معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار اخبار کوتاه تالار بورس خلخال راه‌اندازی شد
تالار بورس خلخال راه‌اندازی شد مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 16 بهمن 1398 ساعت 08:31

تالار بورس شهرستانی استان اردبیل همزمان با چهارمین روز ایام دهه فجر انقلاب اسلامی طی مراسمی در خلخال راه‌اندازی شد.

تالار بورس خلخال راه‌اندازی شد

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، در آیین افتتاح تالار بورس و سرمایه گذاری خلخال مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه گذاری ایرانیان گفت: در وضعیت فعلی اقتصادی کشور که افزایش نقدینگی در دست مردم موجب تورم می‌شود راه‌اندازی بازار بورس بهترین راهکار برای هدایت پول نقد افراد به سمت سرمایه گذاری اقتصادی و پیشگیری از روند تورم است .

عرفان معماریان افزود: در شرایط فعلی سرمایه‌گذاری در سایر بخش‌های اقتصادی از جمله مسکن ،صنعت ،کشاورزی ،خدمات ،خرید و فروش ارز و طلا نیاز به سرمایه‌های کلانی وجود دارد و بازار مطعمنی برای سرمایه گذاران خرد نیست.

او اظهار داشت: علاوه براین ریسک پذیری کار در سرمایه‌گذاری خارج از بازار بورس بدلیل نوسان قیمت‌ها بسیار بالاست و در برخی مواقع نیز اعمال قوانین مربوط به قاچاق کالا بازدارنده بوده ولی در بازار بورس افراد می توانند با پول‌های حتی اندک خود نیز سرمایه گذاری کنند که این کار می تواند در شهرستان‌های کوچکی مثل خلخال  منجر به رونق اقتصادی و بدون دغدغه مردم شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اکثر مراکر استان‌های کشور دارای تالار بورس هستند اضافه کرد: استقبال شهرستان‌هایی همچون خلخال برای ایجاد تالار بورس و سرمایه گذاری اقتصادی به همت شرکت سرمایه ‌گذاری کارگزاران اقتصاد بیدار می تواند اقتصاد جنوب استان اردبیل را متحول کند.

معماریان  با اشاره به اینکه در شرایط فعلی و در حالی که پول داغ در دست مردم بیش از هرچیز دیگری است و دارندگانبرای کاهش ارزش آن در بازار دل نگران هستند ، سرمایه گذاری در بازار بورس و سرمایه گذاری های اقتصادی می تواند این دل نگرانی را برطرف کند .

او ادامه داد: با وجود تحریم ظالمانه اعمال شده از سوی کشورهای غربی بر علیه ایران اسلامی در سال‌های اخیر شاخص بورس در کشور از ۱۰۰ هزار واحد به ۴۰۰ هزار واحد افزایش یافته و دارایی‌های سرمایه‌گذاران در بازار سرمایه کشور چند برابر شده است.

در این مراسم فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز آغاز بکار تالار بورس جنوب استان اردبیل در این شهرستان را اتفاقی مبارک برای مردم این منطقه در چهل ویکمین بهار ازادی دانست وافزود: راه‌اندازی تالار بورس خلخال بهترین راهکار برای هدایت نقدینگی های اندک و کلان در دست مردم به سمت سوی سرمایه‌گذاری اقتصادی مطمئن و پایدار بوده و منجر به توسعه اقتصادی منطقه خواهد شد .

وی گفت:در حالی که در سال‌های اخیر شاهد تحولات بزرگ اقتصادی از جمله رونق صنعت گردشگری در این منطقه هستیم ایجاد تالار سرمایه‌گذاری و بورس می تواند به آهنگ رشد شهرستان را در زمینه های اقتصادی و سرمایه گذاری شتاب دهد.


http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif







 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید