معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

تبليغات نوشتاري

تبلیغات در سایت خلخالیم
وب سایت خلخالیم آماده پذیرش تبلیغات متنی شماست
--------------------------------

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home عکسهای ورزشی تصاویری خاطره انگیز از اسکی در خلخال


نام مجموعه : تصاویری جالب و خاطره انگیز از ورزش اسکی دردهه 50 و 60


عکسهایی که مشاهده می فرمائید متعلق به آلبوم شخصی آقای ارژنگ نوری میباشد که در اواخر دهه 50 و دهه 60 گرفته شده اند .

دهه 60 رو بنده کاملا به خاطر دارم . یادش بخیر اون روزها که به کوه " قازان داش " همون کوهی که منبع آب خلخال بالای اونه , می رفتیم , بغیر از یکی دونفر کسی اسکی استاندار کف پلاستیکی نداشت و اکثر بچه ها اسکی شون چوبی بود که می دادند نجار براشون درست می کرد و زیرش هم یک شیار به عمق چند میلیمتر می انداخت که کارآیی بیشتری داشته باشه بعدش هم چند روز نوکشون رو توی آب جوش روی یک والور میگذاشتیم تا نرم بشه و لای در بذاریم تا خمش کنیم . جای پاها رو هم با قسمتی از لاستیک موتور یا دوچرخه و یا لیف درست می کردیم که با یک ضربه پاهامون رو توی اونها فرو می بردیم . دوران ابتدایی و راهنمایی رو تا اون زمانیکه سایز پاهام بزرگ بشه و بتونم از اسکی های کف پلاستیک استفاده کنم با همون اسکی های چوبی اسکی می کردیم . بعضی موقع ها فکرش رو میکنم که ما توی یک روز تا ده بار این اسکی ها رو روی کولمان می گرفتیم و تا تپه بزرگ ( بلند ترین نقطه کوه قازان داش ) می رفتیم و همین باعث میشد که بدنهایی سالم و آهنین داشته باشیم  ... تا اینکه تو دامنه کوه قازان داش شروع کردند به ساخت و ساز و طولی نکشید که دیگه قازان داش برای همیشه رونق خودش رو از دست داد !! یادش بخیر !!



1

ایستاده از راست آقایان : 1-اتابک عمرانی 2-مهرداد صادقی 3-؟ 4-محسن نوری 5-؟ 6-وحید حمداله زاده 7-رامین مصیب زاده 8-بهنام اکبری . نشسته از راست آقایان : 1- ارژنگ نوری 2-؟ 3-دانش بلیلی 4-مرحوم پرویز عمرانی 5-؟

.

2

ایستاده از راست : 1-دانش بلیلی 2-ارژنگ نوری 3-محمد عمرانی . نشسته : صالحی

.

3

نفرسمت راست آقای اورنگ بیدقی ( مسئول هیئت اسکی کنونی خلخال ) و سمت چپ آقای ارژنگ نوری

.

4

از سمت راست آقایان : 1- اورنگ بیدقی 2- ارژنگ نوری 3-دانش بلیلی

.

5

.

6

ایستاده از راست آقایان : 1- کیومرث فرامزی 2-؟ 3-نادر نوری 4-؟ 5-محمد عمرانی 6-؟ 7-؟. نشسته از راست آقایان 1-هدی نقیب 2-وحدت سعیدی 3-ارژنگ نوری 4-؟ 5-؟

.

7

این تصویر ارزشمند از نوجوانان وجوانان اسکی باز خلخال , در سال 1363 در مجله دنیای ورزش در ابعاد بزرگ به چاپ رسید


-----------------------------------------------------------

بازگشت

------------------------

---------

---

-

 
یادداشت (24)
1 شنبه, 30 بهمن 1389 ساعت 07:33
ــ

( علی )


با سلام، حاشیه دبستان هفت تیر کنونی که البته در حدود سال های 65 هنوز احداث نشده بود یک سری شهروندان اقدام به ساخت و ساز غیرقانونی کرده بودند که فکر می کنم بعدا توسط شهرداری تخریب شد، خاطرم هست از این اسکی چوبی های ساخت نجاران خلخال من هم داشتم، یک روز که با دوستان در حال اسکی بودیم با سرعت خیلی زیاد به دیوار یکی از بناها برخورد کردم بدون اینکه کمترین آسیبی به من وارد شود، الان که خاطرات را مرور می کنم فکر می کنم به قول آقا مسعود در عرض 3-4 ساعت انقدر این سربالایی قازان داش را به قصد لذت اسکی سواری بالا می رفتیم که بدن های بسیار آماده داشتیم و فکر می کنم اگر الان با آن سرعت به دیوار برخورد کنم باید مستقیما به آرامستان منتقل شوم!!! عکس های بسیار خاطره انگیزی بود، همواره با دیدن آقا ارژنگ یاد بازی دارایی-فتح المبین می افتم که نیمه اول فتح المبین 4-0 جلو افتاده بود ولی در نیمه دوم با ورود آقا ارژنگ ورق برگشت و بازی 4-4 تمام شد، یادش بخیر چه دلخوشی داشتیم ...

2 شنبه, 30 بهمن 1389 ساعت 07:47
ــ

( علی )


با دیدن عکسم در تصویر 7 خیلی خوشحال شدم، این عکس بهترین هدیه این روزها برایم بود، مرسی از آقا مسعود و مرسی از آقا ارژنگ، البته اطلاع نداشتم که در مجله دنیای ورزشی چاپ شده.

3 شنبه, 30 بهمن 1389 ساعت 08:51
ــ

( هیرولی )


سلام و خسته نباشید حضور مدیر محترم و سایر عزیزان جناب شیرعلیپور ممنون از زحمات شما و دوستانی که در تهیه و ارسال این عکسها زحمت کشیده اند تشکر میشود . واقعا عکسهایی جالب و خاطره انگیز هستند

4 شنبه, 30 بهمن 1389 ساعت 10:08
ــ

( آیت ن )


تصاویر خیلی جالب و زیبا بودند ولی با توجه به کذشت چندین سال از آن دوران امکاناتی که آن زمان در اختیار اسکیبازان بود از الان بهتره حداقل چوب اسکی هایشان بهترینه .آخرین باری که من از وسایل اسکی تربیت بدنی استفاده کردم تعریفی نداشتند 25 سال از آن دوره گذشته(تصاویر) باید خیلی بهتر میشد لطفا مسئولین رسیدگی کنند


پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما دوست عزیز ،‌ این اسکی هایی که شما در تصویر می بینید شخصی اند و متعلق به تربیت بدنی نیستند .

5 شنبه, 30 بهمن 1389 ساعت 10:14
ــ

( حامد عبداله پور )


سلام مسعود جان سایت بسیار جالب دارید. کارتون عالیه. براتون آرزوی موفقیت دارم. یاشاسین!


پاسخ مدیر : ممنون دوست عزیز . از تشریف فرمایی شما خوشحال شدم

6 شنبه, 30 بهمن 1389 ساعت 12:02
ــ

( behnam )


باسلام جناب آقای ارژنگ نوری زحمات زیادی برای ورزش خلخال کشیده اند و حق زیادی برگردن نسل های گذشته ورزشی و جوانان بخصوص محله خیابان سید دانیال واطراف میدان معلم دارند.

7 شنبه, 30 بهمن 1389 ساعت 13:23
ــ

( فرنام )


ایول....

8 شنبه, 30 بهمن 1389 ساعت 20:50
ــ

( علی م )


لذت بخش بود و زیبا.دیدن تصاویر بروبچه های محله ی قدیمی و دوست داشتنی علامه. واقعا یادش بخیر اون موقع ها همه ورزشکار بودن من یادم میاد توی 5 6 تا کوچه و خیابون اون محله حداقل 7 8 تا تیم فوتبال بود و چه فوتبالیست هایی .الان چی؟ مر30 آقا مسعود دمت گرم.

9 یکشنبه, 01 اسفند 1389 ساعت 10:55
ــ

( خلخالی 110 )


مسعود جان خیلی جالب بودن دستت درد نکنه

10 دوشنبه, 02 اسفند 1389 ساعت 10:10
ــ

( ناصر از خوزستان )


دست مریزاد متنی که نوشتین خیلی زیبا و خاطره انگیزه, اینجا عکسهارو که به همکاران خوزستانی نشون دادم همه کفشون برید!

11 دوشنبه, 02 اسفند 1389 ساعت 22:50
ــ

( Amir.E )


ساغول دهه 50 و 60،اين امكانات؟؟؟ اما الان...؟؟؟

12 پنجشنبه, 12 اسفند 1389 ساعت 11:48
ــ

( پیریکلی آرتان )


گؤزل عکس لردی یئری وار آقای شیرعلی پورون زحمتلریندن بوردا تشککور ائدک دوغرودان اللریز وار اولسون ایشیزدن ائویزدن خانواده دن کسیب واختیزی قویورسیز سایت ایچینريا،اصلینده گؤزل شهریمیز ایچین. سیزه اوغورلار و شیرینبیر حایات آرزیلاییرام.


پاسخ مدیر : منده سیزدن تشکور ایلیرم

13 دوشنبه, 16 اسفند 1389 ساعت 00:46
ــ

(( توحید ) از کرج )


با سلام خدمت مدیریت سایت میخواستخم در مورد عکس های اسکی که جناب ارژنگ نوری زحمت کیشیدند عکس شماره 1 ایستاده از راست نفر 2 اقای مهرداد صادقی هستند.و عکس شماره 6 نفر اول از راست اقای کیومرث فرامزی می باشد.که به اشتباه اقای عمرانی درج شده است. با سپاس فراوان


پاسخ مدیر : با تشکر از شما ، فرصت نشد که اسامی رو از خودشون بگیرم و نفراتی را که خودم میشناختم نوشته ام ،‌از همکاری شما بسیار ممنونم

14 چهارشنبه, 17 فروردین 1390 ساعت 13:49
ــ

( خادمی امیر )


عکس ها قدیمی بودند خواهشمند است عکس های جدید را بگذارید

15 چهارشنبه, 05 بهمن 1390 ساعت 13:36
ــ

( توحید از کرج )


/ ویرایش /


پاسخ مدیر : سلام دوست عزیز . همونطور که خودتون خواستید مطلبتون رو منتشر نکردم . جا داره ازتون تشکر کنم بخاطر اینکه همون موقع قرار بود عکسهای اسکی رو تو صفحه گالری عکس بذارم که فراموشم شده بود . در حال حاضر اسامی نفراتی که فرمودید اصلاح شد و عکسهای اسکی به گالری عکسهای ورزشی سایت اضافه شد  . بینهایت ممنون از شما

16 دوشنبه, 10 بهمن 1390 ساعت 03:35
ــ

( توحید از کرج )


مرسی مسعود جان امیدوارم موفق باشی

17 شنبه, 15 بهمن 1390 ساعت 14:26
ــ

( مهران خداوردی )


منمنون اقاي نوري واقعا ياد خاطرات كذشته افتادم بابت تمامي زحماتي كه براي ورزش بخصوص براي تيم دارايي يا همان سعيدزاده كشيدين ازتون سپاسگزاريم موفق و پاينده باشيد.

18 دوشنبه, 01 اسفند 1390 ساعت 17:49
از جنس چوب
ممنونم مسعود جان میخوام گریه کنم یادش بخیر. راستی کسی از دانش بلیلی خبر داره سالهاست که به خلخال نمیاد. 10 سال پیش توی آلبوم یکی از نزدیک ترین دوستان دیدمشون که موهای بلندی داشتند. آرزوی سلامتی برای برادران بلیلی دارم.آقا مسعود تشکر تشکر.
19 سه شنبه, 02 اسفند 1390 ساعت 19:01
Arif.Az
سلام و خسته نباشید
میخواستم بپرسم امکانش هست برای شما عکسهای بیشتری از اسکی سالهای دور خلخال بفرستم تا به آلبوم اضافه کنید ؟
اگه این امکان هست از چه طریقی باید ارسال کنم ؟

پاسخ مدیر : سلام . ممنون میشم برامون ایمیل کنید
info@khalkhalim.com
20 جمعه, 26 اسفند 1390 ساعت 08:32
fathollah zabihi
akse 6 shomare4 farahmand safaii mibashad
21 چهارشنبه, 16 فروردین 1391 ساعت 14:59
سيدعاكف فاضلي
باسلام وعرض احترام
جناب آقاي نوري اتفاقا چندروزپيش خاطره اسكي هاي خودساخته خودم را براي دخترم شرح مي دادم كه چگونه با ذوق وعلاقه پس ازخريدازنجاري نوك هاي آن راخم ميكردم ويك بست لاستيكي به جاي بندپا به آنهااضافه مي كردم.خاطرات ورزشي وبچه گي ام براي دخترم خيلي جالب وتكرارآنها برايم لذت بخش وسختي هايي كه دربرداشت برايم جالبتر است كه با كمترين هزينه ها وتلاش زيادآن دوران راسپري كرديم .يادآن روزها بخيرمخصوصادرتنهاسالن ورزشي خلخال وامكانات كم.سلامت وخوش باشيد.
22 یکشنبه, 03 اردیبهشت 1391 ساعت 16:01
علی نورانی
لذت بردم
23 یکشنبه, 03 اردیبهشت 1391 ساعت 16:08
اشکا ن نورانی
من ازعلاقمندان اسکی هستم در دیزین تهران اسکی میکنم وشهرپدریم خلخال رادوست دارم ودوست دارم خلخال پیست اسکی داشته باشد در انجا اسکی کنم به امید ان روز.
24 پنجشنبه, 14 اردیبهشت 1391 ساعت 18:49
آذر گیلان
با سلام
ببخشید آقا مسعود می خواستم ببینم در عکس اول مرحوم پرویز عمرانی همان شهید پرویز عمرانی می باشه یا تشابه اسمی داره .

پاسخ مدیر : سلام . نخیر این فقط یک تشابه اسمیه

یادداشت  

 
#1 منتظری 1391-07-24 16:38
واقعا بادیدن این تصاویرحس وحال دیگه به من دست میده حس افتخار به خلخال عزیزم وهمشهریان مهربانم
وتشکر ازمدیریت سایت وزین خلخالیم وتشکربابت این موسیقی زیبا.همیشه شادباشید
 
 
#2 مجید 1391-11-10 20:13
در عکس شماره ی 1 ایستاده از سمت راست آقایان شماره ی 5 نام سید عبدالمجید اعلائی می باشد .
با تشکر از اقای ارژنگ نوری
 
 
#3 احمد فایضی 1392-08-19 18:43
با سلام ممنون از عکسهای خوبی که گذاشتین لطفا اگه میشه عکسهای ورزشکاران رشته کاراته رو هم اگه مقدوره بگذارین
 
 
#4 اسماعيلي 1394-08-11 14:40
با ديدن اين عكسها براي لذت بردن از زندگي خيلي نياز به امكانات نيست بلكه فقط يك همت بالا ميخواهد با تشكر زياد از اقا مسعود و ديگر دست اندركاران
 
 
#5 سالار 1394-10-27 21:25
سالار عمرانی؛ با سلام ممنون از عکس های خوبتون عالی بود
 
 
#6 سالار 1395-04-21 20:01
سالار :با سلام و خسته نباشید درگذشت مرحوم اورنگ بیدقی را به خانواده محترمش تسلیت گفته و برای شادی روحش صلوات
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

پخش موسیقی

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید