معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار اخبار کوتاه ۲ هزار ۴۰۰ هکتار به اراضی کشاورزی خلخال و کوثر افزوده شد
۲ هزار ۴۰۰ هکتار به اراضی کشاورزی خلخال و کوثر افزوده شد مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 15 بهمن 1398 ساعت 12:56

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: در راستای اجرای طرح رفع تداخل در منطقه جنوب استان اردبیل ۲ هزار ۴۰۰ هکتار از اراضی ملی و تحت مدیریت این اداره منفک و به مجموع اراضی کشاورزی منطقه جنوب این استان افزوده شد.


طرح کاداستر در ۱۸۰هزار هکتار از اراضی ملی استان اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا شهامت هدایت روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان افزود: در ادامه این طرح و تثبیت مالکیت دولت برعرصه‌ها و همچنین صدور سند مالکیت تک برگی برای همه اراضی ملی در اختیار منابع طبیعی در حال حاضر نیز ۱۸۰ هکتار از اراضی ملی در حال اجرای طرح کاداستر است .

وی افزود: از این میزان ۲ هزار و ۹۰ هکتار مربوط به خلخال بوده و ۳۱۰ هکتار نیز در شهرستان کوثر واقع شده است.

او اظهار داشت: از مجموع ۳۲ هزار و ۴۰ هکتار از اراضی مطالعه شده برای رفع تداخل در جنوب استان اردبیل ۲۲ هزار و ۵۲۰ هکتار در ۱۰ پلاک مربوط به شهرستان خلخال و ۱۰ هزار و ۵۲۲ هکتار در قالب ۱۰ پلاک منطقه کوثر واقع است.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز با رای کمیسیون رفع تداخل استان چهار هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی ملی تحت مدیریت این اداره جدا و به کشاورزان خلخال واگذار شده، اظهار داشت: با اجرای طرح رفع تداخل علاوه بر حل اختلاف بین منابع طبیعی و کشاورزان زمینه برای رونق و توسعه کشاورزی در مناطق مختلف استان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد از مجموع مصوبات جلسات کمیسیون رفع تداخل استان اردبیل به اراضی مورد اختلاف شهرستان‌های خلخال و کوثر در جنوب این استان تخصیص یافته ، افزود: با تسریع در رفع تداخل رتبه ۳۰ این استان در سال گذشته به ۱۲ کشور ارتقا یافت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از منابع طبیعی به عنوان نعمت خدادادی یاد کرد و گفت: همه باید دغدغه حفاظت و صیانت از این سرمایه‌ ارزشمند الهی و مواهب خدادادی را داشته باشیم و اجازه ندهیم تا درختی قطع شده و یا عده‌ای سودجو بخواهند تخریب منابع طبیعی را انجام دهند.

هدایت در ادامه افزود: در مناطق جنگلی برای ساکنان، آبگرمکن‌ها و همچنین تنورهای گازی با سوخت‌های فسیلی در نظر گرفته شده تا در این مناطق از قطع درختان جلوگیری شده و نسبت به بهره‌گیری از سوخت‌های فسیلی توسط ساکنان این مناطق اقدام شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه مشکلات زیست‌محیطی برای همه خسارت‌بار بوده و دخالت در طبیعت آثار زیانباری را به همراه دارد، تصریح کرد:همه باید نسبت به طبیعت و محیط زیست مهربان بوده و حرمت آن را حفظ کنند.


پانویس مدیر سایت :‌

با عرض سلام و ادب

از مدیرکل محترم بابت توضیحاتی که ارائه نموده اند نهایت تشکر و سپاسگزاری را داریم، فقط از این عزیزان و سایر مدیران محترم استان خواهشمندیم، از استفاده از واژه "جنوب استان" لطفا خودداری فرموده و بجای آن از اسامی "خلخال و کوثر" استفاده نمایند.

از همکار بسیار ارزشمندمان، آقای نقی زاده خبرنگار محترم ایرنا هم خواهشمندیم، در هنگام مصاحبه و درج اخبار این موضوع را به مسئولین محترم استانی منتقل نمایند و در نگارش اخبار نیز این مورد را مد نظر قرار دهند.


http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif







 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید