معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home شهدای والامقام خلخال اندبیلی - خانعلی
اندبیلی - خانعلی فرستادن به ایمیل
شهدای والا مقام خلخال

شهید خانعلی اندبیلی

نام  :  خانعلي

نام خانوادگي : اندبيلي

نام پدر: شربت

محل تولد : روستای لرد

تاريخ تولد: 1344

تاريخ شهادت: 1364

محل شهادت: سردشت

 

زندگینامه

شهيد خانعلي اندبيلي درسال 1344 درروستاي محروم لرد ازتوابع بخش شاهرود خلخال ديده به جهان گشود . دوران کودکي ونوجواني خود را درزادگاهش سپري کرد وزندگي نمودن درروستاي محروم ، طعم فقرومحروميت را ازهمان آغاز نوجواني به وي چشاند. تحصيلات ابتدايي وراهنمايي خود را درزادگاه خود با تحمل رنج وسختي سپري کرد. شهيد در مدت تحصيل دردوه ري سوم راهنمايي علاوه بر انجام وظائف درسي به پدر ومادرخود درکارهاي مزرعه کمک مي کرد  ونيزعلاقه ي زيادي به کتابهاي مذهبي داشت وازکتابخانه مدرسه ضمن دريافت کتب براي خانواده ي خود بي سواد بودند مي خواند و پدرومادرخود را نيز به فيض مي رساند. ازاو سوال مي شد که هدف ازدرس خواندن شما چيست ؟ مي گفت که مي خواهم انساني بشوم که فردا به درد جامعه ومحرومين وسربار ديگران نشوم . مسئوليتي را برعهده بگيرم وبه پدرومادرم بيشتر کمک کنم.                دردوران انقلاب اسلامي درراهپيمائي ها باشکوه امت مسلمان شرکت فعال داشت ودربراه انداختن راهپيمائي هميشه حاضر بود . شهيد ازجمله دانش آموزاني بود که به پدر ومادر خود کمک وبه همسايگان خود احترام خاص قائل بود.

يکي از خصوصيات اخلاقي ورفتارشهيد اين بود که با همسايگان مهربان بود ومهربانتر ازهمه به طوريکه مهرباني او ورد زبان همسايگان بود.

شهيد خانعلي اندبيلي دلش براي اسلام وامام مي طپيد وبه دوستانش نيزمي گفت که جبهه رفتن خيلي خوب است که امام افتخار مي کند که فرزندان اسلام براي دفاع از مرزهاي اسلامي ازخود دفاع مي کنند.

شهيد بارها مي گفت که بعد از اتمام درس بايد به جبهه بروم تا نگذارم صدام وکافران به خاک ميهن اسلامي حمله کنند ونگذاريم که به تجاوز خود ادامه بدهند. سرانجام شهيد خانعلي اندبيلي درسال 1363 ماه مهربه خدمت مقدس سربازي اعزام شد وبه هدف اصلي خود که همان جانبازي درراه اسلام وکشوراسلامي بود رسيد . شهيد خانعلي اندبيلي پس از 18 ماه خدمت مقدس وبا ايثارگري ورشادت عاشقانه دراسفندماه سال 1364 اين دنياي فاني را با اصابت گلوله صدام وعوامل آمريکا درسردشت وداع گفته وبه درجه ي رفيع شهادت نائل آمد.

 

درقسمتي ازنامه ي شهيد که ازجبهه مقدم سردشت براي پدرومادرش نوشته بود چنين مي خوانيم : پدرومادرمهربانم ازدوري وفراق من نگران نباشيد اکنون که صدام وآمريکا به ميهن اسلامي ما حمله کرده بايد ازخود دفاع کنيم وافتخار داشته باشيد که فرزندي تربيت وبه جبهه اعزام داشته ايد اگرمن شهيد شدم ازشهيد شدنم گريه وزاري نکنيد وچون با گريه کردن دشمنان اسلام شاد مي شوند بايد صبرواستقامت داشته باشيد ونگران بنده نباشيد اگرشهيد شدم مرا درزادگاهم درکنارشهداي هم روستائيم دفن نمائيد.

خداحافظ

 

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید