معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار دانشگاهها دانشگاه آزاد اسلامی خلخال قطعات خودرو می سازد
دانشگاه آزاد اسلامی خلخال قطعات خودرو می سازد مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 02 دی 1394 ساعت 12:55

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال گفت: خط تولید قطعات محصولات ایران خودر و وسایپا به زودی در این واحد علمی راه اندازی می شود.

 

حجت درخشان روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی خلخال افزود: با هدف تحقق خواسته مقام معظم رهبری در ایجاد شرکت های دانش بنیان و کمک به اقتصاد مقاومتی با دو شرکت بزرگ ایران خودرو و سایپا عقد قرارداد شده و خط تولید قطعات یدکی محصولات این دو شرکت با سرمایه گذاری مشارکتی 20 درصدی دانشگاه آزاد اسلامی خلخال و 80 درصدی دو شرکت بزرگ سازنده خودرو کشور راه اندازی خواهد شد.

او گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال پس از مرکز استان دومین دانشگاه آزاد بزرگ و دارای امکانات آموزشی مناسب استان اردبیل است وهم اکنون با راه اندازی پنج رشته دکتری و 12 رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی خلخال در مسیر توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی قرار گرفته است.

وی از تدوین سند توسعه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی خلخال خبرداد و افزود: با تصویب نهایی این سند در مرکز کشور برنامه های پیش بینی شده در آن از جمله افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی و تقویت شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد عملیاتی خواهد شد.

فرماندار خلخال نیز در این همایش توسعه علمی هر دانشگاه را در سایه توسعه برنامه های مربوط به تحقیق و پژوهش دانست.

علی نظری شیخ احمد با تاکید بر اینکه نقش دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در حل مسائل و مشکلات اجتماعی ارزنده است افزود: اعتبار هر دانشگاهی به میزان مهارت ، تجربیات ، علم و پژوهش اساتید و تعداد برنامه های پژوهشی و سمینارهای علمی برگزار شده در آن وابسته است.

او گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال از دانشگاه های قدیمی استان اردبیل است که باید به ورود این دانشگاه به مسائل اجتماعی و نقش آن در تقویت بنیه اقتصادی مردم توجه بیشتری شود.

در این مراسم از کتاب جدید فرهنگ خاک نژاد از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال با عنوان سیاست نامه رونمایی و از 30 پژوهشگر برتر استاد و دانشجوی این دانشگاه تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

منبع :ایرنا

http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif






 

یادداشت  

 
#1 سهیل 1394-10-02 13:13
با سلام و ادب
بر اساس تجربه و مشاهدات بنده که سالهاست در این زمینه فعالیت دارم تنها حرفی که می توان زد آرزوی موفقیت برای این صنعت در شهر خلخال است. البته این موضوع را در نظر بگیرید که کارخانجات تولید قطعات خودرو پیرو رکود بازار خودرو اصلا وضعیت مناسبی ندارند. ولی باز هم می توان این حرکت رو به فال نیک گرفت و امیدواریم که از نیروهای بومی در این راستا استفاده بشه نه اینکه به نام خلخال و به کام دیگران شه. اگر واقعا چنین کارخانه هایی احداث بشه مطمئنا شغل های مستقیم و غیرمستقیم زیادی ایجاد خواهد شد. به امید موفقیت دوستان
 
 
#2 مهدی منافی 1394-10-02 17:27
به امید بهبود کیفیت و ایمنی و طراحی و قیمت خودروهای داخلی. وگرنه همشون ورشکست بشن بهتره.
همین لگن های سایپا و ایران خودرو بود که پریروز کاپیتان تیم خلخال دشت رو به کام مرگ کشوند!!!
 
 
#3 شهروند دلسوز 1394-10-02 17:58
با سلام
به امید تحقق
هیچ شکی نیست که در دوران گذشته وجود دانشگاه در شهر فرهنگ پرور خلخال موجبات بسط و تئسعه آن گشته است .
اما این گفته ها از زبان ریاستی که برگزیده نماینده جهت تصدی این پست بوده کمی نگاه ها را به سمت قول ها و گفته های آقای نماینده محترم می اندازد .
 
 
#4 ح ج 1394-10-05 09:51
//آقا جان اصلا موضوع ساخت قطعه نبوده که تیتر زدند مراسم بزرگداشت هفته پژوهش بود که به عنوان گزارش عملکرد ریاست محترم دانشگاه این موضوع را هم یا دآور شدند
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید