معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home شهدای والامقام خلخال افشاری - البرز
افشاری - البرز فرستادن به ایمیل
شهدای والا مقام خلخال

شهید البرز افشاری

نام : البرز

نام خانوادگي : افشاري

نام پدر : نورالله

محل تولد : روستای گزاز

تاريخ تولد : 1341

تاريخ شهادت : 27 / 03 / 1363

محل شهادت: شلمچه

 

زندگینامه

جهاد گر شهيد در سال  1341 در يك خانواده متدين و مذهبي و تلاشگر در روستاي گزاز از توابع بخش مرکزی خلخال ديده به جهان گشود. ودوران ابتدايي خود را در روستا به پايان برد. در انجام فرائض ديني بسيار كوشا بود. ودر تمامي امور رضاي خدا را بر رضاي خلق خدا ترجيح مي داد . وظايف محوله را به نحو احسن و با كمال دقت انجام مي داد. با وجود تحصيلات پايين از استعداد وآگاهي تحسين برانگيزي بر خوردار بود.

قبل از انقلاب در آگاهي مردم فعاليت چشم گيري داشت. وبعد از پيروزي انقلاب براي پاسداري از ارزش هاي انقلاب و خدمت به مردم همواره در جهاد سازندگي و ساير نهاد هاي  انقلابي فعاليت داشت. از نظر اجتماعي فردي خوش برخورد بود. بعد از شروع جنگ براي اداي وظيفه چندين بار به جبهه رفت. تا اينكه سرانجام در تاريخ 1363 در جبهه شلمچه در حين انجام وظيفه بر اثر اصابت تركش خمپاره سرو قامتش به خزان نشست وبه سوي ملكوت اعلا پيوست.    روحش شاد وراهش پر رهرو باد.

 

وصيت نامه

بسم الله الر حمن الر حيم

وقاتلو المشركين كافه كما يقاتلونكم كافه

همگي با مشركين بجنگيد چنانچه، آنها همه با شما مي جنگند.

اگر بكشيد به بهشت مي رويد واگر هم كشته شويد باز هم به بهشت مي رويد.

"امام خميني"

به گفته امام عزيز تصميم گرفتم در اين راه قدم نهاده واز امام حسين (ع) تا شهيدان كربلاي جنوب وغرب ايران صدايم مي زنند. مرا به انتظار خون پاكشان مي خوانند كه  ،خداوند فرموده "انا لله واناالیه راجعون " ما از جانب خداييم وبه سوي او باز خواهيم گشت. نه ترس از مرگ داريم كه ما مسلمانيم وطبق آيه 154 بقره و169 آل عمران مرگ را شروع زندگي جاويد مي دانم .اگر بدانيد شهادت چه فيض عظيمي است ،مطمئنا براي از دست دادن من ناراحت نمي شويد. من فكر ميكنم در اين هدف گام برداشته ام وجان باخته ام و روز شهادت در نظر من شب داماديم مي باشد.

من عاشقم پس مي خواهم با نثار خون خود به عشقم برسم. عشق به الله داشتم ودارم. وقتي به سربازي آمدم به اين حقيقت رسيدم كه شهادت تصادفي نيست ، بلكه سعادت است .هرچند نفر در انتظار آمدن من  روز شماري مي كنند. در زماني كه خدا مرا در نزد خود دعوت كرده بود ،من مي خواستم عاشقانه اين دعوت را لبيك گويم.

خانواده عزيزم براي نبودن من غصه نخوريد واين به طور يقين طبق آيه 155 بقره امتحان است دلم مي خواهد در اين امتحان موفق شوم .صبر وشكيبايي را از حضرت زينب بياموزيد .

ضمنا اگر جسد مرا نياوردند نا راحت نباشيد زياد خانواده شهيد داده مثل شما زياد است .

درود بر رهبر عزيزمان امام خميني

مورخه 60/10/20 *در جبهه سبزآب  -  البرز افشاري

 

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید