معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home شهدای والامقام خلخال نورمحمدی - اذن اله
نورمحمدی - اذن اله فرستادن به ایمیل
شهدای والا مقام خلخال

شهید اذن اله نورمحمدی

نام  : اذن‌اله

نام خانوادگى  : نورمحمدى

نام پدر : كتاب‌اله

محل تولد : روستای برندق

تاريخ‌تولد  : 01 / 02 / 44        

تاريخ شهادت  :02 / 01 / 61

نوع عضويت : بسيجي

تاريخ شهادت : 24/11/60

يگان خدمتي : لشگر31 عاشورا

 

زندگينامه

شهيد اذن اله نورمحمدی درسال 1346 در يک خانواده فقير و محروم در روستای برندق از توابع بخش خورش رستم شهرستان خلخال چشم به جهان گشود

دوران ابتدايي را در روستاي برندق تمام کرده اند و دروه ي راهنماي و متوسطه را در شهرستان خلخال ناقص گذاشته اند به عضويت بسيج درآمده و به فرمايش امام (ره) عازم جبهه  شدند.

اخلاق و رفتار خداپسندانه داشتند و به پدر و مادرش احترام خاصي داشتند و در طول عمر خود حتي يک نفر را نرنجاند . و به حرف پدر و پدربزرگ گوش مي داد و در مدرسه , اخلاق قابل تحسين داشت.

شهيد قبل از اينکه به جبهه برود هميشه در مساجد و پايگاه حضورداشتند و تمام وقت خود راصرف خدمت به اسلام و انقلاب مي کرد و فرايض ديني را خوب مي دانست وبه قول مادرش نماز مي خواند وگريه مي کرد که خدايا مرا بيامرز.

بعد ازاينکه سه ماه اول تمام مي شود به خانه مي  آيد و از چگونگي جبهه صحبت و رشادتهاي رزمندگان را توصيف مي کرد و در مرحله ي دوم که به جبهه مي رود ديگر برنمي گردد و زخمي شده وبعد ازچند لحظه به درجه ي رفيع شهادت نائل مي آيد.

 

وصيت‌نامه

بسم الله الرحمن الرحيم

ان الله اشترى من المومنين انفسهم و اموالهم بان لهم الجنة.

باسلام و تهنيت بر حسين اولين منادى عملى شهادت و سعادت و سلام بر دوازدهمين كوكب فروزان آسمان ولايت امام منتظر مهدى موعود(عج)، سلام بر خمينى نايب برحق امام زمان و سلام بر امت بيدار برندق بالاخص سلام بر پدر و مادر گراميم.

با سپاس و ستايش بر خداوند قادر و رحمان كه بر امت اسلام منت گذاشت و چنين نعمت بزرگى را نصيب ما كرد و ما را از ظلمت به نور هدايت نمود با قدوم مبارك ذخيرة‌الله خمينى بت شكن حق و باطل مسجل و هويدا گرديد. سال پنجاه و هفت اوج عظمت امتحان بود كه بر طاغوت و طاغوتيان شوريدند و با پرپر شدن گلهاى نوشكفته حكومت الله حكومت جمهورى اسلامى را استقرار نمودند .ديرى نپاييد كفر عليه اسلام و انقلاب اسلامى شورش كرد. بر ماست كه از جاى خود حركت كرده و او را نابود و مضمحل و اسلام را برپا داريم.

پدر و مادر گراميم، اكنون به نداى هل من ناصر ينصرنى قائد و رهبر و مرجع يگانه ام لبيك مى گويم با اذن شما از سنگر مقدس كلاس و مدرسه به يارى لشكريان امام زمان مى شتابم باشد لطف خداوند شامل حال بنده شرمنده گردد تا آنجا كه توان دارم با خصم زبون برزمم و با مرگ سرخم چهره كريه و مفتضح بعثيان را رسوا سازم.

پدر و مادر و خواهر و برادر، زمانى اين رقعه تحرير مى‌شود که شيران روز و زاهدان شب در سنگرهاى تاريك هر يك به گونه با معشوق خود در راز و نيازند ،اصوات "يارب ارحم ضعف بدنى" و "مددت يدى" ،عاشقان ،مصفاى خاطر گشته است .الهى آگاه باش اين بار با آگاهى بيشتر براى دفاع از حيثيت اسلام و مملكت به جبهه آمده ام هر چند كه عمرى در غفلت بسر برده ام پشيمانم. "اللهم ارزقنا شهادتا خالصا فى سبيلك". معبودا مرا به درجه رفيع شهادت نايل گردان چون روح و جانم خمينى عزيز مى فرمايد: "درجه شهيد از همه افضل است".

پدر و مادر عزيز با اين كه حين عزيمت به جبهه نتوانستم از شما خداحافظى كنم  عذر مى خواهم اگر شهادت نصيبم شد مبادا كه در عدم من در خانه ايجاد ناراحتى نماييد. صبور باشيد و تمام رزمندگان و امام را دعاكنيد. مبادا به خاطر مرگ من منتى بر كسى بگذاريد. از ملت شريف برندق خواستارم كه در همه كارهاى خود خدا را در نظر بگيرند و هيچ گاه از امام  و روحانيت مبارز دست برندارند. جنازه مرا در برندق به خاك بسپاريد. به برادرانم و خواهرانم و دوستانم سلام دارم .از همگي تان خداحافظى مى كنم .اگر از من به شما رنجى رسيده باشد حلالم نماييد.

والسلام

اذن اله نورمحمدى

 

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید