معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home شهدای والامقام خلخال گیاهی - خیبرعلی
گیاهی - خیبرعلی فرستادن به ایمیل
شهدای والا مقام خلخال

شهید خیبرعلی گیاهی

نام : خيبر علي

نام خانوادگي : گياهي

نام پدر : دولتعلي

محل تولد : روستای نوده

تاريخ تولد : 1339

تاريخ شهادت : 18 / 12 / 1363

محل شهادت : سومار

 

زندگينامه

ملتي كه شهادت را سعادت مي داند پيروز است                 امام خميني(ره)

شهيد در سال 1339 در يك خانواده مذهبي ومستضعف در روستاي نوده از توابع بخش خورش رستم پا به عرصه وجود نهاد.

دوران ابتدايي را در همان روستا سپري كرد  وكلاس پنجم  ودوران راهنمايي را تا سال سوم دبيرستان در هشجين گذراند. اين شهيد در ضمن درس خواندن  به كار كشاورزي مي پرداخت. وبه پدرش در امر توليد وبرداشت محصول كمك مي نمود. وپدرش نيز با گرفتاريهاي خاصي هزينه تحصيل او را فراهم ميكرد.

شهيد سال دوم دبيرستان را در گيوي خواند و در سال سوم دبيرستان به رشت رفت وآنجا هم كار ميكرد وهم هزنه تحصيل خود را تامين مي كرد.

در سال 1361 وقتي كه ازدواج نمود،  در سال چهارم دبيرستان مردود گرديد ودر سال 1362 خداوند به وي فرزند پسري عطا نمودو نام فرزند خويش را قاسم نهاد.

در سال 1363 به خدمت مقدس سربازي اعزام گشت. وآموزش نظامي سربازي را در پادگان اسلامي عجب شير گذراند وبعد از آن در لشكر 81 باختران مشغول خدمت ونبرد در جبهه هاي حق عليه باطل گرديد.

حدود سه ماه در جبهه هاي سومار وصالح آباد مشغول خدمت بود. تا اينكه در سال 63 بعد از 6 ماه خدمت در ارتش جمهوري اسلامي در حين نبرد به لقا الله رسيد...   .ودر روز 26 اسفند ماه پيكر پاكش تشييع وبه خاك سپرده شد..              يا رب او را در جوار رحمت خود بپذير

 

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید