معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه
Home عکسهای قدیمی عکسهای قدیمی مرحوم احمد منتخبی

 

 

عکسهای قدیمی مرحوم احمد منتخبی یکی از چهره های ماندگار تاتر خلخال

عکسهای بسیار زیبا که خانواده محترم مرحوم احمد منتخبی از هنرمندان مردمی و ماندگار شهرمان زحمت ارسال آنرا کشیده اند که در بین آنها عکسهای خاطره انگیزی از تاتر دهه های 40 و 50 به چشم می خورد که در نوع خود بسیار ارزشمند , بی نظیر و حائز اهمیت است

.

1 - ایستاده از راست آقایان : 1-؟ 2-؟ 3-مرحوم آقاپور 4-مرحوم عزیزآقا منتخبی ( پدر مرحوم احمد منتخبی ) 5-؟

.

2 - ایستاده از راست آقایان : 1-؟ 2-مرحوم احمد منتخبی 3-یگانه 4-نعمت فکری 5-مهدوی 6-صالحی

.

3 - ایستاده از راست آقایان : 1-؟ 2-بابک نوعی 3- مرحوم عزیز آقا منتخبی 4-مرحوم بیان صدیقی 5- مرحوم احمد منتخبی

.

4 - اعضای پیشاهنگی

.

5 - مرحوم احمد منتخبی ( نمایشنامه حماسه سپید کوه )

.

6 - اجرای نمایشنامه حماسه سپید کوه , ایستاده از راست آقایان : 1- مرحوم سید فتاح علوی 2- مرحوم احمد منتخبی 3- مرحوم سیروس صدری

.

7 - عکسی بسیار زیبا از یکی از نمایشنامه های هنرمندان فقید تاتر خلخال , از راست آقایان : 1- مرحوم سیروس صدری 2-مرحوم سید فتاح علوی 3- مرحوم احمد منتخبی , نفر پشت سر ؟؟

.

8 - از راست آقایان 1-مرحوم سیروس صدری 2-کلانتری ( رئیس دادگستری خلخال در دهه 40 ) 3-حاج اسماعیل صباحی 4-مرحوم سید حسن موثقی 5-مرحوم سید فتاح علوی 6-مرحوم احمد منتخبی 7-سرپاسبان حسن فتحعلیزاده 8-دکتر یوسف ناشر ( رئیس بهداری وقت ) 9-؟

.

9 - ایستاده از راست آقایان : 1-مرحوم احمد منتخبی 2-مرحوم سید فتاح علوی 3-مرحوم علیزاده 4-حاج اسماعیل صباحی 5-مرحوم سید حسن موثقی

.

10 - مرحوم احمد منتخبی و همبازی ایشان در حال ایفا نقش

.

11

.

12

.

13

.

14

.

15

.

16

.

17

.

18

.

-----------------------------------------------------------------------

بازگشت

--------------------------------

-----------

---

-

 
یادداشت (103)
1 یکشنبه, 11 اردیبهشت 1390 ساعت 02:24
ــ

( سهند )


عکس دوم نفر ششم از سمت چپ اقای صالحی (ابوی اقای فرید صالحی) هستند . ضمن تشکر از خانواده مرحوم احمد اقا منتخبی

2 یکشنبه, 11 اردیبهشت 1390 ساعت 09:58
ــ

( علی م )


بسیار زیبا.خداوند ایشان را قرین رحمت خویش فرماید.

3 یکشنبه, 11 اردیبهشت 1390 ساعت 13:15
ــ

( هیرولی )


سلام و خسته نباشيد عكس ها مثل هميشه عالي و ارزشمند هستند ممنون از خانوتده محترم منتخبي و تشكر از مدير عزيز سايت بابت جمع آوري اين مجموعه هاي ارزشمند


پاسخ مدیر :‌ ممنون ، امیدوارم روز به روز با کمک همشهریان عزیز پربارتر شود

4 یکشنبه, 11 اردیبهشت 1390 ساعت 21:45
ــ

( tohid )


با سلام و خسته نباشی عکس ها بسیار زیبا و دیدنی هستند. و من را بسیار تحت تاثیر قرار داداند.چهره مرحوم منتخبی مرا یاد دوست عزیز و دوست داشتنیم میثم جان منتخبی انداخت. و هنر نمایی مرحوم پدرشان که در نوع خو بی نظیر هستند.با سپاس فراوان از خانواده محترم منتخبی ومدیرت سایت

5 یکشنبه, 11 اردیبهشت 1390 ساعت 22:08
ــ

( ارش )


خیلی عالی.خداوند آقای احمد اقا منتخبی رو بیامورزه روحش شاد انسان بزرگواری بودن.عکسهابرای خودم جالب بودن ولی پدرم که دوست صمیمی احمد اقا بودن باعث زنده شدن خاطره های شیرینش با مرحوم احمد اقا شد.روحش شاد.

6 یکشنبه, 11 اردیبهشت 1390 ساعت 22:13
ــ

( نسیم )


خیلی عالی بود. ممنون

7 یکشنبه, 11 اردیبهشت 1390 ساعت 22:34
ــ

( مجید برجعلیزاده )


یاد باد آن روزگاران یاد باد ..............مرحوم منتخبی و دیگر هنرمندان فقیدی که سالیان متمادی برای تئاتر خلخال و هنر این مرزو بوم بی هیچ مزد ومنتی زحمت کشیدند همیشه در دل مردم هنر دوست و فهیم خلخال جای دارند ضمن عرض تشکر از مدیریت محترم سایت ...برای خانواده این هنرمند بزرگ و ماندگار به ویژه برای آقازاده های این بزرگ مرد عرصه تئاتر آرزوی توفیق و سلامتی وبهروزی دارم.

8 یکشنبه, 11 اردیبهشت 1390 ساعت 23:00
ــ

( رادبه پرنده )


با سلام و با آرزوی سلامتی برای خانواده محترم منتخبی، بی شک ایشان از چهره های ماندگار عرصه هنر در خلخال بوده اند که حق بزرگی بر گردن هنر و تاتر در خلخال دارند.خداوند ایشان و از دست رفتگان این عرصه را قرین رحمت فرماید.این تصاویر بهتر نشان می دهد که هنر در خلخال سابقه ای طولانی دارد.

9 دوشنبه, 12 اردیبهشت 1390 ساعت 07:35
ــ

( آیت ن )


سلام با دیدن تصاویر یاد دورانی افتادم که مرحوم منتخبی داور مسابقات سرود بین مدارس بودند و مانیز عضو گروه سرود دبستان نامجو و سعدی بودیم و پسر دوم ایشان اگر درست گفته باشم محمد سرگروه مابودند.

10 دوشنبه, 12 اردیبهشت 1390 ساعت 08:05
ــ

( خلخالی 110 )


با سلام خدمت مدیریت محترم سایت: ضمن عرض خسته نباشید ، خواستم تشکر ویژه ای بکنم از زحمات بی دریغ جنابعالی امیدوارم همواره پیروز و سربلند باشید.


پاسخ مدیر : ممنون دوست عزیزم

11 دوشنبه, 12 اردیبهشت 1390 ساعت 13:47
ــ

( یاسر )


ایسترم گوزلریون نقشینی تصویر چکم...................... نینیم سنسیز عزیزیم گینه دنیاده تکم
سن منیم نازلی گولومسن گوزلیم دردین آلیم.............اوزون انصاف اله سنسیز نجه دنیاده گالیم
با سپاس فراوان از مدیریت محترم سایت که بستر مناسبی فراهم کردن تا جوانان با فرهنگ خلخال از تاریخچه گذشته خود در تمام زمینه ها آگاهی لازم را داشته باشند.یادمان نرود تک تک ما تاریخساز برای نسل آینده باشیم .

12 دوشنبه, 12 اردیبهشت 1390 ساعت 15:28
ــ

( جاوید خدمتی )


سلام
باتشکر از خانواده محترم مرحوم منتخبی و مدیریت خالخالیم.
گالری عکسهای قدیمی یکی از بهترین قسمتهای سایت است که به همت خلخالیان با فرهنگ و بزرگوار روز بروز پربارتر می شود و به یک سرمایه غنی تصویری از گذشته خلخال تبدیل می شود.

13 سه شنبه, 13 اردیبهشت 1390 ساعت 09:37
ــ

( امیر بزرگی )


سارماشیق گول لرین اوپوپ کوکون دن،
آسیلیر بیر اولدوز کیمی بو داق بوداقا،
سئوی نه رک آغاجا ،
بیر اوج تورپاغی ،
عطیرلی نور تک ، بیر بوغچا گول تک، سئویلیر گوی دن .. .. ....باتشکر از مدیریت سایت و خانواده محترم منتخبی عکسهای بسیار زیبایی بودند .آرزوی سلامتی برای خانواده محترم منتخبی را دارم مخصوصا دوستان عزیز یاسر ومحمد .

14 پنجشنبه, 15 اردیبهشت 1390 ساعت 09:16
ــ

( هادی )


واقعآهنرمندان بزرگي درخلخال بوده اند كه ماازانها غافل بوده ايم

15 جمعه, 16 اردیبهشت 1390 ساعت 14:56
ــ

( ناشناس )


یادش بخیر انسانی بزرگ و معلمی دلسوز بودن همکاری با ایشان برای من افتخار بود. باید عرض کنم ایشان از هنرمندان خوب شهر و استان بودن ایفا نقش فتح ال..خان در فیلم سینمایی میرزاکوجک خان در دهه 60 از افتخارات این مرد بزرگ می باشد. ضمن تقدیر و تشکر از خانواده محترم مرحوم منتخبی و همچنین مدیریت محترم این سایت واقعا قابل تحسین هستند .

16 شنبه, 17 اردیبهشت 1390 ساعت 23:19
ــ

( مجید خالقی مقدم )


سلام باتشکر از خانواده محترم مرحوم منتخبی و مدیریت خالخالیم.بی شک نمایشنامه حماسه سپید کوه یکی از اجراهای بیاد ماندنی و قوی مرحوم استاد منتخبی و گروه همراهشان بوده چرا که در مراسم نقد و بررسی نمایشنامه های اجرا شده در سطح شهر...همیشه از این نمایشنامه بقدرت سخن میان آمده و بارها جناب منتخبی مرحوم و دایی بنده که عضو گروه بودن به نیکی و زیبایی یاد بردند...و امروز بعد از چندین سال شاهد تماشای عکسی از آن تئاتر شدم که در جای خود برام ارزشمند و کمک به تصویر سازی ذهنی بنده از اون اجرا بود...تشکر ویژه از آقا فرزاد گل و خانواده محترمشان که این تصاویر را در اختیار کاربران گذاشتن.قرین رحمت خدا بر مرحوم استاد منتخبی و یاران مرحومشان.

17 یکشنبه, 18 اردیبهشت 1390 ساعت 16:11
ــ

( سعید - ت )


آقاي شيرعليپور باسلام ميخوام بدونم چرا نظرهاي بندمنتشر نميشه متاسفانه مثل اينكه اينجا هم نميشه بعضي حقايق را گفت دلمون خوش بود كه حداقل اينجا ميتونيم حرف دلمون را بزنيم كه از امروز خودم و كساني كه با اين سايت در ارتباطند سايت خلخاليم را براي هميشه تحريم ميكنيم


پاسخ مدیر : سلام جناب آقای سعید خان ، شما خیلی خوب بلدید پیش داوری کنید . چند روز پیش تو صفحه مربوط به عکسهای مرحوم منتخبی مطالبی را ذکر کرده بودید که  در انتهای همان روز هم گلایه از اینکه چرا تایید نشده است , لابد خودتان هم به این موضوع واقف بودید که مطالبی که نوشته اید قابل انتشار نبوده اند و حداقل اینکه اصلا این مطالب جاش نبود . اگر دقت می فرمودید تا همین روز یکشنبه 18 اردیبهشت هیچ مطلبی در سایت درج نشده بود و هیچ یادداشتی هم منتشر نشده بود . و این شامل همه یادداشتها میشد نه فقط یادداشت جنابعالی . متاسفانه تو این مدت یا شما بنده رو نشناخته اید یا دوست دارید که چنین جوی را برای وبسایت درست کنید . بنده به شما و تمامی کسانی که اکثریت آنها را هم نمی شناسم به دیده احترام نگاه می کنم . حداقل انتظار بنده تو این مواقع اینه که شرایط رو درک کنید و دنبال آتو گرفتن نباشید . برخی مواقع شده بعلت حجم زیاد نظرات , مطلبی یادم رفته تایید کنم که بعدا متوجه شدم یا ..... . متاسفانه این روالی که شما دارید پیش می گیرید به هیچ وجه دوستانه نیست . هویت واقعی شما که مشخص نیست ، نمی دونم شما تا چه اندازه بنده رو می شناسید ؟

18 دوشنبه, 19 اردیبهشت 1390 ساعت 07:56
ــ

( سعید - ت )


سلام آقاي شيرعلپور بنده يكي از همشهريهاي مقيم مركز شما هستم و هر روز حداقل يكبار به سايت مراجعه ميكنم اتفاقا من خيلي خوشحالم كه چنين سايتي در مورد شهرمان هست و ما ميتوانيم خبرهاي مربوط به شهر بي وفاي مان را آنجا دنبال كنيم و با جنابعالي كه زحمات فراوان ميكشيد هيچ خصومتي نداريم و ممنونتان هم هستيم اون مطلبي هم كه اون روز من عرض كرده بودم عين واقعيته مگه قراره همه از بعضي چيزها تعريف كنند و به به و چه چه كنند تا مطلب قابل انتشار باشد من فقط منظورم اين بود كه دوستان از مرده پرستي دست برداشته و قدر آدمها را زماني بدانند كه هستند الان چه فايده اي دارد كه همه بگن آقاي x چه آدمي بود در حاليكه موقع حياتشان رفتاري غير از اين باهاشون كرديم و كردند


پاسخ مدیر : سلام اقا سعید بنده هم با نظر شما موافقم که قدر اینگونه انسانهای وارسته را باید در زمان حیاتشان دانست ولی موضوع بحث بنده سر این بود که این مطلب جاش اینجا نبود . تو این قسمت ما به انعکاس تاریخ مصور معاصر شهرمان می پردازیم و خانواده محترم مرحوم منتخبی هم این لطف و محبت را به ما داشتند که این عکسها را در اختیار ما قرار دادند . اگر قرار باشد که سخن از حمایت از هنرمندان کنونی هم به میان بیاید که متاسفانه باید گفت الان هم وضع بهتر از چند سال پیش نیست و هنرمندان شهرمان در کنج عزلت و به دور از حمایتهای مسئولین یا به نوعی به فعالیت شخصی مشغول اند یا جلای وطن کرده اند که در جای دیگری فعالیت کنند و یا دچار افسردگی و سرخوردگی شده اند . مطمئنا اگر شما این مطلبتان را در قسمت نظرات و پیشنهادات و به نوعی دیگر مطرح می کردید هیچ مشکلی برای انعکاس آن که نداشتم هیچ از شما ممنون هم میشدم که واقعیت امر را بازگو کرده اید . شما در بیان نظرات انتقادی تان به نوعی ما رو طرف خطاب قرار داده بودید که برای من جای سئوال شد که مگر ما چطور میتوانستیم در زمان حیات مرحوم منتخبی قدردان ایشان باشیم . حداقل کاری که تو این وبسایت از دست بنده و بقیه دوستان بر میاد , زنده نگه داشتن یاد و خاطره انسانهای وارسته ای است که در زمان حیاتشان توانستند خاطرات شاد و شیرینی برای مردم شهرشان به یادگار بگذارند .

19 دوشنبه, 19 اردیبهشت 1390 ساعت 08:35
ــ

( خلخالی 110 )


با سلام خدمت آقای مجید خالقی مقدم هنرمند شهر مون خلخال یادش بخیر سالن دبیرستان سمیه ،جنابعالی با آقای فرخ محبی و مهدی معماری و دیگر عزیزان .....

20 دوشنبه, 19 اردیبهشت 1390 ساعت 11:15
ــ

( محبت )


با سلام خدمت مدیریت محترم سایت خلخالیم بسیار سپاسگذارم از این وب سایت جالبتان
با دیدن این تصاویر و چهره های ماندگار مرحوم احمد آقا و مرحوم علوی و مرحوم صدری یاد نمایشنامه قرارداد1919 که در هنرستان شهید باهنر خلخال سال(69)اجرا شد و جوانانی همجون مجید خالقی در نقش احمد شاه و سایر دوستان مجید برجعلی زاده در آن ایفا نقش کرده بودن و در پایان نمایش قرارداد1919 نمایش کمدی به نام( برادران بی ستاره) که یادی هم بکنیم از مرحوم منوچهر علیزاده که با هم خنده را به لبان تماشاگران آن روز که در ایام دهه فجراجرا میشود به یادگار کذاردند . با تشکر فراوان از خانوادی بسیار محترم مرحوم احمد آقا منتخبی . و تقدیر فراوان از مدیریت سایت دست مریزاد.


پاسخ مدیر : با سلام و تشکر از تداعی خاطراتی که کردید . در زمان اجرای این نمایشنامه در سال 69 که فرمودید بنده در سالن هنرستان در ردیف جلو حضور داشتم و از نزدیک شاهد هنرنمایی این استادان بزرگوار بودم . خدایشان بیامرزد

21 سه شنبه, 20 اردیبهشت 1390 ساعت 07:38
ــ

( علی )


با سلام، این بخش عکس های قدیمی کم کم به یک بخش تصویری بسیار پربار از تاریخ گذشته خلخال تبدیل می شود، سپاسگزاری از مدیر محترم و خانواده محترم مرحوم منتخبی، جا دارد از آقا یاسر فرزند مرحوم منتخبی هم یاد کنم که صدای بسیار زیبایی دارند و در اکثر مناسبت ها به عنوان سرگروه سرود دبستان ما (ناصری) بودند.

22 سه شنبه, 20 اردیبهشت 1390 ساعت 11:59
ــ

( سعید - ت )


با سلام آقاي شيرعليپور احتمالا سوء تفاهم شده منظور من از انتقادم كلي بود حتي خودم هم گفتم خداييش اين صفحه را نگاه كنيد همش تعريف و تمجيد و اغراق و مبالغه من ميگم بجاي اينهمه حرف يكم به حرفامون عمل كنيم حرف بدي كه نيست آقاي منتخبي خودشون فوت كردن خانواده محترمش كه هست تو كدوم مراسمي ازشون تجليل شده


پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما آقا سعید ، امید وارم این سوء تفاهمات هر چه زود تر برطرف شود و یک سئوال اینکه شما هر سوء تفاهمی را با تحریم پاسخ می دهید ؟ Smile

23 سه شنبه, 20 اردیبهشت 1390 ساعت 14:02
ــ

( یاسر )


من به تو خنديدم
چون كه مي دانستم
تو به چه دلهره از باغچه ی همسايه سيب را دزديدي
پدرم از پي تو تند دويد
و نمي دانستي باغبان باغچه همسايه
پدر پير من است
من به تو خنديدم
تا كه با خنده خود پاسخ عشق تو را خالصانه بدهم
بغض چشمان تو ليك
لرزه انداخت به دستان من و
سيب دندان زده از دست من افتاد به خاك
دل من گفت: برو
چون نمي خواست به خاطر بسپارد
گريه تلخ تو را
و من رفتم و هنوز
سالهاست كه در ذهن من آرام آرام
حيرت و بغض تو تكرار كنان
مي دهد آزارم
و من انديشه كنان غرق در اين پندارم
كه چه مي شد اگر باغچه خانه ما سيب نداشت

24 چهارشنبه, 21 اردیبهشت 1390 ساعت 00:22
ــ

( عدالت فرزانه )


باتجدید احترام به روح زنده گان عرصه هنر خصوصا استاد گرانقدر،احمد منتخبی که استواری اش درنگارش نمایشنامه سیمرغ که بنده بعنوان شاگرد در میان کلماتش تلمذ می کردم عزت نفس خاصی به من آموخت..آخرین روزهای حیاتش بود و نگارش این نمایشنامه که امیدوارم در آرشیو هنری اش مانده باشد..
یادی می کنیم از اساتیدی که اسمشان اینجا نیست: عزیزان زنده یاد منوچهرعلیزاده ، حامد فرجی و صدرالدین دانیالی..
و اما پیشنهادی به مدیریت زحمتکش سایت:
سایت . قریب به یقین بانک اطلاعاتی آثار ارزشمند هنرمندان نامی را می طلبد..
کتابخانه آثار هنری وبجا مانده این عزیزان و مفاخر هنری خلخال از دیگر ملزومات این سایت گرانسنگ است..
ومن الله التوفیق


پاسخ مدیر : باسلام خدمت دوست بسیار عزیزم اقای فرزانه ، از پیشنهاد جنابعالی بی نهایت سپاسگزارم ، ایجاد چنین قسمتهایی در وبسایت همکاری همه دوستان و همشهریان را می طلبد و بنده به تنهایی از عهده این کار بر نمی آیم . امیدوارم دوستان ما رو از همکاریهای خودشون محروم نفرمایند .

25 چهارشنبه, 21 اردیبهشت 1390 ساعت 08:17
ــ

( خلخالی 110 )


با سلام خدمت همه عزیزان جناب آقای شیرعلپور دوست محترم، دست شما درد نکنه واقعا زحمت کشیدی.


پاسخ مدیر : اختیار دارید . انجام وظیفه کردیم

26 چهارشنبه, 21 اردیبهشت 1390 ساعت 13:40
ــ

( رضا . ف )


بسیار عالی و دلنشین خوش بحال قدیمیا که دیدن و لذت بردن و لحظات خوشی رو با هم بودن خندیدن . اما خیلی وقت در شهرمون از خنده خبری نیست یا اگر هست از گریه غم انگیزتر هست . با تشکر از مدیر سایت شما مورخ زمان جدید هستین.

27 چهارشنبه, 21 اردیبهشت 1390 ساعت 13:50
ــ

( ناشناس )


بسیار عالی بودن .

28 چهارشنبه, 21 اردیبهشت 1390 ساعت 22:11
ــ

( پیر چنگی )


با سلام خدمت همشهریان عزیزم بسیار جالب که عکسهای شادروان احمد منتخبی در این سایت به نمایش گذاشته شده این سند هنر خلخال در زمان های نچندان دور هستش . خلخال مردان بزرگی داشته و دارد . پس آنها حرفی برای گفتن در تمام زمینه ها دارن . هنرمند . دکتر . شاعر .استاد ادبیات فارسی و ... ریشه خلخال بسیار غنی بوده و هست . این عکسها که در گالری عکسهای قدیمی از خانواده های محترم ارایه شده تنها یاد کردن نیست . اندیشیدن به گذر زمان است که چه تلاشهایی برای فرهنگ خلخال شده و هر کس به اندازه ظرفیت خود سهمی ایفا کرده . عزیزانم اینان قطعا بدون هیج جشم وداشتی از کسی. کار خود را انجا دادن من یقین دارم مرحوم احمد منتخبی وقتی لبخنده تماشاچیان را میدیده مزدشو گرفته . بسیار متشکرم از خانواده محترم مرحوم منتخبی و همچنین از مدیریت سایت . گل عزیز است غنیمت شمریدش صحبت که به باغ آمد ازین راه و از آن خواهد شد.

29 پنجشنبه, 22 اردیبهشت 1390 ساعت 11:12
ــ

( سعید - ت )


سلام ما مخلص شما هم هستيم خب ما اين سايتو متعلق به همه خلخاليها كه ما هم جزوشون هستيم ميدونيم وقتي حرفامون و دردلهامون منعكس نميشه ما هم ناراحت ميشيم تحريم هم كنيم باز دوستتون دارم هم خودتونو هم كارهاتون با خلخاليم كمتر احساس غربت ميكنيم


پاسخ مدیر :‌ ممنون دوست عزیز . از اینکه با تعامل و همدلی می تونیم سوء تفاهماتی که بینمون هست رو بر طرف کنیم بینهایت خوشحالم و مطمئن باشید همه تلاش بنده اینه که این سایت همواره پابرجا بمونه و پل ارتباطی بین همه خلخالیهای دنیا باشه و تایید نکردن برخی نظرات هم فقط در همین راستاست و نه اعمال سلیقه . ممنون از اظهار لطف و محبتتون . من هم دوستتون دارم Smile

30 پنجشنبه, 22 اردیبهشت 1390 ساعت 17:11
ــ

( رامین )


سلام به دوست عزیزم جناب آقای شیرعلیپور واقعاً جالب و عالی هستن با تشکر از خانواده مرحوم منتخبی . فکر میکنم قدیمیا که در قید حیات هستن بیشتر با این عکسها خاطره دارن. مخصوصا" حاج آقا صباحی که از خدا میخوام تنشون سالم باشه. و دوستان جوانی که در انجمن نمایش خلخال حضور داشتن عزیزانی مثل آقا مجید خالقی و آقای برجعلی زاده . راستی الان هم انجمن نمایش خلخال فعال هست . از مدیر محبوب سایت میخوام یک محیطی برای عزیزان جوان اختصاص بدن تا عکسهای این عزیزان به یک گالر جدید تبدیل بشه تا هستن قدرشونو بدونیم.البته در تمام زمینه ها .

31 جمعه, 23 اردیبهشت 1390 ساعت 16:21
ــ

( عبادی )


بسیار زیبا لذت بردم خداوند متعال قرین رحمتشان فرماید

32 جمعه, 23 اردیبهشت 1390 ساعت 16:39
ــ

( ابراهیم مولائی )


یاد هنرمند عزیز اقای منتخبی به خیر خاطره آن مرد بزرگ هیچ وقت از یادمان نخواهد رفت مخصوصا آخرین کار کارگردانی ایشان در سال 1375 برای نمایشنامه معرکه در مهلکه نوشته آقای مجید برجعلیزاده که بعد از مرحوم فرجی این کار به جشنواره استانی راه یافت ...به همه دوستان هنرمندممخصوصا آقای برجعلیزاده و آقای خالقی مقدم و دیگر عزیزان سلام عرض میکنم و امیدوارم هرجاکه هستند موفق و پیروز و کامروا باشند چون این عزیزان پرچمداران تئاتر خلخال در دهه های 80 و90 بشمار میروند ...از شما مدیریت محترم هم کمال تشکر را دارم .

33 شنبه, 24 اردیبهشت 1390 ساعت 07:07
ــ

( بابک . ر )


ضمن تشکر از مدیریت محترم سایت جناب آقای شیرعلیپور و خانواده محترم جناب آقای مرحوم منتخبی ، با دیدن این عکسها خاطرات دوران راهنمایی و دبیرستان به ذهنم خطور کرد و یاد آن روزهایی افتادم که مرحوم منتخبی به عنوان استاد و داور در مورد تمام نمایشنامه ها و سرودهای اجرا شده توسط گروه های مختلف در سالن نمایش آموزش و پرورش به داوری می پرداختند و ضعفها و کمبودها را گوشزد می نمودند و بچه ها با جان و دل می پذیرفتند .یادش گرامی و روحش شاد

34 شنبه, 24 اردیبهشت 1390 ساعت 13:42
ــ

( پیر چنگی )


به عکس من ای عکس جاودانی باش ......تو یادگار من و دوره جوانی باش
با تقدیم احترام به تمام همشهریان عزیزم . زیبایی ها را چشم میبیند و مهربانی ها را دل!چشم فراموش میکند اما دل هرگز.

35 شنبه, 24 اردیبهشت 1390 ساعت 14:19
ــ

( علیپور )


هنرمند محبوب خلخال مرحوم منتخبی یکی ازچهره های ماندگار این مرزو بوم بشمار میروند و به نظرم تئاتر خلخال اکنون بعد از هنرمندان فقید دارای چهارستون و یک دروازه است و لزوما وباید این پنج عنصر دست به دست هم دهند تا باعث پیشرفت روزافزون تئاتر باشند چهارستون اصلی تئاتر خلخال که هم در زمان هنرمندان فقید زحمت کشیدند و هم بعد از آنها عبارتند از اقایان مجید خالقی مقدم-مجید برجعلیزاده- عدالت فرزانه و رحمان عسگری و درنهایت این چار هنرمند باید تحت نظارت هنرمند برجسته خلخال اقای اکبر صباحی به فعالیتهای خود ادامه دهند و متاسفانه شاهد رکود و سکوت صحنه های تئاتر خلخال نباشیم از آقای شیرعلیپور هم که درجهت اشاعه فرهنگ وهنر خلخال زحمت میکشند کمال تشکر را دارم.

36 یکشنبه, 25 اردیبهشت 1390 ساعت 08:48
ــ

( پیر چنگی )


تو اگر در تپش باغ خدا را دیدی همت کن
و بگو ماهی ها حوضشان بی آب است
باد می رفت به سر وقت چنار
من به سر وقت خدا می رفتم

37 یکشنبه, 25 اردیبهشت 1390 ساعت 09:39
ــ

( خلخالی 110 )


پیکر نمای من اثر از روزگار من
ای جلوه از شباب من و نو بهار من
چون بعد من بجای نماند نشانه ای
پس تو بمان به دهر زمان یادگار من

38 یکشنبه, 25 اردیبهشت 1390 ساعت 14:05
ــ

( محبت )


با سلام میخواستم از جناب آقای شیرعلیپور خواهش کنم همین صفحه را اختصاص بدن به گروه هنرمندان تا همه نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود رادرج کنند با دیدن این عکسها من احساس میکنم منمیتی در کار نباشه و بهتر میشه مشکلات و کمبود هارو لمس کرد. اگه دقت کنید اکثر تصاویر نمایش مرحوم منتخبی چهره را سیاه کردن این نوعی از طنز تاتر بشمار میره که تا حدودی دیگر از این سیاه بازی ها مشاهده نمی کنیم البته جنبه آموزشی هم دارد.ممنون میشم اگه پیشنهاد منو بپذیرید.


پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما ، اینجا گالری عکسه و نظرات دوستان بیشتر در مورد عکسها و هنرمندان منعکس شده در آنهاست . به نظر این حقیر صفحه نظرات و پیشنهادات بعلت بازدید بسیار بالایی که  داره مخاطبان بیشتری برای نظرات هنرمندان داره تا این صفحه . به هر حال هر کسی هر جایی که دوست داشت می تونه نظرش رو بنویسه و بنده هم منتشرش می کنم

39 دوشنبه, 26 اردیبهشت 1390 ساعت 07:51
ــ

( پیر چنگی )


تا که بودیم نبودیم کسی...... کشت مارا غم بی هم نفسی
تا که خفتیم همه یار شدن. با سلام خدمت جناب خلخالی 110 این شعره شما منو یاد زیر نوشته عکسی انداخت . که تا حدودی دگرگون شدم پس این شعر و عرض میکنم که شاید شما هم چیزیهایی به یاد بیارین . یارب معاف الع بیزی بیگانه بلاسینن .... بلا چکیر باشمیز ایندی آشنالردن. یادش بخیر

40 دوشنبه, 26 اردیبهشت 1390 ساعت 10:51
ــ

( خلخالی 110 )


با سلام خدمت جناب پیر چنگی
شما این عکس رو کجا دیده اید؟با تشکر



کچمه نامرد کورپوسینن قوی آپار سین سل سنی
یاتما تولکی دالداسیندا قوی یسنی اصلان سنی

نوشته شده توسط استاد ارجمند آقای سیامک نوری

41 دوشنبه, 26 اردیبهشت 1390 ساعت 13:04
ــ

( پیر چنگی )


هشدار که در کاسه کشکول فقیر جز مهر و محبت و صفا چیزی نیست. ... / /

42 سه شنبه, 27 اردیبهشت 1390 ساعت 09:14
ــ

( دوست شما )


یادش بخیر مرحوم آقای احمد منتخبی هنرمندی بسیار توان و قابلی بودند. بسیار خوش سخن بودند و صدای دلنشینی داشتند.با تشکر از خانواده جناب منتخبی بابت ارسال عکسهاو همچنین مدیر سایت خلخالیم.

43 سه شنبه, 27 اردیبهشت 1390 ساعت 11:34
ــ

( حمید عسگری )


پیرمردازدریاماهی راگرفت ...
دریاازدنیاپیرمردرا ...
دنیادریاوپیرمردوماهی را...

44 سه شنبه, 27 اردیبهشت 1390 ساعت 14:15
ــ

( پیر چنگی )


آیریلق بیر آجی شربتدی ایچن تز قوجالار...دوسلارین قلبینی تز پارچالیب تز یارالار .
تقدیم اولسون اورک یولداشیما.

45 چهارشنبه, 28 اردیبهشت 1390 ساعت 08:21
ــ

( بازیگر )


جناب آقای احمد منتخبی شاگردان زیادی را تربیت کردند، یادش بخیر در دهه60 در سالن دبیرستان سمیه خلخال در بین پرده ها با نوازندگی آقایان محسن نوری و مهدی جلیلی و با صدای فرزاد منتخبی سرودی با موضوع آزاده ها خوانده شد.که در آن دوران کمتر از موسیقی استفاده می شد.در یک کلام مرحوم احمد منتخبی هنرمند چیره دستی در زمینه تئاتر و نمایش بودند ولی افسوس قدرش را ندانستیم....


پاسخ مدیر :‌ یادش بخیر " آزاده لر خوش گلیپ سوز ایرانا  / سیز قویمادوز کامه چاتا بیگانا " البته تو این اجرا  آقای مهدی جلیلی حضور نداشتند

46 چهارشنبه, 28 اردیبهشت 1390 ساعت 09:39
ــ

( پیرچنگی )


یادش بخیر چه دورانی بود صمیمیت احترام شور و نشاط و چه مردم با فرهنگی که خوب استقبال کردن . احمد جان روحت شاد .

47 پنجشنبه, 29 اردیبهشت 1390 ساعت 08:18
ــ

( همراه )


در دهه 60 مرحوم احمد منتخبی نمایشنامه ای نوشته بودند به اسم ابوذر که بسیار عالی بود یادم هست آقایان لطیف سبحانی و انوش باقرزاده نیز در این نمایشنامه حضور داشتند، یادشان گرامی باد....

48 دوشنبه, 02 خرداد 1390 ساعت 10:00
ــ

( پیر چنگی )


همیشه به یادتم ای دوست
تا وقتی که در صفحه اول بودی چه می نوشتن از خوبیهات حالا که دیگه ...
روزگاره دیگه. ولی من همیشه با این عکسها یاد رویت میکنم و لذت میبرم آخه من و تو خیلی با هم خاطره داریم . هیچ وقت یادم نمیره سرت تو بغلم بود دقایق آخر و چه افتخاری بود برام. گلمیشم اتاقیوا اویادام سنی گاراگیلم اویادام سنی .

49 چهارشنبه, 18 خرداد 1390 ساعت 13:49
ــ

( احمد )


باتوجه به تاریخچه خلخال از فعالان کنونی در زمینه های فرهنگی هنری ورزشی و انسان دوستانه ضمن تشکراز زحمات ایشان خواهشمنداست از بکاربردن جملات (برای نخستین بار)( برای اولین بار)بر روی پارچه نوشته های خود جدا خودداری نمایند.

50 یکشنبه, 22 خرداد 1390 ساعت 12:28
ــ

( گیتی )


با تشكر از مديريت سايت.خداوند متعال جناب آقاي منتخبي را رحمت كند.از هر كدام از نفرات و اساتيدي كه در تصاوير ديده مي شوند مي شود كلي مطلب در سايت آورد كه اكثراً هم جزو اساتيد بوده ودر قيد حيات نيستند كه اگر اين كار نشود ممكن است به فراموشي سپرده شوند كه اين بزرگترين دين به گردن ماست مرحوم منوچهر عليزاده-مرحوم سيروس صدري-مرحوم علوي-اسماعيل صباحي و..

51 سه شنبه, 24 خرداد 1390 ساعت 11:14
ــ

( منتخبی )


سلام و خسته نباشید من اولین بار بود به سایت شما مراتجعه کردم و واقعاً از اینکه مرا به یاد عمویم انداختید ممنونم گرچه از شهر خلخال دورم ولی همواره قلبم به عشق خلخال می تپد .جا دارد از هنرمندان قدیمی نیز که در قید حیات هستند هم مطالبی درج کنید شاید مرهمی باشد بر دل شکسته آنها

52 جمعه, 27 خرداد 1390 ساعت 17:55
ــ

( سحر )


man naveye ahmad montakhabi hastam az didane in aksa ashk too cheshmam jam shod doos dashtam ke khodesh alan pishe ma bood ama heyf ke oon zamani ke zende bood kaso azash tajlil nakar ama ba in hal az inke khateratesho vasam zende kardin mamnoon papa bozorg asheghetam

53 یکشنبه, 29 خرداد 1390 ساعت 13:15
ــ

( ش - ملکی )


باتشكر از زحمات شما عزيزان اميدواريم كه هميشه موفق باشيد بنده كه دور ازخلخال هستم وقتي اين عكسهای همشهريانم را ديدم واقعا خوشحال شدم

54 سه شنبه, 07 تیر 1390 ساعت 19:17
ــ

( پیام عبدلی )


لذت بردم با دیدن عکس ها
خدا آقای منتخبی و سایر مرحومین این عکس ها را بیامرزه
برای خانوادهی منتخبی هم آرزوی موفقیت دارم مخصوصا دوست عزیزم میثم جان
آقا مسعود بازم دستت درد نکنه


پاسخ مدیر : ممنون دوست عزیز

55 شنبه, 25 تیر 1390 ساعت 15:10
ــ

( فرید )


با تشکر از زحمات مدیریت سایت و ارسال کننده عکسهاودرود بر روان اقای منتخبی و تشکر از سهند عزیز که پدر بنده را(صالحی)در عکس دوم شناسائی فرموده اند.در آن عکس که در حیاط شیرخورشید سابق گرفته شده به نظرم عکس اول از سمت راست مرحوم آقای اسکندری مسئول داروخانه شیروخورشید باشند.

56 پنجشنبه, 30 تیر 1390 ساعت 00:04
ــ

( حمید )


آقا قابل ندونستید نظر بنده رو هم منعکس کنید؟!


پاسخ مدیر : کدوم نظر ، بنده یادم نیست ، مطمئنید نظرتون به درستی ارسال شده ؟

57 جمعه, 31 تیر 1390 ساعت 21:17
ــ

( حمید منتخبی )


ازتون تشکر می کنم بابت این سایت و همینطور از فرزاد اینا که این عکس هارو با ما هم تقسیم کردن. به شخصه از دیدن عکس های پدر بزرگم و همینطور دایی عزیزم لذت بردم. یکی از بهترین خاطرات من نمایشنامه ای بود که حدود سالهای 61 اگه اشتباه نکنم با ایشان بازی کردم و خاطراتش رو هرگز فراموش نخواهم کرد. روحش شاد.

58 چهارشنبه, 09 شهریور 1390 ساعت 12:16
ــ

( هادی م )


خیلی غم انگیزه

59 دوشنبه, 14 شهریور 1390 ساعت 11:51
ــ

(‌ محمد نقی مسروری )


باسلام و آرزوی توفیق روز افزون برای مدیر و همکاران سایت کاری بسیار ارزشمند در راستای ماندگاری چهره های خلخال صورت گرفته کاش کسی یا گروهی و.. بتوانند مراسمی برای تجلیل از این افراد را برنامه ریزی کنند با تشکر مجدد از کلیه دست اندرکاران

60 دوشنبه, 21 شهریور 1390 ساعت 19:17
ــ

( شهریار بهاری )


با سلام و آرزوی توفیق روز افزون برای مدیر و همکاران مدیر و همکاران ارزشمند که چهره های مانگار به عموم جهان در دسترس عموم ملت شریف گذاشته اند روحشان شاد افتخار شهرستان خلخال هستند

61 دوشنبه, 18 مهر 1390 ساعت 10:03
ــ

( ب . و )


یاد دوست عزیزم احمد بخیر.یاد نمایش هایش بخیر.یاد مردانگی هایش بخیر.حیف از خلخال...

62 یکشنبه, 24 مهر 1390 ساعت 10:50
ــ

( یاد بود تاریخ )


تا کی غم آن خورم که دارم یا نه
وین عمر به خوشدلی گذارم یا نه
پر کن قدح باده که معلومم نیست
کاین دم که فرو برم، برآرم یا نه

یاد احمد عزیز بخیر روحش شاد...قدرش را ندانستیم!!! افسوس....

63 چهارشنبه, 27 مهر 1390 ساعت 22:04
ــ

( همشهری )


بسیار زیبا بود .................. روحش شاد

64 پنجشنبه, 28 مهر 1390 ساعت 16:38
ــ

( عرفان ایمانزاده )


با سلام من عرفان ايمانزاده از اين عكس ها لذت مي برم با تشكر از مسعود منتخبي

65 چهارشنبه, 04 آبان 1390 ساعت 21:38
ــ

( اح-----------------------------------------------مد )


ساقی پیاله ور عمرومون آخر بهاردیر مطروب ایاغه دور عجب روزیگاریدور هر آناماز بوگون ادنی انیان قویوب آناخ بلادور آناماماخ افتخاری دور.واقعا یاد احمد آقا بخیر.

66 دوشنبه, 09 آبان 1390 ساعت 10:13
ــ

( همکار )


یادش بخیر و نیکی واقعا مرد بود و هنرمند......خدایش بیامرزد

67 یکشنبه, 15 آبان 1390 ساعت 15:01
ــ

( منتخبی )


هر وقت دلم برای خلخال و خانواده ام تنگ می شود ، به سایت شما مراجعه می کنم ، و عکس های عموو پدر بزرگ نازنینم را می نگرم . اشکهایم را با هزاران احساس تقدیم همه خلخالی های و خانواده عزیزم می کنم . دوستت دارم ای زادگاه پدری ، دوستت دارم .

68 یکشنبه, 15 آبان 1390 ساعت 16:46
ــ

( آ.......................................ق )


آیریلق بیر آجی شربتدی ایچن تز قوجالار...دوسلارین قلبینی تز پارچالیب تز یارالار
روحش شاد ویادش گرامی
از خانواده مرحوم منتخبی برای انعکاس این عکس ها واز شما مدیریت سایت ممنونم.

69 سه شنبه, 17 آبان 1390 ساعت 10:58
ــ

( فرزاد - م )
آه ، تنهایی ما غمگین است / درد دوری به دلم سنگین است
یاد ایام گذشته به دلم / زنده بادا که چقدر رنگین است . . .
70 پنجشنبه, 03 آذر 1390 ساعت 12:39
ــ


( یاشار - د )


فکرینن گجلر یاتابیلمیرم
بوفکری باشیمدان آتا بیلمیرم
نیلییم کی سنه چاتا بیلمیرم
آیریلیق آیریلیق آمان آیریلیق

71 یکشنبه, 06 آذر 1390 ساعت 11:19
ــ


( همسایه )


یاد احمد آقا منتخبی بخیر ایکاش این عکسها و عکسهای مرحوم علوی یکجا به نمایش در می آمد.( قسمت نمایش )


پاسخ مدیر : ان شاء الله در آینده از همه این عکسها در قسمت تاریخچه تئاتر خلخال استفاده خواهد شد .

72 شنبه, 12 آذر 1390 ساعت 01:18
ــ


( ابراهیم فرهودی )


با سلام و سپاس فراوان از اینکه خاطرات گذشته را تداعی میکنید.در عکس اول نفر دوم آقای پرویز خان امیر اسکندری میباشد.

73 یکشنبه, 13 آذر 1390 ساعت 13:43
ــ

( منتخبی )


ثانیه ها ، روزها ، ماه ها حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند .
با بزرگترین عشق ، در کوتاهترین جمله ، روی لطیف ترین گل می نویسم بیادتم .دوستتان دارم

74 یکشنبه, 13 آذر 1390 ساعت 18:27
ــ

( hesam )


HELLO IM HESAM SABAHI I COM FEROM BEREZEL IM LOOK FOR PECHERS FOR BRAZIL TAMKYO FOR YOU

75 یکشنبه, 13 آذر 1390 ساعت 21:23
ــ

( منتخبی )


در عکس 10 نقش عروس مرحوم البرز آبی خواهر زاده مرحوم احمد منتخبی می باشد.

76 چهارشنبه, 30 آذر 1390 ساعت 18:03
ــ

( پویا از آلمان )


دیدن تصاویر مشاهیر گذشته سرزمین مادری من بیانگر فرهنگ کهن و اصیل ایران و هنر ژنتیکی ملت این کشور می باشد. و من به خود میبالم که ایرانیم. در آخر برای تمامی این هنرمندان که در عکسهای بالا دیده میشوند بخصوص مرحوم احمد منتخبی دررد و رحمت میفرستم روح همشان شاد.

77 چهارشنبه, 30 آذر 1390 ساعت 21:10
ــ

( م . ر )


باسلام و سپاس فراوان از مدیریت سایت و خانواده محترم مرحوم احمد منتخبی باید عکسهای زیادی در آلبوم مرحوم احمد منتخبی باشد از خانواده آن مرحوم خواهشمندیم عکسها را به نمایش بگذارند

78 جمعه, 02 دی 1390 ساعت 22:33
ــ

( یادبود عشق )


با تشکراز دوست عزیزمان (م.ر)من فکر میکنم با توجه به مقتضیات فعلی زمان امکان ارائه عکسهای مربوط به هنرمندی مردان وزنان خلخالی برای خانواده مرحوم احمد منتخبی مقدور نمی باشد. عکسهای فوق نیز مربوط به درگذشتگان می باشد.

79 جمعه, 16 دی 1390 ساعت 17:06
ــ

( مسعود منتخبی )


اين عكس ها براي من عالي بود اميد وارم هميشه موفق باشيد

80 دوشنبه, 19 دی 1390 ساعت 16:03
ــ

( منتخبی )


یه شاخه گل مرم تقدیم تو که عمرت وفابود و مهرت دنیا ، قلبت صفا بود و نگاهت محبت .

81 چهارشنبه, 21 دی 1390 ساعت 13:14
ــ

( میترا منتخبی )


ياد عزيزان گرامي باد.

82 پنجشنبه, 22 دی 1390 ساعت 22:15
ــ

( rassol nemati naveye ahmad agha )


hichvagh nemitunam vasfet konsm vasfet konam pedar bozorge azizam,hamishe pisham zendeie,payane payan,faghat klhodam midunamo khodet

83 دوشنبه, 03 بهمن 1390 ساعت 15:40
ــ

( علی )


سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز.

84 چهارشنبه, 19 بهمن 1390 ساعت 15:16
ــ

( بهرام باقری کلی )


از اینکه تصاویر معلم دوران دبستانم دردبستان خاقانی رادوباره دیدم واقعا یک لحظه استاد را حس کردم واقعا ممنونم از شما

85 دوشنبه, 01 اسفند 1390 ساعت 16:49
درویش (یاهو)
با سلام خاطرم هست که نمایشنامه ای با نام (جزامی سرگردان) در خلخال قبل از انقلاب اجرا شد که نویسنده آن شخص احمد منتخبی بودند که به دعوت بانوی اول آن زمان ایران در یکی از کاخ های تهران می بایست اجرا می شده. دوستانی که در قید حیات هستند باید حضور ذهن داشته باشند.احمد جان خیلی زود رفتی تو وآقا سید فتاح خیلی می توانستید به این جوان خوش قلب (مسعود)کمک بکنید.یا حق.
86 پنجشنبه, 11 اسفند 1390 ساعت 11:04
وحید حمزه پور
یاشاسین
87 جمعه, 12 اسفند 1390 ساعت 00:09
مهدی میرزایاری
با تشکر از سایت بسیار جالبتان
88 دوشنبه, 22 اسفند 1390 ساعت 12:54
دوستان فرزاد و برادرانش..
با سلام نزدیک عید هستش ضمن تشکر از خانواده های منتخبی و علوی جا دارد فاتحه ای برای این عزیزان بخوانیم روح احمد آقا و آقاسید فتاح و همسر گرامیشان عروس آغا شاد.رحم الله من قر فاتحتمه صلوات. ساغول آقا فرزاد اللرون وار اولسون.نچه بیله بایرام لار گرسیز.
89 پنجشنبه, 25 اسفند 1390 ساعت 09:51
فرزاد منتخبی
با سلام خدمت همه دوستان مهربانم که اینگونه ما رو شرمند لطف و محبت خودشون میکنند ،امیدوارم هر کجا که هستین سلامت و خوش و خرم باشین و روزگار به کام باشد.
90 جمعه, 26 اسفند 1390 ساعت 21:35
روزبه پرنده
دیدن این تصاویر واقعا" سخت است .به هیچ نحوی نمی توانم بر بغض خود لگام زنم.خدا بیامرزدشان .سالیان قبل در انجمن نمایش شهرستان در زمان آقای مرحوم حامد فرجی من هم در جمع دوستان تئاتری بودم مرحوم منتخبی همواره در جلسات و مشاورات با ناراحتی جسمی که داشتند خالصانه حضور به هم می رساندند.ایشان روحیه قوی طنز داشتند و همه را با شیوه گویش خود می خنداندند طبیعتا این را همه می دانیم که خنداندن هنر هر کسی نیست.از این متاسفم که ایشان وقتی در قید حیات بودند اجر خود را نگرفتند اما هنوز دیر نشده باز هم هستند از نسل ایشان از هم دوره ای هاشان که اگر دیر بجنبیم انها هم به خاطره ها و افسوس ها خواهند پیوست.
از خوانواده مرحوم به خاطر تصاویر سپاس گزارم و از مدیر سایت نیز همچنین.
موفق و پیروز باشیم.
91 یکشنبه, 28 اسفند 1390 ساعت 21:06
سولماز شمخالی
ای خضر غیر داغ عزیزان و دوستان
حاصل تو را ز زندگی جاودانه چیست؟
(روحش شاد )
92 یکشنبه, 28 اسفند 1390 ساعت 21:08
فتح اللهی
روحش شاد
93 پنجشنبه, 17 فروردین 1391 ساعت 10:50
وفا
عزیزیم کچدی مندن اوخدا کچدی مندن مردلره کرپی اولدوم نامردلر کچدی مندن. هی یادش بخیر چه زود گذشت.احمد بی غم.دوست دارم.
94 سه شنبه, 22 فروردین 1391 ساعت 21:45
دوستی
یادت گرامی باد روحت شاد
95 شنبه, 02 اردیبهشت 1391 ساعت 16:24
بهرام شجاعي درو
آقاي مجيد خالقي دوست وهمكلاسي عزيزمن، از جنابعالي وهمكاران محترمتان كه در جهت زنده كردن ياد وخاطره بزرگان نامدار شهر خلخال تلاش وكوشش
ميكنيدوهنر چندين ساله اين عزيزان را در قالب عكس وتصويربه جوانان امروز يادآور ميشويدكمال تشكر وقدرداني لازم را داريم/.
موفق ومؤيد باشيد
96 سه شنبه, 05 اردیبهشت 1391 ساعت 09:47
مونس نعمتي كارمند كميته امداد خلخال
عكسهاي بسيار جالبي بود فقط نام و ياد نيك مي ماند
97 پنجشنبه, 21 اردیبهشت 1391 ساعت 14:14
ولی اله.معصومی
عکسهای روح داری بودندکاش درزمان حیات ایشان و همه هنرمندان قدردانشان باشیم.روحشان شادویادشان گرامی
98 پنجشنبه, 28 اردیبهشت 1391 ساعت 15:20
امان
خاطرات هنرمند گرانقدر مرحوم احمد منتخبی همیشه بیاد ماندنی است و از دلها پاک نمیشود یادش و روحش شاد وگرامی
99 پنجشنبه, 01 تیر 1391 ساعت 14:00
سبید
واقعا عکسهای زیبایی بود. مرحوم منتخبی یکی از صمیمی ترین دوستان بدر بود. یادش بر خاطره. روحش شاد .مظفر ثنایی
100 یکشنبه, 04 تیر 1391 ساعت 15:56
رادبه پرنده
دیدن این تصاویر بعد از درگذشت حاج اسماعیل صباحی و پیوستن وی به دیگر دوستانش در عرصه هنر حس عجیبی دست داد...شاید قسمت بود صدمین کامنت این بخش را من و در مورد همین موضوع بگذارم...روحشان شاد و یادشان گرامی
101 دوشنبه, 05 تیر 1391 ساعت 10:54
منتخبی
بله دوست عزیز آقای رادبه پرنده از باز ماندگان آن گروه مرحوم صباحی هم به دوستانشان در آن دنیا پیوست روحشان شاد.این تصاویر و سایر عکسهایی که در آلبوم های شخصی وجود دارند صمیمیت و یکرنگی و صداقت این گروه را نمایان می کند که در نوع خودش کم نظیر هست.خوشا بحالشان که چقدر خنداند و خندیدند.
102 دوشنبه, 05 تیر 1391 ساعت 22:39
سپید ثنایی
زمان بسان قطاریست جاودان در راه که بی سوت از دره های ازل به ابد راه پیدا خواهدکرد و مسافران همان عزیزانی هستند که زود تر از ما در این بی کران پیاده خواهند شد. ودر مسافر خانه ای که خاک نامیدند خواهند خفت.
103 پنجشنبه, 08 تیر 1391 ساعت 09:58
فرزاد منتخبی
بگذار که در حسرت دیدار بمیرم

در حسرت دیدار تو بگذار بمیرم

دشوار بود مردن و روی تو ندیدن

بگذار به دلخواه تو دشوار بمیرم

بگذار که چون شمع کنم پیکر خود آب

در بستر اشک افتم و ناچار بمیرم

میمیرم از این درد که جان دگرم نیست

تا از غم عشق تو دگربار بمیرم

تا بوده ام ای دوست وفادار تو بودم

بگذار بدان گونه وفادار بمیرم

یادداشت  

 
+2 #1 مهرگان 1391-05-09 22:53
از هرو آبادو هشتچین و کلور از کرین و لنبر و شاهرودو نور
از همه ان مردمان دلبریش یاد دارم کودکی یادش بخیر
یاد برف و یاد جنگل یاد مه
یاد شال و یاد الماسش بخیر
گرچه بردست **** آبرویت را ولی
یاد شوکت یاد ملجا یاد فتاحش بخیر
من ز خلخالم و خلخالیست در این خون من
هر کجا باشم همی گویم که خلخالش بخیر
دکتر مهرگان شاهی - لندن
 
 
#2 NIMA AZ KANADA 1391-05-24 01:47
BA SALAM VA TASHAKOR AZ KHANEVADEYE MOHTARAME AHMAD GAN MONTAKHABI AHMAD GAN HRGEZ NAMIRAD ZENDE BAD KHALKHAL VA AHSANT BE MODIREYAT SAYT.
 
 
#3 malihe 1391-08-12 13:33
خاطراتت صف کشیده اند !
یکی پس از دیگری …
حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !
و من …
فرار می کنم
از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که …
خیلی دوستش دارم خیلی !
روحشون شاد...........ای کاش می بود
 
 
#4 malihe 1391-08-12 13:49
با سلام وسپاس فراوان از مدیریت سایت و خانواده محترم منتخبی... عکسها بینهایت زیبا بود گویای ذوق هنری ایشان
این سایت واین آلبوم من رو شگفتزده کرد باز هم سپاس
 
 
#5 صادق جنانی 1391-08-29 16:39
از دیدن عکسهای مرحوم آقای منتخبی یاد ایام گذشته افتادم درود خدا به روح پاکش از خانواده جناب آقای منتخبی هم تشکر می کنم از اینکه این عکسها را در اختیار آقای شیرعلی پور و معرض دید همگان گذاشته اند تا فرهنگ و ادب شهرمان معرفی شود سپاسگذارم.
عشقون کی قرارینده وفا المییاجاقمش
بیلمم کی طبیعت نیه قویموش بو قراری
 
 
#6 عقاب هیرو 1391-09-02 23:57
ای وطن ای صلابت.ای بزرگ ای بی نهایت..گفتنم تو خواستنم تو.وقت زادن پیرهنم تو وقت مردن کفنم تو....اگه توبخواهی ازمن قدرت ونفس می گیرم ازصدام یه تیر میسازم.یه کمون بدست میگیرم..حتی بادست بریده ازصدام یه تیرمی سازم.اگه توبخواهی ازمن..حتی جونمو میبازم...اگر مین دفعه باشیم کسیله مین دفه قانیمینان یازارام خالخاللیام.قالاجام واولجم..جانیم سنه قوربان انا خالخال......
 
 
#7 عرفان حنیفی 1391-09-23 19:42
در عکس 7 نفر پشت سر اقای اسکندری هستند
 
 
#8 کربلایی عوض رنجبر و خانواده 1392-01-15 17:09
عکس 14 از سمت راست اولی آقای ناشر در عکس 16 نشسته ناشر
 
 
#9 عرفان 1392-03-26 14:50
با عرض سلام و خسته نباشید من عرفان ایمان زاده نوه مسعود منتخبی که همان برادر مرحوم احمد منتخبی است میباشد . من بچه خلخالم تشکر کنم از دایی عزیزم مهندس اسماعیل منتخبی که انشا الله به اوج بلندی های قله های جهان برسد. با تـــــــشکر عرفان ایمانزاده (اول دبیرستان)
 
 
#10 عرفان 1392-03-26 15:10
دنیا بی خلخال معنا نداره
آنا یوردم گوزل خلخالی
خلخال شهری بهشت است. خلخال سرزمین مادری من است. عرفان ایمانزاده فرزند خلخال است خلخالی که عشق در آن است. خلخال دوست دارم.
 
 
#11 ایتک سینا 1392-05-13 12:40
عکسها عالی بودن روحشان شاد یادشان گرامی
 
 
#12 همشهری 1392-05-14 11:21
خیلی جالب بوددستتان دردنکند
 
 
#13 sajjad 1392-06-29 11:52
عکسها عالی بودن روحشان شاد یادشان گرامی
 
 
#14 farzam از رشت 1392-07-21 12:26
عکس های جالب و قشنگی بود. واقعا لذت بردم. روحشون شاد و یادشون گرامی.
 
 
#15 خلخالی 110 1392-07-25 12:44
ممونونم از دوست خوبم فرزام....
 
 
#16 طاهره منتخبی 1392-08-02 20:18
با تشکر از تمام کسانیکه که با عکسهای زیبای پسر عموی عزیزم احمد منتخبی باعث خشنودی وسربلندی همه ما شده اند مجدد تشکر وقدردانی میکنیم وافتخار میکنم پسر عموی هنرمندی چون احمد منتخبی وفرزندان قدرشناسی دارم
 
 
#17 شاهرود 1392-08-18 08:51
عکسهای جالبی بود
 
 
#18 یاشار ایتالیا 1392-10-03 22:16
من همین الان سایت شما را تصادفی دیدم حدود 25 سال پیش ایتالیا اومدم.با دیدن تصاویر مرحوم منوچهر علیزاده کلی خاطره برایم زنده شد.نمایشنامه شبی با گل یخ مرحوم حامد فرجی یادم آمد.الان هم دارمش.خداوند همه اساتید هنر خلخال را بیامرزد
 
 
#19 هلن 1393-03-17 09:07
عکس شماره 2 در هلال احمر که الان تالار نارنجستان است گرفته شده و دو تا از همکارام مرحوم آقای مهدوی و آقای فکری که خدا حفظشان کند در این عکس حضور دارند.
با تشکر از فرستنده عکسها و مدیریت سایت یادو نام همه رفتگان گرامی بخصوص اقای مهدوی
 
 
#20 محمدکاظم صمدی:ازتهران 1393-04-29 10:15
باسلام خدمت مدیریت سایت جناب آقای شیر علیپور بنده همیشه بینندهشما هستم از تهران امیدوارم یک باب دوستانه با کسانی در تهران یا جاهای دیگر هستنددر سایت شما باز بشه که از خدمات یا آثارشان به اشتراک گذاشته بشه بنده یکی از مدیران و مداحان سازمان حج تهران می باشم که نزدیک به 100 مرتبه توفیق تشرف به عتبات عالیات را پیدا کردم وبه خلخالی بودن خودم در کنار شما بزرگواران افتخار می کنم.متشکرم
 
 
#21 سید فیروز یعقوبی هشجین 1393-04-31 23:08
بعنوان یک خلخالی و هشجینی بر خود می بالم و افتخار می کنم در سرزمینی به دنیا امدم که انسانهایی این چنین که به نوعی تاریخ منطقه ام می باشند و در طول سالیان متمادی با نیکی از این انسانها ها پاک یاد میشود زندگی می کنم . جای جای منطقه با فرهنگ خلخال بخصوص منطقه خورش رستم پر از چنین انسانها و شخصیتهای والای هستند که هر کدامشان برای ما جوانان مایه افتخار می باشند . برای همه ان عزیزانی که از این دنیا رفته اند رحمت الهی و برای کسانی که با وجود خودشان همواره در جهت اعتلای نام خلخال و مناطق با فرهنگشان در تمامی عرصه های علمی ، اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی زحمت می کشند سلامتی و توفیق آرزومندم .
ممنون از سایت خلخالیم
 
 
#22 محمدمسروری 1393-08-11 19:37
الروار الروار الروار
 
 
#23 رباب 1394-06-23 12:41
یادشان بخیر ،خاطرات کودکی یادش بخیر ،خنده های کودکی یادش بخیر ،روحشان شاد ،
 
 
#24 م-جوادرحیمیی 1394-11-28 21:32
سلام به همه همشهریهای عزیز.
روزهای عمر مثل عقربه ثانیه شمار ساعتمون میگذرن و تنها خاطراتی باقی میمونن که لحظه های تلخ و خصوصا شیرینمون رو رقم میزنن. از آقای شیرعلیپور به خاطر سایت متشکرم. آقای فرزاد منتخبی از دوستای خیلی عزیزم هستن.فرزاد جان عکس مرحوم احمد آقا رو دیدم یاد مهمونیهای خونوادگی افتادم.لحظات بسیار شیرین در جمع اعضای خونواده هامون. یادش بخیر.هرجا هستی سلامت و پاینده باشی.
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

پخش موسیقی

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید