معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار اخبار کوتاه یادواره شهدای خلخال با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان برگزار شد
یادواره شهدای خلخال با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان برگزار شد مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 15 بهمن 1398 ساعت 12:34

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: جوانان بعنوان آینده‌سازان کشورمان در گام دوم انقلاب اسلامی ایران سکاندار و حافظ اصلی این انقلاب هستند.


جوانان سکاندار اصلی گام دوم انقلاب هستند

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا،سردار جلیل بابازاده قانع روز سه‌شنبه در مراسم یادواره شهدای خلخال که با محوریت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد با گرامیداشت دهه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران افزود: انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از عاشورا است و تا زمانی که فرهنگ عاشورا و ایثار و شهادت در جامعه کشورمان نهاددینه و پویا است هیچ گونه گزندی از جانب دشمنان انقلاب و نظام متوجه این کشور نخواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت بهادادن به جوانان در امور مختلف اجتماعی ،فرهنگی و اقتصادی و اعتماد به آنان در سپردن امور گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب جوانان سکانداران اصلی انقلاب در گام دوم انقلاب هستند و امانت‌داری و حرکت در مسیر اخلاق، معنویت و عزت ملی باید سرلوحه آنان باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار داشت: همه مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس مشارکت کردند و هیچ گروهی نمی تواند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به انحصار خود در آورد.

وی اضافه کرد: اکنون هم که در جنگ اقتصادی هستیم و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی دنبال تحمیل جنگ فرهنگی و روانی هستند همه مردم برای دفاع از میهن، نظام و انقلاب اسلامی بسیج شدند.

بابازاده با اشاره به اینکه همه مدیون شهدا و خانواده‌های آنها هستند، بیان کرد: کار اصلی را شهدا انجام دادند و خانواده‌های شهدا مشقت‌های فراوانی را متقبل شدند تا امروز کشور و انقلاب اسلامی در دنیا سربلند باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه دشمنان امروز به دنبال دو قطبی سازی کشور برای ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند، تصریح کرد: نباید اسیر جنگ روانی دشمنان بود زیرا شرایط اقتصادی، فرهنگی و اقتدار کشور هر روز بیش از قبل ارتقا می یابد.

وی با بیان خاطراتی از سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید در کنار عظمتی که در میدان نبرد با دشمنان داشت در بین نیروهای خود فردی متواضع بود و هیچ‌گاه به اشک یتیم سیل‌زده بی‌توجه نبود و محرومیت مردم را هرگز از یاد نبرد .

بابازاده با تأکید بر اینکه مبارزه ما با دشمن نه اول کار است نه آخر آن تصریح کرد: در فرصت کنونی جای هیچ مذاکره و گفت‌وگویی نیست چرا که مردم پشت این انقلاب ایستاده‌اند و دشمن خود را به خوبی می‌شناسند.

قرائت اشعاری با مضمون انقلاب اسلامی ،شهید سلیمانی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و پخش کلیپ شهدا از جمله برنامه‌های برنامه‌های یادواره شهدای خلخال در مسجد امام جعفر صادق(ع) این شهر بود


http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif







 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید