معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله سناریوسازی های مضحک با هدف تخریب خلخالیم
سناریوسازی های مضحک با هدف تخریب خلخالیم فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 14 بهمن 1398 ساعت 10:18

مجموعه خلخالیم جهت صیانت از اعتبار و حیثیت خود در برابر تخریب ها از ابزارهای قانونی استفاده خواهد کرد، همچنانکه از دیروز و به محض مواجهه با چنین رفتارهایی اقدامات اولیه در جهت شناسایی عوامل تخریب را آغاز نموده است و از مراجع قضایی و پلیس فتا تا حصول نتیجه، پیگیر خواهیم بود.


عرض سلام و ادب خدمت دوستان، همشهریان و مخاطبان گرامی کانال خلخالیم

این روزها بازار تخریب و تهمت و افترا به شدت داغ است و متاسفانه دلالان انتخابات برای رسیدن به اهداف خود از هیچ اقدام غیراخلاقی فروگذار نیستند. گویی برخی ها اعتبار و مقبولیت عمومی خلخالیم را بر نمی تابند و حسادت به شدت کورشان کرده است. دفعه اول نیست که خلخالیم مورد هجمه و تخریب دلالان انتخابات قرار می گیرد و مطمئن هستیم بار آخر نیز نخواهد بود. به هیچ وجه قصد نداشتم در این خصوص مطلبی بنویسم ولی تماس چند تن از دوستان و اصرار برخی عزیزان باعث شد این یادداشت را در جهت اطلاع و تنویر افکار مخاطبان گرامی درج نمایم .

متاسفانه دیروز کانال نوپایی که اعضایش حتی به زور به 150 نفر می رسید و به تخریب یکی از کاندیداهای گرامی مجلس می پرداخت ( البته محدود و هدف دار که تا آخر شب هم جمع شد)، با درج آی دی khalkhalim در انتهای یکی از مطالب خود، در صدد القاء این موضوع به مخاطبان بر آمدند که این کانال مخرب و بی هویت توسط مدیران کانال خلخالیم اداره می شود. و جالبتر اینکه برخی کانال های مجهول الهویه و معلوم الحال منطقه هم بلافاصله با نسبت دادن این کانال کذایی به خلخالیم، در صدد تهمت زدن به عوامل خلخالیم و عقده گشایی های خود بر آمدند که البته رفتارهای این افراد نیز قابل درک است! و اینکه چطور کانالی که اعضایش به زور به 150 نفر می رسید بلافاصله توسط اینها رصد شده و مورد تحلیل، تفسیر و قضاوت قرار گرفت، در نوع خود جالب و قابل تأمل است و کاملا نشان دهنده طراحی و سناریوسازی مضحک پشت پرده در جهت تخریب خلخالیم بوده است. و هر شخصی که کوچکترین اطلاعاتی در خصوص امکانات بسترهای فضای مجازی داشته باشد، میداند که به راحتی می توان چنین سناریوهایی پیاده کرد؛ و لازم است مخاطبان گرامی هوشیار بوده و مورد سوء استفاده کاسبان قرار نگیرند.

مجموعه خبری خلخالیم، با احترام به حضور همه کاندیداهای انتخابات مجلس، هر گونه اقدامات تخریبی انتخاباتی را محکوم و برائت خود را از چنین کانال های بی هویتی اعلام می نماید و قطعا جهت صیانت از اعتبار و حیثیت خود از ابزارهای قانونی استفاده خواهد کرد، همچنانکه از دیروز و به محض مواجهه با چنین رفتارهایی اقدامات اولیه در جهت شناسایی عوامل تخریب را آغاز نموده است و از مراجع قضایی و پلیس فتا تا حصول نتیجه، پیگیر خواهیم بود.

لازم به توضیح است که خلخالیم از سال 83 فعالیت خبری خود را با ایجاد وبلاگ آغاز کرده و در سال 88 با تبدیل وبلاگ به سایت فعالیت خبری خود را بصورت کاملا جدی دنبال کرده است، چندین انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و شورا را پشت سر گذاشته است و خوشبختانه امسال جشن دهمین سال تاسیس سایت نیز طی مراسمی جشن گرفته شد و در طی این سالها بدون کوچکترین وابستگی و با هزینه شخصی فعالیت‌های رسانه ای را دنبال کرده است؛ بعد از ظهور امکانات اطلاع رسانی در گوشی های هوشمند از جمله تلگرام، جزو اولین و پرمخاطب ترین و معتبرترین کانال های اطلاع رسانی خلخال بودیم که این اطلاع رسانی را صرفا با هدف اطلاع رسانی صحیح و اصولی پیگیری کرده ایم و همواره منافع عمومی خلخال و اهالی شریف آن خط قرمز ما بوده و خواهد بود، برای افزایش اعضای کانال هیچگاه به روش‌های غیر متعارف و درج مطالب سخیف و کوچه بازاری روی نیاورده ایم و حرمت مخاطب برای ما فوق العاده حائز اهمیت می باشد. مثل بعضی ها از برخی مسئولین بخاطر لاپوشانی خطاهایشان باج نگرفته ایم، فعالیت ما صرفا محدود به ایام انتخابات و آنهم با دریافت مبالغ آنچنانی و با هدف کاسبی نبوده است، در انتشار اخبار صحیح به شدت وسواس به خرج داده ایم و همواره در درج انتقادات سازنده و پیشنهادات مفید کوشیده ایم. برای بیان دیدگاه‌های منطقی خودمان از کسی ترسی نداشته و نداریم و لذا نیازی نداریم از روشهای غیراخلاقی، غیراصولی و ناجوانمردانه بخواهیم شخص یا اشخاصی را تخریب کنیم، چرا که برای ما توسعه و آبادانی منطقه مهم است و لذا عملکرد افراد قابل نقد هستند نه خودشان.

در نهایت از عموم مخاطبان گرامی درخواست میکنیم با افزایش سواد رسانه‌ای، در خصوص برخی جریان سازی ها و القاء سخنان نادرست و رفتارهای مخرب هوشیار باشند، بین افراد دلسوز و خائن تفاوت قائل شوند و اجازه ندهند با اعتبار و حیثیت اشخاصی که سالها بدون چشمداشتی برای اعتلای فرهنگ منطقه تلاش کرده اند، بازی شود.


با تشکر

مسعود شیرعلی‌پور / مدیر مسئول و صاحب امتیاز سایت خلخالیم و مدیر کانال خلخالیم


http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif







 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید