معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار فرهنگی هنری پردیس سینمایی خلخال با آغاز فصل کاری اجرا می‌شود
پردیس سینمایی خلخال با آغاز فصل کاری اجرا می‌شود فرستادن به ایمیل
فرهنگی هنری
پنجشنبه, 03 بهمن 1398 ساعت 10:56

Image result for ‫khalkhalim.com: پردیس سینمایی‬‎شهردار خلخال، در گفتگوی کوتاه تلفنی با خلخالیم، از به روز رسانی اعتبارات پروژه ساختمان پردیس سینمایی خلخال با توجه به نرخ تورم خبر داد.

صباح الدین برزگر گفت: تفاهم نامه این پروژه در زمان شهرداری خانم جوادی،‌ مابین شهرداری خلخال و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امضاء‌ شده است، طرح معماری پروژه آماده بوده و زمین شهربازی سابق واقع در روبروی ترمینال نیز جهت احداث پردیس سینمایی امید خلخال در نظر گرفته شده است.

شهردار خلخال افزود : طی روزهای گذشته با حضور در تهران و دفتر معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در خصوص به روز رسانی اعتبارات با در نظر گرفتن نرخ تورم رایزنی هایی صورت گرفت، مشکلات اعتباری و در آمد ناچیز شهرداری خلخال با مسئولین مربوطه مطرح شد و مقرر شد، اعتبارات مربوطه، بعد از تصویب در اولین فرصت ابلاغ شده و شرایط شروع احداث پردیس سینمایی امید خلخال در سریعترین زمان ممکن فراهم شود .


لازم به ذکر است که طرح پردیس سینمایی امید، با هدف احداث سینما در شهرستانهای با جمعیت بالا که فاقد سینما هستند، توسط سازمان سینمایی کشور در حال اجرا بوده و خلخال اولین شهرستان استان اردبیل است که در این طرح قرار گرفته است و بر این اساس، تفاهم نامه ای بین شهرداری خلخال و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ 19 تیرماه 98 یافت. بر اساس این تفاهم نامه، زمین احداثی توسط شهرداری خلخال تامین شده، مبلغ 7 میلیارد ریال از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مبلغ 5 میلیارد ریال از سوی سازمان شهرداری ها به این طرح اختصاص یافت. با توجه به تامین مالی این طرح، احداث این پردیس سینمایی، جزو شرایط خاص و ممتازی است که برای خلخال فراهم شده است و امیدواریم مسئولین ارشد شهرستان، اعضای محترم شورای شهر و مجموعه شهرداری خلخال، تمام تلاش خودشان را جهت به سرانجام رسیدن به موقع این طرح بکار گیرند.

سایت خلخالیم در دوره‌های زمانی مختلف پیگیر اجرای این پروژه بوده و به ارائه گزارش پیشرفت آن به اهالی شریف خواهد پرداخت.


مسعود شیرعلی‌پور


مطالب مرتبط:

حیدری خلیلی: ۱۵ شهر ایران صاحب سینما خواهند شد

پردیس سینمایی امید در خلخال احداث می‌شود

گزارش تصویری از مقدمات احداث اولین پردیس سینمایی استان در خلخال


http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif







 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید