معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار دانشگاهها انتخاب محمد علیپور به عنوان عضو تحریریه ژورنال ISI
انتخاب محمد علیپور به عنوان عضو تحریریه ژورنال ISI مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 08 خرداد 1396 ساعت 13:01

انتخاب محمد علی پور عضو هیات علمی گروه حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال به عنوان عضو هیات تحریریه ژورنال ISI در کشور انگلستان با عنوان : journal of Asia Business Studies

 

دکتر محمد علی پور با بیان اینکه مجله" Journal of Asia Business Studies"در کشور انگلستان از 12 سال قبل چاپ می شود و از سوی انتشارات معتبر Emerald  منتشر و دارای نمایه ISI می باشد ، اظهار کرد: در این مجله آخرین نتایج و دستاوردهای علمی و پژوهشی که از سوی محققان و استادان همه کشورهای جهان در زمینه‌های حسابداری ، مالی و تجارت بدست می‌آید به دو صورت چاپی و الکترونیکی برای استفاده اندیشمندان سراسر جهان منتشر می‌شود.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال درباره نحوه عضویت در مجلات معتبر جهانی گفت: عضویت در چنین مجلات معتبر جهانی مستلزم داشتن اعتماد و اعتقاد راسخ است که خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی و به ویژه اعضای هیات علمی آن در سال‌های اخیر گام‌های موثری در راستای تحقق اینگونه موفقیت‌ها داشته اند و موجب اعتلای نام این دانشگاه در مجامع بین‌المللی شده است. همچنین ایشان به این موضوع اشاره کردند که در این انتشاراتی 4 مقاله در مجلات مختلف آن به چاپ رسانده اند. ایشان همچنین به این موضوع اشاره کردند که  براساس نامگذاری سال 1396 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری اساتید دانشگاه باید در امر تولید مقالات علمی در مجلات با کیفیت در جهت اعتلای میهن عزیز مان و کاربردی کردن پژوهشهای خود در جهت تولید ثروت نهایت تلاش خود را انجام دهند.

منبع:سایت دانشگاه آزاد خلخال

http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif






 

یادداشت  

 
#1 حسن پور 1396-03-08 14:25
تبريك عرض ميكنم جناب دكتر عليپور باعث افتخار ماست ارادتمند حسين حسن پور
 
 
#2 نوید خالقی مقدم 1396-03-08 16:48
با عرض سلام خدمت آقای دکتر محمد علی پور، همکار و دوست گرامی ام، موفقیت کسب شده توسط ایشان را از صمیم قلب تبریک عرض میکنم. بی شک تلاش و سطح علمی ایشان خدمت بزرگی در جهت توسعه علم و پژوهش کشور عزیزمان و بخصوص شهر خلخال خواهد بود. موفق باشند و برقرار.
 
 
#3 ارش 1396-03-08 18:53
باسلام و عرض تبریک خدمت اقای دکتر علی پور عزیز که یکی از افتخارات خلخال هستن ایشاله در اینده شاهد موفقیت های بیشتر وبیشتر باشیم .
 
 
#4 محسن 1396-03-08 22:45
ضمن تبریک به استاد علی پور ایشان جز اساتید بسیار باسواد و خوب خلخال هستند امیدوارم موفقیتهای ایشان تداوم داشته باشد
 
 
#5 فرید عبدی 1396-03-09 07:48
باسلام وعرض تبریک آروزی موفقیت سربلندی از خداوند متعال برای جنابعالی رادارم .
 
 
#6 تقی زاده 1396-03-09 08:03
تبریک به دوست عزیزم آقای دکتر علیپور
 
 
#7 جعفر شیخ علیزاده 1396-03-09 11:10
باسلام استاد ارجمند و گرامی سربلندی وکسب افتخارات جهانی در زمینه علم و شکوفایی استعداد های جنابعالی آرزوی قلبی ماست که
 
 
#8 کارمند دانشگاه آزاد خلخال 1396-03-09 12:04
با عرض سلام همکار محترم جناب آقای دکتر علی پور، موفقیت کسب شده را از به جنابعالی تبریک عرض می نماییم و امیدواریم در جهت توسعه علم و پژوهش کشور عزیزمان و بخصوص شهر خلخال موفق پیروز باشید ان شا الله
 
 
#9 آرمین تقی زاده 1396-03-09 13:48
این موفقیت ارزشمند را خدمت دوست و همکار عزیزم جناب دکتر علیپور تبریک عرض نموده و موفقیت و کامیابی روز افزون را در تمامی مراحل زندگیشان از خداوند منان خواستارم.
 
 
#10 محمد نقی مسروری 1396-03-10 03:49
باعث مباهات و افتخار شهرو دیارمان خلخال هستند ،آرزوی مئفقیت و سربلندی وفتح قله های افتخارملی و جهانی
 
 
#11 محمد علی پور 1396-03-11 14:06
بدین وسیله از عنایت و حسن توجه کلیه سروران، دوستان، آشنایان و همکاران ، خبرنگاران و مدیر محترم سایت وزین خلخالیم که در همه مراحل، ما را مدیون لطف و محبت خویش نمودند، از صمیم قلب تقدیر و تشکر نموده و برای همگان از خداوند رحمان، سلامتی مسئلت می نمایم.

با تشکر محمد علی پور
 
 
#12 محمد فکور 1396-04-02 19:30
با تبریک خدمت آقای علیپور استاد محترم. فقط لازم دونستم نکته ای را اشاره کنم که ایشان در review board عضویت دارند نه در editorial board که به عنوان اعضای هیات تحریریه به شمار می روند که با دقت در مجله مذکور پی میریم این دو کاملا متفاوت هستند و نباید به اشتباه ترجمه شوند. به هر حال امیدوارم ایشان در صحنه های بین المللی موفق باشند و بدرخشند.
 
 
#13 دکتر حسین نجفی 1396-04-21 14:05
جناب اقای دکتر علی پور بنده نیز این موفقیت را به حضرتعالی و جامعه علمی کشور تبریک عرض می نمایم. به امید موفقیت های بیشتر.
 
 
#14 وحید عبدی 1396-04-26 10:43
جناب آقای علیپور
انتخاب حضرتعالی را به عنوان عضو هیات تحریریه ژورنال تبریک عرض نموده و امیدوارم در درجات بالاتر برای اهالی با فرهنگ شهرستان خلخال مفید و موثر باشید
 
 
#15 کامران رادان 1396-08-03 15:54
دوستان توجه داشته باشید مجله ای به اصطلاح آی اس آی می باشد که دارای ضریب تاثیر است واین ضریب را کمپانی ( Clarivate Analytics) که
یا همان تامپسون رویترز قدیم تعیین می نماید.
 
 
#16 افراهیم 1396-09-08 15:42
جناب اقای دکترمحمد علی پور دوست وسرور ارجمند موفقیت روزافزون جنابعالی راازخداوند متعال خواستارم . باتشکر افراهیم خداقلی زاده
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید