معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

بیانیه شماره 2 کیم جیـغاز مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
طنز
سه شنبه, 19 خرداد 1394 ساعت 17:19

با سلام و درود مجدد بر همشهریان عزیز و گرامی

 

 

 

ابتدا بر خود واجب می دانم که  مراتب سپاس و قدردانی خود را از قاطبه مردم خلخال ابراز نمایم بعد از اعلان کاندیداتوری اینجانب در بیانیه قبلی، سیل نامه ها و طومارها مبنی بر حمایت از اینجانب ارسال شد که کماکان هم ادامه دارد . حتی در فضای مجازی رسانه ها ( البته نه در عالم مجازی) تعداد SMS ها و لایک ها به قدری بودند که ما را شرمنده خود نموده اند. همه اعم از جوانان و دوستان نیز با حمایت از طرح "هر روستا یک تونل "پشتیبانی خود را اعلام نمودند.

 

استقبال به قدری شدید بوده که طبق آخرین آمار و نظرسنجی، تعداد هواداران اینجانب تا ساعت دوازده شب گذشته بیش از هواداران تیم پر طرفدار تراختور بوده است . این استقبال و تشویق ها مسئولیت اینجانب را دوچندان نمود. بعد از اینهمه لطف و محبت باور بفرمایید یک حالت خوشی و لذت بر ما عارض شد که تا به حال تجربه نکرده بودم و میل دارم که اگر پیروز انتخابات هم نشدم تا آخر عمر لااقل بصورت کاندیدا مطرح بوده و این خوش بحالی را هیچگاه از دست نداده باشم .

 

حال اگر اول کار اینگونه است و کاندیداتوری این همه لذت و غرور می آورد پس از پیروزی انتخابات (که حتما اینگونه است) چه حالی خواهم داشت ؟! خدا می داند . یقین دارم که نمایندگان نیز این حس را تجربه کرده اند بهر حال ما ندیده ایم نماینده ای را، پس از اتمام وکالت خود بتواند از این حس و حال خود دست کشیده و عطای نمایندگی مجلس را به لقایش ببخشد بلکه به علت جذبه و کشش فوق العاده آن، دوباره در صحنه حاضر می شوند وحتی دوره های ترک و درمان نیز اثر بخش نبوده و نیست . هر نماینده ای این سمت را برای خود مادام العمر فرض نموده و یا در صورت عدم انتخاب تا آخر عمر در خماری آن باقی می ماند.

 

بگذریم که فعلا تا رسیدن روز و ساعت انتخابات ، فصل شعار و قول و قرار هاست . لذا اینجانب دومین طرح اقتصادی و رفاهی خود را برای اهالی شریف خلخال عرضه می نمایم .

 

از آنجایی که ظاهرا در شهر ما برای بعضی ها پلاک ماشین 46 و شماره موبایل 0911 و داشتن منزل در گیلان و فارسی صحبت کردن با بچه ها ، کلاس محسوب می شود ما نیز به این فکر افتادیم که برای هر خلخالی 10 هکتار زمین صاف و مسطح همچون کف دست در گیلان عرضه نماییم.

 

البته برای تامین این همه زمین فکرهای اساسی نیز کرده ایم . در ابتدا دریای خزر را به سان دریاچه ارومیه خشک نموده و از قبل آن هزاران و یا میلیون ها متر زمین بدست می آوریم و برای هر نفر ده هکتار زمین آکبند و دست نخورده تقدیم خواهیم کرد ( البته با اولویت بندی و درجه بندی های لازم بر اساس مشارکت در تبلیغات و همراهی اینجانب )

 

و در پایان دوره چهار ساله سند ششدانگ را به همگان تقدیم خواهیم کرد . پس همشهریان عزیز این یک مشارکت پر سود برای طرفین و هم فرصت طلایی برای شماست. همچون شعار پیمانکاران ساختمانی که " زمین از شما ساخت از ما " را سر می دهند ، ما نیز شعار " تبلیغات و رای از شما زمین شمال از ما" را به عنوان دومین شعار تبلیغاتی رونمایی می کنیم.

 

مطمئن باشید کیم جیغاز هرگز شکست نمی خورد.

 

 

کیم سؤروشسا ، کیم جیغازین کیمی وار؟                 یر اوزونده تکجه بیر آللاهی وار

سوروشسا لار کیم جیغازین  نه یی وار؟؟                 اونا دئیون خالخالی وار، خالی وار

 

 

نویسنده : کیم جیغاز

 

یادداشت  

 
#1 آلماس 1394-03-19 20:02
سلام
جناب کیم جیغازهرکیم اولورسن،اول:واق عابه ادبیات ومتون طنزوشیوه ی طنزنویسی شما،علی الخصوص ظنزتورکی شماافتخارمیکنیم ادامه ی کارهای شمارادنبال میکنیم.
خطاب به مردم منطقه باکمک شعراستادزنده یاد شهریار:
یاپیشین کیم جیغازین دامنینی هامینیز رایه گلین
 
 
#2 قادر معصومی خانقاه 1394-03-19 21:02
سلام
کیم جیغاز درد بیر ایکی دییل، چوخدی چوخ

خسرو سرتیبی جنابلاری بویورورلار:

کوچنده بله یرده کوچسن، عمور بوردا، حایات بوردا، آن بوردا

اولنده بله یرده اولسن،
گزنده ده بله یرده گزسن،
اوزنده ده بله یرده اوزسن،

سوزنده ده بله یرده سوزسن، آری بوردا، پتک بوردا، شان بوردا

یاتاندا دا بله یرده یاتاسان،
تاپاندا دا بله یرده تاپاسان،
چاپاندا دا بله یرده چاپاسان، فرهاد بوردا، خسرو بوردا، خان بوردا


Xənəyeli Qadır Məsümi
 
 
#3 بستانچی 1394-03-19 23:39
سلام کیم جیغاز عزیز حتما" انشاالله همه رای خلخال ازآن شماست؛مطمعن باش ؛رای من هم از حالا دربست مال شماست ضمنا"عضوفعال ستادشما خواهم بود چون لااقل مجوز پمپ بنزین ؛ استخدام فک و فامیل؛ وام های انچنانی ؛ ایجاد شرکت های خصوصی در تهران وحومه؛و.... بگذریم انچه در خواب هم نمیدیدم از حالا متملک هستم در مورد خودم که مطمعنم که به مقصودم میرسم فقط می ترسم این وعده وعید هاکه به مردم میدهی بعد ازانتخاب شدن مثل یعضی ها یادت بره؛اصلا" فکرش هم نکن بمن وشما جه بعدا جه میشود؟اصل خودمانیم
 
 
#4 د.ف 1394-03-20 00:15
باسلام به خدمت کیم چیغار اگر میخواهی درانتخابات اینده پیروز وسربلند شوی سه کار اساسی را هرگز فراموش نکن
1قول دادن پست های مهم وکلیدی به اعضای اصلی
2پخش لب تاب اعضای درجه دو
3وعده استخدام فوری به رای دهندگان
 
 
#5 XALXAL-li 1394-03-20 07:38
من به صورت خودجوش حمایت خودم را از کیم جیغاز اعلام می کنم. لطفا برای من یک زمین درجه یک با چند حلقه چاه غیرمجاز! در نظر بگیرید تا به فرآیند خشک شدن دریای خزر (مازندران، کاسپین، جدیدا گیلان)هم کمک بشه.
 
 
#6 شهروند 1394-03-20 12:43
با درایت مسئولین محترم طراز اول خلخال بخش اعظمی از منابع طبیعی خلخال واقع در تفرجگاه اندبیل به کسانی واگذار گردید که ربطی به سرمایه گذار و گردشگری و خلخال نداشت .
جناب آقای کیم جیغاز دیر جنبیدی قبل از شما اینکار را انجام دادند و بهره اش را دارن می برن
اگه شما هم زرنگ باشین میتونین از زیرخاکیهای خلخال سوغات بدین جهت اطلاع
 
 
#7 س ن د 1394-03-21 04:50
نه های سالیبسان
او دفعه رای الدون هر بیر کندیده تونل وئردون و موتادلارا امانگاه دوزلددون

و تونلدن بوتون سیچانلار کنده حمله ائیله دیلر

و بو دفعه ده ایسته سن بیزیم دریانی قوروداسان

دوز دیینسن دریادان بیر کانال وئر سویون اوغورلا گتی خالخالا قوی سو بول اولسون و خالخالی ونیز شهری کیمین دریا اوستونده بیر رویایی شهر یاراد

البته بیله رم بو سنون قودرتوندن اوزاق دوعور و شاید اوچومجی یاییلما خبرون اولا.

وار اولاسان چوخ ایشلی ینسن
 
 
#8 مهمان 1394-03-28 21:43
واقعا از کیم جیغاز تشکر می کنیم،قلمی رساو شیوادارد و حقیقت هادر قالب طنز به صورت استادانه بیان می شود.پایدار و استوار باشید(از سایت خلخالیم نیز ممنونیم)
 
 
#9 للش 1394-04-18 08:34
کیم جیغاز عزیز
اعضای حزب "پنبه دانه" خلخال(که همین الان یهویی تشکیل شد)؛ به اتفاق آرا و بر اساس تحقیقات بعمل آمده و در راستای بهگزینی کاندیدای اصلح از میان خیل کواندید؛ حمایت خود را از کاندیداتوری شما اعلام نموده و دلیل اصلی این اجماع نیز قابل احرا بودن وعده سرخرمن جنابعالی بوده و عجالتا بهتر از مواعید دیگر کواندید در عقل گنجمان میکند.
زنده باد کیم جیغاز 8)
 
 
#10 س ن د 1394-05-13 08:55
سلاملار

منیم عزیزیم کیم جیغاز

چوخداندی هچ هایلارا های وئرمه سن

باشووا دونوم بیز سنه هاوا دورانلاردانوق

گینه بیر تئزه فیکر بیکرلرون نن یاز تا استفاده ائیلییک
 
 
#11 حسین بشیری گیوی 1394-05-19 09:26
سلام
آب دریاچه خزر را را برای کویر استان مرکزی می برند نمی توانی برای ارومیه ببری و برای خود شعار تبلیغاتی درست کنی زمین های خزر هم برای برادران قاچاقچی است و همچنین برادرانی که فعلن آب خنک می خورند. پس این نظر شما کارشناسی نیست هوادارن شما چرا شب ها به شما اس ام اس می دن معلومه که سلطان شب هستید. و اما در مورد ماشین ها نظرتان جالب و کارساز و رای آور است پیشنهاد می کنم ازنو را به منطقه آزاد انزلی متصل کنید تا ماشین های منطقه آزاد سوار شوند عندکم...
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید