معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home مطالب متفرقه تعدادی شعار زیست محیطی جهت چاپ
تعدادی شعار زیست محیطی جهت چاپ فرستادن به ایمیل
مطالب متفرقه

دوست بسیار عزیزم " علی " آقا زحمت کشیده و چند صفحه شعار زیست محیطی قابل چاپ در ابعاد A4 آماده کرده و برای استفاده همشهریان به وبسایت ارسال کرده اند

 

از شما دوستان و همشهریان دعوت میکنیم در جهت ترویج فرهنگ حمایت از محیط زیست و مقابله با تخریب های فاجعه بار طبیعت این صفحات را چاپ کرده و در زمانهای مختلف سال از جمله اوج شکوفایی طبیعت خلخال در خرداد ماه به شیشه ماشینهای خودتون بچسبانید .

تمامی تصاویر در ابعاد A4 بوده و کافیست با کلیک راست این عکسها را در کامپیوتر خود ذخیره نمائید .

دوستان اگه پیشنهاد بهتری دارند منتظر شنیدن و خواندن نظرات ارزشمندشون هستیم .

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

----------------------------------------------------------

---------------------------

-----

--

 

 
یادداشت (6)
1 چهارشنبه, 11 خرداد 1390 ساعت 09:31
ــ

( ساعد تورک اوغلان )


سلام فرقی نمی کنه کی این شعارهامونو شیشه ماشن بچسبونیم یا زمان خاصی برای این کار در نظر گرفتید؟


پاسخ مدیر : در حال حاضر این بخاطر فصل شقایقهاست تو این روزها هر طور که مایل بودید میتونید این کار رو بکنید ولی امکان داره توی موارد خاص دیگه هم کسی بخواهد از این شعار ها استفاده کنه ، مثلا تابستان پارسال که تفرجگاه اندبیل بخاطر بی مبالاتی مراجعه کنندگان و آلودگی زیست محیطی جاذبه خودش رو از دست داده بود .

2 جمعه, 13 خرداد 1390 ساعت 16:26
ــ

( علی بلیلی )


اقا مسعود سلام
امكان نداري در طول هفته چند بار به سايت خوب شما سر نزنم وبا تشكر از مطالب شما
يك سوال داشتم اگر امكان دارد مرا رهنماي كنيد
سايت http://www.imagecave.com/ فيلترينگ برا راحتي اينكه عكس را بگذارم در سايت بليل مرا راهنمايي كنيد .
باتشكر


پاسخ مدیر : به به سلام جناب علی آقای بلیلی ، بعد از مدتها دوباره شما رو زیارت کردیم . آقا چرا دیگه چیزی نمی نویسید . خدمت دوست عزیزم عرض کنم که شما بجای سایت imagecave از سایت دیگری بنام http://www.persiangig.com/ پرشین گیگ استفاده کنید . قربان شما . منتظر حضور شما در وبسایت خلخالیم هستیم . به بقیه دوستان هم سلام برسانید .

3 سه شنبه, 17 خرداد 1390 ساعت 20:20
ــ

( زاهد آذربرا )


باتشکر از دوست عزیزمان بابت این ایده خوبشون!
ولی چند تا نکته:
آیا میدونستید زشتی کار این افراد از حیث خودخواهی وقدرنشناسی به حدی هست که در برخی کشورهااین افراد جریمه میشوند؟
احساس نمیکنید دربرخورد با بی ملاحظگی وبی مبالاتی نسبت به آنچه برایمان عزیز است به همان اندازه که آن چیز برایمان ارزش دارد باید جدیت به خرج بدیم؟
فکرنمیکنید دوران ملاطفت وبرخورد سازش کارانه بااین افراد به پایان رسیده وباید محکمتر برخورد بشه؟
تاحالا فکرکردید آسیب وزیانی که این مسافران به محیط زیست ما وارد میکنند چقدر بیشتر از منافع احتمالی سفر آنها به شهر وبرای شهرماست؟
چقدر به این جمله اعتقاد دارید که اونی که خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی اونی که خودشو به خواب زده رو نه!؟
به نظر من یه جمله مثلا:"خودخواهی تاکجا؟!!این گلها وطبیعت وزیبایی آن سهم دیگران نیز هست!"از همه جمله های بالا برای این طور آدما موثرتره!

4 چهارشنبه, 18 خرداد 1390 ساعت 06:17
ــ

( علی )


با سلام، خدمت جناب آذربرا باید عرض کنم که هدف از تهیه این شعارها صرفا تشویق مردم به نچیدن شقایق ها نیست بلکه کل مسائل زیست محیطی اعم از نریختن زباله بویژه مواد فاسد نشدنی در طبیعت، محافظت از گونه های گیاهی و جانوری و ... بوده است، بنده شخصا هر 12 شعار مذکور را پرینت گرفتم و اقدام به نصب آن بر روی اتوموبیل های دوستان و آشنایان کردم و از نحوه برخورد آنها مشخص بود که کاملا موافق هستند، شاید بشود گفت که حدود 90% مسائل زیست محیطی را رعایت می کنند ولی فقط کافی است که 10% باقیمانده این مسائل را رعایت نکنند که اوضاع طبیعت ما به چنین وضعیت اسفباری دچار شود، در هر صورت جناب شیرعلیپور بابت این قضیه زحمت زیادی کشیدند و امیدوارم فرهنگ حفظ محیط زیست با همکاری کلیه نهادها به طور کامل نهادینه شود.

5 چهارشنبه, 18 خرداد 1390 ساعت 16:12
ــ

( زاهد آذربرا )


کاش تعدادی بیشتر از افرادی امثال علی آقا در شهر داشتیم.البته بنده هم بحث طبیعت وزیبایی اونو مطرح کردم نه صرفا چیدن گلهارو!باتمام احترامی که برای هموطنان ومسافران قائلم ولی باز مصرم جمله ای رو که گفتم هم نوشته بشه ودر جای مقتضی نصب شه!حداقل تازمانیکه فرهنگ حفظ محیط زیست نهادینه بشه!وگرنه تااون موقع بااین رویه محیط زیست وطبیعت زیبایمان به فنا خواهد رفت!آماری هم که شما ارائه کردید بعید میدونم مال خودمون باشه اگه نخواهیم بگیم بیشتر عکس قضیه صادقه حداکثر میتونیم بگیم قضیه پنجاه پنجاهه!قضاوت با دوستان!

6 پنجشنبه, 21 مهر 1390 ساعت 09:52
ــ

( کریمی )


با سلام اگر همكاري با سازمان حمل ونقل در خصوص چسپاندن اطلاعيه ها در تاكسي شهري وتاكسي تلفني ها با شد خيلي خوب است مخصوصا اينكه متن آگهي ها در خصوص صرفه جوئي در آب وبرق وگاز باشد

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید