معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home ورزشی ورزش دیدگاه حرفه ای می خواهد یا آماتور؟
ورزش دیدگاه حرفه ای می خواهد یا آماتور؟ فرستادن به ایمیل
ورزشی

ورزش سالم سازی جامعه ای را به دنبال خود خواهد آورد که فکرهای سالم در آن پرورش یافته ، و در نهایت با درایت و ظرافتِ نظر مدیران ،  اقتصاد ، صنعت و خدماتی نوین و پویا عاید آن جامعه خواهد شد .

 

ورزش برای همه امری ضروری و مهم بوده  و ازشعارهای انجمن سلامت ایالت متحده آمریکاست . ولی این جمله فقط حرف نیست بلکه سالم سازی جامعه­ ای را به دنبال خود خواهد آورد که در آن فکرهای سالم  پرورش یافته ، و در نهایت با درایت و ظرافتِ نظر مدیران ، اقتصاد، صنعت و خدماتی نوین و پویا عاید آن جامعه خواهد شد.

 

سخن کش نکنیم همیشه که اصل را بر فرع ترجیح دادن بسی بهتر و شایسته تر است . مخاطبان و علاقه مندان به پدیده اجتماعی و فراگیر ورزش این مسأله را بدانند که ثابت شده است صِرف تخصص یا تجربه و بر عکس عدم آن ، دلیل قاطع بر پیشرفت کارمدیریتی در یک جامعه نخواهد بود و جامعه ورزشی ما نیاز به صَرف فعل مدیریت تغییر دارد . خواه ورزشی باشند خواه نباشند ، خواه محافظه کار و خواه جسور ، ( البته صفات مدیران را بشماریم ، جلسه وقت چندین ساعته میخواهد )

 

به تحلیل بلانچارد یکی از علمای بزرگ مدیریت بنگرید:

کسانی که از فرآیند تغییر مدیریت هراس دارند:

1. ازدس دادن چیزی باارزش

2. ترس از عوامل ناشناخته

3.  ترس از اینکه تغییر به حال سازمان موجود تأثیر گذار نباشد.

 

جامعه ورزشی ما هم فارغ از این مقوله نیست . کشورما ایران با داشتن منابع انسانی ، محیط فیزیکی و شرایط جذاب توریستی ، تنها سرمایه گذاری یا بخش خصوصی را می طلبد تا  وارد عمل شود تا فقط بوروکراسی اداری .

 

پیشنهادات برای مدیران:

  • Ø .تشکیل تیم های تحقیقاتی برای برگزاری مسابقات.
  • Ø برقراری ستاد کاملا علمی برای فستیوال ها و مراسمات ورزشی
  • Ø کمک و راهنمایی برای پی ریزی برنامه ریزی استراتژیک در ورزش
  • Ø عدم قطبی گرایی در ورزش مانند فقط توجه به فوتبال
  • Ø پیشرفت در ورزش بانوان با جایگاه واقعی
  • Ø استفاده کارآمد از بخش خصوصی
  • Ø نگاهی آگاهانه به سرمایه گذاری در ورزش به این شکل که : برای چه؟ کجا؟ کی؟

کشور ما هم نیاز دارد برای سالم سازی جامعه و در نهایت قهرمان پروری گام بردارد . ولی این روند باید از شهر به استان و از استان به مرکز یا به نوعی از جزء به کل رفته و با درایت مسئولین شهری تا کشوری گام مؤثرتری برداشته شود . پس یا علی گویان و با در نطر گرفتن شرایط کنونی و به دور از حاشیه ها بیایید در سالم سازی و قهرمان پروری ورزش کشور و جوانانمان سهیم باشیم.

 

سعید اسماعیل زاده

 

یادداشت  

 
#1 ناشناس 1391-09-01 12:43
نام نویسنده تو شناسنامه افشین است نه سعید

پاسخ مدیر : آقای سعید اسماعیل زاده از نویسندگان و فعالان وبسایت هستند و اتفاقا نام شناسنامه شون سعید هست .
 
 
#2 پورمحمد 1391-09-01 18:52
با سلام و احترام
نكته اي را ميخواهم عرض كنم كه البته اميدوارم جناب اسماعيل زاده و مديريت محترم خاطرشان آزرده و مكدر نگردد. به اعتقاد بنده دست كم اين مقاله بايد دربخش مقالات علمي منتشر مي شد. چون با توجه به اينكه اين سايت مخاطبين زيادي دارد انتظار ميرود كه مقالات از لحاظ نگارشي و مفهومي در حد مطلوبي نوشته شده و يا در غير اين صورت توسط مديريت محترم ويرايش بشوند. باور بفرماييد بخاطر عدم انسجام جملات و نيز اشتباهات نگارشي (من جمله عدم رعايت علايم سجاوندي و ... ) و بنده مجبور شدم تا متن را بارها بخوانم.
شكي نيست كه اين موارد نه بخاطر نقصان در دانش نويسنده بلكه بخاطر اندكي تعجيل در نگارش و انتشار مقاله ميباشد. قصدم ايرادتراشي و غرض ورزي نيست بلكه هدفم هر چه پربار تر شدن سايت محبوب خلخاليم ميباشد.
با تشكر

پاسخ مدیر : با سلام مطمئنا هم همینطور است . ممنون از نظر لطفتون به سایت
 
 
#3 مهرداد 1391-09-02 11:49
مطلب مفیدی بود
 
 
#4 علی از تبریز 1391-09-06 12:45
با سلام ضمن تشکر از مدیریت محترم سایت دراکثر موارد بموقع وبجا به مطالب می پردازند حتی در مجالس تر حیم .ولی در مورد مقام قهرمانی آقای محمود جعفرزاده که موفق به کسب مدال طلا پارا تکواندو 2012 شده است واز اخبار شبکه سراسری نیز پخش شده. که موجب افتخار شهرستان خلخال وحتی استان می باشد واولین مدال اور بین المللی شهر ستان خلخال می باشند .خبری در این سایت نمی باشد !!!!!!!!!

پاسخ مدیر : سلام دوست عزیز . واقعا شما نمی دونید چرا این روزها وبسایت به روز نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟
بنده از روزهای قبل هم اعزام ایشون رو تو سایت زده بودم و حتی پیگیر مسابقات بودم و شب عاشورا هم خبر موفقیتشون رو شنیدم ولی به مدیریت وبسایت دسترسی نداشتم و در صدد بودم در اولین فرصت این خبر رو به همراه عکسهایی از ایشون درج کنم . در ضمن قرار شده تربیت بدنی خلخال مراسم استقبال از ایشون رو از طریق سایت منعکس کنند .
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید