معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار دانشگاهها موفقیت مریم ملکی گلندوز در مسابقات قرآنی پیام نور کشور
موفقیت مریم ملکی گلندوز در مسابقات قرآنی پیام نور کشور مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 16 آبان 1395 ساعت 22:03

درخشش دانشجویان دانشگاه پیام نور استان اردبیل در بیستمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاههای پیام نور کشور

 

بیستمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور با معرفی نقرات برگزیده به کار خود پایان داد.

مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور روز پنجشنبه مورخه 06/08/95 در سالن اجتماعات شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد.

در این دوره از مسابقات 107 نفر از برادران و 129 نفر از خواهران با هم به رقابت پرداختند.

تعداد برگزیدگان بیستمین جشنواره در هر رشته سه نفر است و در مجموع 18 نفر از خواهران و 18 نفر از برادران تقدیر شدند.

از استان اردبیل نیز بهنام رحمانی : نفر اول رشته قرائت ترتیل دانشجوی رشته مهندسی اقتصاد کشاورزی مرکز اردبیل؛ مریم ملکی گلندوز: نفر اول رشته آئین سخنوری دانشجوی رشته علوم تربیتی مرکز خلخال؛ بهرام ستودی: نفر اول رشته مفاهیم نهج البلاغه در بخش کتبی دانشجوی رشته حسابداری واحد نمین؛ محمد اسمعیلی : نفر چهارم رشته قرائت تحقیق دانشجوی رشته مهندسی اقتصاد کشاورزی مرکز اردبیل، محمد حبیب زاده: نفر پنجم رشته دعا و مناجات خوانی دانشجوی رشته مهندسی مدیریت اجرایی مرکز اردبیل موفق به کسب مقام شدند.

 

منبع :سایت پیام نور استان اردبیل

http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif






 

یادداشت  

 
#1 علی-واله 1395-08-18 14:55
با سلام
تبریک صمیمانه اینجانب را پذیرا باشید خانم ملکی بزرگوار.
امیدوارم همیشه خوش بدرخشید.
علی نوروزی از سیرجان
 
 
#2 آقای رضایی 1395-08-25 16:48
با سلام خدمت خانم ملکی بزرگوار. امیدوارم که همیشه موفق باشین. از صمیم قلبم بهتون تبریک میگم.
 
 
#3 احدزاده 1395-08-27 03:21
سلام مریم خانوم ملکی عزیز؛ واقعا احسنت به این افتخاراتت. ماشالله به اون صدا.خدا انشالله همیشه موفقت کنه. ولی ای کاش مدیر محترم این سایت شمارو کارتونو بهتر تر و پربارتر معرفی می کردن.چون این خبر فقط تو قسمت اخبار دانشگاه هاستو شاید کمتر کسی ببینتش.هرچند که خیلی مشتاق باشه.

پاسخ مدیر :‌ سلام . این خبر در روز مربوطه همچون همه اخبار در قسمت آخرین اخبار نمایش داده شده و فقط در تقسیم بندی در این لیست قرار گرفته است و اتفاقا باعث شده هنوز از صفحه اصلی حذف نشود.
 
 
#4 قوام فتحی 1395-09-07 07:13
پیامبرص فرمودند:همانا دربیان سحری است که در نوشته نیست .آیین سخنوری سحر بیان هاست. باردیگر به خود میبالیم که خانم مریم ملکی ازاین مقوله اولین رتبه کسب نموده اند امیدوارم تبریکات صمیمانه حقیررا بپذیریدباتقدیم بیتی شعربه خدمت این عزیز :مریم !دراین مقوله دوباره توبرتری / تسلیم توست جمله بیان وسخنوری
 
 
#5 قوام فتحی 1395-09-08 23:54
پیامبر اکرم ص فرمودند : همانا در بیان سحری است که در نوشته نیست باکمال افتخار این موفقیّت را خدمت خانم مریم ملکی تبریک عرض می کنم وبرایشان آرزوی توفیقات بیشتر درعرصه های مختلف علمی دارم وآیین سخنوری چیزی نیست که هنر هرکس باشد سخنوری هنری لطیف وظریف وروان شناسانه درسطح بالاست که ازعهده هرکس برنمی آید این به این خاطرگفتم قدر امثال مریم ملکی رابدانیم وگرنه گوی آزمایش وسیع است ومیدان ادّعا وسیعتر میدان داری میخواهد تا حقیقت را ثابت کند وخانم ملکی ثابت نموده در این هنر سرآمدند.موفق باشندان شاءلله
 
 
#6 بهاری 1395-11-23 16:40
سلام خانوم ملکی آفرین به شما که بازهم خوش درخشیدین. مجری گری شما فوق العاده ست و بی نهایت بهتون تبریک میگم. بنده تو برنامه جشن انقلاب نبودم اما از اساتید شنیدم. البته لازم به ذکره که واقعا جنابعالی تو هنرمندیتون حرف ندارین و این مساله احتیاجی به تثبیت نداره. باز هم تبریک ویژه بنده رو از راه دور پذیرا باشید و امیدوارم همیشه خوش بدرخشید.
 
 
#7 سارا محمدی 1395-11-24 21:14
سلام خانوم ملکی واقعا خسته نباشی هنر چیزی نیست که بشه تو یه سطر توصیفش کرد. اما حداقل میشه به ارزشش اشاره کرد. ارزش شما خیلی والاتر از اینهاست. نه تو خلخال بلکه جاهای بزرگتر از اونجا. اما در هر حال آرزوی بهترین ها رو براتون میکنم مریم خانوم. میدونم که با اون ارداه قویتون حتما انشالله به بالاترین ها میرسین.دست مریزاد هنرمند عزیز.
 
 
#8 آقای صدری از تهران 1395-11-28 20:14
سلام خانوم ملکی تبریک میگم بهتون که بازهم خوش درخشیدید. انشالله تو مراحل بالاتر بازهم بدرخشید. چون در هر حال افتخار شهرستان خلخال هستید.پاینده باشید و موفق.
 
 
#9 دکتر بهرامی 1396-01-04 14:34
سلام خانوم ملکی عزیز ضمن تبریک سال نو به جنابعالی هم این موفقیت رو بهتون تبریک عرض می کنم. من شرمندتونم که دیر تبریک می گم.خیلی ببخشی.امیدوارم در بالاترین درجات حاضر بشین.و همیشه موفق باشین بانوی هنرمند و افتخار خلخال.
 
 
#10 سعید زاده از کرمانشاه 1396-02-24 20:57
با سلام خدمت مدیریت محترم سایت!واقعا مرحبا به شما که اینطور به هنرمندان ارزش واحترام میذارین. این نشان از بزرگواری شماست. ضمن تبریک به جنابعالی صمیمانه موفقیت روزافزون شمارا از خداوند منان خواستارم خانوم ملکی بزرگوار.مردم شریف خلخال به هنرمندانی چون شما افتخار خواهند کرد.وبنده از کرمانشاه آرزوی بهترینهارو براتون میکنم.
 
 
#11 سلمانی 1396-06-21 20:56
سلام مریم جان انشالله همیشه موفق باشی. باعث خوشحالیه که همیشه تو صحنه هستی حتی بعد از فارغ‌التحصیلی!! ! دوست داشتم اینجام برات پیام تبریک بنویسم!!آرزو می کنم که انشالله تو بهترین موقعیت ها باشی.
 
 
#12 کیا از رشت 1396-07-20 20:26
با سلام خدمت شما خانم ملکی عزیز. واقعا دست مریزاد. آفرین به این تلاش بی شائبه شما. مصاحبتونو از تلویزیون دیدیم و واقعا باعث خوشحالی همه اساتید شد. من به نمایندگی از همه اون عزیزان براتون اینجا پیام تبریک مینویسم و صمیمانه آرزو می کنم که انشاءالله در بهترین و بالاترین درجات حاضر بشین.
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید