معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

عبدی - حسین فرستادن به ایمیل
شهدای والا مقام خلخال

شهید حسین عبدی

نام  : حسين

نام خانوادگى  : عبدى

نام پدر : شریفعلی

محل تولد : روستای خانقاه بفراجرد

تاريخ‌تولد  : 02 / 03 / 1350

تاريخ شهادت : 27 / 10 / 1366

نوع عضویت : بسیجی

محل شهادت : ماووت

 

زندگینامه

حسین عبدی متولد روستای خانقاه فراجرد ازتوابع خلخال که درسال 1350 قدم به میدان هستی جهان نهاد. تا کلاس سوم ابتدایی درمدرسه سلمان فارسی روستای خودشان  تحصیل کرد. با توجه به یک سری مشکلات نتوانست ادامه ی تحصیل دهد و بالاخره بقیه ی مواد درسی را درمدرسه ی عشق یعنی فرهنگ بسیج تحصیل نمودند . بدین تربیت درس ایثاروشهادت را دردانشگاه حسینی با پیروی از شهدای انقلاب وجنگ آموخته واحساس مسئولیت کرده وبرای اعزام به جبهه کوشش نمودند .  بالاخره پس از سه سال تلاش بعد ازثبت نام درتاریخ 10/5/1366 به جبهه اعزام شدند ودر تاريخ27/10/66  به درجه رفیع شهادت نایل گشتند .

 

وصيت‌نامه

حسين عبدى

وصيت نامه شهيد حسين عبدى از عاشقان حسين بن على(ع) و ياران امام امت خمينى كبير

هر قطره از خون شهيدى ريزد                        به جاى آن رزمنده بر مى خيزد

سلام بر كليه به خون خفتگان جبهه هاى ميدان نبرد . سلام بر دلاورمردان سنگرهاى توحيد سلام بر لبيك گويان حسين و سلام بر سربازان و پاسداران و بسيجيان جان بركف كه براى پاسدارى از حرمت خون شهدا با قلبى پاك و بى آلايش در ميدان نبرد و جنگ دليرانه مى جنگند.

 

من حالا كه در حال نوشتن وصيت نامه هستم مقصودى جز خدا و برنامه بر حق او را به خاطر ندارم و نمى خواهم درباره مسائل ديگر فكر كنم . فقط مى خواهم چيزى وصيت بنويسم كه مورد توجه خويش و آشنايان قرار گيرد.

در درجه اول از پدر عزيزم كه حدود هفده سال برايم زحمت كشيده حلاليت مى طلبم و از مادر مهربانم كه شبهاى طولانى براى شيردادن به من بيدار مانده است عاجزانه تقاضا دارم كه مرا حلال كند . برادران عزيزم كه بزرگتر از من هستند حلاليت مى طلبم . بالاخره از كليه آشنايان تقاضا دارم كه در مجلس من براى من گريه نكنند بلكه ، شادى كنند . مادرجان خواهش مى كنم كه در سوگ و عزادارى من گريه و زارى مكن چون من را ه على اكبر حسين(ع) را رفته ام . در اين راه به مرگى كه عزت آفرين است دست يافته‌ام و به اين نعمت ارجمند الهى شكرگزارم كه نصيب بنده اى از بندگان ايزد يكتا گرديده است . پدرم همواره پوزش مى طلبم كه مرا ببخشيد و حلالم كنيد چون من براى عزت و عظمت مكتب و مملكت به جبهه رفته و آماده شهادت شده ام.

و شما اى برادرانم ضمن اين كه از شما حلاليت مى طلبم باز تقاضا دارم ،كه در پركردن سنگر شهدا كوشا باشيد . در آخر از برادران و خواهران دينى ام عاجزانه تقاضا دارم كه در حفظ حجاب و نگاه خودشان كه حاصل خون هزاران هزار شهيد است حفظ كنند.

خداحافظ شما                                    حسين عبدى

 

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید