معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه
Home عکسهای قدیمی عکسهای قدیمی ارسالی مهدی فرهودی


عکسهای قدیمی و ورزشی متعلق به مرحوم بیت اله فرهودی

عکسهایی که مشاهده می فرمائید متعلق به مرحوم بیت اله فرهودی و مربوط به سالهای 1350 و 51 میباشند . فرزند ایشان جناب آقای مهدی فرهودی که زحمت ارسال این عکسها را کشیده اند , اسامی تعداد زیادی از نفرات موجود در عکسها را نمی دانند , لذا از شما دوستان و همراهان همیشگی سایت تقاضا داریم , در شناسایی نفرات عکسها و تکمیل اسامی ، ما را کمک نمائید .

.

1

صعود تیم کوهنوردی خلخال به قله آغ داغ در سال 1351 . نفرات ایستاده از راست آقایان : 1-جانعلی سیف اله پور  2-بهزاد مهدوی  3-دکتر وحید نجاتی  4-بهروز مهدوی  5-هیبت آقاپور  6- بهرام نصیری . نشسته از راست آقایان : 1-چاووشی  2-پورکافی  3-علی سیادت ( راننده گروه ) 4- مرحوم بیت اله فرهودی .

.

2

صعود تیم کوهنوردی خلخال به قله آغ داغ در سال 1351 دامنه کوه . نفرات از راست آقایان : 1-از اهالی روستا  2-بهروز مهدوی  3-جانعلی سیف اله پور 4-هیبت آقاپور 5-دکتر وحید نجاتی  6-بهزاد مهدوی 7- مرحوم بیت اله فرهودی

.

3

قله کوه آق داغ . نفرات از راست آقایان : 1- مرحوم بیت اله فرهودی  2-دکتر وحید نجاتی  3-بهروز مهدوی 4-جانعلی سیف اله پور

.

4

جمعی از معلمان خلخال در سال 1350 . نفرات ایستاده از راست آقایان : 1-اصغر فرهودی  2-؟  3- صالح زاده  4-؟ 5-؟ 6-عباسپور 7-؟ . نشسته از راست آقایان : 1-مرحوم بیت اله فرهودی 2-؟ 3-؟ 4-؟ 5-انام مدنی

.

5

.

6

.

7

.

با تشکر از آقایان جانعلی سیف اله پور و مجید . ب بابت تکمیل برخی از اسامی ، از همراهان عزیز سایت دعوت می کنیم برای تکمیل کردن اسامی بقیه نفرات ما را یاری کنند

.

بازگشت

 
یادداشت (24)
1 پنجشنبه, 16 دی 1389 ساعت 01:49
ــ

( میلاد . ش )


عکسهلی صعود آغداغ واقعا برام جالب و لذت بخش بود .

2 پنجشنبه, 16 دی 1389 ساعت 08:00
ــ

( گروه نی )


ضمن تشکر یاد باد آن روزگاران یاد باد

3 پنجشنبه, 16 دی 1389 ساعت 13:04
ــ

( تبریز - ح )


عكس هاي فوق برايم فوق العاده بودند. واقعا دست مريزاد به زحمت كشان سايت وزين خلخاليم. در عكس شماره 4 آقاي صالح زاده معلم كلاس دوم اينجانب در سال1360 در دبستان دكتر كامران نجات اللهي هستند. براي ايشان سلامتي از درگاه باريتعالي ارزومندم.

4 پنجشنبه, 16 دی 1389 ساعت 13:26
ــ

( ارزو )


چوخ گوزل. یاشیاسوز. خیلی برام جالب بود.

5 پنجشنبه, 16 دی 1389 ساعت 17:42
ــ

( یورد سئون )


داغلار شاهید اول کی اینسانلار اولسه .آما سن اولاردان شکیل چکیبسن. چوخ گوزل شکیللر ،تشککورلر....

6 شنبه, 18 دی 1389 ساعت 09:55
ــ

( حسین سبحانی )


باسلام بادیدن این عکس ها خیلی ذوق کردم آخه عکسهای دیدم که من رو به یاد دایی مرحوم مادرم انداخت واقعاً مرد نارنینی بود خدا رحمتش کنه دمت گرم حاج مهدی

7 شنبه, 18 دی 1389 ساعت 10:11
ــ

( سیف اله پور )


سلام باتشکر از زحمات آقای شیر علی پور اسامی افراد به شرح زیر است:
عکس اول هنگام رفتن به کوه در خوجین:
ایستاده از راست:1-جانعلی سیف اله پور2-بهزاد مهدوی 3- دکتر وحید نجاتی 4-بهروز مهدوی 5-هیبت آقاپور 6-بهرام نصیری
نشسته از راست:
1-چاووشی 2-پورکافی3-علی سیادت (راننده گروه) 4-مرحوم بیت اله فرهودی
عکس دوم دامنه کوه:
1-از اهالی روستا2-بهروز مهدوی 3-جانعلی سیف اله پور4-هیبت آقاپور5-دکتروحید نجاتی 6-بهزادمهدوی 7-مرحوم بیت اله فرهودی
عکس سوم قله کوه:
از راست:1
-مرحوم بیت اله فرهودی 2-دکتر وحید نجاتی 3-بهروز مهدوی 4- جانعلی سیف اله پور


پاسخ مدیر : با تشکر از شما , اسامی نفراتی که دفعه اول ارسال کرده بودید به دستم رسید که میخواستم فقط در زیر عکسها درج کنم

8 شنبه, 18 دی 1389 ساعت 11:40
ــ

( بهمن مددی از تبریز )


در عکس اول (آقداغ)اقایان بهزاد مهدوی. بهروز مهدوی. هیبت اله آقاپور در ردیف ایستاده در کنار آقای بهرام نصیری میباشند. بزودی عکسهای قدیمی دهه 50 و60 تیم فوتبال عقاب ونیروجوان ارسال میشود.


پاسخ مدیر : با سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای مددی , از حضور شما در وبسایت خلخالیم بینهایت سپاسگزار و خوشحالم , بی صبرانه منتظر عکسهای تیمهای خاطره انگیز عقاب و نیروجوان هستم .

9 شنبه, 18 دی 1389 ساعت 11:41
ــ

( جانعلی سیف اله پور )


ضمن قدردانی و تشکر از زحمت کشان سایت وزین خلخالیم بخصوص نور چشم عزیزم آقای شیر علی پور با دیدن عکس های آق داغ خاطرات فراموش نشدنی آن روزگار برایم زنده شدو باعث خوشحالیم گردید. یکی از روزهای پاییز سال 1350 با دوستان تیم کوهنوردی ، برای فتح قله آق داغ عازم روستای بفراجرد به وسیله ماشین شدیم بعد از پیاده شدن به راه افتادیم. حدود ساعت 2 بعد از ظهر کنار چشمه ترکان بلاغی رسیدیم بعد از بر پایی چادر و صرف نهار ، شب زیر چادر با بذله گویی های دوستان بدون خواب به صبح رساندیم که هرگز فراموش نخواهم کرد. صبح بعد از صرف صبحانه در کنارچشمه ترکان بلاغی که آب سرد و زلال آن افسانه ای بیش نیست بطرف قله کوه حرکت کردیم و حدود ساعت 12 بعد از ظهر به همراه تیم کوهنودی به قله رسیدیم و پرچم گروه توسط سرگروه تیم آقای دکتر نجاتی نصب و با شلیک چند گلوله هوایی و با یک دنیا خاطرات شیرین و بیاد ماندنی قله را ترک کردیم. یاد آن روزگار گرامی باد.


پاسخ مدیر : با سلام و عرض ادب محضر استاد و معلم عزیز و گرانقدرم , به محض دیدن نام شما بعنوان ارسال کننده این یادداشت , بی نهایت خوشحال شدم و رفتم به دوران دبستان در مدرسه شهید فهمیده خلخال , افتخار این را داشتم که در سالتحصیلی 64 -65 شاگرد شما در کلاس دوم ابتدایی بودم , از اینکه بنده نوازی فرمودید و وبسایت این حقیر را مورد لطف و عنایت خود قرار دادید , بینهایت سپاسگزارم و امیدوارم هر کجا که تشریف دارید , همواره شاد و سربلند باشید .

10 شنبه, 18 دی 1389 ساعت 12:01
ــ

( اشنا )


عالی بود همه این عکسها را با اجازه تان آرشیو میکنم ضمنا همکاری کنندگان عکسهایی را بفرستند که در آن کوی و برزن هرواباد ان زمان مشخص باشد


پاسخ مدیر : اختیار دارید , مطمئن باشید گالری عکسهای قدیمی روز به روز کاملتر خواهد شد و به گنجینه بسیار ارزشمندی تبدیل خواهد شد .

11 شنبه, 18 دی 1389 ساعت 23:29
ــ

( Fariborz Farhoudi )


با تشکر فراوان از مهدی جان و آقای شیر علیپور عزیز،واقعا تصاویر زیبا و خاطره انگیزی هستند.موفق باشید فریبرز فرهودی (آلمان- برلین)


پاسخ مدیر : همچنین تشکر فراوان از شما

12 یکشنبه, 19 دی 1389 ساعت 10:32
ــ

( خلخالی 110 )


با سلام خدمت همه خلخالی های با ذوق: با دیدن عکسی که مرحوم آقاپور حضور دارند خاطرات سال تحصیلی که در مدرسه ناصری بود برایم تداعی گردید مرحوم در سال 57 معلم بنده در پایه دوم ابتدایی بودند. برای تمامی انهایی که در این عکسها حضور دارند اگر در قید حیات هستند آرزوی طول عمر و سلامتی دارم و برای عزیزانی که دستشان از این دنیا کوتاه شده و خاطرات شان با ما هست از همین جا برایشان فاتحه میخوانم. آقایان مهدی فرهودی و مسعود عزیز دستتان درد نکنه واقعا یه حال اساسی به همه خلخالی ها دادین.


پاسخ مدیر : سلام و ممنون امیدوارم با همکاری و همیاری همشهریان ، این گالری روز به روز کاملتر و پربارتر بشه

13 دوشنبه, 20 دی 1389 ساعت 13:58
ــ

( یک همشهری )


با تشكر از آقاي سيف اله پور بابت اعلام اسامي عكس هاي فوق زنده باشيد.

14 سه شنبه, 21 دی 1389 ساعت 11:29
ــ

( خلخالی 110 )


با سلام خدمت مدیریت محترم سایت انشالله اگه این سری خلخال رفتم یکسری عکس قدیمی براتون ارسال میکنم.


پاسخ مدیر : بسیار ممنون میشم ، مطمئنم عکسهای ارسالی شما جذابیتهای خاص خودش را خواهد داشت ، بی صبرانه منتظرم

15 دوشنبه, 27 دی 1389 ساعت 15:42
ــ

( بهنام گنجه اي-دانشگاه صنعت آب وبرق-تهران )


باسلام. باتشكروسپاس ازسايت خوبتان وآمرزش براي زنده يادبيت اله فرهودي عكسها خاطرات خلخال وخلخاليهاي عزيز راتداعي نمود.انشاله درفرصت مناسب عكسهاي قديمي وخاطره انگيزرابرايتان ارسال خواهم كرد.

16 پنجشنبه, 30 دی 1389 ساعت 11:26
ــ

کاش می شد سرنوشت را از سر نوشت و اصل انسانیت را پاس داشت وتشکر از ارسال کنندگان عکس هاو سایت ... سایت را وزین کنید با استفاده از تنوع مطالب و طوری شود که هر خلخالی احساس کند اگر مطالب سایت را ندیده یکی از کارهای اصلی روزش را انجام نداده است


پاسخ مدیر : بنده که حداکثر تلاشم را می کنم , امیدوارم مقبول بیافتد .

17 چهارشنبه, 13 بهمن 1389 ساعت 21:32
ــ

( ابراهیم صالح زاده )


با سلام
با مشاهده عکس یادگاری جمعی اینجانب و جمعی از معلمین در دبیرستان 25 شهریور کلور بسیار خرسند گشتم.همچنین از لطف دوست عزیز از تبریز که بنده را مورد لطف و عنایت قرار داده اند کمال تشکر و سپاس را دارم . دانستن اسم و هویت جنابعالی مایه خرسندی بنده خواهد بود.
همچنین از مسئولین سایت و جناب آقای فرهودی بابت عکسها سپاسگزارم.
ابراهیم صالح زاده - 13/11/89 - خلخال

18 یکشنبه, 17 بهمن 1389 ساعت 14:09
ــ

( شاهرخ فرهودی )


مهدي جان خوشحال شدم در ضمن يكسري عكس هم دارم كه در اولين فرصت آپلود ميكنم

19 پنجشنبه, 28 بهمن 1389 ساعت 20:19
ــ

( علی انواری )


خداوند اقای فرهودی را رحمت کند ادم محترمی بود و سایرین را سلامت بدارد

20 پنجشنبه, 28 بهمن 1389 ساعت 20:36
ــ

( علی انواری )


مهدی جان دستت درد نکند

21 دوشنبه, 27 تیر 1390 ساعت 14:41
ــ

( فرید )


در عکس اول لطفانام ( آقای علی سعادت) در ست می باشد. اصلاح گردد.

22 سه شنبه, 25 مرداد 1390 ساعت 18:34
ــ

( سلیمی )


با سلام خدمت همه همشهری ها
دیدن عکس های قدیمی علاوه بر خاطرات قدیمی ، صفا ، صمیمیت ، بی ریایی ، سادگی و....دیگر مشخصه های انسانی را زنده می کند که امروز خیلی کم رنگ شده اند . موفق باشید

23 جمعه, 18 شهریور 1390 ساعت 23:32
ــ

( Abolfazl Fathollahzadeh )


Allah Biytollia (i.e. Garia), manim yoldashima, rahmat elesun, ve galanara omur vesun. Situzdan tashakur eliriam

Abolfazl (i.e. Shirindil), France

24 دوشنبه, 18 اردیبهشت 1391 ساعت 11:24
حسین
با سلام و تشکر از زحمات همه عزیزان دست اندرکار
در عکس اول نام نفر سوم نشسته آقای علی سعادت است. لطفا اصلاح شود.

یادداشت  

 
#1 حسین 1391-06-22 10:22
زیادی قدیمی بود وخوب بود
 
 
#2 حسن 1391-10-13 15:33
با سلام و عرض تشکر، بادیدن عکسها خصوصا عکس پدرم در یکی ازتصاویر احساس خوشی به من دست داد.آن موقع پدرم 28 ساله بود و الان 68 ساله .یعنی الان من .خداوند پدرانتان را برایتان نگه دارد.
 
 
#3 محمدابراهیم کاظمی 1392-11-04 00:35
با سلام از کلیه زحمتکشان وب سایت خلخالیم کمال تشکر را دارم با تقدیم احترام بهمن کاظمی به تاریخ ۹۲/۱۱/۳
 
 
#4 مهدی 1393-02-20 00:53
سلام خسته نباشید کارتون حرف نداره
مهدی از قلعه سنگ
 
 
+1 #5 کیارش 1393-03-09 14:53
با تشکر ازمدیریت محترم سایت اگر امکان دارد ازروستاهای اطراف خلخال اگر عکسهای قدیمی دارید درسایت قرار دهید ممنون میشوم بازهم ممنون از کسانی که در این مجموعه زحمت میکشد
 
 
#6 محمد امین وثوقی 1393-09-08 10:25
بسیار دیدنی بودند
لطفا گزارش سفر جناب سیف الله پور را که در کامنتها آمده است ضمیمه ی تصاویر کنید
 
 
#7 شکارچی 1393-09-23 13:36
با سلام و خسته نباشید
لازم به ذکر هست :
(کامنت 12 خلخالی 110)

آقای هیبت اله اقاپور دایی مادر بنده می باشند و در قید حیات
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

پخش موسیقی

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید