معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home شهدای والامقام خلخال اکبری - سید محمد
اکبری - سید محمد فرستادن به ایمیل
شهدای والا مقام خلخال


شهيد روحاني سید محمد اکبري

نام  : سید محمد

نام خانوادگى  : اكبرى

نام پدر : سید گل‌آقا

محل تولد : کلور

تاريخ‌تولد  : 14 / 4 / 1341

تاريخ شهادت  : 12 / 12 / 1362

 

زندگینامه

در يکي از روزهاي سال 1342 در کلور از توابع شهرستان خلخال ، کودکي از سلاله عصمت و طهارت در خانواده اي از سادات چشم به جهان گشود که، نامش را محمد نهادند .

دوران کودکي و نوجواني را همراه با تحصيل علم و کار در مزرعه سپري نمود و پس از پايان مقطع راهنمايي به علت علاقه وافر نسبت به علوم ديني وارد حوزه علميه جعفريه خلخال گرديد . در کنار کسب معارف ديني و اخلاقي ضمن مطالعه کتابهاي متداول حوزوي ، به مطالعه کتابهاي شهيد مطهري و شهيد دستغيب مشغول شد.

با شروع جنگ تحميلي ، وي عازم جبهه هاي جنگ گرديد که خود علت اين هجرت را اينگونه بيان مي کند :" من وجدانم قبول نکرد که صداميان کافر با موشکهاي شرقي و غربي نقاط مسکوني کشور ما را موشک باران کنند و . . .  من آسوده باشم ."

سرانجام ، سيد محمد اکبري که جزو گردان تخريب گرديده بود ، در حين خنثي نمودن مين در عمليات خيبر ، در تاريخ 10/12/62 شربت شهادت نوشيد و به لقاء الله رسيد .

 

وصيت‌نامه

بسمه تعالى

حمد و ثنا آن خدايى راست كه به انسانهاى مخلص وعده بهشت داده است.  سلام و درود بر پيامبر بزرگوارش و امامان از حضرت على گرفته تا مهدى (عج) و نايب برحقش امام خمينى (حفظه الله تعالى). و سلام بر شهيدان. سلام بر آن كسانى كه در آتش خمپاره كباب مى شوندو سلام بر آن كسانى كه گلوله (سيخ) آنها شده و خودشان كباب آنها. سلام بر مادران داغدار سلام بر خواهران چشم انتظار. سلام بر كودكان پهلوى در نشسته اند كه پدرشان وارد خانه بشود. سلام بر مادرانى كه براى فرزندانشان دعاى خير مى نمايند و بار ديگر سلام بر آن پير جمارانى كه شبها را تا صبح مى‌گريد.

سلام پدرم، سلام مادرم، سلام برادرانم، سلام خواهرانم، سلام مصطفى و مجتبى جان.، سلام مرضيه جان. مادرم از طرف من مصطفى، مجتبى و حسين و مرضيه و سيدعلى عباس اكبرى را بوس فرماييد. سلام  براى مهرى خانم و سلام براى زهرا خانم. اميد است كه مرا ببخشيد.

مادرم در غربت مردن خيلى سخت است. اما چه بايد كرد در راه اسلام است .مادرم اگر تو در موقع جان دادنم بالاى سر من نيستى اما فاطمه زهرا(س) مادريم مى كند. مادرم جنگ وعده حق است كه پيروز مى شويم.

پدرم  جنگيدن در راه خدا از بزرگترين عبادتهاست.

پدر و مادرم اگر چنانچه از من راضى نيستيد باز هم از خداوند مى خواهم كه از من راضى گرديد. سلام بر عموهايم و سلام بر پسرعموهايم و سلام بر دايى هايم و پسر دايى هايم و سلام بر عمه ها و خاله هايم با اهل خانواده شان.

سلام بر دوستان آشنايان. سلام بر همسايگان سلام بر سيد حسين رحيميان .سلام بر سيد ايوب. سلام بر سيد على اكبر اكبرى.

پدر جان يك نكته مى خواهم خدمت شما عرض كنم اگر من شهيد شدم وظيفه دارى به آنچه هر كه بخواهد از خونم سوء استفاده كند جلوگيرى كنى وگرنه مسئول هستى.

مادر و پدرم در موقع آمدن جنازه من شيرينى پخش كنيد. براى اينكه شما نيز يك سهمى در اين انقلاب و جنگ داشته باشيد. مادرم با دست خودت كفنم كن. مادرم موقع دفن كردنم يك دستى به صورتم بماليد تا اينكه فشار قبرم زياد نگردد. در ضمن سه روز روزه اجير براى مرحوم كريم ايزدى دارم. محبت بفرماييد آن 3 روز  روزه را  به نيت مرحوم كريم ايزدى بگيريد يا پولش را بدهيد ديگران به نيت او بگيرند. ديگر سر شما را به درد نياورم. خدا حافظ شما. آنكه هميشه مزاحم شما بود. والسلام.           سيد محمد اكبرى

 

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید