معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

شعار تبلیغاتی تونل مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
طنز
سه شنبه, 05 اسفند 1393 ساعت 16:17

کیم جیغاز در انتخابات شرکت میکند !

 

 

همشهریان عزیز

 

بحول قوه الهی و با کمک واصرار های مکرر  مردم فهیم خلخال، اینجانب خود را مکلف به قبول تقاضای شما دانسته  وآمادگی خود را جهت حضور در انتخابات اعلام می دارم  لذا بر خود واجب دانسته از الان نسبت به حل اساسی ترین مشکلات منطقه خلخال اقدام کنم .خود بهتر می دانید که حل مشکل راه و یا راههای خلخال سابقه دیرینه داشته و شاید به سده های قبل از میلاد نیز بر می گردد .

 

هر خان و پادشاهی ، رئیس یا وزیری که آمده ، توانسته در طول این مدت مدید راهی را به راههای خلخال افزوده و دیگر نه تنها شهر بلکه روستاهای ما نیز دارای اتوبان و بزرگراه های چهار بانده شده اند که البته خدا خیرشان بدهد ، باقیات صالحات است که گذاشته و رفته اند . اما برای ما مشکلی بجای مانده بدین صورت که در انتخاب مسیر راه دچار سردرگمی می شویم . مثلا برای رفتن به یک روستا مثل نیاخرم در 12 کیلومتری شهر این همه شاهراه و اتوبان احداث شده و ما مانده ایم و این همه راه ،حال عزیزان   " کی میره این همه راه رو"؟؟  باور بفرمایید اگر یک روز عزم رفتن به گیلان و کیوی که نه ، بلکه بخواهید به نیاخرم بروید متوجه عرایض بنده می شوید . حال در چنین وضعیتی که همه چیزمان به همه چیزمان آمده ، مانده ایم اینهمه پول و اعتبار در دست مسئولین راه در کجا خرج شود و کدام اتوبان جدید احداث شود؟؟؟چونکه همه راهها جابجا و با استانداردهای لازم همچون فرش قرمز زیر پای اهالی مفروش است .برای حل این مشکل و رهایی از تعدد راه ها اینجانب طرح احداث تونل را بعنوان شعار تبلیغاتی رونمایی می کنم.

 

شما بهتر می دانید که جای تونل در دل کوهها و دره های ما هنوز خالی ست ،البته احداث تونل فکر بکر و نویی نیست چرا که این بحث سابقه طولانی در ادبیات شفاهی و حتی کتبی این مرز و بوم دارد که آرزوی آن سینه به سینه نقل شده و می شود.  در زمانهای گذشته به علت عدم امکانات فنی در دست فرهادهای زمان ، تونلی کشیده نشده والا ما از بابت داشتن فرهاد و شیرین هیچگاه و در هیچ نقطه ای از خلخال در مضیقه نبوده و نیستیم .

حال که با پیشرفت تکنولوژی، امکانات  لازم موجود و اراده ها جهت احداث تونل قوی تر شده است و بحث روز ما هم تونل می باشد  می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که کدام تونل؟؟  چند تا تونل؟؟  اولویت بندی تونل ها کدام است؟   اصلا می گویم حالا که ما اینقدر پول داریم چرا چند تا تونل نزنیم مثلا به ترتیب اولویت :

1-    تونل بیله دیر : به عنوان اولین تونل مطرح شده در تاریخ و ادبیات شفاهی و کتبی خلخال ، هم در رتبه اول قرار دارد و هم شیرینی خاص خودش را ، بچه که بودیم از بزرگان می شنیدیم که اگر تونلی در بیله دیر به طرف ناو کنده شود ، علاوه بر دسترسی آسان به آن طرف کوه چه تاثیر شگرفی در آب و هوای خلخال خواهد داشت و چه ها از آنسوی به طرف خلخال خواهد آمد : رطوبت ، جنگل ، آق بالیق و شاید هم دریای خزر............... در آن صورت می توانستیم در عرض یک ربع خودمان را به آب خزر زده و آبتنی جانانه در هوای گرم داشته باشیم . واقعا چه کیفی می کردیم با ادبیات شفاهی آن دوران!!

در ضمن کمکی است برای کوهنوردان مسیر ناو که زحمت بالا رفتن از گیروه را نکشند و مستقیم به ناو برسند .

 

2-    تونل الماس : این طرح از آن طرح های اساسی است که برای همه نان دارد ،که می شود روی آن مانورهای زیادی هم داد حتی می شود سه راهی فعلی بالای گردنه را به زیر زمین انتقال داد ، در داخل تونل یک سه راهی زد ، یک جاده به طرف پونل و دیگری به طرف اسالم ، البته قرار نبود به این زودی این طرح فاش بشود این طرح را برای دوران تبلیغات مجلس کنار گذاشته بودیم ولی شما که غریبه نیستید فعلا صدایش را در نیاورید تا رقبا طرح ما را ندزدند .

 

3-  تونل خمس : طرحی بسیار بجا و مناسب ، حال اگر تونلش به درد هم نخورد خیالی نیست با کندن زمین های خمس که می شود هم خرج تونل را تامین کرد و هم خرج و مخارج اهل و عیال را !

 

تونل درو ، تونل کلور ، تونل هاواشان ، تونل آلیشما ، تونل آغداغ ، تونل کیوی و .........اصلا برای هر روستا یک تونل بزنیم کی به کیه؟؟اینهمه پول اختلاس می شود حالا ما یک هزارم آن را خرج تونل هایمان می کنیم بعد همه روستاها را با تونل به هم وصل می کنیم .هم جاذبه گردشگری منطقه را افزایش داده و به توسعه صنعت توریسم کمک می کنیم و هم از شر این همه راه راحت می شویم سرانجام در پایان طرح ،خلخال را به شهر تونل ها تبدیل و مشهور می کنیم و تونل میشود نماد خلخال پس همشهریان عزیز ، شعار  تبلیغاتی کیم جیغاز  را از یاد نبرید  :" هر روستا یک تونل "

 

با این شعار  می خواهم یکی دو دوره در انتخابات شرکت کنم حتما سودش  مثل مذاکرات هسته ایی برد برد است . اولین بردش برای منطقه این است که دست اندر کاران فعلی  جهت رقابت به سرعت به  فکر ایجاد تونل می افتند و با کارشکنی در طرح ما لااقل یکی دو تا تونل که می توانند احداث کنند. برد دیگرش برای بنده حقیر چیزی جز محبوبیت نیست که ما را کفایت میکند.

 

علاقه مندان عزیز را تا بیانیه دیگر و طرحی دیگر به خدا می سپاریم.

 

کیم جیغاز

 

یادداشت  

 
#1 مهدی ویسانیان 1393-12-05 18:14
کیم جیغاز اصلح هست صرفا بخاطر تونل درو چون از واجبات اهالی روستا می باشد :-)
رای ما به شماست
ستاد انتخاباتی کیم جیغاز روستای درو
 
 
#2 fathollah 1393-12-05 19:31
fekre besyar ali.nemishe yek toonel ham az khalkhal be shahere ma dar tarhetoon dar nazar beghirid ke her vaght havas kardim shabatan biyoftim heroo.
yade shoare har irni yek peykan oftadam.
 
 
#3 Qadır Məsümi 1393-12-05 21:56
سلام
با تشکر از شما

تو این آشفته بازار حرافی، می‌توان برای هر روستا 2 تونل زد، تا از یک طرف وارد و از طرف دیگر خارج شد. و حتی به نظر من شعار انتخاباتی شما بهتر است اینگونه باشد:
هر شهروند خلخالی، یک تونل

موفق باشید.
 
 
#4 عمو-عشق تونل 1393-12-06 09:08
آقا در مورد تونل خمس خوب آمدی خرج خودشو خانواده اش را ، میدانید در خمس چه آثار باستانی است ، /ویرایش/
 
 
#5 سهند 1393-12-06 09:19
با این تونل ها راحت میشود خرح و مخارج اهل و عیال را تامین کرد
 
 
#6 محمد پورعزیزی 1393-12-06 10:26
با سلام، درود بر کیم جیغاز ... ما منتظر برنامه های آتی ایشان هستیم ...
 
 
#7 عاشق وطن 1393-12-06 10:58
من به کسی رای میدهم که چندتا کارخانه مهم برای خلخال میاوردالبته آوردند ما خبر نداریم اعتبارش هم گرفتند کارخانه فولاد و تونل الماس و...آقای کیم جیغاز با بیانیه نمیشود باید فریاد کشید یادمه در ایام تبیلغات در مسجد جمعه شهرمان چنان با فریاد وآب و تاب توام با داد و بیداد میگفتند همشریان از شما سوال دارم آیا کارخانه فولاد و تونل الماس شدنی نیست ؟ چرا هست! پس به من رای دهید تا شهر را نجات دهم!! پس کو؟
 
 
#8 سهند 1393-12-06 13:04
جناب اقای علی م
حقیر به چندین دلیل، هر روز چندین بار مطالب سایت را مرور میکنم یکی از این دلائل، خواندن کامنت های جناب عالی است . مدتی است که حضورتان کم رنگ شده است .
از مدیریت محترم وبسایت بابت انعکاس پیامم، در یک بخش غیر مرتبط، عذر خواهی میکنم
 
 
#9 م ا فرهنگ 1393-12-06 13:40
سلام. مطلب فوق العاده جالبی بود , سپاس . درطول این مدتی که ازشروع بکار سایتتان میگذرد , این موضوع بهترین مطلب طنز و انتقادی بود که مشاهده کردم. مرحبا.
 
 
#10 میلاد شیرعلی پور 1393-12-06 15:30
دروووووود بر کیم جیغاز
ما از کیم جیغاز حمایت می کنیم .
 
 
#11 سعید 1393-12-06 16:21
سلام
اونایی که پول گرفتین رای دادین.
کیم جیغار پول نمیده.
حرف میزنه بعد عمل میکنه.
اگه تونل میخواهید بیاین جلو
زنبیلتونو هم بیارین
 
 
#12 مهدی 1393-12-06 19:42
ما هم آره
بخاطر تونل ،دفعه بعد فرودگاه را هم باید بزنیم و البته بین المللی
 
 
#13 یاردیمچی 1393-12-06 20:05
سلام
چوخ گؤزل
کیم جیغاز،کیم جیغاز تونول لاری آزغاز
کاندیدالیگ شعاری کیم جیغاز،کیم جیغاز
آردیم باشی دوواری(دیواری)
تونول یاز،کیم جیغاز
درآخرتبریک می گوییم.
 
 
#14 پیام عبدلی 1393-12-06 20:58
:lol: :D
 
 
#15 همشهری 1393-12-06 23:50
من به کیم جغازرای میدهم چو ن تولیدات کارخانه های بزرگ خلخال که دردوسه سال اخیراحداث شده فقط از طریق این تونلها می تواند صادرشود
 
 
#16 محمد 1393-12-07 01:34
پس اوندا منده تونل :D :lol: :lol:
 
 
#17 امیر 1393-12-07 08:20
تونل بباید و مردی و مردمی و خرد
نماینده آن نیست کو شعار دارد
خوشا به حال کسی که از خمس بزند
غلام همت کیم جیغاز که این قدم دارد
 
 
#18 غولام عسگر 1393-12-07 08:42
کیم جیغازی آتماریخ
مین تومنه ساتماریخ
 
 
#19 قطار سریع 1393-12-08 01:48
ای بینوا لر...امروز بنجشنبه اخبار سراسری گفت : قطار سریع السیر از تهران تا اصفهان میکشن که در نهایت یک ساعت و نیم از تهران تا اصفهانه...حال کننین خالخالیلار...// یک کیلومتر راه اصلی نداریم....کیم جیغاز عزیز لطفا قید کنید که این قطار از تونل الماس هم خواهد گذشت و بیست دقیقه هم کاهش زمانی خواهد داشت...رای من هم کیم جیغاز
 
 
#20 دیلی قیسسا 1393-12-08 08:23
ساغ اول کیم جیغاز

تونل لری وئردون بیزده ایستفاده ائیله دوک

امما بیر ایشکال گؤردوم باغیشلییاسوز یادوزا ساله رام

هچ بیر سورعت آزالدان هچ بیررینده گؤرمه دوک

لوطفن تونل لرده سورعت ازالداندا وئرون

سیز سورعتی نن تونل وئردوز امما بیز سورعت توتسوق کوره لری بیر بیرینه وئرروق
 
 
#21 علی م 1393-12-08 10:37
طنز بسیار زیباو به جایی بود.از کیم جیغاز دوست داشتنی بسیار متشکرم.

عرض سلام و احترام دارم خدمت جناب سهند که جویای احوال اینجانب بودید.ملالی نیست جز انبوه دردهای مشترکمان که گاه به فریادمان وا میدارند و گاه به سکوتمان میکشانند.از اینکه به یاد این حقیر بودید ، بی نهایت از جنابعالی سپاسگزارم.
شاد و سربلند و سلامت باشید!
 
 
#22 رادبه پرنده 1393-12-09 00:31
کیم جیغاز بیان دوست داشتنی حقیقت امروز ماست...رأی می دهیم پس دوستت داریم
 
 
#23 حمید عبدالحسین زاده 1393-12-09 13:11
سلام
یک پیشنهاد به کیم جیغاز عزیز داشتم.اگر برای این طرحهایش کارگاه مهندسی ارزش برگزار کند فکر می کنم فرودگاه احداث کند مقرون به صرفه باشد.
 
 
#24 للش 1393-12-11 14:11
کیم جغاز عزیز ما حمایت خود را از برنامه جنابعالی اعلام میکنیم به شرطی که قول دهید برنامه تونل پیشنهادی را بجای افقی عمودی اجرا کنید و در این راستا تعدای چاه نفت هم از خوزستان وارد ودر خلخال نصب کنید(تا شاید ماهم بتوانیم سهمی از بوی نفت را در سفره هایمان احساس کنیم زیرا به دلیل دوری و نبود راه این بو به شهر ما نمیرسد!) ;-)
 
 
#25 تونلچیلر 1393-12-23 14:13
رای ما صد درصدکیم جیغار
:-x
 
 
#26 محمد نقی مسروری 1394-01-28 12:20
نمایندگی باش کمه کمی بیشتر فعالیت کنه و برنامه هاشو توسعه بده اسمشم عوض کنه ریس جمهور هم میتونه بشه باور کنید!!!!!!!!!!! !!!
 
 
#27 جهان نقوی 1394-02-02 22:53
سلام توی این بلبشوی سیاست پول سمتو جایگاه کی به کیه شایدازروابط پشت پرده رابطه تونل ها هم خوب شدو مسولین ازاین تونلهابرااستحکا م روابطشون استفاده کردند شماهم مشهورشدی اقامسعود.منم تصمیم گرفتم نماینده شم چون روابط پشت پردهای سیاسی اقتصادیمومی برم توی تونل تاکسی نفهمه-پس شعارکیم جیغار تونلچی وکیل100درصد

پاسخ مدیر : سلام دوست عزیز . نویسنده این مطلب بنده نیستم
 
 
#28 حجت اسماعیل زاده 1394-07-11 11:25
اهالی منطقه که دلشان برای پیشرفت منطقه خلخال زرمظلوم وحسینی میتپدبه همراه اقای کیم جیغازدرجلوخانه ملت جمع وبه نمایندگان ملت شجاع ایران اسلامی عرض کنیم تاانشاالله خداکمک کندفرجی حاصل شود.بگوییم زمان شاه ظالم شهرمان راتبعیدگاه کردندراه های مون مالروبودچنانکه سفری به نزدیکترین شهرمیکردیم یابسلامت مقصدنمیرسیدیم یااگرمیرسیدیم انقدرخاک جاده میخوردیم مریض میشدیم درجمهوری اسلامی همان راه واسفالت سردریختندانهم بدون استانداردبایک سفراعصاب ادم داغون میشه یابایدراه رولاک پشتی ادامه مسیر دادچاله چوله اینقدرزیاده وسیله نقلیه خراب میشه یا ادماباوسیله سقوط به دره. مسئولان استانی منطقه بفکرمردم غیرتمندوانقلابی ودوستاراهل بیت ع خلخال نیستند وخواسته هامون هم ازطریق نماینده محترم واعضای معززشورای اسلامی شهر ویاباامضا طوماری به سمع مدیران استان وکشوری رسانده متاسفانه توجهی نمیکنندتاحتی بازسازی مقبره سیدبزرگواردانیا ل ع برادرامام مهربانی ها فراموش وازیاد رفته
 
 
#29 حجت اسماعیل زاده 1394-07-11 14:01
سلام ممنونم جناب اقای مهندس شیرعلی پورازلطفت .سایه تان مستدام برسرهم شهریان

پاسخ مدیر : با سلام . قربان شما .
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید