معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home مفاخر و هنرمندان عسگری خانقاه ــ دکتر اصغر ( دکترای انسان شناسی زیستی )
عسگری خانقاه ــ دکتر اصغر ( دکترای انسان شناسی زیستی ) فرستادن به ایمیل
مفاخر و هنرمندان خلخال


دکتر اصغر عسگری خانقاه




خلاصه : دكتر اصغر عسگري خانقاه در سال 1317 در خلخال متولد شد.پس از اتمام دوره هاي ابتدايي و متوسطه ،در لنگرود و رشت ،و بعد از پايان دوره پارازينولوژي و مالاريا لوژي از دانشكده بهداشت دانشگاه تهران، به عنوان ميكروسكپيست در آزمايشگاههاي وزارت بهداري در شهرستانهاي رشت، هشتپر، لاهيجان، رودسر، رامسر و چالوس شروع به كار كرد. سالها بعد براي ادامه تحصيل در رشته داروسازي به كشور بلژيك رفت و سپس به عنوان نماينده شركتهاي بزرگ دارويي همچون رون پولنگ (اسپسيا) و ساندوز، در ايران مشغول كار شد و در ضمن كار به تحصيل در رشته روزنامه نگاري و مطبوعات پرداخت و در سال 1350 از دانشكده علوم ارتباطات اجتماعي فارغ التحصيل شد و بعد دوره دو ساله مديريت و برنامه ريزي اجتماعي را در مؤسسه مطالعات و تحقيقات اجتماعي دانشگاه تهران به اتمام رساند. ايشان در سال 1352 به كشور فرانسه رفت و از دانشگاه پاريس موفق به اخذ دكترا در انسان شناسي زيستي شد. نامبرده هم اكنون عضو هيئت علمي و استاد دانشگاه تهران مي باشد.


گروه : علوم انساني


رشته : انسان شناسي


گرايش : انسان شناسي زيستي


والدين و انساب : نام پدر: اوسط


تحصيلات رسمي و حرفه اي : اصغر عسگري خانقاه دوره تحصيلات ابتدايي را در شهرستان انزلي در دبستان سعدي گذراند. دو سال اول دبيرستان را در دبيرستان داريوش لنگرود و سالهاي بعد را در دبيرستان شاهپور رشت به اتمام رساند. بعد از پايان دوره پارازينولوژي و مالاريا لوژي از دانشكده بهداشت دانشگاه تهران، به عنوان ميكروسكپيست در آزمايشگاههاي وزارت بهداري در شهرستانهاي رشت، هشتپر، لاهيجان، رودسر، رامسر و چالوس شروع به كار كرد. سالها بعد براي ادامه تحصيل در رشته داروسازي به كشور بلژيك رفت و سپس به عنوان نماينده شركتهاي بزرگ دارويي همچون رون پولنگ (اسپسيا) و ساندوز، در ايران مشغول كار شد و در ضمن كار به تحصيل در رشته روزنامه نگاري و مطبوعات پرداخت و در سال 1350 از دانشكده علوم ارتباطات اجتماعي فارغ التحصيل شد و بعد دوره دو ساله مديريت و برنامه ريزي اجتماعي را در مؤسسه مطالعات و تحقيقات اجتماعي دانشگاه تهران به اتمام رساند. در سال 1352 به كشور فرانسه رفت و از دانشگاه پاريس موفق به اخذ دكترا در انسان شناسي زيستي شد.


فعاليتهاي ضمن تحصيل : اصغر عسگري خانقاه ،ضمن تحصيل، در اداره فرهنگ عامه (وزارت فرهنگ و هنر) شروع به كار كرد.


فعاليتهاي آموزشي : اصغر عسگري خانقاه بعد از بازگشت به ايران از سال 1358 در دانشگاه تهران، دانشكده علوم اجتماعي به تدريس و تحقيق اشتغال شد. در خلال اين سال ها عسگري خانقاه در دوره كارشناسي، انسان شناسي زيستي، تاريخ انديشه هاي مردم شناسي، زيست شناسي عمومي، محيط شناسي انساني و مردم نگاري تدريس كرده و در دوره كارشناسي ارشد و دكترا نيز روش تحقيق و سنجش و زيست شناسي درس داده است.


ساير فعاليتها و برنامه هاي روزمره : اصغر عسگري خانقاه در عين آنكه مردم شناس و پژوهنده شاخص علوم اجتماعي است تاريخ نگاري اين علم در ايران را نيز با جديت دنبال مي كند.


جوائز و نشانها : همايش فرهنگ ومحيط زيست به پاس يك عمر تلاش هاي علمي دكتر اصغر عسكري خانقاه ، در روز دوشنبه 6 خرداد 1387 در تالار ابن خلدون دانشكده علوم اجتماعي دانشگاه تهران برگزار شده است..اين همايش كه به همت هسته علمي انسان شناسي اين دانشكده برگزار شده است.


چگونگي عرضه آثار : اصغر عسگري خانقاه در طي اين سالها در كنار تدريس مدام، كار پژوهش را نيز با جديت دنبال كرده و شماري از مهمترين تحقيقاتش را در دوره مسؤوليت خود بر نشريه نامه، در آن به چاپ رسانده است. او از سال 1374 به سردبيري مجله «نامه علوم اجتماعي» منصوب شد و مقالاتي چون فرهنگ مردم شناسي بيشه نشينان آفريقا و مشكلات تغذيه، سهم آل احمد در شكل گيري پژوهشهاي فرهنگي و اجتماعي گروههاي انساني در ايران، ريشه هاي تاريخي و سنتهاي فرهنگي و اجتماعي مسلمانان آفريقا و... ر ا در آن به چاپ رساند. از ديگر فعاليت هاي وي ،نگارش مقالات متعدد در حوزه مردم شناسي و تار يخ از آن جمله است: زبان در معبر زبان شناسي و مردم شناسي ، ريشه هاي تاريخي و سنتهاي فرهنگي و اجتماعي مسلمانان آفريقا ، انسان شناسي خطوط پوستي در جمعيتهاي ايراني، چهارشنبه سوري در روستاي جوپشت، بوم شناسي روستايي ايران، مردم شناسي و فرهنگ سكونت و...


آثار :
1  «ايرانيان تركمن،پژوهشي در مردم شناسي وجمعيت شناسي »
ويژگي اثر : انتشارات اساطير،
2  انسان شناسي زيستي
ويژگي اثر : (? جلد)
3  انسان شناسي عمومي
4  شرق شناسي (شرقي كه آفريده غرب است)
ويژگي اثر : ترجمه
5  فرهنگ مردم شناسي (فرانسه ، انگليسي ، فارسي)
ويژگي اثر : اثر ميشل پانوف ، نشر ويس،
6  مردم شناسي
ويژگي اثر : (روش ، بينش ، تجربه) نشرشب تاب،
7  مردم شناسي روستاي قاسم آباد گيلان

 

بازگشت

 

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید