معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home ویدئو ویدئویی از محرم سالهای گذشته خلخال ( قسمت یک )
ویدئویی از محرم سالهای گذشته خلخال ( قسمت یک ) فرستادن به ایمیل
ویدئو
شنبه, 27 آبان 1391 ساعت 00:31

خلخال , شهرستان خلخالهم زمان با ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) ویدئویی از مراسم محرم سالهای گذشته خلخال آماده کرده ام که تقدیم شما عزیزان و همشهریان محترم می کنم

 

 

ویدئویی که مشاهده میفرمائید مربوط به عزاداری محرم سالهای گذشته خلخال میباشد

 

قسمتهایی از این تصاویر مربوط به محرم سال 1385 است که با موبایل گرفته شده و قسمتهایی نیز مربوط به مراسم عزادای سال گذشته ( 1390 )  میباشد .

 

بعلت طولانی بودن ویدئو آنرا به دو قسمت تقسیم کردم که امروز قسمت اول آن تقدیم شما سروران گرامی می گردد و قسمت دوم آن نیز به محض آماده شدن بر روی سایت آپلود شده و آماده ارائه خواهد بود .

 

 

 

 

 

دانلود فایل زیپ . حدود 25M

لینک کمکی

 

یادداشت  

 
#1 ابراهيك كرامت 1391-08-27 08:04
سلام. التماس دعا.كرامت
 
 
#2 masoon 1391-08-27 15:21
/ویرایش/

پاسخ مدیر : ویرایش بعلت غیر مرتبط بودن یادداشت
 
 
#3 امیرکاظمی 1391-08-27 16:52
باسلام
فایل جالبی بود از زحماتتان متشکرم.ازهمه همشهریان عزیزم التماس دعا دارم
 
 
#4 اکبر 1391-08-28 01:50
یا حسین
التماس دعا
برای شادی روح بویک آقا سندانی یه فاتحه بخونیم.
 
 
#5 سید حمداله نقیب 1391-08-28 10:52
سلام - التماس دعا -تشکر از زحمتهایتان
 
 
#6 علیزاده 1391-08-28 11:03
با سلام و خسته نباشید خدمت همه شما عزیزان. خیلی عالی بود. خیلی کار خوبی کردین. دلم پر می زنه برای عزاداری شهر خودم. تو تبریزم و فعلا تا تاسوعا نمی تونم به خلخال بیام. واقعا ممنونم. اجرتون با امام حسین (ع)
 
 
#7 علیزاده 1391-08-28 11:58
قسمت دوم رو هم بی زحمت بذارین دیگه

پاسخ مدیر : سلام دوست عزیز . تهیه کردن این دو تا ویدئو دقیقا دو روز و هر روز حدود 4 ساعت زمان برده . قسمت دوم هم آماده شده و ان شاء الله امروز عصر سعی میکنم رو سایت آپلودش کنم .
 
 
#8 مهدی 1391-08-28 19:54
آقای شیر علیپور با سلام و خسته نباشید
یک سوال خصوصی و تخصصی از جنابعالی داشتم که راهنمایی نمایی ممنون خواهم شد . من نیز مدتی است که فایل های تصویری ماه محرم سال های گذشته را بر روی وبلاگ خودم (روستای درو) گذاشته ام . اما سوال این است که چه پسوند هایی برای فایل های ویدئویی برای گذاشتن در وبلاگ مناسب است ؟من فایل ها را در سایت آپارات آپلود می کنم آیا مناسب است ؟اگه بخوام این فایل ها را برای دانلود بزارم باید چیکار کنم ؟

با نهایت سپاس

پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما و التماس دعا . اکثرا در بستر وب از فرمتهای mpeg4 و flv استفاده میشود و من هم از فرمت flv استفاده میکنم . با این حال فقط استفاده از فرمت کافی نبوده و شما میتوانید با تغییر تنظیمات آن بعنوان مثال bitrate یا سایر مولفه ها کیفیت فیلم رو کمتر یا بیشتر کنید و بخاطر اینکه افزایش کیفیت با افزایش حجم همراه خواهد بود لذا شما محدودیت خواهید داشت و به ناچار مجبور خواهید شد بخاطر کم کردن حجم فایل ، قید قسمتی از کیفیت تصویر را بزنید . شما میتونید فایلهاتون رو تو سایت آپارات آپلود کنید و فکر نمی کنم مشکل خاصی وجود داشته باشه ولی اگه فضای مناسبی برای آپلود در اختیار دارید ، بهتر خواهد بود و مدیریتش با خودتون خواهد بود .
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید