معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

غلامی - معراج فرستادن به ایمیل
شهدای والا مقام خلخال

شهید معراج غلامی

نام : معراج

نام خانوادگي : غلامي

نام پدر : سبحانعلي

تاريخ تولد : 1346

تاريخ شهادت : 20 / 10 / 67

محل شهادت :   شلمچه

نوع عضويت : بسيجي

 

زندگینامه

بسيجي شهيد از تبار مومنان روستايي بود كه در خانواده پاك ومذهبي قدم به دنيا گشود. دوران ابتدايي را تا كلاس چهارم در روستا خواند وسپس همراه خانواده خود به هرو اباد مهاجرت نمود. ودوره راهنمايي ومتوسطه را در رشته علوم اجتماعي در دبيرستان شهيد بهشتي تحصيل نمود. شهيد از همان دوران كودكي فردي وظيفه شناس وبا تقوي وسخت كوش بود. بعد از پيروزي انقلاب او همواره در تمامي صحنه هاي انقلابي حضورداشته ودرانجمن اسلامي نقشي فعال داشت. ودر سايه تربيت صحيح اسلامي همواره دلش براي حضور در جبهه مي تپيد. وبالاخره در تاريخ 13/9/65 با شور وشوق فراوان عازم جبهه شد. وبعد از شركت در عمليات كربلاي 5 در تاريخ 20/10/67 بر اثر تركش خمپاره به شهادت رسيد.


وصيت نامه

وقاتلو هم حتي لا تكونو فتنه

زمانيكه فتنه در زمين است بايد جنگيد تا با آسايش زندگي كرد وبايد دين خدا را به آنها فهماند.

با درود به رهبر كبير انقلاب اسلامي امام خميني ونائب بر حقش و آزادي اسراي جنگي. مردم ، ما حالا در وضعيتي قرار گرفته ايم كه همه بايد مسئوليت خودش را بشناسد. ودر اين زمان همه بايد اين مسئوليتها را بدانند. واين مسئوليت را به كار گيرند. هر كسي اين مسئوليت را انجام ندهد در آن دنيا روسياه است .

امت شهيد پرور خلخال همان طوري كه امام عزيز فرموده است هر كس توان حمل اسلحه دارد بايد به جبهه برود و آنها كه نمي توانند بروند به جبهه ها كمك كنند ولوازم جبهه ها را تهيه نمايند. وبا دولت اسلامي همكاري كنند . تا تمام ابر قدرتها بدانند نيروي ديگري در ايران است وآن نيرو قدرت الهي است .ايران عزيزمان تنها كشوري است كه اين قدرت بر آن حاكم است. ملت عزيز دست به دست هم دهيد و وحدت ويكپارچگي خود را حفظ كنيد .مخصوصا وحدت در نماز جمعه وساير نمازها وحدت در دعاي كميل وساير دعاها.

ملت عزيز گوش به حرفهاي دشمنان داخلي ندهيد كه اينها باعث مي شوند كه وحدت شما از بين برود.

ملت عزيزگوش به فرمان امام خميني باشيد مبادا از فرمان او سرپيچي كنيد اين گناه ديگر تحمل نمي شود. هر موقع كه در جبهه نيرو خواستند روانه جبهه ها شويد. سلام مرا به آيت اله يكتايي برسانيد و نماز من هم توسط ايشان برقرار شود .امت خلخال از ايشان حمايت كنيدو دانش آموزان عزيز توصيه مي كنم همان طوري كه امام فرمودند اميد آينده مملكت شما دانش جويان عزيز مي باشيد . دانش آموزان عزيز حالا مدرسه اول ما جبهه مي باشد كه آن هم مدرسه عشق به خدا وبعد مدرسه تدريس.

اميدوارم در مدرسه ها دست به دست هم دهيد ومهلت به منافقان ندهيد وهر حرفي كه آنها مي زنند محكم در مقابل آنها بايستيد كه حالا در مدارس ما اينطور پيدا نمي شود. امت شهيد پرور خلاصه هر كس بايد در اين جنگ به نفع اسلام عمل كند تا در پيشگاه خدا روسياه نباشد وپيش شهيدان رو سفيد باشد. از برادران وخواهران عزيز مي خواهم كه حجابشان را رعايت فرمايند جنگ ما جنگ با نفس اماره مي باشد. اميدوارم مرا ببخشيد كه مزاحم اوقات شرف شما امت شهيد پرور شدم.

وصيتم به پدر ومادرم

سلام بر مادرم. مادري كه از دوران كودكي زحمات زيادي برايم كشيده است. مادر جان تو براي من مادر نمونه اي بوده اي. من نمي گويم گريه نكن .اما آن طور گريه نكن كه دشمنان اسلام خوشحال شوند. مادر جان اين را بدان كه من در دست تو امانتي بودم كه خداوند به تو داده بود و نگهدارنده من خدا خواهد بود وتو براي رسيدن من وسيله اي بودي. اميدوارم خوشحال باشي كه به طور سالم اين امانت را به صاحبش برگرداندي. مادر جان اين را بدان كه همه از اين دنيا رفتني هستند و چه بهتر كه در راه خدا كشته شويم. اميدوارم مرا ببخشي.

برادرجان اميدوارم كه به حرفهاي پدر ومادر كه سالها زحمت ما را كشيده اند گوش دهي. اميدوارم مرا حلال كني. سلام مرا به تمام دوستان وآشنايان برسان. وهر بدي كه از من ديده ايد حلالم كنيد.

 

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید