معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار ورزشی دلنوشته شهروند شاهرودی در حمایت از قهرمان پارالمپیک
دلنوشته شهروند شاهرودی در حمایت از قهرمان پارالمپیک فرستادن به ایمیل
ورزشی
سه شنبه, 01 بهمن 1398 ساعت 11:49

نام پروردگارم مقدس است...به نامِ روحبخشِ حضرتِ عشق...  به نامِ امید بخش پهلوانِ نامیِ همیشه تاریخِ بشر ، مولا الموحد،مِنشِ پهلوانی و الگو و اقتدار چراغِ هدایت "علیِ والا( ع)


آن که بی باده کند جانِ مرا مست کجاست؟      وان که بیرون کند از جان و دلم دست، کجاست؟

یخ زدنم بهانه است، دلم آغوشِ محبت و دستانی مهربان می خواهد... سرمای زمستان بهانه است... آیا مرامی شناسید؟؟؟ من فرزندِ تنومندِ ایرانم،من سربازِ کوچکِ آذربایجانم؛ من علمدارِ اردبیلِ حضرتِ ابوالفضل ام؛ من ازشاهرودِ خلخالِ ولایی ام؛ من روستازاده پاک نهادِ "تیل" می باشم؛

من خصلتِ پهلوانی دارم؛ سینه سپر می کنم سوار بر ویلچرِ امید نوکِ نیزه ام برّان است؛ من سفیرِ گمنامِ ورزشم؛ من ازسرزمینِ شیرانِ آذربایجانم؛ درآخرین نقطه‌‌ی جنوب اردبیلم..

جوانی که به ظاهر نشانِ معلولیت دارم اما وجودم آمیخته به امید است...

آیا مراشناختید؟ شاید نه!  من "عبدااله حیدیِ تیل" می باشم؛ نایب قهرمانِ پاراالمپیک درکشور برزیل؛ بدون مزاحمت هیچ گونه هزینه ای تمام وجودم را صرفِ تمرین کرده ام برای قهرمان شدن و پهلوان ماندن؛ می جنگنم...دردنیای خودم بسی تنهایم

چقدر مصمم که با تلاش و آمادگی خودم را پرواز دهم به پاراالمپیکِ 2020 توکیو؛ چقدر امید بسته ام به سکوی قهرمانی؛ آری من"طلا" می خواهم نه برای خودم. اگر عبدااله حیدری نام خلخال، اردبیل را آوازه سازد یقینا ایرانِ من بهاری خواهد شد.

کمی دلگیرم، چقدر دلم برای متولیانِ ارشدِ استان، شهرستان ، بخش، والیانِ امرِ ورزش و تندرستی، عجیب تنگ شده است. آیا پرسیدن از احوالِ یک ورزشکار عاشق بودجه ی مالی می خواهد؟ عبدااله حیدری پرتاب گرِ نیزه درسطوحِ جهانی می خواهد دوباره بدرخشد، او فرزندِ شماست، تنها نماینده ی استان اردبیل در مسابقاتِ پاراالمپیک 2020 توکیوی ژاپن می باشد؛ او تلاشش برای فتح مدال زرّینِ طلا خواهدبود؛ اما کمی انرژیِ مثبت می خواهد؛ ای شخصیت های دولتی، با شماییم؛ نقشِ فرشی بافته ایم، همه از عشق ! زده ابم تار و پودش را، همه از شاهرگِ احساس" پای درددل، شعرهای برفرشِ دلمان ،،فقط یک بوسه می خواهد! پلک بگشایید می خواهیم باز تابِ خورشید را در چشمانتان ببینیم!

فرزندِ قهرمان خود را به آغوش بکشید او می‌خواهد قهرمان و پهلوان بماند؛ استاندار تلاشگر اردبیل، رئیس سازمان ورزش استان اردبیل، فرماندارِ عزیز، مجموعه ی متولیان ورزش خلخال؛ مدیرانِ بزرگوار بخش شاهرود، عبدااله حیدری، چشم به درب انتظار دوخته تا اورا دریابید و به آغوش بکشید. او می‌خواهد از از سرزمینِ آفتابِ تابان با گردن آویزِ طلا برگردد.

تنها نماینده و سفیرِ ورزشی استان اردبیل، در پاراالمپیکِ 2020 توکیوی ژاپن عبدااله حیدریِ تیل می باشد.


به نمایندگی از جانبِ علاقمندانِ ورزش وحامیانِ پهلوانِ محجوب عبداله حیدری تیل.

یزدان پناه ف از بخش شاهرود خلخال



توضیحات مدیر سایت : اینکه قهرمان عبدالله حیدری تیل تنها نماینده پارالمپیک استان باشد، صرفا در این یادداشت قید شده و چه بسا مورد تأیید منابع رسمی نباشد


http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif








 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید