معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار ورزشی زورخانه خلخال تکمیل می‌شود
زورخانه خلخال تکمیل می‌شود فرستادن به ایمیل
ورزشی
چهارشنبه, 30 مرداد 1398 ساعت 06:40

سرپرست اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: عملیات اجرایی احداث زورخانه این شهرستان با تخصیص بخشی از اعتبار مورد نیاز از محل اعتبارات استانی تکمیل می‌شود.


به گزارش ایرنا، ایوب طالب‌پور روز سه‌شنبه در جشن عید غدیرخم در زورخانه خلخال افزود: ساخت زورخانه این شهر از ۲ سال پیش آغاز شده اما به علت نبود اعتبار پس از اجرای ۱۰ درصد متوقف شده است

او اضافه کرد: در سال جاری چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های استان برای ادامه عملیات اجرایی این پروژه تخصیص یافته و برای تکمیل و بهره‌برداری به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث زورخانه خلخال با تغییر کاربری به خانه تکواندو در مجموعه ورزشی پوریای درحال اجراست، اظهارداشت: احداث زورخانه این شهر به درخواست اعضای هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه‌ای در محلی دیگر در حال ساخت است.

طالب‌پور همچنین از تامین اعتبار برای ادامه و تکمیل عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای طولش از توابع بخش مرکزی این شهرستان خبر داد و افزود: تکمیل این پروژه ورزشی یکی از خواسته‌های به حق اهالی ورزش‌دوست این روستا می‌باشد.

او اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه نیز از چند سال پیش آغاز و به علت نداشتن اعتبار با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیمه‌کاره رها شده بود که با تامین اعتبار جدید زمینه برای تکمیل و بهره‌برداری آن فراهم شده است.

در این مراسم ورزشکاران هیات پهلوانی و زورخانه‌ای خلخال به انجام حرکات پهلوانی پرداخته و در پایان با اهدای جوایزی از همه ورزشکاران این هیات تجلیل شد.

 زورخانه خلخال تکمیل می‌شود


 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید