معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار اخبار کوتاه تصویر یک قلاده پلنگ در طبیعت خلخال ثبت شد
تصویر یک قلاده پلنگ در طبیعت خلخال ثبت شد مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 24 دی 1398 ساعت 13:20

یک دوستدار محیط زیست خلخالی در حین گشت و گذار در طبیعت بخش خورش‌رستم خلخال موفق به تصویربرداری و عکاسی از یک قلاده پلنگ شد.


تصویر و فیلم یک قلاده پلنگ در خلخال ضبط شد

به گزارش خلخالیم مهدی کسایی ،سرپرست حفاظت محیط زیست خلخال روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بهبود رئوفی دوستدار محیط زیست که ساکن تهران و اصالتا اهل یکی از روستاهای بخش خورش‌رستم خلخال است هنگام گشت و گذار در حاشیه رودخانه قزل‌اوزن واقع در خارج از محدوده مناطق حفاظت شده این شهرستان با محض مشاهده یک قلاده پلنگ اقدام به تهیه عکس و فیلم‌برداری از این گونه کمیاب و در معرض انقراض کرده است.

وی اظهارداشت: پس از انتشار تصاویری در فضای مجازی با مشاهده پلنگ ایرانی در خلخال، با پیگیری‌های بعمل آمده این فرد با مراجعه به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال، تصاویر و فیلم‌های تهیه شده از پلنگ ایرانی را به همراه مختصات و موقعیت جغرافیایی، زمان و تاریخ دقیق مشاهده در اختیار این اداره قرار داد.

وی ضمن تقدیر از این دوستدار محیط زیست افزود: در ۲ سال گذشته محیط‌بانان این شهرستان نیز موفق به ثبت تصاویری از این گونه پلنگ ایرانی کمیاب در مناطق حفاظت شده، شهرستان خلخال شده اند.

او گفت: پلنگ حیوان وحشی از راسته گربه‌سانان بر اساس قوانین سازمان حفاظت محیط زیست در زمره وحوش و گونه‌های در خطر انقراض می‌باشد.


http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif







 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید