معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

تبليغات نوشتاري

تبلیغات در سایت خلخالیم
وب سایت خلخالیم آماده پذیرش تبلیغات متنی شماست
--------------------------------

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home سئوالات متــداول ؟ ؟
سئوالات متداول مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

 

 

 

 

 

 

 

 

 
بارها و بارها شده که دوستان سئوالاتی رو مطرح کردند که قبلا به آنها پاسخ داده شده و کاربران جدید از آنها بی اطلاع هستند . لذا تصمیم گرفتیم تعدادی از این سئوالات که متداولتر از بقیه هستند ، در این قسمت به همراه پاسخ آنها قید کنیم . سئوالاتی که در این قسمت مطرح میشود فقط در ارتباط با خود سایت میباشند و از پرسش سئوالات غیر مرتبط در این بخش خودداری فرمائید . لطفا قبل از مطرح نمودن سئوالات خودتان این قسمت را کامل مطالعه بفرمائید
 

 

من عضو سایتتون شدم ولی ایمیل فعال سازی ازطرف سایتتون برام نیومده،راهنمایی میفرمایید!!!

پاسخ : در صورت ثبت نام حتی اگر ایمیل فعالسازی هم ارسال بشه ممکنه بعلت اینکه از نام نامشخص یا نامتعارف استفاده کرده باشید کاربری شما حذف بشه با این حال موارد زیر میتونه اتفاق افتاده باشه :

1 - احتمالا مراحل ثبت نام شما کامل نشده

2 - ایمیلتون رو به درستی وارد نکردید

3 - در صورتیکه با اسامی نا متعارف و نا مشخص ثبت نام کنید کاربری شما حذف خواهد شد

ازتون تقاضا داریم دوباره ثبت نام نمایید !

 

 

چطور میتونم خودم مستقیم و بدون واسطه برای سایت عکس و مطلب ارسال کنم ؟
پاسخ : مراحل ارسال عکس و مطلب به سایت بسیار ساده و قابل اجرا توسط همه شما همشهریان عزیز میباشد و شما به راحتی میتونید به جمع نویسندگان سایت بپیوندید . فقط لطف کنید و فایل آموزشی PDF را از لینک زیر دانلود و مطالعه فرمائید .

" آموزش درج مطلب و عکس در سایت "

 

 

باید چکار کنم تا در کنار نظرات من هم عکس خودم یا هر عکسی که دوست دارم نمایش داده بشه ؟

پاسخ :  تصاویر مندرج در کنار نظرات به " آواتار " معروف هستند . شما با مطالعه یک آموزش بسیار ساده و چند صفحه ای به سادگی قادر به ایجاد چنین امکانی خواهید بود . لطفا فایل آموزشی PDF  را از لینک زیر دانلود و مطالعه فرمائید

"آموزش درج آواتار در کنار نظرات"

 

 

 

یادداشت  

 
#1 Fathollahzadeh 1392-01-10 14:02
با سلام
«دیئریه دیئریلیگ لازیم دیر» را برای اضافه کردن به لیست ضرب المثلها را ارسال کردم.
در صفحه ضرب المثلها امکان ارسال پیام را ندیدم.
موفق باشید.
فتح اله زاده.

پاسخ مدیر : با سلام و ممنون از نظر لطفتون . شما هر کجا که صلاح دونستید میتونید این ضرب المثلها را اضافه کنید . در حال حاضر این ضرب المثل شما به لیست ضرب المثلهای سایت اضافه شد .
 
 
#2 ع-نوروزی 1392-05-07 08:48
سلام-سایت شما دارای طراحی زیبا واطلاعات ارزشمندی است.برایتان موفقیت آرزومندم.بعضی مطالب سایت کمی دستمایه ناسیونالیتی شهرتان را دارد که باعث بامزه شدن مطالب میشود و به نظر من ایرادی هم ندارد0

پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما . ممنون میشم اینگونه یادداشتها را در قسمت نظرات عمومی مطرح بفرمائید . که هم برای این منظور ایجاد شده و هم مخاطبان بیشتری داره
 
 
#3 فاطمه 1392-05-29 12:22
سلام. آيا شما همه مصطفي لو ها رو مي شناسيد؟ منظورم آقاي محمد مصطفي لو مدير آموزشگاه رانندگي در مونترال كاناداهست.آيا مي تونيد ايشون رو معرفي كنيد؟ لطفا.

پاسخ مدیر : با سلام . بنده شناختی از ایشون ندارم
 
 
#4 احمد فایضی 1392-08-20 12:48
سلام خیلی مطالب ارزنده ای بود استفاده کردیم
 
 
#5 رامین از ساوه 1392-09-13 10:45
مدیریت محترم سایت
علت این که در مورد احداث هتل سه ستاره در خلخال (خوجین) گزارشی تهیه نشده است چه می باشد؟ با توجه به اینکه این هتل را رو به اتمام است و در بهار سال آینده افتتاح می شود. 

پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما .
بنده زمانی از وجود چنین اتفاقاتی با خبر میشوم که یا از طریق خبرنگاران رسمی شهرمان این اخبار منعکس شود و یا خود همشهریان اقدام به اطلاع رسانی کنند . که در خصوص هتل مورد نظر جنابعالی ، هیچکدام از این اتفاقات نیافتاده و از آنجاییکه اصولا خبرنگاران رسمی شهرمان بیشتر در خصوص اقدامات دولتی اطلاع رسانی میکنند . این وظیفه خود ما همشهریان است که فعالیتهای بخش خصوصی را منعکس کنیم . طی سالهای اخیر تا جاییکه بنده متوجه شده ام . این تنها فعالیتهای بخش خصوصی بوده که به بار نشسته و پروژه های دولتی هیچکدام به سرانجام نرسیده اند . پس وظیفه ماست که فعالیتهای چشمگیر و تاثیرگذار بخش خصوصی را منعکس کنیم و در این زمینه بنده به شما حق میدهم و امیدوارم در این خصوص همشهریان نیز اطلاعات کافی و مناسب به ما برسانند .
 
 
#6 رامین از ساوه 1392-09-13 12:17
از اینکه سریعا جواب بنده را دادین متشکرم. در صورت امکان اگراین مساله رابعد از مصاحبه حضوری با آقای محمد رضا مسروری به اطلاع همشهریان(با عکس) در صفحه ی اصلی برسانید ممنون میشم.  

پاسخ مدیر : با سلام . حتما سعیم رو میکنم .
 
 
#7 حسین دولتخواه 1393-01-05 20:08
پس از عرض سلام می خواستم شماره ای از اقای نورا.. نوروزی داوود خانی به خاطر پایان نامه شان داشته باشم جهت ارشاد و راهنمایی ایشان با تشکر دولتخواه

پاسخ مدیر : با سلام . شماره ای از ایشان نداریم .
 
 
#8 سیاوش رضاپور 1393-02-04 11:34
آقای شیرعلیپور عزیز درانتشار اطلاعیه واعلامیه های همشهریان عزیزی که درخلخال شناخته شده هستند ودارفانی را وداع میکنندخواهشا گزینشی عمل نکنید بعنوان مثال خبری ازدرگذشت ورزشکار با اخلاق شهرمان حمید ملکی عزیز درسایت خوب شما ندیدم درحالیکه بنده هرروز هم که نباشد یک روز درمیان سایت شما را میبینم.لطفا دراین زمینه جواب بدین خیلی متشکرم

پاسخ مدیر : با عرض سلام و ادب خدمت شما جناب رضا پور . در خصوص این سئوال قبلا نیز توضیحاتی ارائه شده با این حال دوباره توضیحاتی خدمتتون ارائه میدهم :
قبل از هر چیزی جا دارد درگذشت حمید ملکی را که لحظاتی پیش به واسطه یادداشت شما با خبر شدم خدمت خانواده محترم ایشان و همه ورزشکاران و ورزشدوستان و بالاخص فوتبالیستهای هم دوره شان تسلیت عرض کنم . از شنیدن این خبر بینهایت متاثر شدم .
آگهی ترحیم و یا تسلیت کسانی در سایت قرار میگیرد که یا خانواده متوفی و یا اطرافیان و دوستانشان خواستار درج این آگهی ها در سایت باشند ، در غیر اینصورت ، درج آگهی ترحیم همه متوفیان خلخال در سایت به هیچ وجه امکانپذیر نیست و از عهده ما خارج است
همچنانکه درج آگهی تسلیت همه متوفیان کشور در روزنامه های کثیرالانشار امکانپذیر نیست .
در ضمن در برخی موارد که افراد شناخته شده تر شهرستان به رحمت خدا بروند ، در صورت اطلاع به موقع ، سعی میکنیم خبر تسلیت در سایت درج کنیم و این گزینشی بودن که شما به آن اشاره کردید ، فقط به زمان خبر دار شدن ما بستگی دارد و ملاک دیگری در کار نیست .
در ضمن لازم به توضیح است با تغییراتی که در سایت صورت گرفته ، هر گونه اخبار و آگهی و اطلاعیه ، علاوه بر قسمت مربوطه در قسمت بالای سایت نیز بصورت تیتر نمایش داده میشود و از این جهت این آگهی های ترحیم اخیر ، در بالا نیز قابل رویت بودند .
 
 
#9 سیاوش رضاپور 1393-02-05 09:30
ممنون ازتوضیحات کاملتون آقای شیرعلیپور انشالله که همیشه موفق باشید.

پاسخ مدیر : با سلام . قربان شما .
 
 
#10 حسین معصومی خانقاه 1393-06-07 19:03
با سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت سایت
بنده حسین معصومی خانقاه شاعرم و مدت 20 سال است که شعر می گویم . چگونه می توانم برای سایت شما شعر بفرستم ؟ لطفا راهنمایی فرمائید.

پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما . شما میتونید اشعارتون رو برای بنده ایمیل کنید و البته اشعار شما با توجه به مضمون و محتوای آن که به نوعی مرتبط با خلخال و یا مناسبت روزانه داشته باشه ، منتشر خواهد شد
email: info@khalkhalim .com
 
 
#11 خلخال 1393-07-14 23:07
از شما خواهش می کنم این سوال رو از آقای دکتر قلی پور بپرسید بارها از شما خواهش کردم بنده فوق لیسانس دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران هستم در چند دانشگاه به صورت حق التدریس تدریس می کنم آیا من در دکتری ازاد همین دانشگاه در رشته مدیریت دولتی تحصیل کنم فایده ای دارد یا نه ؟ یا پول دور ریختن خواهش می کنم بپرسید ممنونم

پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما . بنده سئوالاتی را در این قسمت جواب میدهم که در توان و به عهده بنده است . بنده ارتباط خاصی با جناب دکتر ندارم و شما میتوانید از طریق شماره موبایل ایشان که در قسمت معرفی آقای دکتر درج شده است ، از خود ایشان این سئوال خودتان را بپرسید .
 
 
#12 سلیمان 1393-07-20 20:07
باسلام ایا اطلاع دارید موزه خلخال (حمام نصر) چرا تعطیل شده؟ظاهرا پارچه نوشته ای مبنی برتعمیرومرمت جلوی ساختمان نصب شده ولی هیچگونه فعالیت تعمیری قابل مشاهده نیست .باتشکر.
درضمن دوستان دیگر یا مسئولین محترم آگاه نیز میتوانند اطلاع رسانی کنند
 
 
#13 قادر 1393-08-17 13:10
درمورد تعطیل شدن موزه ودرپاسخ به سوال آقا سلیمان که دل نگران تعطیلی موزه شده اندوحق هم دارند بنده هم به این نتیجه رسیدم که دل نگرانی ایشان بی جا نبوده ومتاسفانه وسایل موزه به دلیل نبود امنیت در موزه خلخال به موزه اردبیل منتقل شده است اینهارا اقای حاجی زاده مدیرکل میراث فرهنگی استان فرموده اند ،فرمایشات ایشان دروبسایت شهرداری موجود است ،خداکندزود موزه درست شود ووسایل برگردند

حاجی زاده گفت: به دلیل وجود برخی نواقص در بخش حفاظتی و امنیتی ساختمان موزه میراث فرهنگی شهر هم اکنون اشیای این موزه به طور امانت در موزه اردبیل نگهداری می شود.
 
 
#14 علی اکبر 1393-08-29 18:11
آیاشیرعلی پورآیاازکارخانه آسفالت شرکت آلتایی ،که درروستای زرتشت آباد باعث ازبین بردن محیط زیست می شود واهالی بارها بارها به اداره بهداشت ومحیط زیست شکایت کرده اند وجوابی نگرفته اند گزارش درست کردیند شرکت مذکور بانسب نکردن فیلتر غبارگیر //2سال است که به ریش ما خلخالیها می خندد //

پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما . این قسمت مربوط به سئوالات متداول امور خود سایت بوده و بهتر بود این مطلب شما در قسمت نظرات عمومی سایت مطرح میشد .
با این حال به روی چشم در حد توان سعی میکنیم گزارشی در این خصوص تهیه کنیم .
 
 
#15 مریم 1394-02-20 15:24
سلام خسته نباشید
من یه دوستی داشتم به اسم//

پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما . لطفا این سئوال را از طریق ایمیل برایم ارسال نمایید تا جوابش را خدمت شما ارائه دهم .
ایمیل سایت در قسمت تماس با ما مندرج است .
 
 
#16 همشهری 1394-05-09 01:02
آقای رامین از ساوه در سال 92 مطلبی ارسال فرمودن مبنی بر اینکه چرا از وجود هتل 3ستاره در خوجین خبری منتشر نشده و این مکان که مالکش آقای مسروری هستند معرفی نشده!!!!
الان که مرداد 94 هست باید اعلام کنم این مرکز هنوز دایر نشده و کار ساختمانیش به اتمام نرسیده و در سال 92 فقط آجرچینی شده بود!!!
حالا این کجاش نیاز به معرفی داره؟؟؟؟ ایشالا کاراش تموم بشه بعد
 
 
#17 رامین صادق پور 1394-05-13 23:47
از مدیریت سایت خلخالیم درخواست دارم در رابطه باطرح عمرانی قلعه باشی مسئولین شهرستان را به چالش بکشند.طرح رها شده بلاتکلیف که ارمغانش گردوخاک برای کسبه ونشان دادن یک چهره زشت از نمای شهری به مسافران تابستانی است امید هست شهری زیبا بامسولینی بومی و کوشا داشته باشیم.

پاسخ مدیر : با سلام لطفا این مطلب را در قسمت نظرات عمومی مطرح فرمائید . ( در این خصوص ما پیگیر هستیم ولی خوب تا دوستان مسئول عزیز کاری نکنند ما هم مثل شما باید ناظر این شرایط باشیم )
 
 
#18 همشهری 1394-06-02 22:45
اب مسکن مهر خلخال ۱۵روز قطع میباشد و مسولین رسیدگی نمیکنند حرفمان را به کی بگویم چرا شما این مشکل بیان نمی کنید.

پاسخ مدیر : با سلام . شما این یادداشت را در قسمت یادداشتها درج بفرمائید که مسئولین عزیز هم آن قسمت را مطالعه می فرمائید .
در ضمن شما این مشکل را به منعکس کردید و ما آنرا بیان نکردیم ؟
 
 
#19 علی 1394-11-14 21:38
باسلام خدمت مدیران دست اندر کار خلخال
میخاستم عرض کنم که چرابا وجود این همه پیشرفت علم صنعت و ارتباطات درسال 94نباید یک سری از روستاهای بخش شاهرود مثل قشلاق گیلوان تارم وغیره از کمترین خدمات ارتباطی یعنی وجود آنتن ایرانسل و همرا اول یا لااقل یکی از اینها بی بهره باشد مسول کیست لطفا پاسخگو باشین یا پیگیری نمایید
باتشکر
 
 
#20 حسین 1395-01-06 22:54
با سلام
من میخواستم یک شب و در شهر خلخال اقامت داشته باشم و سوالم اینه ک آیا هتل یا خونه ای برای کرایه در خود شهر و یا ترجیحا روستاهای اطراف هست؟و اینک ب عنوان ی بومی شهر خلخال پیشنهادتون چیه؟

پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما . همشهریانی که مایل به درج مشخصات اماکن اقامتی خود در سایت خلخالیم هستند می توانند با پرداخت هزینه ای ناچیز اقدام به درج تبلیغات خود در سایت نمایند و اینگونه مسافرینی که از راه دور عازم خلخال هستند میتوانند قبل از مراجعت اقدام به رزرو اتاق یا سویت خود نمایند .
 
 
#21 شهرام 1395-05-21 14:50
سلام و عرض خسته نبشاشید
ببخشید از طرف خلخال به ماسال از طرف شال و گیلوان ومتصل به اولسبلنگاه وضعیت جاده چطور است از لحاط خاکی و یا تردد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
 
 
#22 هادی 1395-06-11 14:55
سلام چطور می توان در بخش روستا برای روستای خودم (قشلاق دیز - شاهرود)مطلب بنویسم.

پاسخ مدیر :‌با سلام مطلب ارسالی شما رو منعکس میکنیم
 
 
#23 حمید 1395-11-27 19:19
در تاریخ خلخال ار سید اسماعیل هروی که از دعوت کنندگان میرزا به خلخال بود صحبتی به میان نیامده است

پاسخ مدیر :‌با سلام . اگر اطلاعاتی از ایشان دارید،‌ لطفا در اختیار ما قرار دهید
 
 
#24 کاظمی 1396-01-28 21:13
با عرض سلام وخسته نباشید
ضمن تشکر قدردانی از زحماتی که در راه اندازی و اداره این سایت میکشید خواهشمندم درصورت امکان تدبیری اتخاذ شود که مناقصات شهرستان خلخال در این سایت باز نشر شود تا به پیمانکار شهر نیز اطلاع رسانی شود شاید بتوان از این طریق با بهره مندی پیمانکار بومی کمکی به اشتغال شهرستان شود

پاسخ مدیر :‌ با سلام خدمت شما . سایت خلخالیم بعنوان سایت رسمی و دارای مجوز از معاونت مطبوعات وزارت کشور در زمره رسانه های رسمی کشور قرار دارد و اصولا ارگانهای دولتی خلخال در جهت حمایت از رسانه های محلی هم که شده باید مناقصات و حتی مزایده ها و آگهی های دولتی را جهت انتشار در سایت در اختیار ما قرار دهند که متاسفانه چنین اتفاقی نمی افتد .
حال آنکه چنین مناقصاتی با هزینه های به مراتب بالاتر در نشریات مرکز استان و یا سراسری بازتاب داده می شود
در واقع ما بدون سفارش خود ارگانهای مختلف مجاز به انتشار آگهی آنها نیستیم و امیدواریم خود آنها برای حمایت مالی از رسانه های محلی هم که شده، چنین اقدامی کنند .
با تشکر
 
 
#25 nasrin 1396-05-04 13:41
باسلام من در هفته دوم و سوم مدد میخام از یزد بیام به سمت جاده اسالم و خلخال میخاستم ببینم بین راه جایی واسه اقامت و ... هست ؟ و این که بنظرتون از کدوم شهر و کدوم راه بیایم جاده قشنگتر و بهتره ؟ ممنون میشم اگه زود اهنمییم کنین ممنونم :-)

پاسخ مدیر : با سلام . جهت راهنمایی بهتر با توجه به موقعیت زمانی مختلف، لطفا با شماره تلفن مندرج در قسمت تماس با ما سایت تماس بگیرید .
 
 
#26 علی فریدونی 1396-09-21 19:41
باسلام وعرض تشکر اززحماتتان بنده عضو شورای اسلامی روستای چنارلق ازبخش خورشرستم هستم برای درج مشکلات روستای چنارلق چکار می توان کرد

پاسخ مدیر : با سلام . لطفا همینجا برایمان بفرستید .
 
 
#27 Farzad Khaleghi 1396-10-07 18:11
سلام آیا میتوانید از خلخالی های محترم بپرسید دلیل نبود تولیدات صنایع دستی در خلخال چی هست از قدیم

پاسخ مدیر : با سلام . تا جایی که بنده میدونم تا همین چند سال پیش تولیدات صنایع دستی در خلخال همیشه بوده و حتی معروف هم بوده است . جاجیم خلخال، الان ثبت جهانی هم شده و سالها قبل "اوراخ" یا همان داس خلخال در بازار آهنگران خلخال تولید شده و به کل آذربایجان ارسال می شده است . جورابهای پشمی و گلیم برخی روستاها از جمله خوجین و اندبیل شهرت فراوان داشته ولی در حال حاضر بعلت برخی بی توجهی ها و همچنین عدم توجه روستاییان به تولید صنایع دستی باعث توقف تولیدات شده که به نظر می رسد با کمی توجه و سرمایه گذاری در این زمینه ها می تواند منبع در آمد خوبی برای بسیاری از روستاهای خلخال شود .
 
 
#28 رهبری 1397-12-14 11:12
سلام خسته نباشید
چرا درقسمت غذاها ونانها وشیرینی های محلی آموزش ناقص هست.لطفا نسبت به تکمیل اقدام کنید تشکر.
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید