معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home شهدای والامقام خلخال کیانی - محمدعلی
کیانی - محمدعلی فرستادن به ایمیل
شهدای والا مقام خلخال

شهید محمدعلی کیانی

نام  :  محمدعلى

نام خانوادگى  :  كيانى

نام پدر :  درويشعلى

محل تولد: روستاي برندق

تاريخ‌تولد  :01/06/ 1344

تاريخ شهادت  : 62/12/02

محل شهادت: شرهاني

 

زندگینامه

در سال 1344 در يک خانواده  بسيار مستضعف ديده به جهان گشود وهمواره در  جهت تأمين معاش زندگي در کنار تحصيل تلاش وکوشش مي نمود. شهيد محمد علي کياني  دهقان زاده پاکدل  وبا  تقوي بود ودر برندق از توابع  بخش  خورش رستم خلخال در يک خانواده مذهبي پايبند  به اصول  ومباني مکتب اسلام  وزحمتکش وتلاش گر  چشم به طبيعت زيبايش باز کرد.

پس از هفت سالگي جهت  فراگيري  علم ودانش راهي مدرسه شده ، تا دوم راهنمايي را در زادگاهش تحصيل نمود  وبعلت عدم وجود  پايه هاي ديگر تحصيل در زادگاهش ترک تحصيل نمود ومشغول کار کشاورزي  گرديد. وي از  کودکي  فردي  پاکدل   وصميمي و دلسوز بود . نسبت  به افراد بي بضاعت مهربان  و با عطوفت بود. با اينکه خودش  از نظر  مادي  در مضيقه بود ولي در حد امکان از کمک به محرومان  ومستمندان  کوتاهي   نمي کردواز غيب  وتهت شديداً  متنفر بود . به خودسازي خود  فوق العاده اهميت مي داد بعد از تجاوز  رژيم بعثي عراق به خاک  ميهن اسلامي با شور و اشتياق  قلبي جهت دفاع از شرف وحيثيت خاک مقدس اسلاميمان به سوي  جبهه شتافت. واخر الامر بتاريخ ... سلحشورانه  در ميدان جنگ گامهاي استمداد پيروزي را برداشت ودر غبار حادثه مزدوران متجاوزان خود فروخته به خون خويش فرو غلطيد و به درجه رفیع شهادت نایل گشت .

 

وصيتنامه

بسم الله الرحمن الرحيم

ولا تحسبن الذين قتلوا فى سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون. (قرآن كريم)

گمان نكنيد آنهايى كه درراه خدا كشته ميشوند مرده اندبلكه زنده اند و درنزد خداوند روزى مى خورند.

اينجانب با آگاهى كامل كه دارم براى دفاع ازاسلام و حيثيت انقلاب اسلامى و دفاع از مملكت اسلامى به فرمان بزرگ رهبر مسلمانان جهان و مرجع عاليقدر حضرت امام خمينى به جبهه حق عليه باطل شتافتم و اميد است كه خون ما نهال نوپاى انقلاب اسلامى رابارور كند و شهادت ما موجب آگاهى و رشد فكرى جامعه جهانى اسلام گردد. اينجانب وصيت مى كنم كه اگربه شهادت رسيدم كه همان آرزوى ديرينه ام است، احدى حق ندارد دنبال جنازه من گريه كند و به من ناكام بگويد . چرا كه من راه خودرا آگاهانه انتخاب كرده و آگاهانه بسوى جبهه هاى حق عليه باطل و با ميل و علاقه باطنى روى آورده ام تا، بادشمن بعثى صهيونيستى عراق و ارباب جنايتكارش آمريكا بجنگم تا شايد به شهادت نايل آيم . ازبرادران حزب الله و دوستانم و خانواده ام تقاضا دارم كه دعا كنند كه بنده به شهادت برسم.

و اما پيام مهمى كه به خانواده ام دارم اينست كه، درسوگ من اشك مريزيد چرا كه اشك شما تيرى است بر جگرم. مادرجان اميدوارم شير پاكت رابر من حلال نمايى و ازاينكه اين بنده حقيررا قربان به اسلام و انقلاب اسلامى مى دهيد شاد باشيد و به هيچ وجه ناراحت نباشيد .چرا كه دشمن سوءاستفاده مى كند و درسوگ من هيچ مجلس يادبودى برگزارنكنيد و عكسى در يادبودم چاپ نكنيد و تمامى سعى تان را بكنيد تا گمنام بميرم.

اما خواهرم شجاع باش و همچون زينب(س) در سوگم اشك مريز و افتخار كن كه برادرت قربان اسلام گرديد.

برادرانم وپدرم اميدوارم راه مرا كه همانا راه اماممان، خمينى بت شكن است ادامه بدهيد و اسلحه ام را تا نابودى كامل استكبار جهانى به سركردگى آمريكاى جنايتكار برزمين نگذاريد و تا آخرين لحظه عمرتان پشتيبان ضعيفان باشيد. ازكليه دوستان و خانواده ام و تمامى آشنايان و برادران حزب الله تقاضا دارم كسانى كه واقعا مرا دوست دارند امام رادعا كنند و امام را تنها نگذارند و من در اين بابت ازشما خواهشمند م  كه از امام كاملا اطاعت كنيد چرا كه دشمن نخواهد توانست بر ما غلبه كند و به ما تسلط يابد. اميدوارم حلالم كنيد.

دعاى هميشگى من اين است:     خدايا خدايا تاانقلاب مهدى خمينى را نگهدار.

توفيق همه شمارادرامرخدمت به اسلام و مسلمين ازخداوند خواستارم. والسلام

محمدعلى كيانى         به تاريخ 10 فروردين ماه سال 1362.

 

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید