معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home ورزشی ورزش خلخال و چگونگی پیشرفت آن
ورزش خلخال و چگونگی پیشرفت آن فرستادن به ایمیل
ورزشی

شاید بهتر باشد قبل از هر چیز اهداف ورزش وتربیت بدنی را معرفی نمائیم ولی بارها تاکید کردیم کسانی که واقعا در فکر بهتر شدن ورزش خلخال هستند , نظرات کاربردی ارائه دهند . البته یکی از عوامل پسرفت ورزش در شهرهای کوچک , همین انتقادهایی هست که از طرف اشخاص غیر فنی مطرح می شود و نظرات ارائه شده کاملا غیر کارشناسی هستند .

در همین شهر ما افراد متخصص با تحصیلات عالی در زمینه ورزش وتربیت بدنی هستند که بنا به مسایل متعدد از شهرو دیار خود دور مانده اند ولی با تمام وجود آماده ارایه هر نوع کمک در زمینه ورزش خلخال هستند , در هر رشته ای اعم از مسایل فنی , مدیریتی , تغذیه ,  بدنسازی , روانشناسی , مریبیگری و همچنین مسایل مربوط به باشگاهها , نحوه تیم داری , تشکیل موسسه های ورزشی و ...

البته خیلی حرفم را رسمی و سازمان یافته دنبال نمی کنم چون مسایل گنگ خوانندگان را اذیت می کند .

ببینید بالاخره در کل دنیا چه کشور هایی که ورزش در دست دولت و یا کلا خصوصی ویا با شرکت های نیمه تجارتی دنبال می شود ورزش در دو بخش قهرمانی وهمگانی دنبال می شود.

پس ورزش شهر ما هم از این دو حالت نمی تواند خارج باشد . اهالی ورزش دوست و کسانی که یک عمر در هر رشته ای به گفته خودشان مویی سپید کرده اند و حتی کسانی که استتاعت مالی آنها در حدی است که می توانند با درآمد هفتگیشان تیم داری کنند , می توانند با یک حرکت فرهنگی - ورزشی هم به ورزش شهر کمک کنند و هم به شهرت هر چه بیشتر خلخال کمک کرده و باعث جذب توریست در شهر باشند.

 

صحبت را با شمردن چند نمونه از عوامل موثر در پیشرفت خلخال  خلاصه می کنم :

1) توجه بخش خصوصی به ورزشهایی که واقعا پتانسیل قهرمان پروری دارند.

2)ایجاد کمپ های ورزشی توسط بخش خصوصی برای پذیرش تیم های ورزشی مختلف کشور.

3)استعداد یابی در مدارس شهرستان برای جذب در ورزش هایی که قبلا قهرمان پرور بوده است.

4)ایجاد مدرسه های ورزش در ورزش های تیمی.

5)توجه کاربردی به ورزش بانوان.

6)استفاده از اشخاص متخصص ومجرب در هر رشته ورزشی.

در پایان توصیه به تمام برادران وخواهران محترم که  مسایلی مختلف که به ذهنشان می رسد را با ما درمیان بگذارند و نظراتشان را روشن بیان کنند . قطعا ما آنها را تنها نگذاشته ویاری خواهیم کرد و از مطالب و مقالات مندرج در سایت استفاده نمایید با توجه به اینکه مخاطبان ما در یک سطح نیستند , مطالب در سطوح مختلف در سایت درج خواهد شد از مطالب ابتدایی گرفته تا مطالب سطح بالای ورزشی

 

(افتادگی آموز اگر طالب فیضی )

سعید اسماعیل زاده

 

 
یادداشت (5)
1 شنبه, 07 آذر 1388 ساعت 09:42
ــ

( علی بلیلی )


با سلام ممنون از شما كه براي خلخال و براي جوانان خلخال كه براي برون رفت از بدبختي امروز جامعه كه همان اعتياد هست تلاش ميكنيد . به نظر بنده ما بايستي قبل از همه چيز يك هيئت و يا يك تشكيلات از سرمايه دار و ادمهاي باحسن اخلاق و اعتبار و نيز كساني كه توي ورزش بودن و ميفهمند و كارشناس هستند . بعنوان مثل ادمهاي با كار عالي مثل اقاي بهمن مددي و يا كار بلدها مثل ارژنك نوري و يا ادمهاي با نفوذ كه بتوانند سرمايه بيارند توي كار مثل فوتبال ما و يا اينكه ما بيايم براي حمايت از شهرمان يك حسابي و عضو گيري از خلخالي ها براي فوتبال . بسكتبال و....غيره و با حساب كتاب و دليل و كارشناسي و ما اگر بتوانيم در 5 سال در كشتي . وزنه برداري و يا فوتبال و يا بسكتبال فقط يك نفر بفرستيم سطح ملي براي ما و اينده خلخال بس هست چه به لحاظ مالي وغيره و برنامه ريزي همراه با درايت چرا از هر خلخالي كه عضو شد در اين امكانات و ارزش خاصي پيدا كند و براي مردم تبليغ بشود كه اين افراد براي خلخال زحمت ميكشند همين ميتونه براي خلخال بس باشد .و در نهايت اگر مردم و من و شما بخواهيم ميتوانيم اگر از هر خلخالي بيرون از خالخال ماهي حق عضويت 50 هزار بريزند توي حساب و يا براي تبليغ توي شهر از هر مغازه و يا پاساژ پول گرفت ميشود خلخال با زيباي بيشتر ساخت ورزش ما هستيم براي ساخت خلخال عزيز .ممنون از لطفتان

2 دوشنبه, 09 آذر 1388 ساعت 08:22
ــ

( کوهنورد از کوه جامانده )


فکر میکنم برای پیشرفت در هر زمینه ای ابتدا باید فرهنگ سازی کرد و تابستر فرهنگی مناسب وجود نداشته باشد. هرگونه تلاشی بی فایده است. مثلا تبعیض جنسیتی را خصوصا در مورد ورزش باید از بین برد.

3 پنجشنبه, 06 اسفند 1388 ساعت 09:59
ــ

( farhang )


با عرض سلام وخسته نباشي

4 سه شنبه, 18 مرداد 1390 ساعت 15:01
ــ

( AMIR HOSSIN S )


عکس و موضوع های زیادی برای بسکتبال خلخال بنویسید

5 چهارشنبه, 14 تیر 1391 ساعت 18:44
ناصر پورمحمود
سلام خسته نباسيد دلاوران عرصه ورزش.من هميشه سايت چك مي كنم ولي هيچ موقع نديدم اطلاعيه اي اعلام كنيد مبني بر كوهنوردي يا هر فعاليت ورزشي،اگه قبلش اطلاع رساني كنيد مطمئن باشد كه همه عشق وطن دارن و استقبال مي كنن.اطلاع رساني بيشتر شه خيلي ورزش خلخال بهتر رشد مي كنه.مثلا سايت يا sms،يا زنگ زدن.ممنون از همتون.


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید