معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه
Home نمایشگاه مجازی عکس نتایج داوری سوگواره عکس آیین عاشورایی خلخال
نتایج داوری سوگواره عکس آیین عاشورایی خلخال فرستادن به ایمیل

بسیار منتظرتان گذاشتیم . روز اربعین عاشورائیان نتایج سوگواره عکس آئین عاشورایی از طرف داوران محترم سوگواره به دست ما رسید که تقدیم شما سروران گرامی می گردد + نمایشگاه مجازی عکس آیین عاشورایی خلخال

 

 

 

 

 

 

 

ورای سطح کیفی آثار ارسالی، هدف ما از برگزاری سوگواره ، کند و کاو در آئین ها و مراسم تمامی نقاط شهرستان بود . چرا که بررسی عزاداری های نقاط مختلف با در نظر داشتن سنت ها و آداب عزاداری جوامع مختلف ، علاوه بر شناخت ارادت مردم آن دیار به سرور و سالار شهیدان و روح حق طلبی مردم ، منبع قابل تاملی است در مطالعه سنت های تاریخی ، فرهنگی و اجتماعی مناطق مختلف .

 

به اذعان داوران سوگوراه ، سطح کیفی عکس های ارسالی در حدی نبود که بتوان برای بازدید عموم شهروندان در سطح شهر به مرحله چاپ و نمایش برسد .

 

با این حال ابراز سپاس و قدردانی فراوان داریم از داوران عزیز سوگواره ، بزرگواران جاوید خدمتی ، مجید خالقی مقدم و موسی الرضا ابراهیم زاده که با وجود مشغله ی بسیار زیاد و سکونت در شهر های غیر یکسان ، تمامی زحمات سوگواره را پذیرفته و گرد هم آمدند و با دقت و وسواس تمام عکسهای رسیده را تحلیل و داوری نمودند .

 

و تشکر ویژه از آقای صمدی بزرگوار مسئول "عینک بینا "  و جناب آقای محمدی ، فرماندار محترم شهرستان ، که زحمت هزینه های سوگواره را بر عهده گرفتند .

 

و قدردانی ویژه از حضور عزیزانی که با ارسال عکس ما را در برگزاری این سوگواره یاری و همراهی نمودند

عزیزان :

امیر اسلامی – حسین بختیار زاده – کارنگ طیاری – پیمان پورطالب – رضا تیموری – احمد زعفری هشجین –  سعید شکری – محمدرضا شیرعلی زاده – مجید عابدی – سمیرا غفوری – محمد رضا مشعوفی – علی معماری

 

که در مجموع یکصدو شش قطعه عکس را به دبیرخانه سوگواره ارسال کرده بودند . این عکس ها توسط دبیر خانه کد گذاری و با نام های نا مشخص جهت داوری داوران ارسال گردیدند . ابتدا بیانیه هیئت محترم داوران و سپس نتایج سوگواره را به شرح زیر مطالعه نمایید .

 

با تشکر .

میلاد شیرعلی پور ( دبیر سوگواره عکس آئین عاشورایی خلخال )

مسعود شیرعلی پور ( مسئول برگزاری سوگواره عکس آئین عاشورایی خلخال )

 

 

بنام خدا

بیانیه هئیت داوران سوگواره عکس آئین عاشورایی خلخال

 

برگزاری سوگواره عاشورا در هر کجای ایران که باشد برای عکاسان و علاقمندان به آن فرصتی است مغتنم جهت بیان ارادت به عاشورا و عاشورائیان. و عکس وسیله ای است برای تفکر , پژوهش و نگاه عمیق به واقعه عظیم عاشورا و دستاوردهای آن. لذا حمایت از تولید آثار عاشورایی بویژه در قالب عکس از سوی هر ارگان دولتی یا غیر دولتی که باشد جای بسی شکر و خرسندی است و قابل احترام و تکریم است.

 

این سوگواره اگرچه در سطح شهرستان برگزار می شود و نباید انتظار تولید آثاری فاخر و ماندگار را داشت ولی هرگونه ثبت چه ناشیانه و ابتدایی و چه حرفه ای , ارادت عکاس را نسبت به عاشورا به اثبات می رساند.

 

گروه داوری به اتفاق پس از بررسی آثار رسیده , با احترام به تمامی عکاسان و شرکت کنندگان , تعداد 15 اثر راجهت نمایش مجازی در وبسایت وزین خلخالیم معرفی و سه اثر را بطور همسطح شایسته تشویق و تقدیر اعلام می کند.

 

با این حال آثاری که به این سوگواره ارسال گردیده بود اگر چه از نظر فرم و محتوا در سطح بالایی قرار نداشتند لذا گروه داوری برای تولید آثار ماندگار در سالهای آتی رعایت موارد ذیل را متذکر می شود.

 

1- لازم است عکاسان شرکت کننده و علاقمندان عکاسی برای ارتقاء سوادبصری و تکنیکی ,آموزشهای کارگاهی و عملی لازم را ببینند.

 

2 - توصیه می شود عکاسان از سطحی نگری بپرهیزند و به جستجوی مضامین عمیق عاشورا بپردازند.

 

3 - تحقیق و پژوهش در زمینه موضوع عکاسی یعنی عاشورا , کمک زیادی به نگاه عکاسانه خواهد کرد.

 

4 - حمایت مسئولان فرهنگی و دست اندرکاران از علاقمندان و هنرمندان عکاس , لازمه برگزاری موفق و پربار سوگواره های عاشورایی است.

 

5 - عکاسان علاوه برویرایش رایانه ای مناسب , در شیوه ارائه نهایی عکسها دقت لازم را داشته باشند.

 

6 - عکاسان به بافت اقلیمی و معماری شهری و روستایی توجه کنند.

 

7 - از تاکید بر ثبت انحرافات و خرافات در مراسم بپرهیزند .

 

8 - نگاه عاشورایی را تنها به ماه محرم و صفر محدود نکنند .

 

9 - و نکته آخر اینکه عاشق این واقعه ماندگار و خالق آن باشند.

 

با احترام : جاوید خدمتی , مجید خالقی مقدم , موسی الرضا ابراهیم زاده

 

 

نتایج سوگواره عکس آئین عاشورایی خلخال

 

پس از تبادل نظر و بررسی  , تعداد 15 عکس جهت حضور در نمایشگاه انتخاب شد و سه اثر بطور یکسان و بدون رتبه بندی شایسته تقدیر معرفی می شود.

 

عکسهای انتخابی نمایشگاه مجازی عبارتند از: مجید عابدی (1 قطعه ) – حسین بختیار زاده ( 2 قطعه ) – امیر اسلامی (2 قطعه ) – سمیرا غفوری (3 قطعه ) – علی معماری ( 2  قطعه ) – احمد زعفری هشجین (5 قطعه )

 

 

و در نهایت هیئت داوران دو قطعه از آثار آقای احمد زعفری هشجین و یک قطعه از آثار خانم سمیرا غفوری را بطور یکسان شایسته تقدیر و تشویق معرفی نمودند .( عکسهای زیر )

 

 

 

عکسهای راه یافته به نمایشگاه مجازی و برگزیده طی نمایشگاه مجازی تقدیم مخاطبان محترم وبسایت خلخالیم می گردد .

 

010203040506070809101112131415

وبسایت خلخالیم

 

حامیان مالی سوگواره : عینک بینا با مدیریت آقای صمدی و فرمانداری خلخال

 

یادداشت  

 
#1 پیمان پورطالب 1392-10-02 19:57
با سلام و خسته نباشید
تبریک میگم به دوستان عزیزم مجید عابدی – حسین بختیار زاده – امیر اسلامی – سمیرا غفوری – علی معماری – احمد زعفری هشجین
هدف من از حضور تو این سوگواره همکاری با سایت بوده و بعد از هم تصمیم دارم همکاریم رو بیشتر کن
تشکر میکنم از همه کسانی که باعث شدن این سوگواره به وجود بیاد
و تشکر ویژه دارم از آقایان میلاد شیرعلی پور و مسعود شیر علی پور
موفق باشید
خدانگهدار

پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما و بینهایت ممنون از لطفی که داشتید و با سوگواره همکاری کردید .
 
 
#2 فرح هشجین 1392-10-02 20:02
باسلام
آقای زعفری تبریک می گم واقعا عکس های زیبایی انداختین
خسته نباشین
 
 
#3 سعید شکری 1392-10-02 21:26
با سلام و تبریک خدمت عزیزانی که عکساشون شایسته بود و مورد تشویق قرار گرفتند. بنده نیز از اینکه لایق شرکت در این مسابقه بودم بسیار خوشحالم. از آقایان شیرعلیپور و هیئت داوران نیز سپاسگزاری میکنم که وقت گذاشتند و برای اجرای هر چه بهتر مسابقه تلاش کردند. امیدوارم سال بعد هم بتونم تواین مسابقه شرکت کنم و مقام بیارم.

پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما و ممنون از حضورتان در این سوگواره . بابت یک موضوعی هم باید از شما تشکر ویژه داشته باشم .
پیرو یادداشتهای جنابعالی و مباحثه در خصوص محلی برای گردهم آیی عکاسان شهر که موضوع اتاق عکاسی سالهای پیش در اداره اردشاد هم مطرح شد .
این مباحثه به گوش رئیس محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرمان رسیده و طی تماس تلفنی ، از آغاز به کار مجدد این اتاق و تدارک محلی برای عکاسان شهر در محل اداره ارشاد خلخال خبر دادند که امیدواریم نتایج بسیار خوبی در بر داشته باشد .
 
 
#4 علی م 1392-10-02 22:04
از زحمات و توصیه های هیئت محترم داوران نهایت تشکر و امتنان را داشته و ضمن تشکر مجدد از برادران شیرعلی پور در هماهنگی و اجرای این سوگواره خدمت خانم غفوری و همچنین آقای زعفری تبریک عرض میکنم و امیدوارم سایه موفقیت هماره بر هنر بی نظیر و البته سایر عرصه های زندگی شان گسترده باشد.
 
 
#5 دوست 1392-10-02 23:38
ضمن عرض خسته نباشید خدمت داوران محترم و مدیریت سایت خلخالیم و تشکر از شرکت کنندگان در این جشنواره و عرض تبریک محضر جناب آقای مهندس مجید عابدی اندبیلی
 
 
#6 رضاتیموری 1392-10-02 23:40
سلام خیلی ممنون از زحماتی که هیئت داوران متقبل شدند و همچنین آقایان شیرعلی پور باتشکر
 
 
#7 سعید شکری 1392-10-03 07:33
آقای شیرعلیپور از شما نهایت تشکر رو دارم که پیگیر این موضوع بودید. امیدوارم بتونیم از تجربیات شما بزرگان استفاده کنیم.

پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما . ما که عددی نیستیم . در حد توان در خدمت خواهیم بود .
 
 
#8 امیر اسلامی 1392-10-03 12:37
با سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم سایت خلخالیم.
بنده هم به نوبه خودم موفقيت آقای احمد زعفری هشجین و خانم سمیرا غفوری را در سوگواره عکس آئین عاشورایی خلخال را تبريك عرض نموده و برايشان از درگاه ايزد منان سربلندي را خواستارم.
جا داره از زحمات هیئت محترم داوران نهایت تقدیر و تشکر را داشته و همچنین ضمن تشکر ویژه از آقای میلاد شیرعلی پور ( دبیر سوگواره )و آقای مسعود شیرعلی پور ( مسئول برگزاری سوگواره )در برگزاری و اجرای این سوگواره.
و بنده از حامیان مالی این سوگواره ، عینک بینا با مدیریت آقای صمدی و فرمانداری خلخال ، نهایت تشکر و امتنان را دارم.
با تشکر : امیر اسلامی.
 
 
#9 کریمی 1392-10-03 12:57
با سلام
طی سوالی که یکی از همشهریان در قسمت داوران و حامیان مالی سوگواره عکس آیین عاشورایی از مدیریت سایت کرده بود و مدیر پاسخ داداه بود.

#1 حسين 1392-08-30 00:45
سلام به چند نفر جايزه خواهين داد؟؟؟

پاسخ مدیر : با سلام . دقیقا در متن اشاره شده "به سه عکاس برتر که عکسشان توسط داوران سوگواره انتخاب شود ، جایزه نقدی و لوح تقدیر اهدا خواهد شد."

پس دلیل اینکه به دو نفر جایزه داده شده چیست؟؟؟نفر سوم چرا از سوی داوران محترم سوگواره انتخاب نشده؟؟؟یعنی عکسی لایق انتخاب به عنوان رتبه سوم نبود؟؟؟

پاسخ مدیر : با سلام . اگر با دقت متن را مطالعه بفرمائید متوجه این نکته خواهید شد که سه عکس بطور یکسان و بدون رتبه بندی ، شایسته تقدیر و تشویق شده اند .
و در ضمن عکسها کد گذاری شده تحویل داوران عزیز شده و هیچ اطلاعاتی در خصوص عکاسان ندارند . لذا این کاملا اتفاقی بود که دو عکس از این سه عکس متعلق به آقای زعفری باشد و با اعلان قبلی هدیه این عزیزان تقدیم خواهد شد .
 
 
#10 احمد زعفری هشجین 1392-10-03 13:28
سلام خسته نباشیدبه هیت داوران و آقایان شیر علیپورکه زحمت سوگواره عکس عاشورایی خلخال
را کشیدندوتبریک به خانم غفوری وخسته نباشید به کلیه عکاسان سوگواره عکس خلخال

پاسخ مدیر : سلام آقای زعفری ، از بابت همکاری و مشارکت شما در سوگواره عکس آیین عاشورایی خلخال از شما بینهایت ممنون و سپاسگزایم و بخاطر این موفقیت به شما هنرمند گرامی تبریک عرض میکنیم .
 
 
#11 حمید عسگری 1392-10-03 17:56
درود / و خسته نباشید /
 
 
#12 کریمی 1392-10-04 10:25
سلام
آقای مدیر ممنون از توضیحات مفیدتون...
 
 
#13 احمدمحمودی هشجین 1392-10-04 16:41
سلام آقا ی معماری تبریک میگم عکس هاتون قشنگ بود
خسته نباشین
شیرینی می خوام
 
 
#14 آرش 1392-10-05 13:35
باسلام و عرض تبریک خدمت دوستان عزیز و تبریک به برگزیدگان سوگواره آیین عاشورای.خسته نباشین.
 
 
#15 یک هشجینی 1392-10-05 17:32
آقای زعفری و خانم غفوری تبریک میگم وآقای احمد محمودی لرد لطفا پسوندتان را درست بنویسید ممنون از مدیریت سایت زیبای خلخالیم
 
 
#16 عبدالهی 1392-10-07 08:42
باسلام و خسته نباشید خدمت همه ی دوستان و تبریک به نفرات برتر.
اما باید عرض کنم به نظر بنده و از دید یک نفرسوم عکسها خیلی کلیشه ای بودند و فکر می کنم سطح عکسهای سال قبل خیلی خیلی بالاتر بود، از هنرمندهای شهرمون بیشتر از این انتظار می رفت.
موفق و موید در پناه حق.

پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما . ما برای اولین بار هستش که سوگواره عکس عاشورایی برگزار میکنیم و سال گذشته اقدام به برگزار جشنواره عکس پاییز خلخال نمودیم .

و گالری عکس مجازی عاشورائیان خلخال که پارسال برگزار شد ، مسابقه نبود و در واقع نمایشگاهی بود از تصاویر آقایان : جاوید خدمتی ، مجید خالقی مقدم ، میلاد شیرعلی پور و این حقیر مسعود شیرعلی پور
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید