معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home پزشکی و تغذیه از كولر ماشين خود بلافاصله استفاده نكنيد
از كولر ماشين خود بلافاصله استفاده نكنيد فرستادن به ایمیل
پزشکی و تغذیه

پس از وارد شدن به داخل خودرو ، پنجره‌هاي خودرو را پايين كشيده و صبر كنيد تا هواي داخل خودرو عوض شود، بعد از چند دقيقه مي‌توانيد سيستم تهويه مطبوع خودرو را روشن نماييد

آِيامي دانيد دليل انجام اين كار چيست؟

بر اساس تحقيقات صورت گرفته، داشبورد، صندلي و سيستم تهويه هواي خودرو از خود گازبنزن ساطع مي‌كنند كه يك گازبسيار سمي و سرطانزاست(حتما" بارها بويي شبيه پلاستيك گرم شده را در خودرويتان احساس كرده ايد،اين همان بوي گاز سرطانزاي بنزن است.) علاوه بر سرطانزايي، گاز بنزن به استخوان‌ها آسيب رسانده (مسموميت استخوان ها) و نيز باعث ابتلا به آنوميا (نوعي از سرطان خون مربوط به گلوبولهاي قرمز خون) و كاهش سطح گلوبولهاي سفيد بدن مي‌گردد.همچنين تماس طولاني مدت با اين گاز سمي باعث ابتلا به لوكميا (نوع ديگري از سرطان خون مربوط به گلوبولهاي سفيد خون) و در مواردي همزمان با افزايش ريسك ابتلا به سرطان باعث سقط جنين در خانمها نيز مي‌گردد.

جالب است بدانيد:

ميزان سطح قابل قبول بنزن در هواي آزاد حدود 50 ميلي گرم در هر فوت مربع مي‌باشد،در حاليكه ميزان بنزن موجود در داخل يك خودروي پارك شده با پنجره‌هاي بسته بين 200 تا 400 ميلي گرم مي‌باشد.حال اگر اين خودرو در فضاي باز و زير نور خورشيد در دماي بالاي 60 درجه فارنهايت پارك شده باشد سطح بنزن موجود در فضاي داخل ان بين 2000 تا 4000 ميلي گرم بالا مي‌رود كه 40 برابر بيشتر از سطح قابل قبول ان مي‌باشد.

افراديكه سوار خودرويي با پنجره‌هاي بسته مي‌شوند بطور اجتناب ناپذيري در معرض تنفس پي در پي و بيش از اندازه اين گاز مهلك و سمي قرار مي‌گيرند.
علاوه بر موارد ذكر شده بالا بنزن گازيست كه:
كليه‌ها و كبد را تحت تاثير قرار داده و از همه خطرناكتر اينكه بدن انسان به سختي مي‌تواند اين ماده سمي و خطرناك را دفع نمايد.

((پس دوستان عزيز قبل از سوار شدن داخل خودرو، پنجره‌ها و درب خودرويتان را باز نماييد و بگذاريد هواي سمي و زهرآلود انباشته شده داخل اطاق خودرو خارج گردد، به عبارت ديگر اين ماده سمي را از فضاي خودروي خود بيرون برانيد.))

.

منبع : وبسایت تابناک

 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید