معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار دانشگاهها ثبت 200 عنوان اختراع جدید در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل
ثبت 200 عنوان اختراع جدید در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 28 تیر 1395 ساعت 19:21

رییس شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و تقویت شرکت های دانش بنیان امسال 200 عنوان اختراع کارآفرینان این دانشگاه به ثبت ملی رسید.

به گزارش سایت خلخالیم به نقل از  ایرنا ، محمد ضعیفی زاده روز دوشنبه در جشنواره کارآفرینان برتر دانشگاهی استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال افزود: تمام مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی این استان در مسیر برنامه اقتصاد مقاومتی و دستیابی به اهداف اقدام و عمل شعار سال و تحقق خواسته مقام معظم رهبری قرار گرفته و فعالیت های چشمگیری در این زمینه صورت گرفته است.

او همچنین از ایجاد مراکز رشد در واحدهای دانشگاهی استان ، اصلاح بذر و توریسم ، راه اندازی شهرک فناوری شفا با اعتبار اولیه 100 میلیارد ریال در مرکز استان و راه اندازی شبکه آزمایشگاهی ساها با هدف ارائه خدمات تخصصی آزمایشگاهی به بازار هدف داخل کشور و کشورهای همسایه خبر داد.

او اظهار کرد: ارزیابی 37 طرح اقتصادی و دانش بنیان و عقد قرارداد با هفت شرکت دانش بنیان در زمینه اجرای طرح ها از جمله تولید شیر عسل ، تولید قطعات دریل ، کرم های ضد درد ساخته شده از زهر مارهای سمی ، پرورش زنبور برای تولید زهر و طرح های نانو با چشم انداز تولید مواد غذایی و دارو را از جمله اقدامات انجام شده در مسیر اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از کارآفرینان و نیز همکاری با شرکت های دانش بنیان استان اردبیل ذکر کرد.

ضعیفی زاده افزود: امسال 200 عنوان اختراع کارآفرینان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به ثبت رسیده و از محل فروش ثبت اختراع به شرکت های سازنده 10 میلیارد ریال عاید کارآفرینان شد.

وی از تلاش برای ساخت تجهیزات کاهش مصرف انرژی برای استفاده در واحدهای صنعتی و کارگاهی استان در دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: کلینیک تخصصی صنعت و دهکده پژوهش در شهرک صنعتی اردبیل راه اندازی خواهد شد.

حجت درخشان ، رییس دانشگاه آزاد اسلامی خلخال نیز در این جلسه از کارآفرینی به عنوان بستر اقتصاد مقاومتی نام برد و گفت: این دانشگاه برای ترویج اقتصاد مبتنی بر جامعه و دانش بنیان تلاش می کند.

وی افزود: رتبه ایران از نظر کارآفرینی در بین 130 کشور جهان 80 بوده و بر اساس ارزیابی انجام شده در کارآفرینی 15 کشور خاورمیانه نیز در رتبه 14 قرار گرفته و برای تقویت کار آفرینی باید با تمام توان تلاش شود.

 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید