معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار اخبار کوتاه تولید گوشت در خلخال افزایش یافته است
تولید گوشت در خلخال افزایش یافته است مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 14 بهمن 1398 ساعت 14:09

مدیر جهاد کشاورزی خلخال گفت: تولید گوشت قرمز دام و سفید مرغ امسال ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

تولید گوشت در خلخال افزایش یافت

به گزارش خلخالیم، بهبود علیزاده روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: امسال هزار و ۸۰۰ تن گوشت قرمز و هزار و ۵۰۰ تن گوشت سفید در خلخال تولید و روانه بازار مصرف شده است .

وی بیان کرد: افزایش ۱۵ درصدی میزان تولید گوشت قرمز در دامداری‌های این شهرستان نتیجه اجرای طرح‌های اصلاح نژاد دام، افزایش جمعیت دامی با استفاده از نژاد دام‌های جدید دوقلو زا تا چند قلو زا و همچنین بکارگیری روش های جدید تولید گوشت سفید مرغ منطقه است.

او اظهارکرد: بکارگیری روش‌های جدید پرورش زنبور عسل، برگزاری دوره های مختلف آموزش روش‌های افزایش بهره‌وری تولیدات زنبور عسل و همچنین بکارگیری روش‌های جدید کاهش تلفات جمعیت زنبور از سوی مدیریت جهاد کشاورزی خلخال نیز منجر به افزایش قابل توجه تولید این محصول در سال جاری شده است.

مدیر جهاد کشاورزی خلخالگفت: با توجه به شرایط اقلیمی منطقه، بیشتر دامداران در این شهرستان به صورت سنتی با استفاده از مراتع به تولید گوشت، انواع لبنیات، پشم، مرغ و تخم مرغ خانگی مشغول هستند.

او اظهار داشت: ۱۵ واحد صنعتی مرغداری گوشتی به ظرفیت اسمی ۳۰۰ هزار قطعه و ۱۸ واحد پرواربندی بره با ظرفیت ۱۰ هزار رأس و ۱۵ واحد پرواربندی گوساله به ظرفیت اسمی هزار و ۳۰۰ رأس و ۱۰ واحد پرورش گوسفند به ظرفیت اسمی ۸۰۰ رأس به صورت صنعتی و با اشتغال بالغ بر ۲۵۰ نفر نیز در این شهرستان به فعالیت‌های تولیدی مشغول هستند.

علیزاده افزود: در بخش دامداری‌های سنتی در این شهرستان حدود ۱۰ هزار خانوار بهره‌بردار به فعالیت‌های تولیدی مختلف در بخش پرورش دام‌های سبک و سنگین مشغول هستند.

وی همچنین به فعالیت ۲۰ واحد صنعتی گاوداری شیری ۵۰۰ راسی در شهرستان اشاره کرد و میزان تولید شیرخام شهرستان را سالانه هزار و ۴۰۰ تن ذکر کرد.

وی گفت:با ارایه بسته‌های حمایتی به زنبورداران منطقه میزان تولید عسل در این شهرستان از ۵۰۰ تن سال‌های گذشته به بیش از ۷۵۰ تن در سال جاری رسیده است .

شهرستان خلخال در جنوب اردبیل با بیش از ۲۰۰ هزار واحد دامی سبک و سنگین و برخورداری از ۲۱۰ هزار هکتار مراتع و چراگاه‌های سرسبز از قطب‌های تولید گوشت قرمز و فرآورده‌های دامی استان اردبیل است.


http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif







 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید