معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home ورزشی تاثیر اصالت تیم ورزشی بر محبوبیت آن
تاثیر اصالت تیم ورزشی بر محبوبیت آن فرستادن به ایمیل
ورزشی

 

واژه (اصالت) برای همگان شاید شناخته شده باشد ولی این اصالت در ورزش به خصوص فوتبال که به نوعی یک پدیده فراگیر در کل این کره خاکی مطرح است ، رنگ وبوی دیگری داشته باشد .

اصالت هواداری تیمهای ورزشی یکی از موضوعات مهم درورزش کشورهای پیشرفته وصنعتی مطرح است .

البته در این باره تحقیقاتی در دانشگاههای معتبر اروپایی انجام گردیده است ولی هنوز در کشورهایی از قبیل کشور ما شاید مسئولان ، مدیران و مربیان ورزشی با این واژه بیگانه باشند.

بنده نمی خواهم مسئله راخیلی علمی تر و گسترده تر بیان کنم چون مخاطبان این مقالات از بطن مردم هستند و به میزان علاقه و نگرش آنها باید مسائل را به صورت ساده ولی پر بار بیان کرد.

بله تیم تراکتورسازی بعد از هشت سال عدم حضور در سطح اول فوتبال مملکت بلاخره پارسال پا به عرصه ی لیگ برتر ایران گذاشت شاید این تیم تراکتورسازی نبود که به لیگ برتر صعود کرد بلکه مردم آذربایجان وارد سطح اول ورزش مملکت شدند.

هیچ کس فکر نمی کرد که فوتبال ایران از ( قطبی گرایی های یک سویه) نجات یابد تیمهای لیگ فوتبال ایران بغیر از استقلال و پرسپولیس از هیچ تیم دیگری هراس نداشتند . در کوچه ، خیابان ، مدارس ، ادارات ، دانشگاهها و... همه از سرخابی های پایتخت حرف می زدند و شاید فوتبال ایران را در این دو تیم خلاصه میکردند حتی دراصفهان ، شیراز و اهواز که از قطبهای مهم ورزش و فوتبال ایران به حساب می آمدند نیز تیمهای سرخابی  بیشترین  طرفداران  را ازآن خود می کردند و اکنون هم این روند ادامه دارد.

آیا به فکر کسی می رسید که روزی تعداد طرفداران تیم تراکتورسازی در استادیوم آزادی پایتخت در مقابل تیمهای بزرگ پایتخت برابری کند وشاید بیشتر هم باشد ؟

به نظر شما چه چیزی دلیل اصلی در کشاندن تماشاگران تراکتور به استادیوم ها می باشد؟

قطعا همان مسئله اصالت تیمی تراکتور است که چنین محبوبیت خاصی را در دل مردم آذربایجان کسب کرده است

محبوبیت باعث بهتر شدن روند یک تیم ورزشی شده و در پیامدهای آن می تواند نه تنها بخش ورزش بلکه همه ی جنبه های اقتصادی ، فرهنگی واجتماعی یک منطقه و حتی کشور را تحت تاثیر قرار دهد و این همان رابطه ورزش با بخشهای تولیدی ، خدماتی است که بازده های مهم اقتصادی را درسیستم نوین صنعت ورزش رقم خواهد زد .

البته چون حجم مقاله بنده خیلی بیش از اینها بود خیلی چکیده مطالب را برای مخاطبان عزیز بازگو کردم به حول خداوند سعی در این است که با کامل شدن مقاله ی بنده ( اصالت هواداری و تاثیر آن بر ورزش کشور) که با نرم افزارهای نوین آماری در حال تهیه است بتوانم به مجهولات زیادی در این زمینه پاسخ دهم.

 

نویسنده : سعید اسماعیل زاده ( دانشجوی رشته کارشناسی ارشد مدیریت تربیت بدنی )

 

 

 

 

 
یادداشت (5)
1 جمعه, 01 مرداد 1389 ساعت 00:33
ــ

( حامد . ب )


سلام اقا سعید به نکته جالب وظریفی اشاره کردید کاملا با شما موافقم و ازتون تشکر میکنم .

2 شنبه, 02 مرداد 1389 ساعت 18:09
ــ

( محسن از گیوی )


سلام میگم به آقای شیرعلی پور و آقای اسماعیل زاده باید گفت که نظر و مقاله آقای اسماعیل زاده بسیار دقیق و درست میباشد اما برکسی پوشیده نیست که قبل از اصالت این هوای تازه بود که به مشام مردم رسیده بود، فرض کنید فردی را به مدت طولانی در سلولی زندانی کنند مسلما آن فرد با کوچکترین روزنه نور به شوق میآید و سر از پا نمیشناسد! قائدتا این امر نیز بعد از مدتی برای مردم عادی میشود! "البته نمیدونم تونستم منظورمو برسونم یا نه؟" بسیار متشکر! خداحافظ

3 یکشنبه, 08 اسفند 1389 ساعت 11:12
ــ

( ناصر از خوزستان )


بسیار خوشحال شدم ازینکه در سایت شهرمون راجب تراختور تیم محبوب آذربایجان مقاله درج شده. یاشا تراختور یاشا خلخالیم

4 چهارشنبه, 18 اسفند 1389 ساعت 17:57
ــ

( Arian )


salam, manam mesle naser jan kheili khushhal shudam vaghti didam az time por tarafdar TIRAXTOR to site shahremun matlab neveshtin↲YASHA AZERBAIJANIM, YASHA ANA YORDOM KHALKHALIM, YASHA TIRAXTOR

5 یکشنبه, 05 تیر 1390 ساعت 11:47
ــ

( یوسف اسکندری )


سلام سعید ارادت دارم ،تحلیل خوبی از رابطه اصالت و تاثیر آن بر بخش های دیگر کردی

یادداشت  

 
#1 emir es 1391-07-02 23:41
salam arkadaş çok ğozal yazmışdın,yaşas in traxtor
 
 
#2 مجید ستاری 1391-08-06 08:11
سلام داداش دستتون دردنکنه که زحمت فرواوانی کشیدید بااین سایت خلخال روزنده نگه داشتید حال کردم .بی زحمت اگه میشه فیلم خلخال زیاد بزارید ممنون .
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید