معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

بیانیه شماره 3 کیم جیغاز مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
طنز
شنبه, 25 مهر 1394 ساعت 09:21

با سلام و درود بر همشهریان همیشه غایب از صحنه خلخال

 


بدنبال بیانیه های قبلی که با استقبال شما مردم عزیز مواجه شد،اینجانب اقداماتی در جهت معرفی هرچه بیشتر و بهترخود در فضاهای مجازی و حقیقی نمودم که گزارش خلاصه وار آن را به شرح ذیل ارائه می نمایم تا باشد که با همراهی و تقویت شما بتوان تخم آرایی یکدست را در دل و ذهن مردمان کاشته باشیم:

-   اینجانب در تمامی گروههای مجازی از قبیل وایبر و تلگرام و ...که بدین منظورتشکیل یافته،عضو شده و یک پای ثابت هر گونه بحث و گفتگو می باشم.هر روز اول وقت با ارسال عکس گلی زیبا،صبخ بخیر گفته و شبانگاهان بعنوان آخرین نفر، یک شب بخیر رمانتیک را در تمامی گروهها ارسال می کنم.در همین گروهها بود که متوجه شدم خلخال چه قدر افتخارات داشته و ما خبر نداشتیم.قربان مدیر گروهها بروم که با هراظهار نظری صاحب کامنت را از بزرگان و افتخارات خلخال یاد می کنند تا اینکه نوبت به ما رسید و مارا نیز جزو افتخارات خلخال خطاب نمودند و من انگشت به دهان،کلی افتخار کرده و به خود و کاندیداتوری خود بالیدم و امیدوار شدم.

-   در گروههای مجازی،همه را دوست عزیز خطاب کرده و ارادت قبلی و قلبی خود را به تک تک اعضا نشان داده وتبریک و تسلیت ها را نیز در گروهها بجا می آورم چرا که معتقدم دیگرحضور بی وقفه در مراسم ترحیم، اثربخشی خود را از دست داده و بایستی بدنبال روشهای مدرن و پیشرفته بود اگرچه عده ای هنوز ول کن مراسم ترحیم نیستند.

-   اینجانب جهت تقویت ورزش و افزایش محبوبیت در بین جوانان،مدیر عاملی تیم روستای مسلم آباد را بعهده گرفتم که با تبریکات زیادی از جانب شما همراه بود که کم بدک نشد و حسابی غوغا کردیم و این تجربه ای شد تا همچون ملوان زبل خود را در بحر خزر بیازمایم چراکه به قدر کفایت اسفناج دارم واز قدیم گفته اند که اسفناج آدمی را قوی نگه می دارد.

-   برای اثبات ناتوانی رقیبان و حریفان،یک فروند هواپیمای مسافربری جمبوجت خریداری و به شما مردم خلخال اهدا نمودم که چند ماهی است که در انبار خاک می خورد.حال اگر خلخال فرودگاه ندارد و آقایان نتوانسته اند یک فرودگاه آبرومند در شهر احداث کنند به ما ربطی ندارد این نشان از ضعف مدیریت و توان آنهاست و الا خیری چون مرا خلخال در تاریخ بخود ندیده و نخواهد دید.

-   و در نهایت توانستم آخر هفته خود را به سد کیوی رسانده و با جمع کردن رؤسای ادارات ، عملیات کلنگ زنی سد را در کنار سد برگزار کنم که لابد خبرش را در خبرگزاری ها دیده و یا شنیدید.البته کار سختی نبود مایه اش بیر کولونگ و نچه کیلو آق گچ  وبیر کله قند .آللاه خیر وئرسین موبارکدی.گلن گؤروشه دک.

 

کیم جیغاز

 

یادداشت  

 
#1 ندا 1394-07-25 11:03
:lol: :lol: :lol: :lol:
 
 
#2 عظیم ناجی کیوی 1394-07-25 13:23
:eek: :eek: :eek:
 
 
#3 اسماعيلي 1394-07-25 15:48
8888
 
 
#4 فروزان 1394-07-26 08:34
سلام
از نگاه ظریف و نکته سنج کیم جیغاز عزیز بسیار ممنون و سپاسگزارم. امید کاندیداهای احتمالی بیانیه های شما را بخوانند و معقولانه رفتار کنند.
 
 
#5 میرمرسلی 1394-08-19 00:33
بسیار جالب بود.
با تشکر از کیم جغاز عزیز. خیلی خوب برجک میزنی! :-)
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید