معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار اخبار کوتاه املاک رها شده در خلخال محصور می‌شود
املاک رها شده در خلخال محصور می‌شود مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 25 دی 1398 ساعت 13:13

شهردار خلخال گفت: با هدف رفع مزاحمت از مردم شهر املاک رها شده و بلاتکلیف توسط خدمات شهری شهرداری دیوارکشی و محصور می‌شود.

املاک رها شده در خلخال محصور می‌شود

به گزارش خلخالیم صباح‌الدین برزگر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کار در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها صورت گرفته و شهرداری خلخال نسبت به محصور کردن زمین و یا بنای مخروبه یا نیمه‌تمام مغایر با موازین شهرسازی اقدام می‌کند.

وی اظهارداشت: این املاک نیمه‌ساخته جدید و یا ساختمان‌های در حال تخریب رها شده تبدیل به محلی برای اختفای خلاف‌کاران ،سارقان و افراد معتاد شده و اعتراض شهروندان را بدنبال داشته است.

وی با اشاره به اینکه صاحبان املاک و ساختمان‌های نیمه مخروبه واقع در بافت فرسوده شهر در صورت بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی از تسهیلات بانکی کم‌بهره با بازپرداخت طولانی مدت نوسازی و مقاوم‌سازی مسکن بهره‌مند می‌شوند، گفت: تعداد زیادی از واحدهای مسکونی مخروبه و رها شده در بافت‌های فرسوده مرکز شهر از جمله منطقه تاریخی قلعه‌باشی واقع شده و این مناطق به محلی برای جولان افراد مخل جامعه تبدیل شده است.

وی از تلاش برای تخصیص اعتبار از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان اردبیل برای اجرای پروژه‌های بازآفرینی این شهر از سوی شهرداری خبر داد و افزود: این اعتبار برای ساماندهی مناطق واقع در بافت‌های فرسوده شهری و ارتقای سطح خدمات ارائه شده به اهالی ساکن در حواشی شهر خلخال بکار گرفته خواهد شد.

او همچنین بر لزوم راه‌اندازی یکی از ۲ جایگاه سی‌ان‌جی تعطیل شده شهرداری خلخال اشاره کرد و گفت: جایگاه بلوار هفده شهریور و جاده قدیم گیوی از ۶ ماه قبل به علت فقدان استاندارد لازم تعطیل شده و با صرف یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال و نصب تجهیزات استاندارد بزودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

شهردار خلخال بیان‌کرد: برغم محدودیت‌های اعتباری و کاهش حجم کمک‌های دولتی ،با مدیریت منابع درآمد محلی شهرداری حقوق و مزایای کارگران شهرداری خلخال در سال جاری به موقع پرداخت شده و خدمات شهری ارائه شده به شهروندان نیز در مقایسه با سال گذشته بطور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است .



 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید