معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار دانشگاهها همایش استارت آپ استان اردبیل در خلخال برگزار می شود
همایش استارت آپ استان اردبیل در خلخال برگزار می شود مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 02 اسفند 1396 ساعت 10:11

استارت آپ ویکند با موضوع عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال در روزهای 16 الی 18 اسفند ماه 1396 برگزار می‌شود

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، حجت الله درخشان در جلسه هماهنگی برگزاری این رخداد علمی افزود: این همایش با حضور صاجبان ایده های مختلف از سراسر استان 16 تا 18 اسفند همزمان با چند شهر دنیا و ایران برگزار خواهد خواهد شد.

وی از طراحی سایت اینترنتی ثبت نام در این همایش علمی خبرداد و گفت: افراد دارای ایده های نو در زمینه های مختلف می توانند با مراجعه به این سایت برای ثبت نام و ارائه ایده های خود در همایش استارت آپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی خلخال در مهلت مقرر اقدام کنند.

وی هدف از برگزاری این همایش را معرفی ایده های نو در زمینه های مختلف تجارت الکترونیک ، فضای مجازی با رویکرد جدید اقتصادی و بازاریابی در سطوح مختلف منطقه ای ، ملی و فراملی ، زمینه سازی برای راه اندازی شرکت های دانش بنیان و ایجاد شغل در سطح جهانی تجارت الکترونیک ذکر کرد.

او گفت: ایده های نو توسط شرکت کنندگان در همایش پس از بررسی و داوری توسط مربیان در صورت کسب آرای لازم برای فروش ایده به سرمایه گذاران متقاضی خرید ایده های نو به عنوان ایده های برتر همایش معرفی خواهند شد.

وی تشریح کرد: در روز اول این همایش شرکت کنندگان ایده ‌های خود را مطرح می‌ کنند و بهترین ایده ‌مطرح شده با رای حاضران انتخاب می‌ شود ، سپس صاحبان ایده‌ های انتخاب شده شروع به تشکیل تیم و جذب تخصص‌ های مورد نیاز برای پیشبرد ایده می‌کنند.

به گفته او ، برنده واقعی این رویداد گروه‌ هایی هستند که تیم تشکیل شده خود را بعد از رویداد حفظ کرده و با تجربیاتی که به دست آورده ‌اند، استارت ‌آپ خود را تبدیل به یک شرکت سودآور کنند.

درخشان اظهار کرد: شرکت کنندگان با حضور در این رویداد می‌توانند جواز حضور در رقابت جهانی استارت‌ آپ‌ ها را کسب کرده و با موفقیت در این رقابت از سرمایه گذاری غول‌ های فناوری همچون گوگل و آمازون بهره مند شوند.

فرماندار خلخال نیز در این جلسه گفت: این گونه همایش ها فرصت مناسبی برای استفاده از ایده های نو در جهت ارتقای سطح اقتصادی ، رونق بازار و جهش فکری در زمینه تجارت الکترونیک است.

فریدون بابایی افزود: اگر امروزه خودرا با بازار روز جهان و تجارت نو تطبیق ندهیم از پیشرفت های اقتصادی منطبق با علم محروم و از بازار حذف خواهیم شد.
وی از این همایش به عنوان بزرگترین رویداد علمی شهرستان یاد کرد و خواستار فراهم شدن زمینه اسکان و پذیرایی از میهمانان همایش بصورت شایسته شد.

 

 

http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif






 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید