معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home کامپیوتر و فناوری حلقه مفقوده استفاده از فناوري اطلاعات
حلقه مفقوده استفاده از فناوري اطلاعات فرستادن به ایمیل
کامپیوتر و فناوری

جذب و بومي كردن تكنولوژي‌هاي نوين در جامعه، همچنين‎ ‎سازماندهي نيرو و شكوفايي استعدادهاي جوان در كشور از ملزوماتي است كه فقط با‎ ‎فرهنگ‌سازي قابل دسترسي مي‌شود، در حالي‌كه هنوز نتوانستيم به عنوان توليدكننده‎ ‎كاملا وارد صنعت روز دنيا شويم و بعضا مصرف‌كننده محصولات توليدي توسط سايرين‎ ‎هستيم‎.

‎فرهنگ‌سازي براي ورود تكنولوژي‌هاي جديد به عقيده‎ ‎كارشناسان جريان عظيمي است، در اين ميان در مباحثي چون فيلترينگ ساده‌ترين و ارزان‌ترين روش‌ برخورد فرهنگي است، در‎ ‎صورتي كه نقد و تحليل افكار، راه‌ حل مناسب‌تري است كه به سرمايه‌گذاري نياز دارد‎.

‎نبود جهت‌دهي افراد به سمت استفاده از اطلاعات مثبت‎ ‎از عواملي است كه به روي آوردن به اطلاعات منفي و زائد برروي اينترنت منجر مي‌شود،‎ ‎اما قرار گرفتن جوانان در مسير درست، استفاده از تكنولوژي‌هاي نوين، به هدايت و‎ ‎سرمايه‌گذاري نياز دارد و با ايجاد برنامه‌ هدايت شده افرادي كه آرام آرام به سمت‎ ‎استفاده از امكانات تكنولوژي‌هاي نو مي‌روند، فرصت استفاده‌هاي نادرست از جمله‎ ‎چت‌هاي بيهوده كه افزايش ترافيك‌هاي اينترنتي را به دنبال داشته، نخواهند داشت‏‎.

‎بنابراين اولين قدم در امر فرهنگ‌سازي براي ورود ‎تكنولوژي‌هاي نوين اطلاع و اعتقاد مسوولان است و اين سوال وجود دارد‎ ‎كه مسوولان چقدر باور دارند كه فن‌آوري‌هاي نو، مانند نان شب واجب است و در جهان‎ ‎حرف اول را مي‌زند؟‎

‎به نظر مي‌رسد فن‌آوري‌هايي چون اينترنت بدون در‎ ‎نظر گرفتن كاركرد اصلي و منافعي كه براي رونق اقتصادي كشور و كاهش مراجعات زائد‎ ‎به سازمان‌ها يا اطلاع‌رساني صحيح به همراه دارد، به طور ناقص وارد كشور شده است‎. ‎اما فرهنگ‌سازي در خانواده‌ها بايد به نحوي باشد‎ ‎كه افراد، حقيقت را به درستي بپذيرند، چرا كه در صورت نداشتن محدوديت در اينترنت، با‎ ‎تايپ هر كلمه‌اي، موتورهاي جست‌وجو، دنيايي از اطلاعات را در اختيار كاربران قرار‎ ‎مي‌دهند و نكته در همين جاست كه فرهنگ سازي بايد آنقدر قوي باشد كه خود افراد در‎ ‎اين جست‌وجوها به درستي عمل كنند‎.

‎شايد مشكل ما اين است كه از زمان ورود اينترنت و‎ ‎ماهواره به كشور مراجع مربوطه بعضا هنوز سرگرم بحث‌هايي درباره ضرورت يا نداشتن ضرورت،‎ ‎تدوين قانون‌، جهت دادن يا ندادن آن هستند، لذا مساله‌ فرهنگ‌سازي به عقيده تحليلگران‎ ‎به يك معضل تبديل شده است و بازسازي اين فرهنگ و جهت‌دهي مناسب به آن مشكل‌تر شده است‏‎.

‎به عنوان نمونه مبارزه با سايت‌ها و شبكه‌هاي‎ ‎ماهواره‌اي مخرب جنبه‌هاي مختلف دارد؛ ابتدائي‌ترين آن فيلترگذاري ا‌ست، ولي‎ ‎اساسي‌ترين راه، فرهنگ‌سازي در جامعه است. ما به فرهنگ‌سازي نياز داريم، چراكه‎ ‎فرهنگ‌سازي يك اصل مهم است، اما اگر بخواهيم به صرف نياز به فرهنگ‌سازي صورت مساله‎ ‎را پاك كنيم با مشكل مواجه خواهيم شد‎.

‎همگان قبول دارند كه تكنولوژي را بايد با تكنولوژي‎ ‎ايمن كرد، مقوله‌اي مانند اينترنت هم هرچند چندين سال از ورود آن به كشور مي‌گذرد‎ ‎اما تكنولوژي جديدي محسوب مي‌شود و امنيت آن هم تكنولوژي جديدي را مي‌خواهد و اين‎ ‎مساله در دنيا پذيرفته شده است؛ اما اگر فرهنگ‌سازي را به جاي محدودسازي در جامعه‎ ‎گسترش دهيم، نتيجه مطلوب‌تري از آن را در درازمدت خواهيم ديد و فرهنگ‌سازي چيزي‎ ‎‏‌جز آموزش استفاده‌ مفيد از اينترنت و نشان دادن جنبه‌هاي مثبت و كاربردي اينترنت‎ ‎به كاربران نيست‎. ‎با تمامي اين اوصاف تحليلگران بر اين باورند كه‎ ‎فرهنگ‌سازي، حلقه‌ مفقوده‌ تكنولوژي در جامعه ‎ما است كه بعضا مورد توجه نبوده است و در اين زمينه همواره زمان، انرژي و‎ ‎پتانسيل فكري و عملي جامعه به هدر ‌رفته است. البته شايد محققان و متفكران هميشه آن‎ ‎را مطرح كرده‌اند و درباره‌ چگونگي آن اظهار نظر كرده‌اند، اما غالبا به آن توجه نشده و‎ ‎معمولا نگاه‌ها به اين پديده‌هاي نوين غيرعلمي بوده است‎.

برگرفته از روزنامه اطلاعات

ارسالی از : محمد صادق گرشاسبی

منبع www.gerdab.ir

 
یادداشت (2)
1 شنبه, 09 آبان 1388 ساعت 16:53
ــ

( یاشار )


با عرض سلام و خسته نباشید. من وبلاگم را به نام هیروسازان تغییر دادم . و اگر تمایلی به لینک وبلاگم داشتید انرا به نام هیروساان لینک کنید . و در هم اینجا از اقای گرشاسبی درباره مطلب فوق تشکر می کنم که مفید واقع شد . (من شما را لینک کردم) http://hirosazan.mihanblog.com/

2 جمعه, 28 مرداد 1390 ساعت 00:38
ــ

( Fara...Shamsi )


Ok very very Good
Tanks.......
.....
...
.
...
.....
.......


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید