معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home شهدای والامقام خلخال میکائیلی - اسماعیل
میکائیلی - اسماعیل فرستادن به ایمیل
شهدای والا مقام خلخال

شهید اسماعیل میکائیلی

نام : اسماعيل

نام خانوادگي : ميکائيلي

نام پدر :    رضوانعلى

محل تولد : روستای آلهاشم

تاريخ تولد: : 12 / 06 / 1345

تاريخ شهادت: 23 / 01 / 1362

نوع عضويت :  بسيجي

محل شهادت : شرهاني

 

زندگينامه

شهيد به سال 1345 دريک خانواده مستضعف ومسلمان درروستاي آلهاشم سفلي چشم به جهان گشود .تحصيلات ابتدايي خود را درزادگاهش به پايان رسانيد وبراي ادامه تحصيل دردوره ي راهنمايي به شهرخلخال عزيمت نمود .کلاس دوره ي راهنمايي شهيد مصادف بود با تجاوزات رژيم صدام به ايران ،اين بود که سنگرمدرسه را رها ساخته وعاشقانه به سوي جبهه ها شتافت .درعمليات والفجر مقدماتي يک شرکت کرده وچون عاشق خدا بود مانند حسينيان جنگيد ودرمرحله دوم ازعمليات والفجر 1 درمنطقه شرهاني با آغوش بازشهادت را استقبال کرد وبه جمع شهيدان پيوست.           روحش شاد وراهش  پررهروباد

 

وصيت‌نامه

بسم الله الرحمن الرحيم

والذين جاهدوا فينا لنهدينهم سبلنا و ان الله لمع المحسنين

آنان كه در راه ما با جان و مال كوشش مى كنند،  محققا آنها را به راه معرفت و لطف خويش هدايت مى كنيم و هميشه خدا يار نيكوكاران است.

سلام پدرم و سلام مادرم و سلام خواهرم و سلام برادرانم سلام بر شما كه هر لحظه شما با ياد خدا و با كمك به انقلاب مى‌گذرد. عزيزانم از شما مى خواهم كه وقتى من شهيد شدم روى قبرم نام جوان ناكام ننويسيد. چرا كه من به حداعلاى آرزوى خود كه همان جان باختن در راه خداست رسيدم و به راهى كه خداوند انتخاب كرده از حسين گرفته تا حسين زمان ما را از آن راه براى رسيدن به هدف خويش استفاده نموده اند وآن جز جهاد در راه خداوند و مبارزه با ستمگران نيست. جهاد درى است ،از درهاى بهشت و از درهاى رحمت الهى است كه تنها به روى بندگان ويژه خداوند باز مى شود.

بارى من اين راه را آگاهانه و عاشقانه براى زودتر رسيدن به معبود خويش انتخاب نموده و خودم را براى هر گونه از جان گذشتگى و به خون سرخ خود غلتيدن در راه رضاى او يعنى شهادت حاضر نموده ام.

پدران و مادران عزيز ما را از ياد نبريد و پيوسته دعايمان كنيد. اگر چه در اين حمله شهيد نشدم من جانم را در راه خدا گرو گذاشته ام. اگر شهيد شدم ،انشاءالله به سعادت رسيدم و اگر زخمى شدم يا معلول از شما مى خواهم نقطه ضعفى به خود راه ندهيد و مقاوم و استوار همه چيزتان را در راه خدا ايثار كنيد و سلام مرا به رهبرم برسانيد و بگوييد كه تا آخرين قطره خونم سنگر اسلام را ترك نخواهم كرد.

مادرم همچون زينب تحمل داشته باش كه تحمل 72 شهيد را نمود.

خدايا خدايا تا انقلاب مهدى خمينى را نگهدار.

از عمر مابكاه و بر عمر او بيفزاى

شب اول والفجر

والسلام عليكم

اسماعيل ميكائيلى

 

 

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید