ما هست ولی صادقانه خدمت شما عرض میکنم که بابت به روزرسانی سایت خیلی وقت و انرژی گذاشته و تمام تلاشمان را میکنیم .
ممنون از نظر لطفتان
 
 
#42 همشهری 1394-12-16 23:16
کسب مقام اول نویسندگی درجشنواره تاتر طلوع زنجان توسط عدالت فرزانه
دراختتامیه چهارمین جشنواره تاتر طلوع مناطق شمالغرب کشور باحضور رقیبانی از آذربایجان شرقی ، غربی زنجان ، قزوین و...عدالت فرزانه توسط هیت داوران کشوری چون دکتر قطب الدین صادقی ، افسر اسدی و...نویسنده برتر این جشنواره شناخته شد وبا کسب تندیس جشنواره مقام اول نویسندگی را به خود اختصاصداد که جا دارد این موفقیت را به فرزندان افتخار آفرین خطه زر خیز خلخال تبریک گفت .
منبع خبر سایت بهزیستی زنجان
 
 
#43 فریادی 1394-12-18 09:23
افتخار منطقه خلخالhttp://yadetat.blogfa.com/post-67.aspx
 
 
#44 همشهري 1394-12-26 01:12
سلام من توقسمت خلخالي هاي مقيم تهران کرج ثبت نام کردم،ولي اسمم ثبت نشده هيچ ايميلي هم دريافت نکردم علتش چيه؟

پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما و ممنون از نظر لطفتان. تاریخ آخرین به روزرسانی لیست قید شده و ثبت نامی های اخیر هنوز درج نشده اند .
در اولین فرصت به روزرسانی خواهد شد
 
 
#45 حسین حسنلو 1395-01-05 12:48
باسلام
سایت اختصاصی فرود شمخالی (شباهنگ) راه اندازی شد.
forudshamkhali.ir
 
 
#46 شهروند3 1395-01-09 08:18
انتخاب اقای مولایی را بعنوان عضو جدید شورای اسلامی شهر خلخال تبریک گفته و از زحمات آقای مهندس قربانی ریس اداره راه در این دو سال در شورا اسلامی قدردانی میکنیم
 
 
#47 محمدصادق آسمانی 1395-01-15 08:54
با سلام و خسته نباشید.با توجه به اینکه شهرمون یک شهر خوش آب و هواست و مورد استقبال مهمانهای مختلف از شهرهای دیگه هم هست خیلی جای تاسف داره که وضع آسفالت شهرمون اونطوری باشه؟
 
 
#48 فریور باقرزاده 1395-01-21 16:28
پادشاهِ سرزمینِ کبی در حال حاضر به همراه همسرش گابریل بانساه که 57 سال سن دارد، در لودویگشافن زندگی می کند و به کار تعمیر خودرو ادامه می دهد و در عین حال، امور مملکت خود را از طریق "اسکایپ" اداره می کند.
پادشاهِ 67 سالۀ یکی از کشورهای آفریقایی، یک مکانیکِ ساکن آلمان است که از طریق اینترنت بر قومِ خود حکومت می کند.

به گزارش عصر ایران به نقل از العالم، "سیفاس بانساه" پادشاهِ سرزمینِ "کبی" است. این منطقه در شرق غنا و در مرزهای توگو واقع شده است و حدود یک میلیون نفر توگویی و غنایی در آن زندگی می کنند که 300 هزار نفر از آنان از قوم "ایو" هستند.
**************
*************** *******
*************** *************** *********
یقینا" خلخال زر از کشور دوست و برادر "کبی"بزرگتر نیست، از آقای سیفاس بانساه که می توانند یک کشور را بااسکایب کنترل و رهبری کنند خواهشمند است برنامه های خودرا جهت شهرداری نیمه کلان شهر خلخال به شورای کاملا" مردمی و اسلامی شهر خلخال ارائه دهند شاید گشایشی صورت گیرد،منابع مالی ومدیریت نیروی انسانی بهبود یابدو چاله های خیابانها از تبدیل شدن به چاه باز مانند و بهترین آروزهای مردم برای یکدیگر تحقق یابند البته بیدنه بیدنه.

یکی از عزیزان صاحب کلام شورا سالها قبل به بنده فرمودند که مسئولان شهری برای روستائیان کاری نمی کنند و... اکنون که با همت مردم و این حرفها ایشان شورایی شده اند برای روستایئان و کسانی که به شهر خلخال می آیند کمترین کاری که می توانسته اند انجام دهند پیگیری ساخت سرویس بهداشتی عمومی بوده و دیگری ایجاد ایستگاه مناسب سواری و مینی بوس روستاها بوده تا درتابستان و زمستان برایشان دردسر پیش نیاید و از آمدن به خلخال کمتر پشیمان شوند.
حال این مسئول و سایر مسئولان خوش آتیه شهری و شورایی و فرانگر و عاشق خدمت بهینه در این زمینه اگر فعالیتی داشته اند بفرمایند.
باسپاس مجدد.
 
 
#49 محمد 1395-02-08 07:57
از خبرنگاران سايت و مدريت سايت يه خواهشي داشتم.
اولا از شوراي شهر خلخال و شهردار محارم و كاركنان زحمت كش اين نهاد تشكر ميكنيم بابت اسفالت كردن كوچه ( لكه گيري . چاله پر كردن)حالا از سايت خلخالم و انتظار داريم بهمراه يكي از شوراها يا شهردار محترم به مكانهاي كه اسفالت كردند بروند و بازديدي انجام بدهند.
مثلا در شهرك جانبازان در كوچه هاي كه از كارمندان شهرداري يا بازاري معروف يا يك شهروند شاخص در آن كوچه ميباشد آن كوچه بطور كامل لكه گيري شده و لي متاسفانه اون كوچه هاي كه افراد معمولي و يا كارمند معمولي هستند اصلا توجه اي نكرده اند !! چرا ؟؟ اين يك واقعيت هستش ميتوانيد بريد و به عينه مشاهده فرماييد.
 
 
#50 شهروند 1395-02-13 06:17
اخيرا در در شهر يك نزاع دسته جمعي اتفاق افتاده و در جلوي چشم زن و بچه مردم در خيابان اصلي قمه كشي و خونريزي بين چند نفر شده. و باعث ترس و دلهره بين مردم شده. از جناب فرماندار محترم ، داداستان محترم و فرماندهي محترم نيروي انتظامي خواهشمنديم با چنين مواردي اشد مجازات برخورد شود. زن و بچه مردم ديگه تنهايي نميتونه بيرون بره! پارك ها كه ژر معتادين بزرگوار شده! حداقل امنيت خيابان اصلي رو برقرار كنيد.
 
 
#51 يوسف 1395-02-15 08:16
همشريان عزيز اين خبر رو حتما بخوانيد
shahrekhabar.com/.../...
 
 
#52 ناجی 1395-02-18 12:47
با سلام و احترام
همیشه ما خلخالیها ادعاهای بزرگی داریم فقط ادعا،1-ادعا میکنیم راه خلخال به اسالم یا پونل از طرف گیلان رسیدگی نمی شود در حالی که تا محدوده خودشهرستان وضعیت اسفناکی دارد نه خط کشی نه آسفالت مناسب نه گاردریل مناسب دارد از چاله رد شده چاههای بزرگی در سه راهی پونل -اسالم -خلخال وجود دارد نماینده های مختلفی با وعده های مختلفی آمدند و رفتند راه مواصلاتی ما همین است که است . 2- ادعا فرهنگ و مهمان نوازی داریم پاسگاه دو منظوره در ورودی شهر که همه مسافران و اهالی را به چشم دشمن میبینند و رفتار بسیار زننده ای دارند . 3-وضعیت معابر شهری و کوچه ها از حد تاسف گذشته و در حد گریه است 4-هیچ کنترلی به فعالیت اصناف نیست نانواییها نان را با هر کیفیت و هر قیمتی که دوست دارند ارایه می دهند 5-هر سرمایه گذار خرد یا کلان و تولید کننده را با هر ترفندی که شده گریزان میکنیم 6-وووووو
 
 
#53 همشهری 1395-02-21 16:13
 
 
#54 مهدی 1395-02-22 12:08
سلام.خسته نباشید.لطفا در طراحی سایت کاری بکنید که در صورت کلیک بر روی خبر ها new tabایجاد بشه.الان یکم کار سخته.ممنون
 
 
#55 سيدرضامظفري 1395-02-25 14:53
بو منيم وطنيم، بو منيم ائليم
جانيمدان عزيزدير توپراغيم ديليم
آل قانا بويانسام يادا ساتمارام
شرفيم وطن¬دير بير آن آتمارام
آنامين قاني¬دير آخان قولومدا
دؤيوشه گئده¬ رم وطن يولوندا
قوربان¬دير بو خالقا بو يوردا جانيم
باشي اوجا ياشاسين خلخاليم
 
 
#56 بهناز - شیراز 1395-02-25 18:57
با سلام یکی از قسمتهای جذاب این سایت گالری عکسهای قدیمی است بخشی که خیلی خاطره انگیز است با موسیقی متنی که گذاشته اید خیلی دلنشین و جذاب هستند. با این که چندین بار عکسها را مشاهده کردم با وجود تکراری بودن بازم ارزش دیدن دارند. لطفا" عکسهای تازه هم بگذارید.ممنون از تلاشتان

پاسخ مدیر : با سلام و ممنون از شما . به روی چشم
 
 
#57 شهروند3 1395-02-27 06:20
اين قسمت نظر نميگذارند؟؟؟؟

پاسخ مدیر :‌با سلام . چرا میذارند . نظرات اگه تعدادشون بیشتر از 150 تا باشه به صفحه دوم منتقل میشه و صد البته تلاش میکنیم که نظرات قدیمی تر رو پاک کنیم .
 
 
#58 محمدپناه 1395-02-27 10:58
سلام میخواستم بدونم اگر به خلخال سفر کنم و نخواهم در هتل اقامت کنم خانه ای برای اجاره وجود دارد مثلا مثل مازندران که میتوانیم ویلا اجاره کنیم؟

پاسخ مدیر : بله سوئیت های شخصی همشهریان میزبان مهمانان گرامی خلخال است .
 
 
#59 بهناز - شیراز 1395-03-03 23:01
خدمت مدیریت محترم سایت خلخالیم سلام و عرض خسته نباشید . امکان تصحیح کلماتی که عمدا" یا سهوا" از سوی کاربران در قسمت نظرات نوشته میشود وجود ندارد؟ چون بعضی از کلمات از نظر املایی غلط نوشته میشود بهتر است که تصحیح گردد. با تشکر

پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما . تا حد امکان این کار را میکنیم و حتی در مواقع کار ویراستاری نیز صورت میگیرد ، یعنی کاما گذاری و نقطه و پاراگراف بندی
 
 
#60 حامد 1395-03-10 14:09
سلام.از سرنوشت تیم خلخال دشت خبری نشد؟
 
 
#61 يوسف 1395-03-23 08:21
از خبرنگاران سايت خلخالم خواهشمند است از دو جا خبر تهيه كنند و ببينند مردم دارن چي ميكشند . يكي از بيمارستان قديم ( چقدر شلوغ و جا كم مردم در چه وضعيتي در سالن انتظار هستند) و دومي شب ساعت 11.5 به پارك ارم سري بزنيد. اين همه جمعيت در پارك هستش چرا وضعيت روشنايي پارك ضعيف هستش . اين پارك بايد انقدر روشنايي داشته باشد اون موقع شب محوطه پارك(مثل شهرهاي ديگه) مثل روز شود.
 
 
#62 فرهاد 1395-03-26 06:32
از شوراي محترم شهر خلخال و سرپرست شهرداري و مسوول فضاي سبز و پاركهاي شهرداري خلخال براي امشب دعوت ميكنم يه سري به پارك ارم بزنند . واقعا جاي تاسف داره شهري مثل خلخال با اين همه كودك و بچه **{(فقط دو تا تاب داره)}** باز تكرار ميكنم**{(فقط دو تا تاب داره)}** بخدا آدم دلش به درد مياد اين همه بچه رو ميبينه يكي گريه ميكنه يكي ميگه ما ميخواهيم بريم بزار اول من سوار بشم و وووووهاي ديگر . آقايان مسوول مگه ده ، بيست تا تاب درست كردن چقدر هزينه ميخواد . اينم فرماندار يا نماينده شهر بايد بودجه بگيره. والا خجالت هم خوب چيزيه
 
 
#63 همشهری 1395-03-31 08:39
سلام
آیا سایت دکتر خالقی نماینده محترم تشکیل شده است؟آدرسش را بفرمایید.

پاسخ مدیر :‌ با سلام خدمت شما . در حال حاضر در دست طراحی میباشد
آدرس : www.dr-khaleghi.com
 
 
#64 امین 1395-04-15 12:19
با سلام از مسئولین امر یک سئوال داشتم چرا مرکز تعویض پلاک شهرستان بعد از دو تعطیلی هنون راه اندازه نشده و برای چنین کاری باید یک روز زمان گذاشت به اردبیل رفت؟!؟
 
 
#65 محمد 1395-04-20 02:36
سلام. اي كاش كزارشي در،سايت مبني بر ماندن باي دختر بجه خلخالي در ميان ميله هاي بل آهني تهيه ميكرديد. كه نكتة مهم آن عدم باسخكويي تلفن ١٢٥ آتش نشاني و ساير،نيروهاي امداي به جز عزيزان هميشه حاضر هلال احمر. كه اين هم با كمك مردم عادي رفع شد. و كلا تلفن ١٢٥ كارايي نداشت. اين ديكه تقصيره مركز استان و دولت نيست كاملا داخل شهرستانيه
 
 
#66 فرهودی 1395-04-21 22:05
با سلام .ینده یه اتقادی از آقای خالقی داشتم و اون اینه که ایشان بعد انخاب شدن به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان در برنامه هایی که به عنوان برنامه های اساسی استان اعلام کردن از طرح هاییث ی مثل منطقه آزاد و پتروشیمی اردبیل نام بردند ولی از پروژه هایی که مربوط به خلخال بود هیچ اشاره ای نکردند!!!امیدوا رم ایشان تحت تاثیر نمایندگان اردبیل قرار نگیرند و از حق خلخال به خوبی دفاع کنند .مخصوصا از انتقال آب قزل اوزن به اردبیل مواضع خود را آشکارا بگویند...
 
 
#67 يوسف 1395-04-23 07:12
دوستان اطلاع داريد تعويض پلاك خودرو متاسفانه چند وقتي هستش در مركز استان انجام ميگيره!؟ از مسوولين مربوطه درخواست ميكنيم مركز تعويض پلاك را به شهرستان بازگردانند. فردا ، پس فردا ميبينيد مركز پليس به اضافه 10 هم به مركز استان انتقال يافت . اصلا جناب فرماندار و نماينده محترم نظرتان چي هستش بعد از اين فرماندار . ديگه فرماندار نباشه، شهر با بخشداري اداره بشه. مسوولي كه با بود و نبودش به حال شهر فرقي نداره همان بهتر نباشه
 
 
#68 رضاقاسمی 1395-04-26 14:18
باسلام
از مسولان شهری خواهشمندیم حداقل در ایام خاص سال که تردد مسافرین به این شهر زیاد است تدابیر خوب و ویژه ای بیندیشن تاهمشهریان عزیز ومسافران گرامی حداکثراستفاده را داشته باشن.
مشکلات شهر هم از بدو ورود به حوزه استحفاظی استان اردبیل از سمت اسالم وپونل شروع شده(جاده نامطلوب)تا دداخل شهر.
بنده درهمین تعطیلات عیدفطر۹۵ شاهد همه اینها بودم.جاده ورودی از پونل بسته وجاده قدیم خاکی،ورودی شهر چندین سال به همان وضعیت داغون،نبود امکانات رفاهی برای مسافران(حتی نبود نان)
این سوال مطرح است آیا شهر ومسولان شهری نبایدآمادگی داشته باشن .آیادستور پختن نان درچند نانوایی بصورت چند ساعت اضافهتر از روزهای عادی،بازکردن راه پونل بصورت مقطعی در سه روز کار خیلی سختی است.
واقعا متاسفم برای /////
 
 
#69 سید محمود حافظی 1395-04-27 22:35
بسمه تعالی
خدمت دست اندرکاران سایت خلخالیم سلام و خسته نباشید عرض می کنم و به داشتن چنین سایت وزینی تبریک می گویم .
از طریق این سایت محبوب می خواستم از مأموران زحمت کش شهرداری خلخال کمال تشکر کنم ، ماجرا از این قرار است که شب 28 تیرماه 95 در خیابان 30 متری میدان سید دانیال و بالاتر از کوچه شهید عزیزی منطقه ای وسیعی آتش گرفته بود که بعد از تماس با شماره 125 آتش نشانی در عرض 5 دقیقه مأموران آتشنشانی در آنجا حاضر شدند و به این خاطر از همه مأموران آتشنشانی و مسئولین شهرداری کمال تشکر و سپاسگزاری داریم . از طرف همه همسایگان کوچه عزیزی و جاده سید دانیال .
 
 
#70 قوام فتحی 1395-04-30 07:25
سلام مسعود جان!خسته نباشیدمهندس !
بنده از اینکه خودم کتابم را تبلیغ میکنم شرمسارم فقط به خاطرفرمایش پیامبرص فرمود:زکات علم نشرآن است عرض می کنم. چاپ کتاب "قوام عشق" شامل مدایح ومراثی اهل بیت ع همچنین وصف خلخال ومناطق آن ومعرفی آن،
غزلیات،قصاید، داستان،یادواره های شهدای خلخال واشعار انقلابی درکتابفروشیهای خلخال موجود است .صیاد پی صیددویدن هنری نیست /صیدازپی صیاددویدن مزه دارد .مسولان خادم ما شاید بخشنامه ای دراین خصوص نرسیده باشد مقصّر نیستند اگرچه از فرهنک وبالندگی وچه وچه وچه ... سالهاست حرفها دارند . به هرحال نویسندگان ،هنرمندان و...فقط موقع مردن نوحه لازم ندارند از زنده بودنشان باید خیر ببرند.از اینکه حسین ع وزینب س همزمان بودن مشکل است این مشکل رابه کمک شماواصحاب رسانه به جان می خریم.ازشما سپاسگزارم.
 
 
#71 عبدالمهدی 1395-04-30 10:39
نمایندگان سابق مجلس این روزها چه می‌کنند

جلیل جعفری بنه خلخال، نماینده خلخال و کوثر: قبل از نمایندگی، بنده معاونت پژوهشی هیأت‌علمی پژوهشگاه هسته‌ای بودم، اما بعد از پایان نمایندگی به من می‌گویند به ‌عنوان کارشناس ثابت فعالیت کنم. برای همین از آقای دکتر صالحی گله دارم. در دوران نمایندگی حامی کامل دولت بودم و ضررهای روحی و جسمی و مالی زیادی کردم. من از آقای نوبخت خیلی گله دارم. او گفت بعد از مجلس نمایندگان را تنها نمی‌گذاریم، اما اکنون دست ما را نمی‌گیرند. اکنون هم به دانشگاه امیرکبیر رفته‌ام و از ترم بعد به من کلاس داده‌اند.
==========================
سیاست پدر مادر ندارد هیچ ،اصلا شناسنامه و گواهی تولد ندارد.
==========================
بدون شرح.هر شهروند یک مفسر باشد...
 
 
#72 میثم 1395-04-31 21:04
سلام چرا عکس هی گالری رو بروز نمیکنید؟ ممنونم
 
 
#73 جواد جعفری 1395-05-07 19:26
شورای خودخواه...!!!
در شرایطی که شهر در یک پرانتز تاریخی بحران مدیریت و عدم رشد قرار گرفته ، اعضای محترم شورای شهر به این نتیجه رسیده اند که با متر خودخواهی شهردار انتخاب کنند ، تا بیدی باشد که با هر بادی بلرزد و بله قربان گوی اعضای خود باشد.
چرا 7 نفر آدم نمی توانند با هم بسازند ؟ این همه سنگ جلوی پای هم می اندازند و در یک سیکل معیوب به دور خود می چرخند و مانند کنسرتی که اعضایش ساز مخالف می زنند سازشان ناکوک است و دائما خارج می نوازند و علیرغم خواست مردم و برخلاف موج شنا می کنند؟
چرا در طول 4 سالی که در مسند بودید نتوانستید یک نفر متخصص و کاربلد و آشنا به امور شهری را به عنوان شهردارانتخاب نمائید؟
در برابر وجدان های خود و افکار عمومی و مردم چه پاسخی خواهید داشت؟ اینکار جز اینکه شهر را یک بار دیگر در یک بحران مدیریتی بغلطاند چه نتیجه ای خواهد داشت؟
شهرداری قبل از اینکه شورا داشته باشد بهتر از این اداره می شد و بعد از احیاء قانون شوراها جزء تحمیل هزینه به شهرداری و ایجاد چند دستگی هیچ سودی برای شهر و مردمانش نداشته است.
به نظر حقیر مردم باید این دوره به این اعضای محترم شورا، فرصت استراحت و تجدید قوا بدهند...
 
 
#74 مهدی 1395-05-07 23:43
با سلام خدمت دوستان و همشهریان عزیر.
چند سالی است که از ساخت مسکن مهر در خلخال میگزرد با درست بودن یا غلط بودن ساخت این مسکن ها کاری نداریم اما یکی از مهمترین چالش های روبه رو روند تخریب منابع طبیعی شهر میباشد مکانی که امروزه تبدیل به زباله دانی و محل وپو و جمع اوری نخاله های ساختمانی شده در سالهای نه چندان دور داری طبیعتی بکر بوده و دارای زیبایی و درخت کاری های زیبا که امروزه به این وضع افتاده این مکانی که گفتم همان قاضان داش قدیم یا همان پشت دانشگاه ازاد وپیام نور است .منابع طبیعی خلخال که در خواب فرو رفته ای کاش مسئولان
این سایت یه سری به این مکان رفته و مطالب و عکس های تهیه کنند شاید مسئولان منابع طبیعی که در خواب هستند بیدار شده و یه فکری برای این موضوع بکند.با تشکر
 
 
#75 شهروند 1395-05-08 15:54
با سلام مسئولان محترم شهرستان خلخال اقدامی خاصی برای تولید کننده های خرد انجام دادن یا خواهند داد ؟ما تولید کننده های کوچک چشم به راهیم
 
 
#76 فرهودی 1395-05-08 17:50
سلام.چند ماه پیش تو سایت خبر از ایجاد پمپ بنزین در جاده فیروز آباد دادین ولی خبری نشد!انشالله هرچه زودتر پمپ بنزین در ابتدای این جاده به طرف فیروز آباد ساخته بشه چون خیلی لازم و ضروریه.
 
 
#77 همشهري 1395-05-11 07:17
با سلام و احترام ضمن تشكر فراوان از زحمات پرسنل شريف و با فرهنگ سايت خلخاليم ، در صورت امكان به ارشيو اخبار ساعت 20 شبكه 4 در روز شنبه 9 مرداد توجه فرماييد
 
 
#78 شهروند 1395-05-11 11:48
باسلام لطفا مسئولین محترم یه فکری برای جاده الهاشم بکنند هرکی خونش و تعمیر میکنه .مهمونی میده و کلا چیزای دور ریختنی داره کنار این جاده میریزه این جاده خیلی قشنگه حیفه بخدا ... تذکرهای ما افاوه نکرد شاید شما بتونید یه کاری کنید.. از مردم هم خواهش میکنم فضولاتشون و کنار جاده نریزن..با تشکر
 
 
#79 فرهودی 1395-05-12 20:44
سلام خدمت مدیریت محترم سایت .در صورت امکان برنامه ای برای ثبت نام خلخالی های خارج کشور ریخته بشود چون تعداد زیادی از همشهریان ما در خارج این سایت رو دنبال میکنن.یا تشکر
 
 
#80 يك خوجيني 1395-05-18 11:40
با عرض سلام و ادب،

خيابان وليعصر خوجين از محدوده مغازه آقاي آذرين براي طول حدود ١٠٠ تا ٢٠٠ متر مدت ٢-٣ ماه است كه كنده شده به منظور آسفالت كردن ولي متاسفانه با گذشت بيشتر از ٢ ماه هيچ خبري از آسفالت نيست و به صورت نميه كاره رها شده! رفت وآمد و عبور و مرور از اين محدوده بسيار مشكل شده است بنده خود شاهد چندين مورد حادثه از جمله زمين خوردن افراد مسن و كودكان بوده ام. سوال من از مسئولان مربوطه اين است كه چه مدت بايد اين خيابان به اين صورت بماند؟ اگر قصد آسفالت كردن آن به زودي وجود نداشته چه لزومي به حفاري خيابان و ناهموار كردن آن براي اين مدت طولاني بوده است؟! و در آخر خواهشمند است از مسئولان كه رسيدگي فرمايند و هرچه زودتر به وضعيت اسف بار و خطرناك اين خيابان خاتمه بدهند.

پاسخ مدیر :‌با سلام . یادداشت شما بصورت یک مطلب جداگانه در سایت درج شد
 
 
#81 يك خوجيني 1395-05-18 15:19
ممنون از شما
 
 
#82 مسروری 1395-05-19 01:16
سلام.خسته نباشید.پارک چمران رو زحمت میکشن سنگ فرش میکنن.ولی موزائیک هایی که برای راحتی نابینایان میزنن در بعضی جاها اشتباه زده شده.لطفا گزارش تصویری بگیرین تا در حین کار اصلاح بشه وگرنه بعد کار اصلاحش سخت میشود.با تشکر.
 
 
#83 اهالی اندبیل 1395-05-19 11:28
با سلام و احترام از مدیریت محترم سایت وزین خلخالیم عاجزانه خواهشمندیم که لطف کنن خبرنگار محترم خلخالیم را برای تهیه گزارش از وضعیت اسفناک جاده اندبیل بفرستند که شاید فرجی برای تسریع امور شد . با تشکر
 
 
#84 همشهري 1395-05-20 06:37
سلام يه درخواستي از شهرداري خلخال داشتم. اگه كوچه هاي شهرك جانبازان رو آسفالت كنيد . قول ميدم يه بنر خوشگل براتون در ميدان وسط شهر نصب كنم. ( جالبه هر كوچه اي كه كارمند شهرداري لكه گيري شده ولي مابقي متاسفانه اصلا نگاهي نكردند)
 
 
#85 اهالی کوچه حافظ 3و2 1395-05-23 15:50
سلام- جناب آقای قلیزاده سرپرست محترم شهردای وشواری محنرم شهر خلخالودوستان وهمشهریان خیرخواه وعلاقمند خلخال عزیز ما اهالی خیابان سی متری حافظ 3 شش سال است که برای عبور از عرض خیابان مشکل داریم وچندین بار هم در خواست کرده ایم تا به امروز ترتیبی اثری نداده اند. و فاصله خانه شهردار قبلی باکوچه حافظ 3 صد متر میباشد. وهر روز هم شاهدو بر خورد وسایل نقلیه و تصادف بودند وهستند. ومدتی یکماه هم است که اشکال شهرداری جمع اوری نمی شود وسطل اشکال را ماموران شهردای برده اند و اشکال اهالی کوچه های در داخل بلوار و جدول جوی آب می باشد.وعلف های سال قبل هنوز بر داشته نشده است می توانید مشاهده فرماید. چندین بار بصورت حضوری وتلفنی پیگیری نمود ه ایم تا به امروز حل نکرده اند.از خبرنگار سایت و خبرنگار فرماندار وشهرداری وعکاس آن در خواست ودعوت می نمایم بازدید و فیلم تهیه نمایند درغیر اینصورت از صدا وسیما جهت اعلام مشکلات به گوش مسئولین در خواست کمک خواهیم کرد ودرپایان از مسئولین سایت در موردمنعکس کردن نظرات اهالی تشکر می نمایم. با تشکر اهالی کوچه حافظ 3و2و1...
 
 
#86 شهروند 1395-05-25 22:08
سلام این اسفالت هم موضلی شده ها ، همه میدونیم که اندبیل یه جای تفریحی بسیار زیاست اما خب ما خجالت میکشیم که اونجارو بعنوان جای تفریحی و گردشگری معرفی کنیم چه وضعیه ؟ ، راستی خوب میشه اگه مسولین یه امکاناتی یه وسیله سرگرمی ای اونجا نسب کنن همینجور یه جنگل خشک و خالی که سودی نداره فوقش مردمی که به اونجا میرن نیم ساعت یه ربع اونجان چرا از موقعیت ها تو شهر ما استفاده نمیشه؟
 
 
#87 شهروند 1395-05-27 18:16
سلام با تشکر از سایت خلخالیم...یه تشکری هم دارم از مسئولین برای نصب تابلو در ورودی جاده الهاشم مبنی بر نریختن اشغال و نخاله در آن محدوده خیلی ممنون اما واقعا نسب یه تابلوی کوچیک مشکلی‌و حل میکنه؟
 
 
#88 محمد 1395-05-30 06:34
سلام اي كاش شهردار و مجموعه شهرداري خلخال به فكر تابلوي خوب در ميدان شهيد شباهنگ باشند . اكثر مسافرهاي كه از جاده فيروزآباد به خلخال وارد شهر ميشن بخاطر نبود تابلو در ميدان شهيد شباهنگ مستقيم ميان سمت امامزاده قاضيلر و كيج كننده هستش . كار ما شده آدرس دادن . خواهشن يه فكري بكنيد
 
 
#89 پویا 1395-05-31 22:30
در اون عکست دبستان ناصری در ماه نامه قزل خلخالیم در سال 1337 اون عکسی که در ردیف اول از راست به چپ شماره ی 1 که نوشتین حبیب الله.. اشتباهه. اسمش ربعلی منصوری هستش اقای شیر علیپور

پاسخ مدیر :‌ سلام
در مورد اسامی مندرج در ماهنامه ما نوشته آقای فرهودی را منعکس کرده‌ایم و خود بنده شناخت کافی در مورد نفرات مندرج نداشتم . اگر اشتباهی در درج نام نفرات صورت گرفته بنده معذرت میخواهم .
 
 
#90 حسن 1395-06-03 07:13
سلام آقای مهندس شیر علیپور و خسته نباشید خدمت شما، ی سوال چرا در قسمت پروژه های خلخال میزان پیشرفت پروژه ها را بروزرسانی نمیکنید؟؟ مرسی

پاسخ مدیر :‌ سلام خدمت شما . در خصوص پروژه های اطلاعات دقیقی دستمان نمی رسد . اگر موارد را ذکر بفرمائید حتما به روزرسانی خواهد شد .
 
 
#91 حسن 1395-06-03 11:03
سلام مرسی و تشکر مثلا راه خلخال به فیروز که در آستانه بهره برداری هست یا بزرگراه خلخال به ازناو که پیشرفت خوبی دارد یا تصفیه خانه آب خلخال که در آنجا ذکر نشده و یک خواهش دیگر خواهشا یک گزارش مصور از کمربندی خلخال اگر امکان داشته باشد تهیه فرمایید تا همه از از میزان پیشرفت آن مطلع شوند با تشکر

پاسخ مدیر :‌ سلام . به روی چشم
 
 
#92 11 1395-06-04 07:20
tinn.ir/.../...

پاسخ مدیر :‌ سلام . این خبر مربوط به اردیبهشت ماه است و بعد از آن اداره راه خلخال کارهای نسبتا خوبی انجام داده است .
 
 
#93 hamid 1395-06-09 15:22
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم سایت خلخالیم
از شما خواهشمند هستم از بیکاری کارمندان 90درصد اداره‌های خلخال گزارشی تهیه ودر سایت خلخالیم بگذارید باتشکر
 
 
#94 هادی عباس زاده 1395-06-10 18:06
سلام با تشکر از مدیر سایت خلخالیم لطفاً مطلب ذیل را در باره روستای قشلاق دیز از توابع بخش شاهرود است در سایت قرار دهید.
روستای قشلاق دیز ازتوابع بخش شاهرود،شهرستان خلخال دریکی از جنوبی ترین نقاط جغرافیایی استان اردبیل واقع شده است،که بدلیل همین دور از دسترس بودن آن،یکی از بکرترین فرهنگ های فولکلوریک وناب ترین آداب ورسوم اقوام وزیباترین جلوه های طبیعی کشور عزیزمان را داراست. فاصله این روستای خوش آب وهوا بامرکز بخش شاهرود15کیلومتر وبا شهرستان خلخال47کیلومتر است.هدف از ایجاد این وبلاگ معرفی فرهنگ،زبان،آداب ورسوم،مناطق طبیعی وگردشگری،صنایع دستی ،غذاهای سنتی،افراد وشخصیتهای تاریخی،تاثیر گذار وشاخص وهمچنین شهدای والامقام این روستای ریشه دار می باشد. ضمنا بدینوسیله از کلیه دوستان،علاقمندا ن،منتقدین وصاحب نظران خواهشمندیم که ما را از نظرات و پیشنهادات سازنده خود بی نصیب نکنند.
جهت بازدید از وبلاگ روستای قشلاق دیز به آدرس ذیل مراجعه فرمایید.
gheshlagh-diz.mihanblog.com
 
 
#95 هادی 1395-06-29 18:51
سلام متاسفانه مطلبلی را در خصوص روستای قشلاق دیز از توابع بخش شاهرود هم براتون ایمیل کردم و هم براتون در قسمت نظرات نوشتم هنوز در سایت خود درج نکرده اید. دلخورم ............

پاسخ مدیر :‌ با سلام . حق رو میدم به شما . بعلت مشغله و گرفتاری های اخیر که خود بنده داشتم امکان انتشار فراهم نشد که با عرض پوزش فراوان حتما در اسرع وقت منتشر میشه .
 
 
#96 هادی عباس زاده 1395-07-01 22:33
تشکر از لطف شما
 
 
#97 امید 1395-07-06 11:05
متاسفانه از اخبار و عکسهای مراسم تشیع جنازه حاج آقا یکتایی مطلبی در سایت مشاهده نکردیم چرا ؟

پاسخ مدیر : سلام دوست عزیز ، مطمئن هستید که سایت رو مشاهده فرمودید؟!
لطفا به آدرس زیر مراجعه نمایید :
khalkhalim.com/.../
 
 
#98 نوحی 1395-07-08 17:42
سلام ،روستای سنگ آباد وپرنی که مسکونی است چیزی تو سایت ندیدم،سنگ آباد یک روستای کاملا آباد اس پرنی کم جمعیت میباشد
 
 
#99 محمد 1395-07-13 02:06
سلام. بة نظر بنده اكر دوستاني خلخالي كه بنا به دلايل كاري در شهرستانهاي ديكر مشغول به كار موقت مي باشند بهتر ايت در سرشماري نفوس و مسكن سال ٩٥ از طريق سايت محل سكونت خود را خلخال ذكر كنند. تا بيش از اين از شاخصهاي جمعيتي بايين نمانيم.
 
 
#100 ابراهیمی 1395-07-13 15:11
سلام. لطفا در منوهای اصلی و یا فرعی سمت راست صفحه ی اصلی سایت، یک لینک هم به "آگهی ترحیم" اختصاص دهید و آگهی های ترحیم را نیز مانند "عکس هفته" بطور کامل، آرشیو کنید

پاسخ مدیر :‌ با سلام، امکان رویت آرشیو وجود داشت . با این حال منوی دیگری در قیمت منوی اصلی سمت راست، بعد از کلیک بر روی نوشته اطلاعیه‌ها و آگهی‌ها ، منوی کوچک دیگری در زیر همین منو ایجاد شد که آرشیو آگهی ترحیم را بصورت کامل قابل رویت میکند .
 
 
#101 ابراهیمی 1395-07-13 22:18
سلام مجدد. منظور بنده این بود که این منوی جداگانه برای آگهی ترحیم در همان صفحه ی اصلی سایت ایجاد شود و بلافاصله همزمان با ورود به سایت در همان وهله ی اول و در صفحه ی اول سایت، قابل رویت باشد.
ضمنا در آرشیو ایجاد شده برای آگهی ترحیم، صرفا آگهی های ترحیم مربوط به سالهای 1393 و 1394 و 1395 لیست شده، اما به نطر بنده بهتر و شایسته تر این است که تمام آگهی های ترحیم از ابتدای راه اندازی سایت تاکنون، همگی بطور کامل در آرشیو، لیست شود و قابل مشاهده باشد. با تشکر

پاسخ مدیر :‌ سلام . آگهی ترحیم زیرشاخه بخش آگهی ها و اطلاعیه ها می باشد و لذا در همان مسیر ایجاد شد و در ضمن قبل از آن تاریخ قسمتی تحت این عنوان نداشتیم و طی یک مرحله که ظاهر سایت تجدید شد و ساختار تغییر کرد ،‌این قسمت بنا به درخواست همشهریان اضافه شد و از آن تاریخ به بعد تمامی مطالب مندرج موجود می باشد .
 
 
#102 هادی عباس زاده 1395-07-14 21:58
تشکر از لطف شما
 
 
#103 ابراهیمی 1395-07-15 15:19
سلام مجدد. پس آگهی های ترحیم قبل از سال 1393 در سایت، تحت چه عنوانی و زیرشاخه ی چه قسمتی منتشر و درج می شد؟

پاسخ مدیر : با سلام . شما دنبال چی هستید ؟ بفرمائید تا راهنمایی تون کنم
 
 
#104 سلام الله ابراهیمی 1395-07-17 15:27
باز هم سلام. خسته نباشید. انتظار می رفت همه ی آگهی های ترحیم از زمان شروع به کار سایت تاکنون در یک زیرشاخه و در یک آرشیو و مجموعه ی واحد، قابل رویت باشد و این که فقط آگهی های ترحیم از 6 فروردین 1393 تاکنون در آرشیو، قابل مشاهده باشد یعنی این آرشیو، ناقص است. یک مثال می زنم: آگهی ترحیم مرحوم کربلایی بیوک سندانی مربوط به سال 1391 در آرشیو آگهی های ترحیم، قابل رویت نیست در حالیکه چنین آگهی ای در سایت وجود دارد. حالا منظور منو متوجه شدید؟

پاسخ مدیر :‌ سلام . بله کاملا متوجه منظور شما هستم . با این حال لازم است خدمت شما عرض کنم . ظاهر و چیدمان سایت از ابتدا به این شکل نبوده و با توجه به نیازهایی که ایجاد شده به مرور زمان کاملتر شده است و لذا این طبیعی است که نواقصی در این زمینه وجود داشته باشد . همچنانکه در حال حاضر نیز سایت بری از نقص و کمبود نیست .
آگهی های ترحیم از ابتدا تحت زیر شاخه آگهی ها و اطلاعیه ها ذخیره میشد که از سال 93 برای آگهی های ترحیم قسمت جداگانه ای ایجاد شده است . و شما اگر مجموعه آگهی ها و اطلاعیه ها را مشاهده فرمائید متوجه وجود همه این آگهی ها در آرشیو خواهید بود
در ضمن صفحه مربوط به خبر درگذشت مرحوم بیوک آقا سندانی در لینک زیر موجود است :‌
www.khalkhalim.ir/.../
 
 
#105 همشهری 1395-07-19 00:42
با سلام و عرض تسلیت بمناسبت سوگواری ایام ماه محرم، عدم انعکاس مراسم با شکوه طشت گداری و سایر مراسم عزاداری اهالی محترم خوجین در این ایام عزیز در وب سایت محبوب خلخالیم جای بسی تعجب دارد.

پاسخ مدیر : سلام دوست عزیز . چرا تعجب ؟ ما از همه همشهریان دعوت کرده ایم تصاویر خود را برای نمایش در سایت خلخالیم برای ما ارسال نمایند . حال آنکه دوستان سایت را قابل نمی دانند و عکسهای خوجین را ارسال نمی کنند، دیگر خودتان قضاوت نمایید .
 
 
#106 همشهری 1395-07-19 23:22
سلام مدیریت بزرگوار سایت، ای کاش سعادت می شد تا از نزدیک شاهد مراسم باشیم ولی حیف که در غربتیم. هرچند توسط آقای شباهنگ و پایگاه ازناو پوشش داده شده ولی دوست و انتطار داریم توسط این سایت محترم نیز بطور خاص پوشش داده شود. با تشکر

پاسخ مدیر :‌باور کنید برای ما اصلا فرقی نمی کند . متاسفانه از بچه های خوجین کسی برای ما عکسی ارسال نکرده است و تعداد عکاسان سایت خلخالیم هم محدود است و امکان پوشش کل شهرستان خلخال را نداریم .
 
 
#107 محبوبه شریفی 1395-07-21 19:33
با سلام و عرض تسلیت عاشورای حسینی
به نظر من، ایجاد یک منوی اصلی و یا یک منوی فرعی در قسمت گالری عکس و فیلم در صفحه ی اول سایت برای بخش "گزارش تصویری" ضروری می باشد تا تمام گزارش های تصویری، قابل مراجعه باشد.

پاسخ مدیر : با سلام و ممنون از پیشنهادتون . منوی گزارش تصویری در زیرشاخه "اخبار" قابل مشاهده می باشد
 
 
#108 رضا 1395-07-22 08:47
ظاهرا در شهر بين مسوولان شهر و ريس هاي نماينده قبل مسابقات بنر راه افتاده :lol: اي بابا بنده خدا نماينده قبلي چقدر بنر توسط دوستانش نصب شد. حالا دوستان ايشون راه دوستشان را ادامه ميدهند
 
 
#109 شریفی 1395-07-25 16:21
سلام مجدد. ممنونم اما فکر نمی کنید قرار گرفتن بخش "گزارش تصویری" که محوریت آن، عکس و تصویر است در زیرشاخه ی منوی اخبار، مناسب نیست؟

پاسخ مدیر : سلام. این تصمیم زمانی اتخاذ شد که اخبار تصویری روزانه بصورت گزارش تصویری منعکس شد و با این تصور که جزئی از اخبار تصویری روزانه محسوب میشود، در این مسیر گنجانده شد . البته از تجربیات سایرین نیز استفاده کردیم .
 
 
#110 صابر عظیمی 1395-07-26 14:45
سلام. لطفا ایجاد یک منوی فرعی برای آگهی های ترحیم ذیل زیرشاخه ی اطلاعیه ها و آگهی ها را که انجام شد در منوهای بالای سایت یعنی در منوهای روی نوار مشکی قسمت فوقانی سایت نیز اعمال کنید.
 
 
#111 11 1395-07-27 11:58
 
 
#112 صابر عظیمی گهراز 1395-07-27 15:54
سلام مجدد. لطفا در قسمت تحتانی صفحه ی اول سایت، سال 1394 را هم در کنار سال 1393 به افتخارات سایت خلخالیم در بخش پایینی سایت، بیفزایید. ممنون

پاسخ مدیر :‌ با سلام و بینهایت ممنون از شما . این نظر لطفتان است که افتخارات سایت خلخالیم را به یاد دارید و در خصوص به روز رسانی قسمتهای مختلف سایت به ما تذکر میدهید .
باور بفرمائید تعدد مشغله ها مجال انجام کارهای اینجنینی را از ما گرفته .
باز هم از شما ممنونم
 
 
#113 سلیمانی 1395-07-28 15:08
سلام. چگونه می شود تعداد بازدید از مطالب و منوهای سایت را دانست؟ منظورم همه ی مطالب هستش

پاسخ مدیر :‌ با سلام . تعداد بازدید با ورود به زیرمجموعه ها از طریق منوهای بالا قابل رویت است . با این حال اگر مطلب خاصی مد نظرتون هست در خدمت هستم
 
 
#114 صابر عظیمی 1395-08-02 15:50
سلام. چه خوب می شد اگر تعداد بازدید از یک صفحه یا یک مطلب، با باز کردن همان صفحه یا مطلب، در همان صفحه، مشاهده می شد
 
 
#115 عارف 1395-08-03 08:55
سلام وخسته نباشید وممنون از همه زحمات
"یک پیشنهاد"
بنده سالهای زیادی است از خلخال دور هستم وفقط سالی یک یا دو بار فرصت میکنم با شهرم سربزنم چیزی که همانند دیگر شهرهای ترک زبان در خلخال هم رایج شده است استفاده از کلمات فارسی در محاوره عادی مردم است البته برخی از کلمات جدید جون معادل فارسی ندارند ودر این خصوص معادل سازی نشده اند چاره ای نیست ولی خیلی از کلمات هم هستند که ما درحال به فراموشی سپردن انها هستیم حیف است این زبان غنی فراموش گردد .
پیشنهاد اموزش ویاداوری کلماتی که در زبان ترکی وجود دارد ودر حال فراموش شدن هستند را دارم میشود هفته ای چند کلمه اصیل ترکی را در برنامه داشت تا شاید از این طریق بشود سرعت سقوط بیش از این زبان ترکی را حداقل در شهرمان داشته باشیم
در این خصوص اگر کمکی بتوانم بکنم حتما در خدمت خواهم بود
ارادتمند-عارف

پاسخ مدیر :‌ با سلام خدمت شما . قطعا همانطور هست که می فرمائید . ما منتظر ارسال مطالب از طرف شما هستیم تا به دیده منت در سایت و نشریه منتشر کنیم .
 
 
#116 سلیمانی 1395-08-03 19:20
سلام مجدد. تعداد بازدیدها از مطالب مندرج در منوی فرهنگی اجتماعی مانند صفحات مربوط به زندگینامه شهدای خلخال و یا مفاخر و شعرای خلخال رو چطوری بدونیم؟لطفا راهنایی فرمایید

پاسخ مدیر : سلام این امکان برای این گزینه ها فعال نیست
 
 
#117 الف 1395-08-06 15:15
سلام. آیا کاربران می توانند از طریق ارسال کامنت در یک مطلب، از مدیر سایت تقاضا کنند کامنت قبلی شان در همان صفحه که در زمان گذشته، نوشته اند و سپس تایید و منتشر شده است، کلا حذف و پاک شود؟

پاسخ مدیر :‌ بصورت موردی امکانپذیر است، آنهم در صورت احراز هویت اصلی نویسنده یادداشت . و الا همین تایید نظرات هم زمان زیادی از ما میگیرد و فرصتی برای انجام اقداماتی از این قبل فراهم نمی باشد
 
 
#118 لطفا توجه فرمایید 1395-08-09 16:29
 
 
#119 حسن 1395-08-11 15:31
سلام
جستجوگر ویژه در سایت، خراب است و کار نمی کند
 
 
#120 جواد جعفری 1395-08-14 13:09
همشهری 1395-08-11 12:45
باسلام خدمت مدیریت سایت
ای کاش تمام مسئولین شهری همانندآقای برسان به فرموده های امام که فرمودند«گمان نمى‏کنم عبادتى بالاتر از خدمت به محرومین وجود داشته باشد.» (صحیفه امام، ج‏20، ص: 342) ویا«به مستضعفان و مستمندان و زاغه ‏نشینان که ولى نعمت ما هستند خدمت کنید.» (صحیفه امام، ج‏18، ص: 38)و همچنین«با توجه به اینکه بار سنگین انقلاب بر دوش قشر مستضعف است... وظیفه داریم فعالیت و توجه را به نواحى محروم، شهر، که در رژیم گذشته توجهى به آنها نشده، معطوف کنیم.» (صحیفه امام، ج‏15، ص: 273)عمل می کردنندو حتی یک صدم فعالیتهای این دوره شورا برای حاشیه نشینان شهر فعالیت داشتند ،تازه دراین دوره شوراهاست که ما حاشیه نشینان شهر به معنای واقعی مفهوم شهرداری را درک میکنیم و تازه می فهمیم که چه حق هایی از ما در دوره های قبلی ضایع شده است در آخر نیز به نظر بنده حقیر مدیریت سایت در انتخاب تیتر نیز (ادعای)غرض ورزانه عمل کرده اند امیدوارم مدیریت سایت به حرمت فرمایشات امام هم که شده این مطلب بنده حقیر را منتشر نمایند و گلچین وار عمل ننمایند.
باتشکر از مدیریت سایت محبوب خلخالیم

پاسخ مدیر :‌ با سلام خدمت شما . لطفا اگر گلچین وار عمل نموده ایم به دوستان هم اطلاع دهید !
باسلام خدمت همشهری گرامی:
آیا خلخال فقط یک نقطه حاشیه نشین دارد، چرا حاشیه های دیگر شهر آسفالت نشده است و چرا جنابعالی به سخنان امام ره در مورد سایر اقشار جامعه از جمله بازاریان و...اشاره ننمودی؟
برخورد گزینشی با سخنان امام اوج ناجوانمردیست.ه
کسانی که مدعی فهم و انتقال اندیشه های امام هستند ابتدا باید خود را از سوء استفاده از کلمات امام تخلیه کنندو از برداشت ها و استفاده های گزینشی بیانات امام بپرهیزند.
چرا هر کس برای توجیه کار خودش ،گوشه ای از سخن و موضع گیری امام را نقل می کنند.
هر کسی بیشتر با اندیشه امام اشنائی دارد و امام برای او الگو و رهبر است باید مراقبت بیشتری در این خصوص داشته باشد. و همه ی جوانب اندیشه های امام را نشر دهند.
 
 
#121 گردشگر 1395-08-19 08:34
 
 
#122 salam 1395-08-20 14:26
سلام
لطفا کامنت ها رو بموقع تایید کنید معمولا کامنت ها رو با تاخیر زیاد و در زمانی تایید می کنید که تاثیر خود را از دست داده اند خصوصا در مورد پیام های تسلیت، اینطوری آدم شرمنده ی خانواده های متوفیان میشه

پاسخ مدیر :‌با سلام به روی چشم تمام تلاش ما این است که در کمتر از 24 ساعت نظرات تایید شود . با این حال در برخی مواقع بعلت مشغله های موجود این تاخیرات بوجود می آید .
 
 
#123 سلام الله ابراهیمی 1395-08-22 15:48
سلام آقا مسعود. می خواستم بدونم چرا برخی از مطالب سایت با اینکه لینکش موجود است و در میان اخبار و مطالب سایت ، آرشیو شده و لینک دارد ولی باز نمی شود؟ برای مثال، تیتر دو لینک را مثال می زنم
مجلس ترحیم مرحومه مریم نساء خالقی در تهران
و
تسلیت به خانواده محترم عباس اروجعلی زاده
با اینکه لینک این تیترها در میان مطالب ، موجود است اما باز نمی کند و پیام خطا می دهد. لطفا بررسی فرمایید تا رفع نقص شود.
با تشکر - سلام الله ابراهیمی از هشتپر

پاسخ مدیر :‌ با سلام . در برهه ای تعدادی از خانواده های محترمی که آگهی آنها در سایت درج شده بود، بعد از گذشت مدت زمانی درخواست حذف مطلب از سایت را کرده بودند که این مطالب مربوطه که شما می فرمائید به این دلایل از حالت انتشار خارج شده اند .
البته قابل برگشت هستند و به نظر می رسد بعلت اینکه در صفحه اصلی سایت قابل رویت نیستند، برگرداندن آنها مشکلی نداشته باشد
 
 
#124 سلام الله ابراهیمی 1395-08-22 16:11
سلام مجدد. ممنونم آقا مسعود. فکر می کنم برگرداندن آنها به سایت، بهتر باشد. البته پیشنهاد من این است تا آرشیو سایت و مطالبش همیشه کامل باشد. با تشکر

پاسخ مدیر : با سلام . برگردانده شد
 
 
#125 سلام الله ابراهیمی 1395-08-22 20:05
سلام لطفا در منوی میراث فرهنگی، به هنر منبر سازی از استاد جمال ممنونی که قطعا در ایران ، منحصر بفرد است با درج عکس و مطلب، پرداخته شود
با تشکر - سلام الله ابراهیمی، دبیر بازنشسته از هشتپر
 
 
#126 جاهد 1395-09-10 19:41
سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم سایت ،در قسمت سایت های مرتبط با شهرستان اگر امکان داشته باشه سایت شرکت نئوپان خلخال را هم اضافه بفرمایید.مرسی
 
 
#127 عباس زاده 1395-09-11 18:58
سلام. در آرشیو مطالب سایت ، تیتر مطلبی را دیدم با عنوان زیر:
لطفا با آبروی فقرا و نیازمندان شهرمان بازی نکنیم
اما وقتی کلیک کردم، باز نشد و خطا داد و پیغام اومد: چنین مطلبی وجود ندارد
لطفا رسیدگی فرمایید تا رفع نقص شود

پاسخ مدیر :‌با سلام . احتمالا خبر مذکور از سایت حذف شده است .
 
 
#128 سینیخ اورک 1395-09-12 00:32
ساخلایین گئدن قاطاری
بو قاطار ویصالدان حسرته گئدیر
وطن اورگین دن غربته گئدیر
دییسن آیری بیر قسمته گئدیر
داغلار، داغلار ساخلایین گئدن قاطاری
گولوش آپاریر گوز یاشی قالیر
بو قاطار آیریلیق هاواسی چالیر
داغلار ساخلایین گئدن قاطاری
باید سکوت مسئولان بی مسئول این مملکت پاسخگوی مردم شریف ایران به خصوص آذربایجان باشند. چرا آقای پزشکیان رئیس فراکسیون ترک نشین مجلس سکوت اختیار کرده اند؟؟؟؟؟!!!! آیا جای بسی تأمل ندارد
نولار «داغلار ساخلایین بوقاطاری» که این قطار بی‌پناه راه قهر و نیستی را در پیش گرفته؛ «داغلار ساخلایین بوقاطاری» که این قطار از بی‌مهری‌ها و بی مسئولیتی‌ها دل چرکین است و آرام و قرار ندارد؛ خود را به آتش می‌اندازد و سر ایران را به درد می‌آورد. نولار «داغلار ساخلایین بوقاطاری»...
 
 
#129 سلام 1395-09-13 15:42
سلام. دقیقا 5 روز است که کامنت ها را تایید نکرده اید. تداوم این روند و چنین سیاستی از جانب مدیریت شایسته ی سایت خلخالیم، اصلا به صلاح نیست. ممنون

پاسخ مدیر :‌سلام ممنون از اینکه پیگیر سایت هستید و آمار کامل سایت رو دارید .
این اتفاق هیچگاه در دراز مدت به وقوع نمی پیوندند و تداوم هم نداشته و ندارد .
اکثریت کامنت ها فقط با نظر مدیر سایت تایید میشود و در مواقع خاص که بعلت مشغله امکان تایید نظرات پیش می آید، این تاخیر ایجاد میشود
لطفا به مدیر سایت هم حق بدهید که 5 روز مرخصی برود :-)
باز هم ممنون از شما .
 
 
#130 همشهری 1395-09-16 16:11
...
وقتی در یک نبرد سنگین و نابرابر اکثر مجاهدین جنگل یا کشته شدند و یا تسلیم و متواری، میرزا برای جلوگیری از برادرکشی برای ملاقات با رشیدالممالک خلخالی عازم خلخال شد ولی در راه با برف و بوران سختی در کوه‌های گیلان روبرو شد. ....
ساعاتی بعد یکی از اهالی، بدن بی‌جان میرزا را در میان برف‌ها یافت و وقتی او را شناخت پیکر بی‌جانش را برای دفن به خانقاهی در‌‌ همان نزدیکی برد اما سربازان وفادار به رضاخان با اطلاع از این واقعه با زور اسلحه جسد او را برده و سرش را از بدنش جدا می‌کنند. بعد‌ها یاران او سر و تنش را به رشت منتقل کردند و در محله‌ای به نام سلیمان داراب به خاک سپردند.
* بخشی از ترانه ابتدایی سریال میرزا کوچک خان به گیلکی به معنی « چقدر در جنگل به خاطر مردم خوابیدی!»

سلام و احترام حضور مدیر سایت خلخالیم

عزیز گرامی متاسفانه در سالروز شهادت میرزا کوچک خان برخی گروهها و کانالهای تلگرامی با نسبت دادن قاتل ایشان به اهالی خلخال سعی در تههیج و تحریک گیلانی ها و سایر افکار عمومی نسبت به ترک زبانها و خصوصا" خلخالی ها می نمایند که کمال ناجوانمردی و خیانت و خباثت است.

شاید افکار عمومی را فریفتن و تحریک به خاطر منافع گروهی و نه منافع گیلان زمین ،آسان باشد ولی تاریخ را نمی توان تحریف کرد.

حقیقت با واقعیت همیشه در تضاد بوده و واقعیت آنچه هست که اتفاق افتاده ولی حقیقت آنچه هست که وجود و جوهره دارد و ماندنی و حق و خلل ناپذیر است.

توهین به مردم خلخال و تضعیف جایگاه کسانی که یار میرزا بودند و گسستن رشته های الفت و اتحاد وبه مخاطره انداختن همزیستی مردم ایران و در برهه ای دواستان همجوار هنر نیست.

اشاعه تفکر انحرافی یعنی همین که حقیقت را فدای گروه خود نماییم.

از شما خواهشمند است در صورت ممکن با ویرایش این مطالب به هرشکل که صلاح است حق مطلب را ادا کنید و به سایتهای خزر و دیار میرزا و گیلان و... در صورت امکان ارسال فرمایید تا خدمتی به فرهنگ و هنر و خاک مادری کرده باشیم.
سپاس از لطفتان.
 
 
#131 سلام 1395-09-16 20:34
چرا آیکون جستجوی مطالب سایت را حذف کرده اید؟ و چرا جستجوگر ویژه، غیرفعال است و کار نمی کند؟

پاسخ مدیر :‌ سلام . بعلت به روزرسانی هاست ، برخی ابزارها از جمله جستجو درست کار نمیکنه که تا زمان اصلاح فعلا غیر فعال شده
 
 
#132 سلام 1395-09-20 20:37
سلام. آیکون جستجوی مطالب را که تا چند روز قبل در سمت چپ سایت، موجود بود بازیابی فرمایید و برگردانید

پاسخ مدیر :‌ باسلام . متاسفانه با به روزرسانی نرم افزار توسط مدیریت هاست، به مشکل برخورده . در صدد رفع مشکل هستیم . به محض اصلاح، مجددا در سایت قرار خواهد گرفت .
 
 
#133 سلام 1395-09-22 21:02
فرا رسیدن 23 آذر، سالروز تولد زنده یاد ناصر حجازی
اسطوره ی تکرار نشدنی فوتبال ایران، مبارکباد
روحش شاد و یادش گرامی

من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی
ولی با ذلت و خواری، پی شبنم نمی گردم
 
 
#134 سلام 1395-09-24 14:39
متاسفانه راه اندازی کانال تلگرامی سایت خلخالیم، عملا باعث رکود و بی رونقی سایت شده چرا که: اولا - میزان مراجعه به خود سایت، کاهش چشمگیری داشته و خیلی کم شده چون اکثر افراد از کانال تلگرامی سایت، فقط به تیتر اخبار مهم سایت در تلگرام نگاه می کنند و حتی لینک تیتر و لینک مطلب را هم باز نمی کنند. ثانیا - راه اندازی کانال تلگرامی باعث کم توجهی مخاطبان به متن اصلی مطالب و کامنت ها شده. ثالثا - این کم توجهی مخاطبان به اصل مطالب و کامنت ها باعث می شود مخاطبان، دیگر مثل سابق در سایت، کامنت نگذارند و بطور سر سری و با بی دقتی، از مطالب مهم به همین سادگی بگذرند و رفته رفته مراجعه به سایت، بدست فراموشی سپرده شود. شما دقت کنید در گذشته برای هر آگهی ترحیم، حدودا 30 الی 60 - 70 نفر کامنت می گذاشتند و پیام تسلیت می نوشتند اما الآن چی؟ الآن برای هر آگهی ترحیم، حدودا یک الی هفت نفر، پیام و کامنت می گذارند و همه ی این بلاها را تلگرام بر سر ما آورده است. امیدوارم مدیر محترم سایت، بدون ملاحظه کاری، نظر بنده را که هیچ مشکلی ندارد عینا منعکس نماید. با تشکر

پاسخ مدیر : سلام . درخصوص مشارکت در یادداشت نظرات حق با شماست ولی ما هم لازمه با تکنولوژی روز حرکت کنیم و از قافله عقب نمانیم .
 
 
#135 سلام 1395-09-25 19:04
سلام آقای مهندس شیرعلیپور
خدا قوت
لطفا اسکن آگهی ترحیم مرحومه خانم افزایش صباحی را در ستون "آگهی ترحیم" در بالا و پایین صفحه اصلی سایت، قرار دهید تا کاربران محترم و مخاطبان سایت، متوجه شوند چرا که قرار دادن آگهی ترحیم در کنار تیتر خبر، به گونه ای که آگهی ترحیم به خبر مربوطه، ضمیمه شده باشد باعث غفلت اکثر کاربران می شود آنهم با تیتری که زده شده: درگذشت عضو سابق شورای شهر
با این تیتر، هیچ چیز معلوم نیست
ضمنا لازم است که آرشیو آگهی ها و اطلاعیه ها همیشه کامل و مجزا و بطور جداگانه، قابل دسترسی باشد. با تشکر

پاسخ مدیر :‌با سلام . حق با شماست . این خبر برای امروز به این شکل درج شده بود و قرار بود طی روزهای آتی به قسمت آگهی های ترحیم منتقل شود .
 
 
#136 سلام 1395-09-25 20:13
سلام مجدد. خیلی ممنونم. در توضیح کامنت قبلی یعنی کامنت 135 و پاسخ شما باید عرض کنم بخاطر اهمیت و ضرورت ارسال پیام فوری تسلیت از سوی کاربران برای خانواده ی متوفی در همان روزهای اول درگذشت متوفیان، لازم دیدم اشاره کنم تا زمان از دست نرود و خدای نکرده، همشهریان محترم در قبال خانواده ی متوفی، شرمنده نشوند. باز هم سپاس
 
 
#137 سلام مجدد 1395-09-25 22:08
باز هم سلام
باز هم خدا قوت
و
یک پیشنهاد:
البته می شد خبر درگذشت عضو سابق شورای شهر را به سبب اهمیت این خبر، با همین عنوان: "درگذشت عضو سابق شورای شهر خلخال" و بدون آگهی ترحیم، در قسمت آخرین اخبار، قرار داد و آگهی ترحیم مربوطه را با عنوان: "آگهی ترحیم مرحومه حاجیه خانم افزایش صباحی" در قسمت آگهی ترحیم، منتشر کرد تا هم بعنوان خبر مهم با کارکرد و عنوان خبری در بخش اخبار درج شود و هم آگهی ترحیم مربوطه در جای اصلی اش یعنی بخش آگهی ترحیم قرار گیرد و بدینوسیله، کاربران و مخاطبان دچار غفلت نشوند و نیز هر دو منظور، حاصل شود. با تشکر مجدد
 
 
#138 ممدوحی 1395-09-26 22:42
با سلام به مدیریت سایت خلخالیم یه خواهش از اهالی مخترم خلخال مخصوصا راننده محترم که دراین هوای برفی ویخبندان کوچه وخیابان رعایت خودروهای پارک شدع در درب منازل خودشان نمیکنند اینجانب که جلوی منزل خودم خودرو رو پارک کرده بودم یه از خدا بیخبر به ماشین زده و کلی خسارت با فراموش کرذن انسانیت وادب محل را ترک کرده وقطعه های شکسته خودرو خود را بجا گذاشته خواهشمندم ازطریق این سایت پیگیری شود با تشکر از شما
 
 
#139 همشهری 1395-09-28 19:30
چرا نرم افزار جستجو در مطالب سایت از سمت چپ حذف شده؟

پاسخ مدیر :‌ با سلام . به علت پاره ای مشکلات به درستی کار نمیکرد . در صورت برطرف شدن مشکل فعال خواهد شد .
 
 
#140 باران 1395-09-29 10:30
چرا. ىه. عده بازنشىته دست از سر اموزشگاها برنمىدارن ؟ حتى نمىتونن راه برن اخه چرا جلوى جوونا را گرفتن؟ خلخال
که کار نىس پس جوونا کجا کار کنن؟بعد مىگىن مهاجرت زىاده خب وقتى هر اموزشگاهىى مىرى اقاى فلانى که بىست سال پىش بازنشسته شده اونجا درس مىده کسى بهت درس نمبده دىگه پس ما باىد چىکار کنىم ؟//
 
 
#141 محمد 1395-10-01 19:45
باسلام واحترام مدیریت محترم دانشگاه ازاد اسلامی
ضمن سپاس از مدیریت علمی وانقلابی جنابعالی
با توچ به فلسفه وجودی دانشگاه در تربیت انسانهای فرهیخته وجامعه ساز متاسفانه به جهت کوتاهی در نظارت بر امور این روزها بوفه دانشگاه محل تجمع افراد به ظاهر دانشجو شده که در استعمال دخانیات افراط میکنند وکارهای مشمئز کننده اخلاقی که در شان دانشگاه نیست وفضای این محیط فرهنگی را الوده کرده اند همچنین رفت وامد افراد غیر دانشجو به محیط دانشگاه موجب اذیت وسرخوردگی دانشجویان شده است مستدعی است ضمن حساسیت به این موضوع دستور پیگیری ونظارت دقیقتر صادر فرمایید.
 
 
#142 تونل زمان 1395-10-06 14:15
اگر هر سال ده متر تونل الماس کار شود انشالله بعد از صد سال صاحب تونل هستیم..لااقل بعد از یک قرن نوه نتیجه و نبیره مون در آسایش و رفاه جاده منتهی به گیلان را باشاچاتدیرماق میکنن...بدون استرس و فشار و دلهره و ترس.
 
 
#143 سلام 1395-10-09 21:38
فرا رسیدن 10 دی، سالگرد وفات مرحوم ناصر دفتر روایی - پدر فرهنگ و معارف خلخال - گرامی باد. روحش شاد و یادش تا ابد در قلبها جاوید
 
 
#144 سلام 1395-10-12 15:02
لطفا کامنت ها را زود به زود و سریعا بررسی و تایید فرمایید. با تشکر

پاسخ مدیر : با سلام . تمام تلاش ما هم همین است ، با این حال در مواقعی خاص بعلت مشغله، امکان تایید به موقع با تاخیر صورت میگرد و این اتفاق اجتناب ناپذیر
 
 
#145 سلام 1395-10-12 15:59
سلام. لطفا روی نوار مشکی رنگ در بالای سایت نیز تقسیم شدن بخش آگهی ها و اطلاعیه ها به دو بخش اطلاعیه ها و آگهی ها + آگهی ترحیم را اعمال فرمایید تا کاربران کاملا متوجه باشند.
 
 
#146 همشهری15 1395-10-12 17:55
زمان پیگیری و رسیدگی به طرح تونل الماس کی کلید خواهد خورد..؟؟؟..آقای فرماندار و نماینده محترم لطفا راهنمایی بفرمایید
 
 
#147 تقدیم به روح پاک آقای هاشمی 1395-10-24 20:19
تا که بودیم، نبودیم کسی
کشت ما را غم بی همنفسی
تا که رفتیم، همه یار شدند
خفته‌ایم و همه، بیدار شدند
قدر آیینه بدانیم چو هست
نه در آن وقت که افتاد و شکست
 
 
#148 فریور باقرزاده 1395-10-27 15:52
مدیریت مردمی و محترم سایت خلخالیم

با سلام و احترام

برآن شدم تا کتاب زندگی نامه یکی از فرزندان سر افراز این سرزمین " تیمسار ناصر محمدی فر " را که به تازگی در اختیار کتابخانه های عمومی کشور قرار گرفته معرفی کنم.
استدعا می کنم در صورت امکان در قسمت اخبار شهرستان جهت اطلاع همشهریان فکور و علاقمندان به فرهنگ مطالعه قرار گیرد.

با سپاس از نیک اندیشی شما و همه همکاران محترمتان.

نام کتاب : ایل، ارتش، ایران

نویسنده : محسن صادق نیا

انتشارات سوره سبز
قیمت :128000 ريال- چاپ دوم
.

آمده: ناصر خوب می دانست که نیروها زمانی خوب می جنگند که روحیه و انگیزه بالایی داشته باشندو خیالشان و از خانواده و مشکلات زندگی راحت باشد.ص 187

کارکنان لشکر خانه نداشتند و اجاره خانه ها هم در شهر گران بود. با سردار عزیز جعفری به توافق رسیده بود و بخشی از پادگان دو کوهه را برای ساختن خانه های سازمانی از دوستان سپاه گرفته و....182

ناصر فرمانده گروهان را بدون لباس نظامی داخل پشه بندو در اوج خواب دید.خونش به جوش آمد کلت را روی شقیقه فرمانده گروهان گذاشت .....167

این افسر دلاور وطن به خوبی می دانست که باید به نیروهای تحت امر خود رسیدگی بنیادین کند،این افسر مورد وثوق فرمانده مقتدر و نکته سنج کل قوا می دانست که به فرمانده باید سخت گرفت و نه فقط به سرباز.

در عرصه مدیریت اداری نیز وقتی فساد اداری و رشوه و اختلاس و سوء استفاده از موقعیت اداری هست یعنی نظارت مسئولان بر مسئولان یا نیست و یاخیلی کم شده و فشار بر کارمندان جزء و بی پناه و گرفتار یک لقمه نان خیلی بیشتر است.

یعنی رسیدگی به امور کارمندان جزء در کمای مطلق است.یعنی فرهنگ چاپلوسی و شیادی رونق خواهد گرفت.
یعنی همان اندیشه دلاور مرد ناصر محمدی فر که در سطر اول آمد و یعنی اینکه ارتش باداشتن چنین فرماندهانی نه تنها خشن نیست بلکه مایه آرامش ملت است.درپناه حق باشند هم فرمانده هم سرباز.
زیاده جسارت شد.یا حق/
 
 
#149 کیم جیغاز 1395-11-02 00:50
تا بود به چوب فتنه، او را راندند
با فتنه، رفیق و یار ساکت خواندند
چون رفت برادران طاووس صفت
خود را به همین رانده شده، چسباندند
 
 
#150 برگی از تاریخ 1395-11-03 23:36
در سالهای 1359 - 60 ش که غائله منافقین و بنی صدر به اوج رسیده بود، هر روز شایعات جدیدی ساخته و پخش می شد. نوک پیکان این شایعات در مرحله نخست، علیه آیت الله دکتر بهشتی نشانه می رفت و آقای هاشمی رفسنجانی نیز در مرحله دوم قرار داشت. گاهی می گفتند: بهشتی، فئودال و سرمایه دار است. بهشتی در شمال تهران، منزلی دارد که فاصله درب ورودی آن با ساختمان به بیست دقیقه پیاده روی نیاز دارد. گفتند: همسر بهشتی، آلمانی است و نمی تواند فارسی صحبت کند. بهشتی مظلوم، طی سفری به جبهه ها همسرش را نیز با خود به اهواز آورد تا او در میان رزمندگان، سخنرانی کند ولی تاثیر چندانی نداشت چرا که شایع کردند: این خانم، همسر بهشتی نبود و فرد دیگری را آوردند به جای او صحبت کرد. در این میان، تنها چیزی که ناگهان، فضا را دگرگون ساخت خون بهشتی مظلوم بود که خط اصیل انقلاب و امام را دوباره به جامعه برگرداند. البته بهشتی با شهادت خویش از آن همه تهمت و ناسزا، رها شد اما هاشمی ماند و 37 سال همان افتراها و تهمت ها را در سطح گسترده، شنید و تحمل کرد. رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه 29 خرداد 1388، بخصوص از هاشمی دفاع کرده و فرمودند: "...من از سال 1336 یعنی 52 سال قبل، ایشان را می شناسم .آقای هاشمی از اصلی ترین افراد نهضت در دوران مبارزات بود.از مبارزین جدی و پیگیر قبل از انقلاب بود. بعد از پیروزی از موثرترین شخصیت های جمهوری اسلامی در کنار امام بود . بعد از رحلت امام هم در کنار رهبری تا امروز. این مرد بارها تا مرز شهادت پیش رفته، قبل از انقلاب، اموال خودش را صرف انقلاب می کرد و به مبارزین می داد...". شخصیت آقای هاشمی بعد از رهبر معظم انقلاب، مورد احترام و اعتماد علما و مراجع بوده. بارها دیده شد که شخصیت های بزرگواری مثل آیت الله العظمی جوادی آملی، نماز را به ایشان اقتدا کردند. در سالن اجتماعات دارالشفای قم، همه شاهد بودند که آیت الله جوادی آملی در پای بحث های تفسیری آقای هاشمی نشستند و قبل از آن هم وقتی برای اهدای جوایز به روی سن دعوت شدند، حاضر نشدند جلوتر از آقای هاشمی به روی سن، بروند و آقای هاشمی را مقدم بر خود داشتند. هاشمی افتخار روحانیت انقلابی است و به فرموده امام خمینی: « بدخواهان بدانند هاشمی، زنده است چون نهضت، زنده است".
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید